Forum >> 159

'''''15-11-2016 18:37:14 // 87329
Ez gyors volt! :-) Gratula hozzá!
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2016 18:21:11 // 87328
Köszönöm :-)
Lesz lesz. Csak vergődjek túl ezen a hülye biztosítás kötésen. Eszement sok adat kell, olyan is, amit azt se tudom hol keressek. A 146 biztosításának kötvényszáma pl. :-S
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2016 18:19:27 // 87327
Azaz igen :-) Így szoktam asszem, pont nem olyan vettem, mint amiket nézegettem. Automata soha eszembe nem jutott volna magamtól. De ennek így kellett lennie, az autó talált rám.
droberto15-11-2016 18:03:54 // 87326
Hát akkor sok szeretetel üdvözlünk itt CarTárs! :)
Kép, adatok mikor lesz!
Shadin15-11-2016 18:00:06 // 87325
Azaz vettél egyet?
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2016 17:50:56 // 87324
Azóta annyi fejlemény van, hogy itt áll az udvaromon egy 2.4 Ti :-) Megvett kilóra, és egyelőre nem hiányzik a könnyedség. Pedig még automata is. Fene gondolta volna még tegnap... Csak élvezem a csendet, a nyugalmat . :-) Jó na. Az összkép nekem megvan, illik az autóhoz a nagy dízel.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2016 16:58:17 // 87322
gólyaláb a lengéscsillapító :))) a csonka állványra gondolsz?
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2016 16:55:03 // 87321
nem tudok róla, hogy mások lennének a lengőkarok :) vagy mire gondolsz?
Shadin15-11-2016 16:07:22 // 87320
Az "ATE" TRW úszónyerges nem az. A gólyaláb v hogy híják. Ezt pl. biztos h módosították...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2016 11:48:26 // 87319
alu futóműves az összes
Shadin15-11-2016 11:35:21 // 87318
Nem az FL hozadéka volt a kis brembo-val együtt az alu futómű elemek?
ProdyG15-11-2016 11:29:46 // 87317
Ha fontos az erő, akkor szerintem ne gondolkozz másban, mint 2.4 vagy TBi.
Az én 2.4-embe is el tudnék képzelni még több erőt, pedig van benne bőven (sajnos nehéz a kocsi, valahogy ezt kompenzálni kell...)

Most szombaton mehetünk egy kört Debrecenben, hétköznap este sok értelmét nem látom a mutogatásnak, mert munka után már sötét van.
_Ata_15-11-2016 11:15:22 // 87316
Ma én is megtapasztaltam a TBI üzemanyag érzékenységét, legutóbb MOL-nál tankoltam és reggel hidegen pár másodpercig rángatott, mintha le akarna fulladni. Legközelebb tesztelem a Lukoil-t, ahogy írtátok :)
RomeoOne15-11-2016 10:46:44 // 87315
Őt ismerjük?
eladó sw Ti
Giuntini15-11-2016 08:45:45 // 87314
Ezt csak úgy tudták megoldani, hogy rövidítettek a hátsó ülőlapon és vékonyavv az első ülés támlája, illetve a támlán nagyobb a bemélyedés, hogy a térdnek több helye legyen.
Pityukoma15-11-2016 05:27:20 // 87313
Ja és FL utániaknál hátul nagyobb a lábtér amit a gyerekek kifejezetten szeretnek. A hátsó üléssor viszont nem dönthető az enyémben! Csak opció volt a Berlináknál és megmondom őszintén hogy mocskosul hiányzik pedig még csak egy éve van nálam a vas.
Pityukoma15-11-2016 05:22:41 // 87312
Kb ha két hét múlva jársz pesten akkor egy makulátlan állapotú 83ezret futott Tbi is arra vár hogy kipróbáld.


Hogy melyiket vegyed??? Ez nagy dilemma. Nekem az ex 1.9 16v 136lovas SW buta belga volt , majd meg chippeltettem ~166lovasra. Nagyon szerettem azt a tank szerű érzést ami biztonság érzettel párosult olyan 7literes fogyival karöltve a nagy átlagot tekintve. A mostani Berlina Tbi teljesen más. Könnyedséget sugall, robbanékony, mintha nem is ugyan arról a típusról beszélgetnénk. A városi (pösti) fogyija 11lityi. Városon kívül 7-8-al beéri. Ami szerintem tök jó egy 200lovas verdától ami 320Nm-t tud nem mellékesen. Ez ~6000km tapasztalata. Mostanában sajnos a garázsban szomorkodik (biztos tudod miért :-((((..)

Remélem ezzel a pár sorral én is hozzá segítettelek a döntésed meghozatalában :-)
Pityukoma15-11-2016 03:57:29 // 87311
Igen, lehet venni. Én nem fedelet, hanem a komplett 12V-os csatlakozót vettem meg amin rajta volt a lenyíló fedélke is. Csak rádugtam a gyárilag mögötte lévő csatlakozót és már működött is a csomiban. Így máris használhattam a hűtőtáskát nyáron. 3800ft volt, meglepően olcsó. Ja és a Fiat Kelet Pestnél vettem anno.
Pityukoma15-11-2016 03:26:35 // 87310
Az Amoren keresni valamit... hát igencsak körülményes, DE(!!!!) megtaláltam :-) . Sajnos nem blogot írtam róla hanem csak egy HSZ volt 2014.09.03.-án. Íme:oldal index lámpa.. Sajnos a 159-es használati utasításban tévesen a 156-os rajza és leírása került ami pont fordítottja a 159-ének. Valószínű neked sem törtek volna e a lámpáid ha jelen esetben nem a használatiban leírtakat követed hanem úgy jársz el ahogy én tanácsoltam anno.
Giuntini15-11-2016 00:37:27 // 87309
Ez az FL nem sok mindent érintett. Ülések formája, vékonyabb háttámlák, műszerfal világítás, órák számlapja, kívülről nyitható, az embléma megnyomásával nyitható csomagtartó, és a legfontosabb, átlagosan 50 kilós súlycsökkentés. Ennyi...
Rolee4615-11-2016 00:26:01 // 87308
Szerintem kellene neked egy HATUL HAJT A KEREK😃 Juliska😉
RomeoOne14-11-2016 23:55:10 // 87307
És akkor miben érhető tetten az FL utánisàg? Fehér a műszerfal vilàgítàs? Miben más még az FL? Valami műszaki vonatkozású különbsèg is van? Javítottak vmit?
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 21:27:54 // 87306
Az erő de fontos, hogyne lenne az :-) Nem ragaszkodom a dízelhez, de abból van választék. Tbi-ből kb egy értelmesnek tűnő darab van fenn, az a fekete ami nemtom kié lehet :-) Még van az az SW Ti, de azt a csajok itthon erősen leszavazták. Azért ha úgy alakul, megnézem.
Itthon szavazásra lett bocsájtva. Tudtam én, hogy a nőknek drága ízlésük van, születetten :-)
Köszi a próba felajánlást. Lassan bármerre megyek, egy Cartárs felajánlotta a segítségét. Azért ilyenkor jó itt lenni..Köszi gyerekek! :-)
Zolibácsi14-11-2016 21:19:11 // 87305
Okostelefon.....
Liquid14-11-2016 21:17:49 // 87304
köszi, holnap lecsekkolom milyen van, meg milyen van benne
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 21:04:27 // 87303
dextron 3-mal a szín egyezzen és ennyi :)
enká14-11-2016 20:59:50 // 87302
Zolibá, hogy lehet ezt a két kifejezést összekeverni? :DD
Zolibácsi14-11-2016 20:44:52 // 87301
Hamarosan - haladósan....
Zolibácsi14-11-2016 20:43:55 // 87300
Szerintem a 2.4 nagyon jó amennyiben szereted ha hamarosan megy a kocsi és diesel kell. Amennyiben nem fontos ez az erő jó az 1.9 is. Enyém tavaly jött olaszból 2006 145.000 km kicsit 2millio alatt megállt az ára. Aztán egy ev alatt sok varosozas a dpf -et megölte es alig 100 km volt egy regen. Szóval dpf egr pillangó off. Kipuff tőcsavar javítás, klíma kompresszor javítás plusz sallangok a vezérlés es olaj csere mellett majd a chip. Egyből raugrott 350.000 az én tökéletesnek hitt autómra. Szóval szerintem készíts Ennyit az első szervizre nyugodtan. Azóta legalabb tudom hogy tökéletes autóban ülök. És mosolyfaktor mindig. Vennék e ilyet megint? Igen csak q4--t megha a józan ész ellen is megy. Vagy tbi-t vennék. De egy percig nem bántam meg, hogy nem kissebbet. Vagy nem gyengebbet vettem. Soroksár környékén vendegem vagy egy körre ha ki akarod próbálni milyen egy 10 évesssel 😉😊😈
Liquid14-11-2016 20:41:38 // 87299
A szervoba ha jól látom, akkor TUTELA GI/R kell, ha nem kapok ilyet hirtelen, szabad valami mással utántölteni, vagy nem ajánlatos keverni?
Dömpi (il dottore)14-11-2016 20:28:04 // 87297
NEM!

Az enyém 2008 06. havi, 1.9 8v és FL utáni!!!

Tehát FL nem egyenlő 2.0!!!
Dömpi (il dottore)14-11-2016 20:23:46 // 87296
mid van, iPhone SE vagy Moto? :)
yani🍀14-11-2016 20:22:12 // 87295
Utálom a céges telómat.....Sajnos nem tudom törölni az előzőt.
Liquid14-11-2016 20:19:48 // 87294
Motor-hajtáslánc terén nem nyúltak semmihez tudtommal a faceliftnél. A 2.0-nál tették ésszerűbb helyre a DPF-et, ennyi.
2.4-et, sőt V6-ot is lehetett kapni 2010-ben, a facelift pedig 2008 elején volt. Az enyém 2.4 facelift és 2008.07-es.
yani🍀14-11-2016 20:15:06 // 87293
Beírod a Jőfogás keresőjébe, hogy Alfa 159 és a listában a 4. találat ez lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 20:10:06 // 87292
jah még egy dologgal kiegészíteném...
DPF az 1.9, 2,4-é ugyan az a 2,4-nél a legproblémásabb, eltömődhet és emiatt állandóan pucolni akar ami HF repedéshez vezethet pl a plusz hőtermeléstől, a 2.0-é a legjobb eddig ott nincs nagyon probléma vele...jah bocsa Tibinél a legjobb, mert nincs is :)))
Üzemanyagra a dízelek nem háklisok, a Tibi viszont nagyon finnyás válogat, mint a fürdőskrva :DDDD
Haddel14-11-2016 20:06:46 // 87291
Karácsonykor megyek haza Debrecenbe,ha addig nem veszel ,szivesen megmutatom a 2.0 jtdm-et . Én csak ajánlani tudom.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 20:01:04 // 87290
Nagyon köszi, így kb már képben vagyok!
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2016 19:22:09 // 87289
teljesen mind1 kormánymű, futómű az FL szempontjából nincs különbség, a beltér változott azaz az ülések leginkább, ami különbözik még 1.9, 2.0, 2,4 az a kuplungszett és a lendkerék a legolcsóbb az 1.9-hez és a 2,4-hez, a 2.0-hoz ha F40-es váltós akkor brutál drága, ha c635 akkor megfizethetőbb jah a Tibi kimaradt ahhoz a legolcsóbb ez a kombó a lendkerék pl 90e ft :)))
Ami mindegyiknél tönkre tud menni 200e után az a szívósor, egedül a 2,4-nél lehet fizikálisan lekötni a többinél csere vagy leszed és kiiktat a laptáka... Tibinél nincs változó szívósor :))))
Az EGR a legmacerásabb a 2.0-nál mivel hűtött ezért a hajlamos a fedele kifelé vagy befelé ereszteni a vizet, a többinél 150-180e-ig bírja utána cserés vagy kiiktatás.... Tibiben nincs EGR :))))
Turbó, mindegyikhez van megfizethető áron közép (80-90e ft nem kínai)
Üzemanyag rendszer... nagyjából hasonló áron vannak a felújított porlasztók csak az 5 hengerhez 5db kell, Tibiben nincs porlasztó :)))), Magasnyomású is jól bírja új áron húzós max a nyomásérzékelő megy tönkre a 2,4-é elég drága.... a Tibiben mechanikus nagynyomású, örök mint a szegénység :)))))) új ára 62e ft :P
Szenzorok, az 1.9-hez, 2,4-hez nagyjából ugyan azok kellenek, a 2.0-ban az 5 vezetékes lambda elég húzós 50-60e és keresik....Tibibe is keresik 26e :)))))
Fékek, a 2,4 és Tibi alapból nagyfékes a többi meg kicsi ...
Vezérlés a 16 szelep vagy több ugyan az mindegyikben... Tibi is ugyan azon az áron van
Mindegyik jó választás lehet ha nem nyúlsz sz@rba :)))) Sok sikert.... :P
RomeoOne14-11-2016 18:04:08 // 87288
Vagy csak jól használod a gépet és nem csak a sarki közértbe ugrasz le vele folyton :D

Nem tudom egyébként, vannak itt okosabbak is nálam, majd megmondják, hogy alakult a 159-esek bele az évekkel :)
enká14-11-2016 18:01:53 // 87287
Az én 2,4-esemet is 2010. végén gyártották (és 2011. nyarán helyezték forgalomba). Talán az utolsók egyikeként. Jelzem nekem nem is volt soha semmilyen problémám, hibamentes a gép. Csak kiokosodtak a gyártás végére 2,4-ből :).
RomeoOne14-11-2016 17:45:59 // 87286
Akkor lehet, hogy én tudom rosszul. Én azt hittem, hogy az FL utáni modellek a 2.0, amit 2009-ben behoztak. Az FL előtti meg a 1.9 meg a 2.4 amiket 2010-től már nem is forgalmaztak. Szóval az én értelmezésemben az FL utáni egyenlő a 2.0-val.
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2016 17:42:45 // 87285
Figyelek :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-11-2016 17:39:00 // 87284
De akkor nem a FL után nincs gond hanem a 2.0-val :)
RomeoOne14-11-2016 17:35:52 // 87283
Pont ennyi kellett ahhoz, hogy minden problémája megoldódjon :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-11-2016 17:33:43 // 87282
Dpf el nem csináltak semmit, csak a 2.0-nál van közelebb a leömlőhöz.
RomeoOne14-11-2016 17:27:52 // 87281
Ha dízel, akkor mindenképp FL utáni. Sok típushibát javítottak. Pl. DPF-el nem lesz bajod.
laci8814-11-2016 17:24:32 // 87280
Engem a TI felnik érdekelnének majd!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.