Forum >> 159
Pityukoma01-09-2013 15:35:18 // 40140
Alapjáraton nekem mindig 0-án áll. Kivéve ha éppen regenerál, de akkor is csak 0.1 bar-on.
Szabolcs 15901-09-2013 15:13:24 // 40139
Szabolcs 15901-09-2013 15:11:11 // 40138
GTPeti01-09-2013 14:54:39 // 40137
Én adnék, ha tényleg jó állapotban van.
DeezL01-09-2013 14:52:50 // 40136
sziasztok egy frissen szervízelt 1.9 150lovas sedan 110ezer km-t futott 2006os 159esért adnátok 2,2-2,3milliót? vagy kb mennyi lenne a reális ára amennyiért lehetne olyant venni?
mizooo01-09-2013 14:47:58 // 40135
Remélem, hogy jó lesz a műanyag lapátos is egy darabig mert a múltkor azt küldtél :)
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 14:46:34 // 40134
nem is írtam :) csak ezt : no meg a starline és lpr fémlapátos...
GTPeti01-09-2013 14:43:12 // 40133
Én sosem nyílvánítottam a te véleményed "marhaságnak". Simán elfogadom, hogy más véleményen vagy. Ennyi. Ha ismersz egy kicsit is, tudod, nem szoktam a levegőbe beszélni, mindig megindoklom a véleményem. Úgy, mint ez esetben is. (Nem azt mondom, hogy feltétlenül mindenben igazam van... Megesik, hogy összekeverik a kettőt.)
Részemről a téma lezárva, leírtam, amit ehhez az ügyhöz hozzá tudtam tenni.
Részemről a téma lezárva, leírtam, amit ehhez az ügyhöz hozzá tudtam tenni.
mizooo01-09-2013 14:26:54 // 40132
Dömpi (il dottore)01-09-2013 14:22:35 // 40131
Nézd, van szerencsém személyesen ismerni Ildikót. Nagyon komolyan ad a fórumozók véleményére. Ha leírod, hogy cserélje ki mindkét oldalt, valószínűleg kicseréli.
A "marhaság" az, hogy ki kell ,mert nem kell. Ki lehet, azért, hogy nyugodt legyen a kis lelked, no meg ha a pénztárcád engedi. De mint ahogy a személyes tapasztalatom mutatja, nem kell.
Azért lássuk be: gondos gazda az is, aki mindig csak azt cseréli, amit feltétlenül kell, és az is, aki preventív jelleggel cserélget olyat, amit még éppen nem kell, de néhány hónap múlva igen. Viszont - ebbe nem akarok mélyen belemenni, de azért megemlítem - az sem mindegy, hogy valaki úgy tart fenn egy ilyen kocsit, hogy mellette családja van, és mindezt itthoni fizetésből finanszírozza. Szóval sokmindenkinek fontos az, hogy egy alkatrészt az egyik hónapban, a másikat meg csak a másikban kell kigazdálkodnia a családi budget-ből. (Csak ezt sokan nem merik bevallani, mert ciki...szerintem nem ciki, csak a nagy magyar valóság. Ciki az, ha hagy valaki szétesni maga alatt egy ilyen kocsit. Mert akkor inkább vett volna szutyukit.)
A "marhaság" az, hogy ki kell ,mert nem kell. Ki lehet, azért, hogy nyugodt legyen a kis lelked, no meg ha a pénztárcád engedi. De mint ahogy a személyes tapasztalatom mutatja, nem kell.
Azért lássuk be: gondos gazda az is, aki mindig csak azt cseréli, amit feltétlenül kell, és az is, aki preventív jelleggel cserélget olyat, amit még éppen nem kell, de néhány hónap múlva igen. Viszont - ebbe nem akarok mélyen belemenni, de azért megemlítem - az sem mindegy, hogy valaki úgy tart fenn egy ilyen kocsit, hogy mellette családja van, és mindezt itthoni fizetésből finanszírozza. Szóval sokmindenkinek fontos az, hogy egy alkatrészt az egyik hónapban, a másikat meg csak a másikban kell kigazdálkodnia a családi budget-ből. (Csak ezt sokan nem merik bevallani, mert ciki...szerintem nem ciki, csak a nagy magyar valóság. Ciki az, ha hagy valaki szétesni maga alatt egy ilyen kocsit. Mert akkor inkább vett volna szutyukit.)
GTPeti01-09-2013 14:22:07 // 40130
(Én a gúglizáskor Ruville-ból csak műanyaglapátos képeket találtam.)
Shadin01-09-2013 09:33:13 // 40129
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 08:28:07 // 40128
cserés a mechanika nem bonyolult a csere no meg szerencsére nem is horror
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 08:26:58 // 40127
tán a hepu, graf, ruville no meg a starline és lpr fémlapátos de emlékeim szerint mindegyikkel volt már garis eset csak ritkán...
Tozo01-09-2013 08:21:33 // 40126
aroli01-09-2013 01:19:44 // 40125
Jó hogy a régi nagy márkák már a múlt. De mi a jelen és mi a jövő .
Mire érdemes még pénzt áldozni?
Mire érdemes még pénzt áldozni?
aroli01-09-2013 01:16:21 // 40124
Mentem az augusztus közel 40 fokba klímázva semmi gond , megálltam a fizetőkapunál utána meredek szerpentin két kanyar és már 130 fokos víz (gondolom nagyobb fordulaton még a főúton keringetett valamennyit .és a szerpentinen már semmit) jött is az üzenet a műszerfalra ,hogy állítsam le. Fél óra pihenés lehűlt, víz rendbe folyattam utam hazának semmi gond .(100km-er) Otthon átnéztem és légtelenítem a hűtőrendszert. (közben sikerült a fűtéscső légtelenítőjét beletörni komplett csere ) És láttam ,hogy a kiegyenlítő tartály felső csövén nem jön a víz meg fordulaton sem. Másra nem tudtam gondolni úgyhogy szétborít ,és meg is lett a bűnös.
GTPeti31-08-2013 23:05:28 // 40123
Ez jó hír.
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 23:05:01 // 40122
SKF nem gyárt vízpumpát valakiét csomagolja...sosem tartottam nagyra ezt a márkát
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 23:03:07 // 40121
az 59 teljesen más mint az 56 futómű ügyileg 180e-ig egy jobb felsőt kellett cserélnem és ennyi azért ez elég baráti ...pedig átnéztük a komplett futóművet sehol egy repedés vagy valami ..
Alfonis31-08-2013 23:01:17 // 40120
arra, h a vízpumpa bekaksizott,h jöttél rá? mi a jele annak ? felforr a víz ?
GTPeti31-08-2013 22:36:34 // 40119
Már bocs, de mi marhaság? Lehet, hogy nem értetted meg azt, hogy mire gondoltam, de akkor meg nem kell így kezdeni. Nem azt írtam - ha elolvasod alaposan -, hogy az utolsó csavarig mindent egyszerre kell kicseréltetni. Hanem azt, hogy pl. ha 100ekm van a lengőkarokban, akkor nyugodtan lehet mindkét oldalit egyszerre. Nem baj, ha nem értesz vele egyet, nem zavar. Mondjuk én 200ekm-nél elve kicseréltettem mindent a hátsó futóműben, mert megnyugtat a tudat, hogy jó ideig nem kell vele foglalkozni. Marhaság? Nézőpont, hozzáállás (és persze pénztárca) kérdése. (Utóbbit kéretik nem félreérteni.)
Pityukoma31-08-2013 21:27:04 // 40118
Sziasztok :-) Újra itt vagyok :-)
Vége a szabinak, ma délután hazaértem. Hogy ne lógjak ki a sorból nekem is szétment a bal hátsó ablak mechanika. Szerencsére felhúzni még fel tudtam. Ha lesz időm szétkapom és megnézem mit lehet vele tenni. Először egy jó alapos fürdés kell a paripának hogy az elmúlt két hét bogár plecsnijeitől megszabadítsam. Én pedig elkezdem visszaolvasni azt a röpke 15 oldalt amiről lemaradtam.
Vége a szabinak, ma délután hazaértem. Hogy ne lógjak ki a sorból nekem is szétment a bal hátsó ablak mechanika. Szerencsére felhúzni még fel tudtam. Ha lesz időm szétkapom és megnézem mit lehet vele tenni. Először egy jó alapos fürdés kell a paripának hogy az elmúlt két hét bogár plecsnijeitől megszabadítsam. Én pedig elkezdem visszaolvasni azt a röpke 15 oldalt amiről lemaradtam.
Dömpi (il dottore)31-08-2013 20:50:09 // 40117
Próbáltam a blogjaimból, meg a fotókból kivadászni milyen márka lett beletéve, de sehol nem írtam, és nem látszik a fotókon sem.
Piritu - 1.000.00031-08-2013 20:48:53 // 40116
Az igénybevétel sem egyforma, a jobb oldali eleve többet "kap" a jó útjaikon :-(
Dömpi (il dottore)31-08-2013 20:41:45 // 40115
Már bocs, de - ritkán mondok ilyet - ez marhaság.
Nekem a jobb első alsó lengőkar szilent tavaly augusztusban lett kicserélve, ehhez képest a bal csak idén márciusban, a jobb alsó lengőkar gömbfeje porvédő kiszakadás miatt csak májusban kezdett nyekeregni és még csak majd most lesz kicserélve néhány hét múlva. A nyekergést megszüntette néhány zsírozás, a gömbfej miatt pedig még mindig nem lóg a lengőkar. Most is csak azért cserélem, mert jön a tél(nagyobb hőingás, sózott utak stb.).
A jobb lengőkarnak pedig még mindig semmi gyíkja.
Szóval, ha egyszerre kicseréltem volna mindent, akkor egyszerre ki kellett volna adnom mintegy 110-120k Ft-ot, így pedig ezt elaprózva kell kiadnom 2 évben. Azért ez bazira nem mindegy.
Nekem a jobb első alsó lengőkar szilent tavaly augusztusban lett kicserélve, ehhez képest a bal csak idén márciusban, a jobb alsó lengőkar gömbfeje porvédő kiszakadás miatt csak májusban kezdett nyekeregni és még csak majd most lesz kicserélve néhány hét múlva. A nyekergést megszüntette néhány zsírozás, a gömbfej miatt pedig még mindig nem lóg a lengőkar. Most is csak azért cserélem, mert jön a tél(nagyobb hőingás, sózott utak stb.).
A jobb lengőkarnak pedig még mindig semmi gyíkja.
Szóval, ha egyszerre kicseréltem volna mindent, akkor egyszerre ki kellett volna adnom mintegy 110-120k Ft-ot, így pedig ezt elaprózva kell kiadnom 2 évben. Azért ez bazira nem mindegy.
Svéd31-08-2013 20:30:15 // 40114
Nem tudom pontosan a müködési elvét.Az automata válós kocsikat 500€-ért csinálják.
Svéd31-08-2013 20:20:58 // 40113
Igen kettő van nekik,benzin,dizel.
Piritu - 1.000.00031-08-2013 20:19:57 // 40112
Itt van la, kb. a hetedik perctől puceválja a Jaguárt.
Piritu - 1.000.00031-08-2013 20:10:44 // 40111
Az a szmötyi, ami a szívósorban van? Ha jól látom a cuccot az üzemanyaghoz keverik, az meg nem jár a szívósorban.
Piritu - 1.000.00031-08-2013 20:09:03 // 40110
Ilyesmi gépet használt Ed Chaina az egyik benzines kocsinál. A kipufogó gáz CH értékét varázsolta le vele. (De az benzines volt.)
Shadin31-08-2013 19:59:47 // 40109
Na arra gondolnék utoljára, de jogos...
Dömpi (il dottore)31-08-2013 19:57:01 // 40108
Elférne...ha kellene, de a lányom már most magasítón ül (8 éves lesz októberben), a fiam meg éppen kezdi kinőni a gyerekülést (5 éves volt júliusban).
Amúgy másnál is elfér az 59-ben.
Amúgy másnál is elfér az 59-ben.
Ildiko31-08-2013 19:49:49 // 40107
Köszönöm a tanácsokat! Megnézem akkor kompletten milyenek vannak.
Svéd31-08-2013 19:44:52 // 40106
Bár ha átverés,az elég gáz,mert 10000€ volt nekik a két gép.:)
Svéd31-08-2013 19:43:17 // 40105
Egyébként,biztos hogy az a legjobb módszer,amit te mondtál.
Csabi31-08-2013 19:42:15 // 40104
Gázpedál jeladót nézted?Nem ugrál a jel MES-ben? Asszem Szosza-nak volt ilyen gondja, a gázpedál csere megoldotta...
Svéd31-08-2013 19:41:56 // 40103
Én is ezt kérdeztem elöször,azt mondják,hogy az adaléktól teljesen elég,és nem koszolja a részecske szürőt sem.
Piros Madaaar31-08-2013 19:32:00 // 40102
Gond az hogy nalunk az hogy Ti kulonosobben nem erdekel senkit mert kivulrol nezik mar aki ert hozza az tudja.a km az ami mindenkit zavar ennyi penzert.van egy fenn ugyan ilyen 13.000 eur ert es 100.000km koruli futassal svajcbol behozott. Teto boxom van ra eredeti tartokkal de max 90km/o lehet vele kozlekedni:-)es most a gyerekules allithato es kozepen van mivel a ket szelso ules kozepe melyebben van igy ide oda billeg.
tovabba egy eve vettem 11ert bele raktam 48e km es most keves minusszal elmenne:-)
meg mindig nemtudjuk mi a baja hogy a fed komp nem mukodik es arra lettem figyelmes hogy ha visszavaltok elfustoli magat.este a mogottem,levo auto fenyeben latni.nappal nemlattam meg milyen szinu a fust a dpf 63% mutatott egy hete.
ket auto merult fel ha elmegy ha uj akkor fiat freemont 4x4 automata 70%hogy benzines:-)
vagy hyundai santa fe hasznaltan..az van a csaladban es nagyon jo tagas.raadasul kevesebbet fogyaszt mint az alfam:-)de nem ez a szempont.hanem hogy tagas,automata,4x4 es tetoablakos legyen.
tovabba egy eve vettem 11ert bele raktam 48e km es most keves minusszal elmenne:-)
meg mindig nemtudjuk mi a baja hogy a fed komp nem mukodik es arra lettem figyelmes hogy ha visszavaltok elfustoli magat.este a mogottem,levo auto fenyeben latni.nappal nemlattam meg milyen szinu a fust a dpf 63% mutatott egy hete.
ket auto merult fel ha elmegy ha uj akkor fiat freemont 4x4 automata 70%hogy benzines:-)
vagy hyundai santa fe hasznaltan..az van a csaladban es nagyon jo tagas.raadasul kevesebbet fogyaszt mint az alfam:-)de nem ez a szempont.hanem hogy tagas,automata,4x4 es tetoablakos legyen.
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 19:31:27 // 40101
a szívósorban nekem alig volt ganéj viszont a pillangóház az nagyon gáz volt egy nagy marék korom volt benne az hova tűnik bele blokkba?
Svéd31-08-2013 19:23:38 // 40100
Állítólag kiment hozzájuk a képviselő,tartott nekik bemutatót,hogy arról,hogy beleraktak az adalékba mindenféle gumit,tömítések,stb,hogy nem marta szét őket, a mindenféle motormosó adalékokkal szemben,mondjuk a DPF-fel kapcsolatban nekem sincsenek illúzióim.
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 19:14:47 // 40099
mégis hogyan? a kormot vegyszarral lehet kipucolni ami a műanyagot, gumit megeszi az olajat lemossa nem nyílik meg a link, de egy zárt rendszerbe bele nem engednék semmilyen maró szar anyagot főleg a szívósorba meg a blokkba, ezeket az alaktrészeket le kell szedni és ki kell pucolni igaz az több mint 140 euró, főleg kint ...a DPF-re meg semmi sem jó ha már annyira el van tömődve
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 19:10:06 // 40097
2,4-nél nagyon elkúrták az 5w40 ajánlással valakinek 20e km-nél már kukás lett a DPF...a franciáknál 5w40 kell meg FAP folyadék is...itt meg nutella
Svéd31-08-2013 19:09:15 // 40096
Esetleg ilyen tisztitási technológiával van valakinek tapasztalata.A kinti szerelöm most vett egy ilyen gépet,és esküszik rá,hogy kitisztitja a koromtól a szivósort,szelepeket,injektort,egr-t,részecske szürőt,meg mindent a koromtól.150 € egy tisztitás.
GTPeti31-08-2013 18:49:48 // 40095
Ez hozzáállás kérdése. "Hivatalosan" nem kell egyszerre cserélni a lengőkarokat. De ha nincs a sarkon szervíz (illetve szerelő barát), akkor lehet, hogy érdemes egy füst alatt mindkét oldalit kicserélni. (Én így szoktam.) Erhardnak igaza van, nem biztos, hogy megéri szilentekkel szórakozni, a gömbfej is el szokott kopni. Úgyhogy biztosabb a kpl. lengőkart cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 18:48:38 // 40094
nem...
Ildiko31-08-2013 18:44:55 // 40093
Köszi! Úgy írta fel a srác, hogy jobb első lengőkar h.szilent. Nem kell vele egyszerre cserélni a bal oldalit is?
Shadin31-08-2013 18:37:11 // 40092
Az csak kerekítési hiba :-)
Shadin31-08-2013 18:35:56 // 40091
Most tettem bele a vadzsi új EGR-t ás semmi különbség. Van differencia a 2000 alatti működésben, de a rángatás nem múlt el.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
504
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?