Forum >> 159

Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:06:38 // 39766
vicc volt, komolyan ne vedd!!!
GTPeti24-08-2013 21:05:14 // 39765
Féltengely nem lehet? Mintha itt már emlegettétek volna párszor.
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:05:07 // 39764
regenerálja a DPF-et! Ilyenkor LE NE ÁLLÍTSD!!! Addig körözz a városban, amíg vissza nem állnak a fogyasztási adatok a normális szintre. Segíthetsz a vasnak azzal, ha mindig olyan fokozatba kapcsolsz, hogy 2500 legyen a fordulat.
Dömpi (il dottore)24-08-2013 21:01:58 // 39763
Más lesz az ok! Nekem 8V, tehát nincs a szívósorban semmilyen lapátka, mégis hullámzik kigyorsításkor.
Egyenlőre én is csak agyalok, mi lehet. A legújabb ötletem, hogy esetleg valamelyik motorbak (?) már nem tart olyan feszesen.
mzo24-08-2013 20:42:23 // 39762
Úgy sacperkábé mennyibe kerül egy olajcsere automata váltóban?
'''''24-08-2013 20:11:49 // 39761
De nekem az egr is ki van írva.Már rohadtul idegesít ez a hullámzó gyorsulás!
bizsó15924-08-2013 19:55:07 // 39760
ok köszi a segítséget
GTPeti24-08-2013 19:50:25 // 39759
Mi Erharddal pont arról beszélünk, mikor egy ilyen autó elérhető ársávba kerül. Márpedig nekünk nem lenne mindegy, hogy 20-25 liter, vagy 10 liter / 100km.
Világos, játszásra benzinest kell venni.
Ha én pl. jól menő vállalkozó lennék, aki sokat van úton, biztos, hogy a dízelt venném. Annak ellenére, hogy lenne lé. Ennyi racionalitás nem baj, ha marad, nem? :)
mzo24-08-2013 19:39:03 // 39758
át kell állítani a menűben, hogy ne Km/litert mutasson, hanem liter/Km-t :)
bizsó15924-08-2013 19:35:53 // 39757
ma megnéztem az üzemanyag fogyasztást és hihetetlen 15 25 litert mutatott ösze visza még 30ig is felment, ha pörgettem ugy mutatott 8 l is de amint viszaált a fordulat 1800-as ra akkor megint 14 körül mozgott valaki megtudja mondani mi ez a jelenség köszi
mzo24-08-2013 19:09:07 // 39756
mi a baj az Aisinnel?
David | Centocinquantanove24-08-2013 19:01:24 // 39755
Ugyanez a tapasztalatom a Vpower nitro+ -szal kapcsolatban!

Motorhang lágyabb, kevésbé kerregős, de fogyasztás és teljesítmény tökugyanaz mint a fuelsave...
Piritu - 1.000.00024-08-2013 18:56:38 // 39754
Azért csendesen megkérdem: Egy 30 azaz harminc millás kocsinál ki nem sz@rja le a a 15-18 literes fogyasztást, hogy kormos kell? Nem hiszem, hogy más előnye lenne egy 300+ lovas benzineshez....
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 18:32:29 // 39753
8 sebességes ZF az kell nekem ...legalább nem aisin
Piritu - 1.000.00024-08-2013 18:10:17 // 39752
Automata? Akkor már nem is érdekel. Még nem tartom magam elég öregnek az automatához.
Alfonis24-08-2013 16:57:26 // 39751
EZT A FOS IDŐT!!!!! áááá
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 16:48:35 // 39750
automata szóval nincs kuplung meg lendkerék...nem hinném hogy annyira vészes mondjuk egy Quattroporte-hoz az első betét gyári minőségben 22e ft, hátra 18e
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 16:42:34 // 39749
én mondtam neked :(( nekem nem hullámzott igaz lapátok le voltak kötve szerintem az EGR nem tudja lekövetni a gyors zárást és a turbó teljesítménye miatt hullámzik ...engedné az EGR felé de az zárna, nyitna és ezért hullámzik....legalábbis csak szerintem :)
'''''24-08-2013 16:38:01 // 39748
ErHard!
Átírattam a vezérlést a nyár elején Kollárral.A hullámzás a kigyorsításoknál megmaradt,tehát nem progi hiba volt.Amikor kiköttetted a lapátokat a légbeömlőben,neked megszűnt?
'''''24-08-2013 16:34:51 // 39747
Diesel+nitróval van tapasztalatom. :-)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 16:20:47 // 39745
Minden 3-4 tankolás után ilyet tankolok.
Teljesítményben, fogyasztásban SEMMI különbséget sem éreztem eddig. A mért rugalmassági adatok sem változtak.
Az viszont mindig feltűnik, hogy a motor járása puhább lesz, kevésbé dieselesen kerreg.

Másik régebbi történetem a 156 1,9 mjet-tel:
Kb 6 ezer km-en normál nyállal mentem, majd a német autópályán nem ment 200 fölé a vas. A szervizesek (Riegler Győr) nem találtak semmi baját. Aztán vépúder ment bele, és pár száz km után egyszer csak elindult a vas, és ment 200 felett újra. Valószínűleg valamit kitisztított...
Laosz15624-08-2013 16:14:18 // 39744
Sziasztok! Van vkinek tapasztalata V-power nitro+ diesellel? Teljesitmenyben,fogyasztasban mennyire eszreveheto?
Svéd24-08-2013 15:33:08 // 39742
Ez a kábel jó a 159 2,4 hez?
GTPeti24-08-2013 14:54:41 // 39741
Nekem is van egy kontroll-személyem. Az egyik megrendelőnk egy meglehetősen pénzes fickó. Eddig Alfái voltak 166, 159. De a 159 már annyira nem jött be neki, túl lomhának találta. Most váltott A6-ra. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a köv. autója...
Piritu - 1.000.00024-08-2013 14:50:48 // 39740
A maciarc se jön be mindenkinek...
A német kollégámat meg pont az vette rá, hogy vegyen egy Giu-t az asszonynak. Most már 159-en is töri a fejét :-)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 14:45:28 // 39739
Sajna nem tud magyarul a Vas :-(
GTPeti24-08-2013 14:26:02 // 39738
Akkor te várd meg az új Superb-et! :PPPPPP
Alfonis24-08-2013 14:25:18 // 39737
nekem ez nem tetszik! :D
Alfonis24-08-2013 14:24:08 // 39736
azt sajna nem. Ennyi kis idegen nyelvtudás nem árt ám :P
bizsó15924-08-2013 13:56:55 // 39735
ok megtaláltam köszi, esetleg a magyar nyelvet valaki nem tudja megoldani közületek?
GTPeti24-08-2013 13:45:13 // 39734
Erre én is kiváncsi lennék. Gondolom kb. annyi minden, mint egy 5-ös BMW-hez. Vagyis nem olcsó. :(
Piritu - 1.000.00024-08-2013 13:42:01 // 39733
És a fenntartása mibe fáj?
Fékbetét, tárcsa, kuplung, kettőstömegű és társai?
(Netán egy új első embléma? )
GTPeti24-08-2013 13:40:43 // 39732
Jól. A VM Motori segített neki. B)
Piritu - 1.000.00024-08-2013 13:38:56 // 39731
Jól látom, hogy a Maserati is átállt a sötét oldalra? :-O
GTPeti24-08-2013 13:22:20 // 39730
Eszméletlen ez az autó... Én teljesen bele vagyok zúgva. Ilyet csak az olaszok tudnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 13:20:01 // 39729
3-5 év és olyan 6-7 milla lesz...na ennek van stílusa ezért nem lesz bökő :DDD
GTPeti24-08-2013 13:17:16 // 39728
Nekem is ez a legnagyobb álmom. B)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 13:16:00 // 39727
na egy ilyen jöhet pár év múlva addig Alfázom még :)
Maserati Ghibli
Piritu - 1.000.00024-08-2013 12:19:40 // 39725
Használt első pajzsot kár keresni, az is olyan lesz. Inkább új.
pl Erhard242-től
Piritu - 1.000.00024-08-2013 12:18:43 // 39724
...és amikor a pl a TripB-t mutatja, a kap legvégén lévő gomb felső részével a kijelzett felső adatot, az alsóval az alsót tudod léptetni
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2013 12:15:42 // 39723
igen Te, ki kell kormolni 200-zal 500km-en és akkor milyen jól fog menni
Alfonis24-08-2013 12:08:39 // 39722
nem mutatja a fogyit? -Olyan nemigen!
Ablaktörlős karon (jobb o) szemből a végén kell megnyomni annak kéne váltani a TRIP A majd Trip B majd újra Dátum / Rádio .. hoz.
bizsó15924-08-2013 11:53:48 // 39721
üdv keresek 159-es első pajzsot használt is érdekel csak ne legyen repedt sajna az enyém az, ha valakinek lenne az vegye fel a kapcsolatot velem és megbeszéljük a részleteket, és egy kérdésem lenne létezik hogy nem mutatja a fogyasztást a gép mert nem találom hiába nyomogatom?
GTPeti24-08-2013 09:55:02 // 39720
" sosem állt meg, de még csak nem is szarakodott egyik autóm sem ...valamit rosszul csinálok?" Szeretem az ilyen kérdéseket, amire szinte nem lehet jó választ adni...
Az enyém sem állt meg, egyszerűen rosszabbul ment pályán. Rátankoltam, rendbejött. Akkor szerinted én csinálok valamit rosszul?
Liquid24-08-2013 00:06:56 // 39719
én ha tehetem mindig Bécsben tankolok, no nem azért mert jobb, hanem olcsóbb :)
Piritu - 1.000.00023-08-2013 22:57:17 // 39718
egr-t valóban nem cseréltek, viszont megtett km-re vetítve többször maradtak fekve :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 22:36:27 // 39717
családinak egyszer lehet az lesz semmi sem lehetetlen ott legalább van kínálat ... bár 4-5 év múlva lesz alternatíva ...maserati
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.