Azt vettem eszre hogy csak akkor ugral a turbo nyomasom ha teligazt nyomok, hacsak 3/4 gazt akkor szepen megy. Mond ez valakinek valamit? Mondhatnam az overboostnal ugral illetve nem tolt csak 1.2-t
Idom nem volt meg meregetni a dolgokat, csak a csoveket meg ztem at, azon meg nem talaltam hibat.
Forum >> 159
Zolibácsi29-04-2017 07:54:01 // 94309
Liquid29-04-2017 00:14:25 // 94308
Na ilyet az enyém kb. fele ekkora sebességgel tudna, vagy még úgy se :)
TáDé28-04-2017 23:14:45 // 94307
Giuntini28-04-2017 22:48:09 // 94306
Van ilyen. Ez a szabadonfutó kikapcsolásnál következhet be. Rég voltam itt, de most már lassanként visszatérek, annyi a munka, hogy nincs időm írni semmit.
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 21:22:07 // 94305
A Giu Veloce amint a környékünkön is elérhető lesz, mondjuk Nyíregyen, már jelentkezek is be tesztvezetni az tuti. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2017 21:18:09 // 94304
Ma volt egy 300km-es etapom az aisin váltóssal tényleg gyorsabb a váltás ha kézzel vezérlem nincs gondolkodás mi legyen egyet vissza utána kettöt fel... kivivagyok a veloce zf-je milyen lehet... majd kipròbálom nem soká :)
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 21:17:59 // 94303
Egyébként mi van akkor ha kiveszem a dpf-et, de nem íratom ki? Hibajelzésen kívül okoz bármit?
Olvastam egyébként AO fórumon olyan megoldást, hogy két oldalról megfúrkálták a kerámiát. A nyomás szenzorok állandóan tiszta dpf-et erzékelnek, így sose regenerál. Valami ilyesmi. létezik?
Olvastam egyébként AO fórumon olyan megoldást, hogy két oldalról megfúrkálták a kerámiát. A nyomás szenzorok állandóan tiszta dpf-et erzékelnek, így sose regenerál. Valami ilyesmi. létezik?
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-04-2017 20:05:55 // 94302
Az 1.9-be én is tőled kaptam a kiemelő keretet :)
Hardy28-04-2017 19:18:42 // 94301
2 garnitura volt? Mert egy nálam van.
SanyiJTD28-04-2017 18:28:34 // 94300
Nem fog elrohadni :) Igen, erre gondoltam!
afla15928-04-2017 18:25:28 // 94299
Kedves Cartársak.
Segítségért, tanácsért fordulok hozzátok. 2 év offozás után visszatérek " hozzátok". :D:D
2.2 JTS .(Brera) motorral kapcsolatban, milyen tapasztalataitok, információtok vannak. Hallottam ezt is azt is róla, de nekem" kézzelfogható " infók kellenének a" gondtalan" alfázáshoz.Kérlek Benneteket , hogy Segítsetek.
Előre is köszönöm Nektek.
Segítségért, tanácsért fordulok hozzátok. 2 év offozás után visszatérek " hozzátok". :D:D
2.2 JTS .(Brera) motorral kapcsolatban, milyen tapasztalataitok, információtok vannak. Hallottam ezt is azt is róla, de nekem" kézzelfogható " infók kellenének a" gondtalan" alfázáshoz.Kérlek Benneteket , hogy Segítsetek.
Előre is köszönöm Nektek.
Chris15928-04-2017 17:56:16 // 94298
köszi, mindenképpen ki lesz írva.
DPF-et kiváltó csőnél 2.4 esetében erre gondoltál?
Szállítással ez van olyan 30 körül, gondolom szénacél cső és nem saválló. Mindegy is kapott rendesen felületkezelést pár évig biztosan nem rohad el.
DPF-et kiváltó csőnél 2.4 esetében erre gondoltál?
Szállítással ez van olyan 30 körül, gondolom szénacél cső és nem saválló. Mindegy is kapott rendesen felületkezelést pár évig biztosan nem rohad el.
Trombozis28-04-2017 17:36:37 // 94297
Köszönöm szépen! Here vakarás volt régóta. :O :-) nálam is ez nyüszögöt.
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 17:34:16 // 94296
Nekem ennél azért biztosan kevesebb, bár nem sokkal.
A váltóval viszont nem tapasztaltam még olyat, amit írsz. Vagy visszavált, vagy nem, de nem volt még olyan, hogy rántott volna. Illetve csúcsforgalomban a vezeték szakadásom előtt volt olyan, hogy 35-tel gurulva hezitált a szabadonfutó és a hajtás közt, vagy valami hasonló. A vezeték javítása óta semmi ilyen.
Ma Kingám vezetett vagy 100km-t. Azt kell mondjam, hogy neki jobban megy ez az automata téma :-) Pedig mondta nagyon, hogy hiányzik a sebváltó és fura, közben meg csak figyeltem, hogy mennyire érzéssel tudja kezelni. Én ha megszakadok se tudom ilyen finoman vezetni. Ha kicsit nyomom, nem vált vissza, de nem is megy. Ha nagyon, akkor hezitál, visszadob, kilő. A köztes állapotot nehéz eltalálni. Neki meg simán elsőre ment, hogy nyomatékból előzött úgy, hogy még épp nem váltott vissza, de nem vánszorgott az autó. Erről ennyit :-)
Kanyargós országúti szakaszon is mentünk ma. Nem hegyi szerpentin, csak alföldi kanyargós. Kicsit gyakoroltam a fülecskékkel váltást. Hát kis megszokás után ez a mód a nyerő kanyarogni. Jól "gondolkodik" az automata is, de kézzel hamarabb visszarakom a kanyarbejárat előtt, és rövid egyenesben nem váltok fel, hanem hagyom motorfékkel beesni a következő kanyarra. A sport mód is jó egyébként, kb hasonló módon hamarabb reagál, jobban kitartja a fokozatokat csak nekem túl sok ameddig forgatja, szerintem ilyen közúti feelingből kanyargáshoz felesleges.
Lassan belejövök ebbe is. Még kicsit kell azért szokni, hogy rutinból kitoljam jobbra a kart, ha olyan szitu van.
A váltóval viszont nem tapasztaltam még olyat, amit írsz. Vagy visszavált, vagy nem, de nem volt még olyan, hogy rántott volna. Illetve csúcsforgalomban a vezeték szakadásom előtt volt olyan, hogy 35-tel gurulva hezitált a szabadonfutó és a hajtás közt, vagy valami hasonló. A vezeték javítása óta semmi ilyen.
Ma Kingám vezetett vagy 100km-t. Azt kell mondjam, hogy neki jobban megy ez az automata téma :-) Pedig mondta nagyon, hogy hiányzik a sebváltó és fura, közben meg csak figyeltem, hogy mennyire érzéssel tudja kezelni. Én ha megszakadok se tudom ilyen finoman vezetni. Ha kicsit nyomom, nem vált vissza, de nem is megy. Ha nagyon, akkor hezitál, visszadob, kilő. A köztes állapotot nehéz eltalálni. Neki meg simán elsőre ment, hogy nyomatékból előzött úgy, hogy még épp nem váltott vissza, de nem vánszorgott az autó. Erről ennyit :-)
Kanyargós országúti szakaszon is mentünk ma. Nem hegyi szerpentin, csak alföldi kanyargós. Kicsit gyakoroltam a fülecskékkel váltást. Hát kis megszokás után ez a mód a nyerő kanyarogni. Jól "gondolkodik" az automata is, de kézzel hamarabb visszarakom a kanyarbejárat előtt, és rövid egyenesben nem váltok fel, hanem hagyom motorfékkel beesni a következő kanyarra. A sport mód is jó egyébként, kb hasonló módon hamarabb reagál, jobban kitartja a fokozatokat csak nekem túl sok ameddig forgatja, szerintem ilyen közúti feelingből kanyargáshoz felesleges.
Lassan belejövök ebbe is. Még kicsit kell azért szokni, hogy rutinból kitoljam jobbra a kart, ha olyan szitu van.
RomeoOne28-04-2017 17:12:01 // 94294
Úgy utólag végiggndolva én sem gondolom, hogy csalna. Beállítottam a google mapsen pontosan az útvonalat és 172 km-t adott csak így. Lehet én sem jól emlékszem, mennyit szokott forogni hazáig. Sebességben GPS szerint én még csak a 17-est mértem 1 km/h-t csalt kb. A 18-assal még nem mértem, de ott már lehet annyi sincs. Máshol tényleg 5 km/h körül van ez.
Zolibácsi28-04-2017 16:59:27 // 94293
Nekem a varosi fogyasztas 9.5 nel nem volt meg tobb. Pedig nehez a labam. Varoson kivul 8 korul mozog. Legjobb fogyi akkor volt mikor Bp - Balaton- sopron es vissza.akkor 6.8 volt par honapos gyerekkel.
Bp - Dusnok(Baja) oda teligaz 60 perc alatt haztol hazig, vissza parom vezetett 9 felett volt egy kicsivel.
Ugyes gyerek ez a Manky :)
Bp - Dusnok(Baja) oda teligaz 60 perc alatt haztol hazig, vissza parom vezetett 9 felett volt egy kicsivel.
Ugyes gyerek ez a Manky :)
ProdyG28-04-2017 16:41:13 // 94292
Valójában én is a fő számlálót nézem, mert már sokszor leteszteltem, hogy a nagy kerék miatt nyáron a kocsi kilométerórája és a GPS pont ugyanazt a pillanatnyi sebességet mutatják (tehát nincs az a 3-5km/h eltérés, mint sokaknál).
Ebből arra következtetek, hogy kocsi számlálója is pontosan mutatja a megtett távot :)
(viszont nálam a fogyasztást tuti nem jól mutatja)
Ebből arra következtetek, hogy kocsi számlálója is pontosan mutatja a megtett távot :)
(viszont nálam a fogyasztást tuti nem jól mutatja)
Liquid28-04-2017 15:27:09 // 94291
Ez igaz a tankolás átlagának számítására, de az autópályás, városi stb. fogyasztást csak a comp alapján tudom, mert sose megyek egy tankot egyféle üzemmódban.
Liquid28-04-2017 15:25:22 // 94290
én is a beletankolt mennyiséget és a fő számlálót nézem
RomeoOne28-04-2017 15:21:10 // 94289
Elvieleg a tied a legmegbízhatóbb. De gondolom más sem a comp adatait mondja. Én is beletankolt mennyiséget nézem, meg a napi számlálót, amit mindig tankolásnál nullázok. Bár itt az is kérdés, hogy maga a számláló mennyire pontos? A haza-haza útra nekem a google olyan 178 km-t ír, míg a napi számláló 170 km alatt szokta kihozni. Nem szoktam GPS-sel mérni, de lehet, hogy ha mérném és összevetném, kiderülne, hogy az autóban lévő számláló kevesebbet mér. Ez esetben kisebb lenne a fogyasztás, mint eddig gondoltam. Meg több méter lenne a kocsimban, mint eddig hittem :D
Liquid28-04-2017 15:19:49 // 94288
Nem sok ez, nálam is hasonló.
ProdyG28-04-2017 15:18:48 // 94287
Automatával kapcsolatban: néha tapasztalom, hogy van olyan eset, amikor nem tudja eldönteni a váltó, hogy bizonyos szintű gázadásra váltson-e vissza, vagy sem. Amikor pont egy bizonyos pontig nyomom meg a pedált... ilyenkor beránt a váltó.
ilyen csak nekem van, vagy ti is tapasztaltátok már?
ilyen csak nekem van, vagy ti is tapasztaltátok már?
ProdyG28-04-2017 15:14:17 // 94286
Látom feljött a szokásos fogyasztás téma: nagyon relatív ez, ezerféleképpen lehet mérni, én is sokallom nagyon a fogyasztásomat, mert én mindig többet mérek attól, amiket ti írtok.
GPS-szel mérem a sebességet / a megtett kilométert és a tankolt gázolaj mennyiségét veszem figyelembe, azt, amiket a komp irkál, nem is nézem.
Nekem a komp sokkal kevesebbet mutat, mint a valós fogyasztás (igaz, nem gyári progim van). Néhány fogyasztás példa (2.4 Q-tronic):
- Autópálya valós 150 km/h - ~10 liter
- város - ha óvatosan megyek, akkor esetleg 12, de inkább több a gyakorlatban.
- főút 90-100 km/h - 7.5 liter minimum
Ezektől ti, ahogy látom kevesebbet írtok, főleg az autópályát nézve. Manky-val tervezem megnézetni az ECU-t, bár csodát nem várok. Engem nem zavarna a fogyasztás alapból, mert ha ez van, akkor ez van, csak mindig sokkal barátságosabb adatokat látok másoktól...
GPS-szel mérem a sebességet / a megtett kilométert és a tankolt gázolaj mennyiségét veszem figyelembe, azt, amiket a komp irkál, nem is nézem.
Nekem a komp sokkal kevesebbet mutat, mint a valós fogyasztás (igaz, nem gyári progim van). Néhány fogyasztás példa (2.4 Q-tronic):
- Autópálya valós 150 km/h - ~10 liter
- város - ha óvatosan megyek, akkor esetleg 12, de inkább több a gyakorlatban.
- főút 90-100 km/h - 7.5 liter minimum
Ezektől ti, ahogy látom kevesebbet írtok, főleg az autópályát nézve. Manky-val tervezem megnézetni az ECU-t, bár csodát nem várok. Engem nem zavarna a fogyasztás alapból, mert ha ez van, akkor ez van, csak mindig sokkal barátságosabb adatokat látok másoktól...
Smith28-04-2017 14:42:17 // 94285
Első kör lesz a hangszórócsere, b&m megszüntetés, kormányvezérlő adapter, új fejegység, bekábelezés. Második felvonás egy aktív mély. És kész, többre nem vágyom :) Leginkább a mostani gyári navis cucctól akarok megszabadulni a kocsiból, ill. a bal első hangszóró eléggé tuttyog, szóval annak biztos van valami kehéje. Szóval így ezzel elsőre már várok némi javulást.
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-04-2017 14:20:37 // 94284
Ha csak hangszórót cserélsz attól ne várj sok javulást
Smith28-04-2017 12:53:22 // 94283
10-12 évvel ezelőtt még simán benne lettem volna én is egy ilyen erősítős mélyládás témában, de most már a fene tudja, kinőttem belőle :) Már nem cipelnék állandóan egy ilyet a csomagtartóban. A 166-ban is szinte felszabadultam, mikor bekerült a DSP és nem volt mélyláda. Ráadásul messze sokkal szebb lett a hang, mint a mélyládával volt.
Úgyhogy egyelőre hangszórók csere, aztán meg valami aktív pioneer mély az utastérbe, az ülés alá mondjuk, vagy esetleg a csomagtartóba, de kizárólag valami szolid méret, nem láda. Nem a hangerő és a huppogás a lényeg, hanem csak a minőség.
Úgyhogy egyelőre hangszórók csere, aztán meg valami aktív pioneer mély az utastérbe, az ülés alá mondjuk, vagy esetleg a csomagtartóba, de kizárólag valami szolid méret, nem láda. Nem a hangerő és a huppogás a lényeg, hanem csak a minőség.
Smith28-04-2017 12:49:15 // 94282
És akkor középkonzol csere... Gondolom.
SanyiJTD28-04-2017 12:16:12 // 94281
Arra figyelj ,hogy ha kiveszed, akkor ki is kell írni. Illetve kiváltó csövet elvileg az ebayről lehet rendelni 100euro körül.
Shadin28-04-2017 11:36:44 // 94280
Első körben figyelj arra, hogy a gyári navi nagyobb mint a gyári rádió. Ha gyári navit teszel be akkor az illeszthető a BOSE rendszerrel egy az egyben. Igen, a B&M modult le kell fordítani alulra.
Chris15928-04-2017 11:34:36 // 94279
köszönöm válaszaitokat,
akkor valószínű még műszaki előtt kikerül a DPF a kocsiból.
Visszatérve a BOSE-os témához, az autómban a BOSE a gyári rádióval van, így visszaolvasva akkor nem is tudom összehozni egy gyári első generációs navis fejegységgel, hogy megfelelően működjön?
Igazából csak dizájn szempontjából lenne navigálásra nem használnám úgyse.
A másik fő probléma, hogy a gyári rádiót kivéve láttam egy kis boxot szerintem a blue&me doboza lehetett így gondolom azt is át kell szerelni máshova, hogy beférjen a navis fejegység.
akkor valószínű még műszaki előtt kikerül a DPF a kocsiból.
Visszatérve a BOSE-os témához, az autómban a BOSE a gyári rádióval van, így visszaolvasva akkor nem is tudom összehozni egy gyári első generációs navis fejegységgel, hogy megfelelően működjön?
Igazából csak dizájn szempontjából lenne navigálásra nem használnám úgyse.
A másik fő probléma, hogy a gyári rádiót kivéve láttam egy kis boxot szerintem a blue&me doboza lehetett így gondolom azt is át kell szerelni máshova, hogy beférjen a navis fejegység.
Haddel28-04-2017 11:33:27 // 94278
Én multkor ezt a Hifonics szettet nézegettem .Mondjuk akkor még 400 ercsi alatt volt az ára...
Smith28-04-2017 11:30:49 // 94277
Smith28-04-2017 11:25:34 // 94276
Ahogy látom a blogban, végül nem lett beépítve. Eladó a keret? Nekem nem focal lesz hanem valószínűleg pioneer, talán kisebb a mágnes és befér.
Piritu - 1.000.00028-04-2017 10:41:30 // 94275
Elvileg valahol a garázsban megvannak a kiemelő keretek.
Trogerr28-04-2017 10:34:47 // 94274
Köszi szépen a segítséget már rendelem is! :)
Shadin28-04-2017 10:27:29 // 94273
Spéci keret kell, de abból is van a polcon bakelitből 4db :-)
Smith28-04-2017 10:26:18 // 94272
Nekem nemrég elég volt, ugyanolyan motor mint a Tiéd.
fékfolyadék: 1L
váltóolaj: 3L
Kormány szervóban nem cseréltettem, így azt nem tudom, de azt gondolom oda is elég 1L. Pityukomának erről (is) van blogja: http://www.alfaamore.hu/tagok/pityukoma/autok/8057/blog/27421
fékfolyadék: 1L
váltóolaj: 3L
Kormány szervóban nem cseréltettem, így azt nem tudom, de azt gondolom oda is elég 1L. Pityukomának erről (is) van blogja: http://www.alfaamore.hu/tagok/pityukoma/autok/8057/blog/27421
Rickymillian2128-04-2017 10:08:37 // 94271
Hello,
Én Tutela car matryx 2l, Tutela gi/r 1l-t rendeltem. (1750 TBi) Ehhez tudsz viszonyítani.
Én Tutela car matryx 2l, Tutela gi/r 1l-t rendeltem. (1750 TBi) Ehhez tudsz viszonyítani.
Lexlutor28-04-2017 10:00:06 // 94270
Nekem 18 kerékkel 9L, kis kerékkel 8.3L körül eszik vegyesbe. Pályán kevesebb. Enyém automata és nehéz a lábam...
SanyiJTD28-04-2017 09:57:00 // 94269
Nekem van olyan kontaktom ahol nem lenne gond ez sem, de igen, visszateszem. Biztos ,ami biztos :) De az még 1év :)
RomeoOne28-04-2017 09:54:27 // 94268
És vissza is rakod majd műszakira? Enyémen sincs hátsó dob, mert szétrohadt (2.0-n ez ilyen), viszont dob nélkül sincs semmi hangja a turbón meg a DPF-en keresztül. Aztán foglakoztat a gondolat, hogy műszakin ezt mennyire nézik majd szigorúan.
SanyiJTD28-04-2017 09:47:43 // 94267
A családba egy pug-ból kivettük, és teljesen legális műszakira ment nélküle az autó... Most,hogy ott nem vették észre, vagy nem lényeges, azt nem tudom. Amúgy meg mindenki ismer olyan helyet ,ahol ilyen nem gond. :)
Nekem konkrétan hátsó dobom sincs. (már)
Profin hajtva, és szerelhetőre megcsinálva. A gyári dobok természetesen pikk-pakk visszaszerelhetőek.
Olyan hangja van az 5 hengernek ,hogy úr isten :)
Nekem konkrétan hátsó dobom sincs. (már)
Profin hajtva, és szerelhetőre megcsinálva. A gyári dobok természetesen pikk-pakk visszaszerelhetőek.
Olyan hangja van az 5 hengernek ,hogy úr isten :)
Morfiusz Cédula28-04-2017 09:39:55 // 94266
Igen, szoktam nézni, ha országúti átlaggal indítok, akkor lemegy egész közel a héthez.
Tény, hogy nem a fogyasztás bajnoka az autó ebben a kombinációban (2.4 automata), de nálam bőven kompenzálja ezt más erényeivel. ;)
Tény, hogy nem a fogyasztás bajnoka az autó ebben a kombinációban (2.4 automata), de nálam bőven kompenzálja ezt más erényeivel. ;)
Trogerr28-04-2017 09:36:15 // 94265
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne miszerint szeretném cserélni a folyadékokat az autóban. Gondolok itt a fék, szervó illetve váltó olajra. A kézikönyvből a típusok megvannak, mindenből tutela csak a mennyiségekkel nem vagyok tisztában, hogy miből mennyit rendeljek.
Tutela car matryx?
Tutela top 4?
Tutela gi/r?
Meg tudnátok mondani a mennyiségeket? Köszi előre is!
Olyan kérdésem lenne miszerint szeretném cserélni a folyadékokat az autóban. Gondolok itt a fék, szervó illetve váltó olajra. A kézikönyvből a típusok megvannak, mindenből tutela csak a mennyiségekkel nem vagyok tisztában, hogy miből mennyit rendeljek.
Tutela car matryx?
Tutela top 4?
Tutela gi/r?
Meg tudnátok mondani a mennyiségeket? Köszi előre is!
Piritu - 1.000.00028-04-2017 09:18:24 // 94264
159 Indigo Gray 2.4 Monster28-04-2017 09:17:26 // 94263
Lehet persze kiemelő gyűrűt kell venni, 165 hangszóró van benne
WarbiRunner (Gyuri)28-04-2017 08:52:16 // 94262
Reális. Az országút 30% az sokat segít az átlagon. 90-100-as tempóban 7 körül eszik. Mondjuk ez se kevés éppen egy 8v jtd-hez képest. 4.8-5.3-hoz szokott szemmel kell egy kis idő feldolgozni :-)
Smith28-04-2017 08:48:08 // 94261
Örülök, hogy az enyémben nincs bose... :)
Ajtó hangszórók mekkorák gyárilag? Lehet bele venni utólag valamit, vagy ahhoz is kell valami spéci keret?
Ajtó hangszórók mekkorák gyárilag? Lehet bele venni utólag valamit, vagy ahhoz is kell valami spéci keret?
Morfiusz Cédula28-04-2017 08:19:18 // 94260
Az elmúlt kb 5000 km átlaga nálam 8,3 liter száz kilométerenként.
Ez 60% autópálya 140-es tempomat néha kigyorsítással 160-180-ig, 30% országút 90-100 kmh, és 10% város, sok araszolással dugóban.
Városban egyébként a gyári adatok alapján is ráver vagy 2-3 litert az automata a manuálisra. Ha városi menetben indítok tankolás után, simán felmegy akár 11-12 literre az átlagfogyi.
Ez 60% autópálya 140-es tempomat néha kigyorsítással 160-180-ig, 30% országút 90-100 kmh, és 10% város, sok araszolással dugóban.
Városban egyébként a gyári adatok alapján is ráver vagy 2-3 litert az automata a manuálisra. Ha városi menetben indítok tankolás után, simán felmegy akár 11-12 literre az átlagfogyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?