Forum >> 159

'''''05-10-2015 20:25:10 // 71633
Adok még egy esélyt hétvégén. :-) Dévid beül hozzám.
mizooo05-10-2015 19:56:29 // 71632
ok köszi :) szerintem az utólagos vezetékezésemmel elhajtanak a szakszervizből messzire :)
Most hívtam fel DZ-éket próbálnak segíteni, bár ők sem hallottak még olyanról, hogy 159 a D001 csatiig ne lett volna kiépítve. Lefotóztam az ECU-t, felmerült, hogy ECU-ban tiltva van a tempomat szoftverből
Liquid05-10-2015 19:47:57 // 71631
jaja, azért tudtál csak elmenni, mert volt a csomagtartóban 4 felni, meg Dévid a jobb 1-en :D
'''''05-10-2015 19:31:44 // 71630
Egymás ellen mentünk és Liquid vitt?Láttam,hogy Kócosw újít de kinek lesz ellenfél,neked? :-)
emGéza05-10-2015 19:10:59 // 71629
Nekem a 47-nél többen is próbálták rendezni a proxyval a kicserélt klímavezérlő
bemutatását , sikertelenül .
Végül szakszervizbe sikerült .
itt a rizsa ;)
Dévid05-10-2015 19:07:31 // 71628
Tavaly is mentünk, csak én abban a futamban Liquid utasa voltam. :D Idén a nagy ellenfél Kócosw tesóm olajkályhája dizelüzemű gépjárműve lesz, alattomos egy dög. :D
mizooo05-10-2015 18:35:59 // 71627
Szopórollerezek a tempomattal :(... Nagy nehezen megcsináltam a proxy rendezést, iszonyat instabil volt a kapcsolat, 30xorra sikerült.... MES1.3-al.
De nem látja a tempomatot :(
Amikor villogtatni akarom a dasboardon a pilácsát akkor meg error-t ír :(
Elvileg minden a helyén van 5x ellenőriztem, a gyújtás 12v-t is megkapja.
Kezdek tanácstalan lenni :(
Haddel05-10-2015 18:21:59 // 71626
Tegnap antenna szerelés miatt lebontottam a tetőkárpitot hátulról,vagyis bontottam volna,mert valaki már csinálhatta,elmebeteg módon,mert a patentok le voltak törve ,és valami csumizzal volt felragasztva.Azon gondolkozom venni kéne ujat.Lehet vajon kárpitelemeket rendelni még?
Zsolt15505-10-2015 18:21:35 // 71625
VDaNi.

http://alfaamore.hu/tagok/56
Piritu - 1.000.00005-10-2015 17:59:18 // 71624
Mi volt a nickje?
Piritu - 1.000.00005-10-2015 17:54:13 // 71623
A hónap végén vihető a Párduc, visszaigazolták az utódot.
Zsolt15505-10-2015 16:26:25 // 71622
Nem csak a híre volt itt, henem tag is volt, ha jól emlékszem egy 145-tel regisztrált. De már elég régen kizárták azok miatt amit írtál.
Liquid05-10-2015 14:56:21 // 71621
attól függ mennyire :) de nálad még van DPF nem?
denil105-10-2015 14:48:05 // 71620
Nekem az értékek jók voltak de azért bevizsgáltatnám csak úgy ha nem 20k Ft lenne :(
Nekem szerencsére nem füstöl kivéve padlógázon 3000 felett. Az nem tudom,h jó e.
denil105-10-2015 14:35:52 // 71619
Óriási figura volt a SEX-001 rendszámú Mazda MX5-jével amivel természetesen állandóan csak keresztbe közlekedett és mindenkit lealázott az utakon.

Nem gondoltam volna, hogy az indexről idáig is "elér" a híre :D
Liquid05-10-2015 14:33:12 // 71618
Füstölt és rosszak voltak a korekciós értékek, illetve alapjáraton tolt gázfröcsöt a comp kb. fél percenként. Ezek közül a füstölés egy része a turbocsövön lévő apro lyuk miatt volt.
Valószínűleg a DPF-et is a pisilő injektorok tették tönkre, azért vetette ki az előző tulaj.
Alapvetően vastagon használható volt, de rendbe akartam tenni mielőtt a szoftvert ellenőriztetem, átíratom.
denil105-10-2015 14:32:44 // 71617
Volt itt VDani??
Én a Bravo topicból jöttem az indexről és éveken át ott volt "velünk" pedig még csak Bravoja sem volt, de állandóan keltette a feszkót.
denil105-10-2015 14:29:49 // 71616
Ezzel én is így vagyok.
Sok embernek olvastam a blogját és sokban segített. Mennyivel jobb lenne az egész társadalom ha a tudásmegosztáson alapulna ( ez sok sci-fi film alapja a távoli jövőt illetően...)
denil105-10-2015 14:25:35 // 71615
Mi történt,h fel kellett újítani az injektorokat?
Történt valami hiba, vagy preventív jelleggel v éreztél valamit az autón?
Roben505-10-2015 14:25:14 // 71614
Sziasztok!
Szedett már ki valaki első ülést?Mennyire gáz?Van valami spec. része??köszii
Csabi05-10-2015 13:56:17 // 71613
Érdekes, én családi igáslónak használom, naponta...a tőcsavar cserén túlestünk, és még a generátor cserén is(preventív jelleggel) ....húú nagy kaland, öt év alatt két napot töltött szervizben ez miatt... akinek ez hátrány az ne is vegyen 2,4-et, sőt autót se vegyen, hanem járjon vonattal..
5év 100+ezer kilométer használat után, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a 2,4-et, főleg úgy, h az enyém az első 159-ek egyike/2006.01/, szóval nem egy fiatal darab, és marhára nem kell sokat szerelni...
'''''05-10-2015 13:12:03 // 71612
Háá menjünk egyet Kul-on! :-)
GTPeti05-10-2015 11:56:57 // 71611
Nemtom mi van, elromolhatott a táccspedje, vagy valami ilyesmi. Már nagyon régen nem örvendeztetett meg minket semmilyen rajzzal. Pedig az ő művei óta tudjuk igazán, milyen is az a kortárs művészet, alkalmazott mondanivalóval. :)
Dévid05-10-2015 11:42:09 // 71610
Köszönöm szépen. :)
Dévid05-10-2015 11:03:06 // 71608
Az a TS volt, és csak megnéztem, hogy forognak a kerekek. No meg hátsó tetőablak előkészítést alkottam. Az új játékot eddig még nem törtem össze a 2,5 év alatt.

Legközelebb meg ha be akarsz szólni, rajzban tedd! :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2015 10:59:42 // 71607
és még az árkot is jobban szeli, keményebb a kasztni :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2015 10:58:18 // 71606
csak azért nm értem a Szabolcsot, mert mi szoktunk találkozni találkozókon és egy teljesen normális ember, mindig elbeszélgetünk...
SKrisz05-10-2015 10:57:52 // 71605
Pohártartó van :-D és szerintem nem szűk belül, pedig sem könnyű, sem alacsony nem vagyok. Egyszerűen meg kell találni a kényelmes üléspozíciót, de ha az megvan, akkor tényleg kompromisszum mentesen lehet hibátlanul ülni / vezetni.
Dévid05-10-2015 10:49:58 // 71604
Annyit a 156 is eszik átlagban. Utazva meg 8.5 körül.
Dévid05-10-2015 10:46:47 // 71603
Néha olvasgatom itt a fórumot, mert a 159 is opció, ha egyszer megunom a 156-ot. Ezt viszont eddig nem tudtam, hogy nincs pohártartó a 159-ben, így picit hátrébb soroltam a listán. Hétvégén KUL-on ki akartam próbálni egy 2.4-est, mondják hogy szűk belül, de azért egy esélyt kapna. Érdekelne, hogy érzetre mit lép a vezető oldalról, utasként már ültem benne, az az oldal elfogadható.
Shadin05-10-2015 10:21:56 // 71602
Basszus a VDani!!!!!
Stilo találkára mentem el a 164V6TB-vel és megjelent J1-en :-) Anyuka vezette oda az autót vazze. Pedig a csávó olyan, de olyan okos volt egyébként, hogy azóta sem találkoztam olyan okos emberrel. Eddig.
SKrisz05-10-2015 10:19:49 // 71601
Még annyi, hogy az autóm, köszöni, továbbra is qrva jól van és robog ahogy kell... 165K Km-el az én segged alatt! :-)

.......................05-10-2015 10:18:30 // 71600
nem írtam hogy szar a 2,4
csak hogy szervizigényes,ezért nem ajánlott igáslónak
2. autónak tökéletes,vagy ha van mellé egy másik amit használhatsz amig a 2,4 et szerelik
SKrisz05-10-2015 10:18:02 // 71599
Hát srácok... Eddig a 159 topicot mindig elolvasgattam és mivel nem tudtam tanácsot adni, mivel az autót nem én szerelem, 159 találkozóra nem tudom elmenni, stb... stb... nem voltam túl aktív tag... De ez ami most itt megy, az már nekem is már sok. Úgylátszik mióta VDani anno betette a lábát, azóta mindig van egy közellenség.

Ha lehet egy apró észrevételem, akkor csak annyi, hogy mindenkinek megvan maga kis világa és véleménye. Sokszor ez másoknak (senkinek... :-D) nem tetsző. Naés? hagyni kell a francba. Vagy épp a tényekre alapozva segíteni azoknak a társaknak, akik döntés előtt állnak, mint ebben az esetben is.

Szóval No offense, de ne qrva fel magát senki... :-)
Giuntini05-10-2015 10:05:22 // 71598
Érdekes vitafórum alakult ki a 2,4 körül. Ma reggel el is csodàlkoztam a fejleményeken. Azt tényleg nem értem, hogy lehet ilyet állítani, hogy a 2,4 nem külföldre jàró autó. Szerintem ez a topic arra van, hogy megosszuk egymás közt a velemenyeket, de nem arról, hogy folyamatosan valaki a rossz tapasztalatai miatt teljesen negatív fényben mutasson be egy modellt. Szoszànak biztos rengeteg problémàja volt az autójàval ezért próbàlja mindenkinek bemagyaràzni, hogy a 2,4 mekkora szar. A propellereseknél is tudok olyanról, hogy van akinek semmi baja sincs a màsik meg szereti a szerviz levegőjét. Én nagyon szeretem ezt a topicot rengeteg hasznos tanàcsot kaptam pl. Pityukomàtól a rugó cseténél, vagy a segítséget amit a motor halàla utàn kaptam. A csavarok legyàrtàsa ami Erhardnak, és Pityukomànak köszönhető. Nekik is köszönhetem hogy a bajból végülis jól jöttem ki, és fantasztikusan muzsikàl. Jó lenne Szoszàtól is egy kicsit pozitívabb hozzààllàs, mert különben üde színfoltja a topicunknak.
emGéza05-10-2015 07:38:35 // 71597
Nekem papírom van róla , hogy a Csonkába végeztem mint autószerelő . 20-on éve .
Vizsgatétel volt a 2.4 JTDm ! ;)
Piritu - 1.000.00004-10-2015 22:40:30 // 71596
A múlt héten környezetuditunk volt, ahol minden a CO2 körül forgott. Kicsit számoltam a Párduc adataival is: klatty
Piritu - 1.000.00004-10-2015 22:09:16 // 71594
Nem veszed el a kenyerét. Aki akar szerelgetni, az buzdítás nélkül is megteszi. Itt az Amorén is vannak cudar dolgok, a földön szétszedett motortól az udvaron festett autóig. Esetleg drasztikusan tudod csökkenteni a kosárban odavitt autók számát, mert átlátható, hogy mivel jár és neki se áll az illető a parkolóban.
'''''04-10-2015 22:07:20 // 71593
Most hogy jön a megbízhatósághoz az,hogy "külföldön 400euró egy generátorcsere"?
Magyarországon már be sem szarik?Abba se menjünk bele,hogy aki külföldre jár az mennyit keres.
Ne csodálkozz ha itt sokan nem értik a logikád.
yani🍀04-10-2015 22:06:11 // 71592
Szerintem csúszik a kuplungod.
.......................04-10-2015 22:02:04 // 71591
Nem fogom elvenni a Csöri és más autószerelő munkáját azzal hogy leírást készítek,így mindenkit arra buzdítok,hogy otthon szereljen
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2015 22:01:02 // 71590
ez most már kezd átmenni személyeskedésbe, meg b@szakodásba...ahogy a mondás tartja a diploma IQ-t nem ad, csak egy papír, nem kéne senkit leszólni akinek más a véleménye, tapasztalata...
Pityukoma04-10-2015 21:56:41 // 71589
Amikor idejöttem közétek, azt sem tudtam eszik vagy isszák a fórumozást. A blogok hasznosságáról sem tudtam semmit. Sokat tanultam tőletek/tőled. A blogokat pedig nagyon szeretem olvasgatni. Rengeteg szívástól kímél meg és nem keveset lehet belőlük tanulni. Örülök hogy felhoztad példának :-)
Piritu - 1.000.00004-10-2015 21:52:39 // 71588
Meg is csináltam, akit érdekel a dolog, annak belinkelem.
Sajna helyetted nem tudok dolgozni :-DD
.......................04-10-2015 21:50:03 // 71587
Te szeretsz mega Blogot csinálni ,
Itt a feladat csináld meg TE
Liquid04-10-2015 21:49:55 // 71586
Ez nem mellény kérdése. Mo-on élünk ezért az itteni dolgokat vesszük alapul. Ausztriában minden szolgáltatás drága, még a fodrász is, mégse problémázok a nehezen kezelhető frizurán :)

Ismét nem tudom minek hozod fel a 4 hengeres dízelt, naés? A Panda motorterében szíriaikat csempészhetnék, akkora a hely, de attól még nem azt tekintem etalonnak.

Amúgy meg elnézést kívánok, de igencsak nem oktattalak semmire, a nehézipari diploma meg pont annyit ér mint bármelyik - még a lenézett semmitérő, szar informatikus se rosszabb, mert mindkettő távol áll az autógyártástól, de majd te úgyis megcáfolod :D

Ja és csak halkan megjegyzem, hogy nem tudhatod, mihez mennyire értek, megsúgom hogy a legtöbb dologhoz sokkal jobban mint gondolod, csak én azt is beismerem ha valamihez nem értek. :)

Engem meg az b.sz fel q..ra, hogy mindig mindenben a negatívat domborítod és senki semmihez nem érthet náladnál jobban, sőt igazából mindenki hülye, ha kicsit sarkítok.

Ha egy szerencsétlen kívülálló meglátja 1-2 posztodat, nemhogy dízelt, vagy 159-et nem akar, de Alfát se, max. a bajor propellerest, mer az fasza...

Uff beszéltem!
Pityukoma04-10-2015 21:49:33 // 71585
Ezt osztom, a +1 henger miatt nyilván kevesebb a hely az ugyanakkora motor térben.
Piritu - 1.000.00004-10-2015 21:48:38 // 71584
"Amúgy meg most csináltam egy komplett szívósor cserét ,tudom miről beszélek" - milyen szép is lett volna, ha rendesen dokumentálod a menetét, hogy esetleg másnak könnyebb legyen. De hát tudjuk, nem érdemes nekiállni a blognak, mert az Amore is szar, csak 12 képet lehet feltölteni, videót nem, meg különben is gépelni kell :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.