Forum >> 159
Liquid04-07-2012 21:24:23 // 22140
bőrből a beige is bejövős nagyon
Liquid04-07-2012 21:23:20 // 22139
Hm, nem is emlékeztem rá hogy barna a tiéd....
Gondom nekem sincs vele, csak nem teccik annyira, tudod pap meg a lánya :)
Gondom nekem sincs vele, csak nem teccik annyira, tudod pap meg a lánya :)
☻SKULL☻04-07-2012 21:19:39 // 22138
nem kell, nagyon maszív az a része a tetőnek
GTPeti04-07-2012 21:16:10 // 22137
Egyéb erősítés nem kell a felfogatásokhoz? A 156-nál más volt a gyárilag tetősínes teteje, azt tudom.
☻SKULL☻04-07-2012 21:14:07 // 22136
Gábor7904-07-2012 20:16:04 // 22135
Sziasztok! Szerintetek lehet tetősínt tenni utólag olyan 159 SW-re, amin gyárilag nincs rajta? Csinált már valaki ilyet? Köszi
'''''04-07-2012 19:50:05 // 22134
Nekem a vajszínű bőrrel semmi gondom.Ha nem olajosan ülsz be,semmivel sem kényesebb a feketénél.Pucolni meg sokkal könnyebb mint a plüss kárpitot.
GTPeti04-07-2012 13:18:17 // 22133
Az említett törlőkendő anyagai élő bőrre vannak kitalálva, az autóban meg annyira már nem él a donorállat... B)
GTPeti04-07-2012 13:17:17 // 22132
Én valószínüleg beleugranék egy olyanba, amiben nem bejövős a kárpit, ha amúgy minden jó. A 156-nál is abszolút beszerezhető a kompl. belsőség. Sőt... ha ezen múlna én még Mo-n be is bőröztetném, mert ahhoz képest, hogy (Föckös-féle) jó bőrt használnak, vállalható az ára. (Nem mint No-ban...)
És hosszú évekig évezed és gyönyörködsz benne.
És hosszú évekig évezed és gyönyörködsz benne.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 11:27:24 // 22131
ilyen barnám van semmi gond sincs vele a legjobban meg popsitörlő kendővel lehet pucolni az még ápolja is a bőrt no meg olcsó
Liquid04-07-2012 11:11:15 // 22130
hát igen, a sötét (főleg bőr, mert könnyebben takarítható) kárpitnak vannak előnyei :)
Mondjuk kop-kop nálunk eddig még nem volt semmi incidens...
Mondjuk kop-kop nálunk eddig még nem volt semmi incidens...
Dömpi (il dottore)04-07-2012 10:54:47 // 22129
nekem fekete a kárpit, semmi világos nincs a kocsiban. Nekem is tetszene a bézs, vagy a barna, de 2 kisgyerek mellett így is nem győzőm takarítani. Ha majd betöltik a 10-et akkor veszek kocsit bézs belsővel.
Liquid04-07-2012 10:41:41 // 22128
a beige az szép, és a barnára gondoltam
.......................04-07-2012 10:35:06 // 22127
a bézs belsöt sokan szeretik,én is
azért egy fekete 159 bézs börrel nem holmi alsó kategória
azért egy fekete 159 bézs börrel nem holmi alsó kategória
Liquid04-07-2012 10:32:25 // 22126
pl. a "piros", vagy a barna bőr
.......................04-07-2012 10:30:27 // 22125
..amit ajánlok,hogy ne így nézd,
el is kell tudni az autót adni,
olyat válassz amit könnyü majd eladni..
el is kell tudni az autót adni,
olyat válassz amit könnyü majd eladni..
.......................04-07-2012 10:27:31 // 22124
melyik nem tetszik a 159 ben?
Liquid04-07-2012 10:19:45 // 22123
no igen, de van pl. nekem nem túl esztétikus színben :) vagy éppen sima szövet
.......................04-07-2012 09:38:54 // 22122
az Alfa börnél jobbat,vagy olyat senki sem tud,
így nem érdemes utólag kínlódni
így nem érdemes utólag kínlódni
Liquid04-07-2012 09:33:29 // 22121
na pont ezért kérdeztem :) Nemnagyon akarok kompromisszumot, de mivel szűk a kínálat lehet hogy kénytelen leszek, de akkor az nem a kárpit ügyében lesz :)
Dömpi (il dottore)04-07-2012 09:27:04 // 22120
Ha rám hallgatsz, eleve olyat vegyél, ami a legjobban tetszik! Ne kövesd el azt a hibát, amit én! A lehető legkevesebb kompromisszumot köss! Ha nem így teszel, ott fogsz állni a garázsban nézve a kocsid, és azon tűnődsz, vajon mi a fenéért nem néztem szét jobban a piacon!
Egyébként ki lehet cserélni, pl. egy bőr belsőt is meg lehet kapni 100k-ért.
Egyébként ki lehet cserélni, pl. egy bőr belsőt is meg lehet kapni 100k-ért.
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 09:25:23 // 22119
inkább bontottat érdemes venni ülésekkel de az meg elég húzós le kell alkudni az árából vagy nézz másik autót
Liquid04-07-2012 08:55:26 // 22118
a 159 komplett belső kárpitozását le lehet értelmes áron/munkával cserélni? Ha igen mibe kerülhet nagyságrendileg?
Csak hogy tudjam érdemes-e beugrani egy jó autóba aminek nagyon nem tetszik a kárpitja, vagy keresnem kell olyat ami abban is megfelel
Csak hogy tudjam érdemes-e beugrani egy jó autóba aminek nagyon nem tetszik a kárpitja, vagy keresnem kell olyat ami abban is megfelel
.......................04-07-2012 08:50:20 // 22117
az ,hogy a váltó morog az lehet anyaghiba is,de gyanús ,ha nem szivárog az olaj sehol,akkor egyszerüen a GYÀRBAN felejtették el teljesen feltölteni
ezen nem segít már az olajcsere,szét kell szedni,mert ha hangot ad akkkor ott valami elkopott,vagy a csapágy vagy a fogaskerék
ezen nem segít már az olajcsere,szét kell szedni,mert ha hangot ad akkkor ott valami elkopott,vagy a csapágy vagy a fogaskerék
Csabi04-07-2012 08:36:26 // 22116
Hali!
Olvastam a blogod, a klímával nekem is volt hasonló esetem, nagy melegben 30°C felett, nem hűtött, és nekem is sírt stb, Szóval tanácsolni tudom, hogy engedjetek le gázt a rendszerből (100g) mert könnyen lehet hogy túl van töltve a rendszer, amit pl 20-25°C-os hőmésrsékleten a klímás sem vesz észre (nálam sem vette észre). Egyébként ha túl van töltve akkor a másik ismertető jele, hogy amikor nem hűt ki-be kapcsolgat a kompresszor (túlnyomás miatt), menet közben apró rángásokat figyelhetsz meg...
Olvastam a blogod, a klímával nekem is volt hasonló esetem, nagy melegben 30°C felett, nem hűtött, és nekem is sírt stb, Szóval tanácsolni tudom, hogy engedjetek le gázt a rendszerből (100g) mert könnyen lehet hogy túl van töltve a rendszer, amit pl 20-25°C-os hőmésrsékleten a klímás sem vesz észre (nálam sem vette észre). Egyébként ha túl van töltve akkor a másik ismertető jele, hogy amikor nem hűt ki-be kapcsolgat a kompresszor (túlnyomás miatt), menet közben apró rángásokat figyelhetsz meg...
Dömpi (il dottore)04-07-2012 08:21:38 // 22115
A helyzet az, hogy nem lett elmulasztva semmi. Novemberben vettem a kocsit, azt, hogy kevés a váltóolaj később vettem észre. Mivel szivárgás nem volt sehol, vélhetőleg az előző tulaj szervizeltetése során mulasztott valaki (keveset töltöttek bele). Igaz, hogy én csak rátöltöttem, de januárban tervezem az összes folyadék cseréjét.
A kocsiban az összes görgő, vízpumpa stb. januárban ki lett cserélve!
Az, hogy bontott kuplungot, lendkereket vettem...bocs, de ki a faszomnak van pénze az újra? A kettőstömegűt és a kuplungszettet megkaptam 50ezerért. Ez legalább gyári. Ha utángyártottat veszek, az is 200k, ha meg gyárit újonnan, akkor kb. 400k.
Klímás: hát igen, ez megér egy misét. Itt a környéken minden klímás azt modja, hogy csak akkor festik meg, ha az ügyfél kéri. Igenám, de az plussz 16k (!). A töltés így is 12k.
A km elvileg stimmel. Amikor megvettem, átnézettem a Fiat szakszervízben. A gyári szoftverrel másztak bele még a motorvezérlőbe is. Ott minden stimmelt. Persze a motorvezérlőben is vissza lehet írni a km-t, de az tudomásom szerint látszana a computer-egység burkolatán, ahhoz ugyanis azt szét kell szedni.
A kocsi egyébnként Olaszból származik. A szervízikönyvet úgy volt hogy hozzák, de mire mentem érte az értékesítőt kirúgták, a tulaj meg semmiről sem tudott. Szóval rendesen beszoptam a dolgot.
Egyébként Viktor ugyan nem autószerelő, de a saját 166-osát rendszeresen szereli. Megbízom benne! A kuplunggal jó munkát végzett!
Tudod az a baj, hogy nem becsületesek az emberek. Én az utóbbi időben csak becstelen szemétládákkal találkoztam, aki pedig nem annak tűnik, az meg azért kezd gyanús lenni. Már teljesen üldözési mániás kezdek lennni, kezd mindenki gyanús lenni. Hát lehet így élni?
A kocsiban az összes görgő, vízpumpa stb. januárban ki lett cserélve!
Az, hogy bontott kuplungot, lendkereket vettem...bocs, de ki a faszomnak van pénze az újra? A kettőstömegűt és a kuplungszettet megkaptam 50ezerért. Ez legalább gyári. Ha utángyártottat veszek, az is 200k, ha meg gyárit újonnan, akkor kb. 400k.
Klímás: hát igen, ez megér egy misét. Itt a környéken minden klímás azt modja, hogy csak akkor festik meg, ha az ügyfél kéri. Igenám, de az plussz 16k (!). A töltés így is 12k.
A km elvileg stimmel. Amikor megvettem, átnézettem a Fiat szakszervízben. A gyári szoftverrel másztak bele még a motorvezérlőbe is. Ott minden stimmelt. Persze a motorvezérlőben is vissza lehet írni a km-t, de az tudomásom szerint látszana a computer-egység burkolatán, ahhoz ugyanis azt szét kell szedni.
A kocsi egyébnként Olaszból származik. A szervízikönyvet úgy volt hogy hozzák, de mire mentem érte az értékesítőt kirúgták, a tulaj meg semmiről sem tudott. Szóval rendesen beszoptam a dolgot.
Egyébként Viktor ugyan nem autószerelő, de a saját 166-osát rendszeresen szereli. Megbízom benne! A kuplunggal jó munkát végzett!
Tudod az a baj, hogy nem becsületesek az emberek. Én az utóbbi időben csak becstelen szemétládákkal találkoztam, aki pedig nem annak tűnik, az meg azért kezd gyanús lenni. Már teljesen üldözési mániás kezdek lennni, kezd mindenki gyanús lenni. Hát lehet így élni?
stukker198704-07-2012 07:24:47 // 22114
Nagyon nem irigyellek:(
Talán ez már az autóvásárlásnál el lett tolva,de persze nem feltétlenül a te hibád,mert gyakran úgy hozzák helyre a "selejt" autóikat hogy ideig-óráig jó legyen.
Talán ez már az autóvásárlásnál el lett tolva,de persze nem feltétlenül a te hibád,mert gyakran úgy hozzák helyre a "selejt" autóikat hogy ideig-óráig jó legyen.
droberto04-07-2012 07:23:18 // 22113
Blogjaidat elolvasva nagyon sajnállak és őszinte részvétem nyilvánítom!
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
Lehet kéne keresned egy hozzáértő szerelőt, aki megfelelő típusismerettel rendelkezik vagy alapos és becsületes. Sógor, koma, jóbarát nem biztos, hogy célravezető!
A karbantartások elmulasztásából eredő problémák sohasem az autó hibái. (Ez minden márkára igaz)
Pl.:
- váltóolaj rátöltés, csere helyett???
- feszítő és vezető görgők cseréjének elmulasztása???
- ...stb
A másik dolog, meg hogy kopó alkatrészeket (kuplung, lendkerék) nem illik bontottat venni.
Milyen klímás az olyan, aki a gáz mellé nem tesz szivárgás ellenőrző festéket?
A leírtak tükrében SZVSZ vasadban nem 100K környéki futásteljesítmény, hanem ennek a duplája lehetett mikor megvetted.
Ezek a problémák e-körül jelentkeznek!
Egyébként honnan származik? Szervizkönyv? Leinformáltad az importőrnél?
Remélem problémáid mielőbb megoldódnak és sok gondtalan KM-t tesztek még meg autóddal...
Erhard 242 (Pure Energy)04-07-2012 07:14:50 // 22112
nálam a dpf hibát leszámítva 80e km óta semmi hiba konkrétan ... nem mind1 honnan vesz az ember használt autót mert van olcsó is csak az valamiért olcsó....
Dömpi (il dottore)03-07-2012 23:17:16 // 22111
Sziasztok! Az én kocsimra rájött a hiszti. Teljesen kiborított az elmúlt hetek során: klíma, kuplung, kettőstömegű, felnik, gumik (részletek a blogomban)...vége lesz ennek valaha? Elképzelhető egy 159 esetében, hogy hónapokon keresztül csak beleülök, beindítom és megyek minden gond nélkül???
Arno16603-07-2012 10:13:48 // 22110
Egyre gondolunk! :)
-
Végül meg lett a gond, az ECU csatlakozója volt hibás, akku kiszedés miatt le lett szedve, és visszarakva "betolta" a házba az egyik tüskét a csati. Köszönhetően annak, hogy valaki már gányolt benne előtte, kicsit szétzilált volt a csatlakozó. :-/
-
Végül meg lett a gond, az ECU csatlakozója volt hibás, akku kiszedés miatt le lett szedve, és visszarakva "betolta" a házba az egyik tüskét a csati. Köszönhetően annak, hogy valaki már gányolt benne előtte, kicsit szétzilált volt a csatlakozó. :-/
Csosznorbert02-07-2012 12:59:38 // 22109
idézet egy öreg motorostól..... klikk a jeladóhoz
ekin02-07-2012 12:21:14 // 22108
Sajna nem ott van!! 😃😃a fotengely jelado a bal oldalon allul az onindito alatt van:))
Arno16602-07-2012 09:16:24 // 22107
159 1.9MJet főtengely jeladó ha minden igaz a jobb feltengely kihajtásnál van. Eleg rossz helyen, motorburkoló lemezt is le kell szedni alsó hangon, aztán nőgyógyászkodni ahogy néztem :-/
Tibcsi16602-07-2012 00:40:01 // 22106
Igen nekem is az volt a tapasztalat, amikor meghalt a főtengely jeladó a régi vasnál. Hideg motor pöcre indult, amint bemelegedett leállt. És persze dobta a hibakódot. Ha lehűlt ismét beindult. A csere pedig tényleg járdaszegélyen történt! Éppen nem tudtam eljutni az alkatrészboltig. Kb. 300 m kellett volna. :) Félreálltam járdára, vészvillogó bekapcs., séta a boltig majd vissza. Csere kb.20 perc.
Tibcsi16602-07-2012 00:13:33 // 22105
Én is mindig behúzom, megszokásból. Igaz a régi vasnál (166) már csukott szemmel cseréltem a bowdent, mert mindig berohadt. Remélem a 159-nél tovább bírja 1-2 évnél. :)
Csosznorbert01-07-2012 23:02:40 // 22104
fuel save diesel für LKW :D
Piritu - 1.000.00001-07-2012 22:03:44 // 22103
Hmmm, a Pók is fél-egy lityivel kevesebbet ivott az elmúlt három tankoláskor, mint eddig szokott :-)
droberto01-07-2012 21:43:15 // 22102
Ez a hülye rendszámtábla, bezavarja a parkolóradart... A melegben vetemedik. (2 mm-en múlik) Szerintem leveszem a rendszámtáblatartót és bevetem a jó öreg kétoldalút...
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2012 21:35:12 // 22101
mostanában én is azt vettem észre hogy ugyan annyi pénzből egyre többet tudok autózni mi történhetett? :)))
Piritu - 1.000.00001-07-2012 20:26:54 // 22100
Az utóbbi időben egész érdekes fogyasztásokat produkál a Párduc. Ma Veszprémbe menet nyolvanegynéhány km kicsit több városival a végén 5,7. Hazafelé, gyakorlatilag országút 5,1 (!!). A múltkor Linztől hazáig nagyrészt autópályán 6,1 lett.
Lehet, hogy valaki belecsempészett egy csodamágnest?
Lehet, hogy valaki belecsempészett egy csodamágnest?
Csosznorbert01-07-2012 12:57:32 // 22099
Én még a sik udvaron is használom.....már csak megszokásból is. :)))
Zsolt15501-07-2012 11:49:35 // 22098
Szerencsés! Yo pihenést. :-)))
droberto01-07-2012 07:46:32 // 22097
Jó pihenést!
Piritu - 1.000.00001-07-2012 06:59:35 // 22096
Jó nyaralást! :-)
Pityukoma30-06-2012 23:20:45 // 22095
Sziasztok :-) 2 hétre eltűnök, vas megpakolva és reggel irány a Balaton. Se net, se telefon, csak család :-)
Pityukoma30-06-2012 23:09:27 // 22094
Én kipróbáltam 3 féle rendszerű (common rail + DMCI + UPEC) kamion motornál hogy beindul-e ha lehúzom az egyik szenzort. Hát nem, meg sem pöffent egyik sem. Pedig ezt olvastam én is, hogy hosszú indítózás után azért beindul.
Pityukoma30-06-2012 22:57:47 // 22093
Szia :-) Én is használom a kéziféket minden esetben. 23 éve vezetek kamionokat is, ott alap a kézifék megálláskor, 40tonnát nem lehet bízni csak a motorra. Annyira benne van a mozdulat a kezemben hogy soha nem szállok ki úgy hogy nincs behúzva. Amúgy SZVSZ amit nem használnak az előbb utóbb el is romlik (mechanikai részekre gondoltam).
GTPeti30-06-2012 20:29:58 // 22092
Írta, hogy volt nekik főtengely-jeladó hibakód.
ekin30-06-2012 18:28:03 // 22091
a masik ha tenyleg semmit nem ir ki sehova es megsem indulna akkor elfordult a vezerlesed . de ha ezt mar megnezted mondjuk a fötengelyen levö kereket es az jo helyen van .akkor nezd meg a vezermukereket is!!!
nekem multkor azt nyirta el marmindt az eket .es nagyon nehezen indultbedobta hibanak a vezermutengely jeladot neztem a szijjat ott rendben megneztem a kereket allul rendben ekkor neztem meg a vezerukereket is es lam elnyirta az eket es elfordult ezer indult nehezen .kicsereltem a kereket beállitottam rendesen es azota föcc röff:D
nekem multkor azt nyirta el marmindt az eket .es nagyon nehezen indultbedobta hibanak a vezermutengely jeladot neztem a szijjat ott rendben megneztem a kereket allul rendben ekkor neztem meg a vezerukereket is es lam elnyirta az eket es elfordult ezer indult nehezen .kicsereltem a kereket beállitottam rendesen es azota föcc röff:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?