Az olajcserére is 30-et írnak :)
Amúgy meg sok olyan karbantartási dolog van, amit érdemes overrideolni ha az autó már idősebb, több a km. És főleg úgy, hogy nem 0-3 évig, vagy 100e km-ig használjuk.
Amúgy meg ahogy tudom, pont a hűtés hiányosságai miatt szoktak ezek a váltók elhasalni Opeléknál.
Forum >> 159
Liquid08-06-2017 11:10:55 // 95685
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2017 10:55:12 // 95684
Mit szívtál Te reggel, legközelebb hozz VTT-re is amúgy ülj le 1-es :DDD
RomeoOne08-06-2017 10:41:05 // 95683
Egyébként, ha azt mondják, hogy nem kell cserélni, érdemes megfontolni, hogy nem csak úgy a hasukra ütöttek hogy jó lesz az úgy, mert lusták voltak kiszámolni, hogy mennyi legyen a csere periódus. Ha 60 ezrenként cserélni kéne, akkor azt nyilván leírnák, mert az még full bőven benne szokott lenni a garancia periódusban és nem vállalna a gyártó magára egy automata váltó csere költségét, ha lenne esélye, hogy attól bármi baja is lesz.
A váltóban szerintem messze nem kap olyan szélsőséges hőterhelést az olaj, mint a motorban.
Ha ilyet ki mer jelenteni a gyár (mármint, hogy nem kell cserélni), akkor azért azt nem alap nélkül szokta tenni. Nem akarok hülyeséget mondani, de pl. mint a védőgázas csomagolás az élelmiszereknél, lehet, hogy itt is beállítanak még a rendszerben egy gáznyomást vagy valami inert gázzal töltik fel a rendszert vagy sterilizálják vagy mittudomén. Amit felborítasz, ha megbontod a szerkezetet és olajat cserélsz benne. Ezért lehet, hogy utána már tényleg igényelni fogja az olajcserét 60ezrenként.
A váltóban szerintem messze nem kap olyan szélsőséges hőterhelést az olaj, mint a motorban.
Ha ilyet ki mer jelenteni a gyár (mármint, hogy nem kell cserélni), akkor azért azt nem alap nélkül szokta tenni. Nem akarok hülyeséget mondani, de pl. mint a védőgázas csomagolás az élelmiszereknél, lehet, hogy itt is beállítanak még a rendszerben egy gáznyomást vagy valami inert gázzal töltik fel a rendszert vagy sterilizálják vagy mittudomén. Amit felborítasz, ha megbontod a szerkezetet és olajat cserélsz benne. Ezért lehet, hogy utána már tényleg igényelni fogja az olajcserét 60ezrenként.
Liquid08-06-2017 10:29:24 // 95682
ha visszanézed kicsit a topikot, akár csak az aljára görgetve, egyből találsz infót, kb. 2 naponta előjön a téma
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2017 10:25:44 // 95681
a megfogalmazás helyes csak fordítva, addig tart a váltó amíg az olaj :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2017 10:24:19 // 95680
így van nem kell cserélni, felesleges...
Kazes☻08-06-2017 09:48:57 // 95679
Ciao! Ne haragítsd magadra a brigádot, olvass vissza... kicsit lejjebb görgetve pl... ;)
pettinke08-06-2017 09:48:24 // 95678
te csak írsz, de nem olvasol? :-)
Dj.Bíró08-06-2017 09:44:26 // 95677
Sziasztok! Alfa 159 Automata váltóval van valakinek tapasztalata olajcsere esetén,mert van ahol nem ajánlják arra hivatkozva,hogy a híg olajtól a váltó 5-6 ezer kiló méter és kifekszik illetve a gyár is azt írja,hogy a váltó olaj örök élettartam vagy legalábbis addig tart mint a váltó!
Haddel08-06-2017 06:52:35 // 95676
Trw-t ajánlom.Valeo-t semmiképp. Nekem hátra azt raktak és nyikorog tolatáskor.
csokagm07-06-2017 22:42:03 // 95675
De legalább zöld😁
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2017 22:16:02 // 95674
Ma a béjemvé 530 hibridjén mosolyogtam egy jót a gyári 2l-es fogyasztás a valoságban 9,5 mint a tibié... akkuk nélkül :))))
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2017 21:47:43 // 95673
igen R és 1... nálad is így történt, szelepenként...ezért kell 15-20L olaj ...
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2017 21:46:31 // 95672
Szelepenként? Na ezt nem tudtam. Remélem nálam is így történt. Nekem annyi rémlett, hogy egy csövön be, egyen ki, amíg tiszta olaj nem jön.
R?
R?
Giuntini07-06-2017 21:38:17 // 95671
Így van! A rántás az szeleptömb hiba, vagy elhasználódott olaj.
Hardy07-06-2017 21:37:59 // 95670
Ha meg vagy elégedve azzal ami bent van akkor olyant. Nekem pl. gyári van benne.
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2017 21:35:35 // 95669
ez így hülyeség amit írsz... szelepenként mossák át... mindig ott ránt ahol a legkevesebbet van nyitva, pont ott ragad le...tippelsz?
Peeeti8507-06-2017 21:24:33 // 95668
Hello
nálam is dettó ugyanez van.
ha ez egy normális jelenség akkor valóban nincs okom az aggodalomra.
köszönöm a videókat.
további szép estét.
szia.
nálam is dettó ugyanez van.
ha ez egy normális jelenség akkor valóban nincs okom az aggodalomra.
köszönöm a videókat.
további szép estét.
szia.
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2017 21:23:28 // 95667
A váltóban nagy nyomással kering az olaj. Amit az nem mos ki azt az átmosásos csere sem fogja.
Giuntini07-06-2017 21:18:49 // 95666
Szerintem nem kell megsértődni! Az automata váltóból is meg kell élni. Sajnos ezt az Aisin váltót (is) úgy tervezték meg, hogy valójában váltót mindenképpen meg kelljen bontani. Szűrőt bontás nélkül nem tudsz cserélni. Mindenki mást mond, mert valójában igazi megoldás nincs. Én úgy gondolom, hogy hallgatok az átlag véleményre, és 60 ezrenként cserélem az olajat. Lassan időszerű lesz. Nem fogom átmosatni, mert ha 60 ezrenként cseréled, akkor nem lehet gond vele.
Egyébként ha olajhiány van, a legjellemzőbb hiba, hogy nem kúszik. Rántás is adódhat elhasználódott olajból, de az leginkább már a szeleptömb hibáját jelzi. Egyébként minden Aisin ránthat, mégpedig a szabadonfutó ki-be kapcsolásnál, mégpedig ha kikapcsol, de te egy erőteljes váltásra kényszeríted, háromból kettőbe. Ez a 2,4-nél igaz így, mert az 1,9 50-nél már üresbe teszi, tehát megszűnik a motorfék. Egyébként az Aisin a nagyon alacsony fordulatot sem szereti.
Egyébként ha olajhiány van, a legjellemzőbb hiba, hogy nem kúszik. Rántás is adódhat elhasználódott olajból, de az leginkább már a szeleptömb hibáját jelzi. Egyébként minden Aisin ránthat, mégpedig a szabadonfutó ki-be kapcsolásnál, mégpedig ha kikapcsol, de te egy erőteljes váltásra kényszeríted, háromból kettőbe. Ez a 2,4-nél igaz így, mert az 1,9 50-nél már üresbe teszi, tehát megszűnik a motorfék. Egyébként az Aisin a nagyon alacsony fordulatot sem szereti.
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2017 21:18:22 // 95665
Basszus egy hozzászólásnyit kellett volna visszaolvasni...
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2017 21:02:07 // 95664
osztom ami már eleve szar annak tök mind1 az átmosásos vagy a sima olajcsere, úgy is tönkre megy, viszont ahol csak le van rakódva az olaj sár a szelepeknél ott egy friss csere csodákat tesz, megszűnik a rántás pl ...
Erhard 242 (Pure Energy)07-06-2017 20:49:34 // 95663
sokan elfelejtik egy autónál mindig az olaj a legolcsóbb "alkatrész".... és sokan ezen spúrkodnak
TS07-06-2017 20:42:06 // 95662
Ok.Hogy ki mennyire hülye,nem tisztem megitélni.A harminc ezres cserét is automata váltós szakember mondta,meg azt is hogy nem szabad olajat cserélni.Csak azt egy másik.Ezért irtam le mindkettőt,hozzátéve a saját tapasztalatomat.Nem vagyok automata váltós.Természetesen nekem sem váltja el kétezer alatt.Egészen pontosan arra a trepnigázos kigyorsitásra gondoltam amit normál üzemmódban elengedett majdnem négyezerig,most háromezer-hatszáznál elváltja.A sport és a normál mód között érezhetően nagyobb lett a különbség.
Az hogy mi káros és mi nem,megint csak találgatás.Ha száz tisztításból egynél bebaszik a baj,ugy viszik körbe mint a véres kardot.És megpróbálják ráhúzni az összes többire hogy nem szabad.Az én álláspontom más.Szintén tapasztalat.Akkor feltételezem hogy ha eléd álltam volna ugyanezzel a kéréssel hogy 160 000-nél tisztitsunk és cseréljünk olajat,ugyanúgy lebeszéltél volna mint az első váltós akivel beszéltem.És mikor megkérdeztem hogy akkor hogyan?Te is azt válaszolnád hogy használjam míg tönkre nem megy,de ha nem akarok még trélerre is költeni,akkor újíttassam fel még most?Igy utólag azért rendeset bele tudnék rúgni az emberbe.Ahogy irtam is.Véleményem szerint ami tisztítás után tönkremegy,az eleve szar is volt.Olajcserével legalább az esély meg van adva a hosszabb élettartamra.Enélkül még az sem.A várható költség mindkét esetben ugyanannyi.Kb 900 000.Ennyiért újítják fel.Ha olajcsere okozza akkor azért,ha az olajcsere hiánya akkor azért.A feleségem automata voyagerét is átmosattam kétszázezernél.És lám,kettőből semmi.Egyiknek sem lett baja.Ha tapasztalat alapján irok véleményt akkor ezek után hogy fogalmazzam meg szerinted?
Az hogy mi káros és mi nem,megint csak találgatás.Ha száz tisztításból egynél bebaszik a baj,ugy viszik körbe mint a véres kardot.És megpróbálják ráhúzni az összes többire hogy nem szabad.Az én álláspontom más.Szintén tapasztalat.Akkor feltételezem hogy ha eléd álltam volna ugyanezzel a kéréssel hogy 160 000-nél tisztitsunk és cseréljünk olajat,ugyanúgy lebeszéltél volna mint az első váltós akivel beszéltem.És mikor megkérdeztem hogy akkor hogyan?Te is azt válaszolnád hogy használjam míg tönkre nem megy,de ha nem akarok még trélerre is költeni,akkor újíttassam fel még most?Igy utólag azért rendeset bele tudnék rúgni az emberbe.Ahogy irtam is.Véleményem szerint ami tisztítás után tönkremegy,az eleve szar is volt.Olajcserével legalább az esély meg van adva a hosszabb élettartamra.Enélkül még az sem.A várható költség mindkét esetben ugyanannyi.Kb 900 000.Ennyiért újítják fel.Ha olajcsere okozza akkor azért,ha az olajcsere hiánya akkor azért.A feleségem automata voyagerét is átmosattam kétszázezernél.És lám,kettőből semmi.Egyiknek sem lett baja.Ha tapasztalat alapján irok véleményt akkor ezek után hogy fogalmazzam meg szerinted?
Ildiko07-06-2017 20:30:02 // 95661
Sziasztok,
Első fékbetétet kell cserélnem.
Kérek szépen segítséget, milyet vásároljak?
Köszönöm,
Ildikó
Első fékbetétet kell cserélnem.
Kérek szépen segítséget, milyet vásároljak?
Köszönöm,
Ildikó
antonov07-06-2017 20:05:14 // 95659
Na én is pont erre vagyok kíváncsi. Az enyém: 1, 2, és talán a harmadikat kis gáznál akár 1500 alatt elváltja, a többit 200 felett.
antonov07-06-2017 20:02:47 // 95658
Nektek egyébként melyik fokozatot hol váltja el az automata? Kis gáznál, lassan gyorsulva.
Giuntini07-06-2017 20:01:44 // 95657
Aki azt mondja, hogy 30 ezer kilométerenként cserélni kell a váltóolajat az hülye! 60 ezrenként ajánlott. Mennyire alacsony fordulaton vált el a tied? Mert a 2,4 akármilyen finoman nyomod a gázt, 2000 alatt nem vált.
A másik, az átmosásosról is megoszlanak a vélemények. Van veszély benne, hogy eltömít, és gond lesz utána. Ez olyan mint a motormosás. Ha minden második olajcserénél megcsinálod, az kifejezetten hasznos, és ha új korától csinálod. Ha viszont 150-200 ezer van benne, kifejezetten káros lehet. Ugyanez vonatkozik az automata váltóra.
A másik, az átmosásosról is megoszlanak a vélemények. Van veszély benne, hogy eltömít, és gond lesz utána. Ez olyan mint a motormosás. Ha minden második olajcserénél megcsinálod, az kifejezetten hasznos, és ha új korától csinálod. Ha viszont 150-200 ezer van benne, kifejezetten káros lehet. Ugyanez vonatkozik az automata váltóra.
Giuntini07-06-2017 19:50:37 // 95656
A specifikáció szerint nem. De ez kamu! 60000 km-enként ajánlott!
Dj.Bíró07-06-2017 19:42:35 // 95655
Sziasztok! A 159 Auotomata váltóban kell olajat cserélni???
TS07-06-2017 19:40:51 // 95654
Kiegészíteném annyival hogy elsőre nem szeleptömböt kell cserélni hanem olajat,tisztítással.Nekem a tisztításhoz 15 liter váltóolaj ment el+adalék+munkadíj,számla nélkül 115 ezerbe fájt.Sajnos későn.A blogomban olvashatsz róla.A féltengely szimering engedhette az olajat,így kevesebb volt benne a kelleténél.Feltehetően ez okozta a bajt.Meg az hogy hagytam magam megdumálni.Mert a váltósok két táborra oszlanak.Vannak azok akik azt mondják hogy rendszeresen,30-60ezrenként cserélni kell.Vannak akik meg azt mondják hogy a lerakódott szennyeződés tömít,így egy tisztításos olajcsere csak ront a helyzeten.Mondjuk szerintem ha van is benne igazság,az a váltó már amugy is szar és csak idő kérdése a nagygenerál.Nekem az olajcsere óta alacsonyabb fordulaton elváltja a sebességet,mindenképp jót tett neki.De a váltó "sír",mint egy szar szervópumpa.A váltós szerint kinéz egy turbina felújítás,ami tömítésgarnitúrával,olajjal,új szűrővel,munkadíjjal kb 450 000.Egy kurva szimering végett.Meg egy még kurvább automata váltós végett aki rábeszélt a hülyeségre.De legfőképp magam végett mert hagyom magam.Nincs az a hajtómű aminek ártana egy olajcsere.Sem autóban,sem semmilyen ipari berendezésben.A problémaám a következő:-Ha most csak a turbinát ujíttatom fel,lehet hogy 50-60 000múlva a szeleptömböt is cserélnem kell.a kettő együtt kb 700 000.Vagy most komplett váltógenerált csináltatok,az kb 900 000,viszont akkor olyan mint az új,megfelelő olajcserékkel hiba nélkül elmegy akár háromszázezret.Vagy 1500-2000€ért veszek egy kevés kilométeres bontottat,és fohászkodom hogy ne nyúljak mellé.Míg eldöntöm addig hallgatom a váltó sivalkodását,mert amúgy meg tökéletesen teszi a dolgát.
antonov07-06-2017 19:39:08 // 95653
Hát csak a mi mennyire drága témakör.
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2017 17:27:56 // 95652
Aisin TF-80sc más nevén AF40/6 váltó van az automata 159-esben. Nézz utána, elég vegyes a kép. Itt az Amore-n még nem nagyon olvastam váltó hibáról, pedig vannak itt 200e km felett járó autók is. A szerelőm szerint nagyon függ attól, hogy miben van. Ha kap rendes hűtést, jól van elhelyezve akkor egy szuper váltó. Insigniákban hullik mint a légy. Alfákban valamiért alig van gond.
Egy tuti. Ha automata váltós 159-et veszel, akkor felejtsd el, hogy állapotot veszünk, nem km-t. Ez itt a kivétel. Jó állapotú és kevés km-es autót keress.
A költségeit szerencsére még csak hírből ismerem én is. Elsőre a szeleptömböt kell majd cserélni, ez egy kettőstömegű cserével egy fajsúlyban lévő téma. Jelenleg 300e-ben megáll. Ezután kitudja mennyit fut még el a komplett szerkezet, erre Alfás körökben nincs még tapasztalat. És maradjon is csak így :-)
Olajcsere 60e-nként és legalább ennyibe is fáj forintosítva. Vagy többe. Ezt rá kell szánni.
Ahogy néztem a ha.hu-t, elég sok automata 159 jön be az országba (Opelek és Volvok is egyébként), kitudja mennyi km-rel, milyen állapotban. Hullani fog a férgese hamarosan, szóval mire a normális állapotúak oda kerülnek, hogy beüt a gond, már remélhetőleg dömping cikk lesz hozzá az alkatész és hegyekben állnak majd a bontott váltók :-)
Egy tuti. Ha automata váltós 159-et veszel, akkor felejtsd el, hogy állapotot veszünk, nem km-t. Ez itt a kivétel. Jó állapotú és kevés km-es autót keress.
A költségeit szerencsére még csak hírből ismerem én is. Elsőre a szeleptömböt kell majd cserélni, ez egy kettőstömegű cserével egy fajsúlyban lévő téma. Jelenleg 300e-ben megáll. Ezután kitudja mennyit fut még el a komplett szerkezet, erre Alfás körökben nincs még tapasztalat. És maradjon is csak így :-)
Olajcsere 60e-nként és legalább ennyibe is fáj forintosítva. Vagy többe. Ezt rá kell szánni.
Ahogy néztem a ha.hu-t, elég sok automata 159 jön be az országba (Opelek és Volvok is egyébként), kitudja mennyi km-rel, milyen állapotban. Hullani fog a férgese hamarosan, szóval mire a normális állapotúak oda kerülnek, hogy beüt a gond, már remélhetőleg dömping cikk lesz hozzá az alkatész és hegyekben állnak majd a bontott váltók :-)
csokagm07-06-2017 16:12:23 // 95651
Minden váltó drága ha tönkre megy.
Használtautónal sajnos lutri.
Használtautónal sajnos lutri.
Liquid07-06-2017 15:23:02 // 95649
Ha minden igaz akkor egy fajta van.
Liquid07-06-2017 15:21:45 // 95648
A gumibak: most néztem a blogomat 3600ft volt a 2db (asszem gyári), Csöri intézte,
antonov07-06-2017 15:20:21 // 95647
Hú ez most nagyon magas labda. : D
RomeoOne07-06-2017 14:52:03 // 95646
Gyári tetőkéder berlinához 13900. Mondtam, hogy inkább köszönöm, nem kérem. Viszont a gumibak, minél emelni kell a kocsit, a droberto által adott opel cikkszám alapján 3200 forint körül volt. Azt mondta a srác, hogy nincs feltüntetve, hogy első/hátsó vagy jobbos/balos lenne. Remélem jó lesz, mert a bal első hiányzik és mindig olyan rossz érzés ott emelni a kocsit.
156speed07-06-2017 13:03:05 // 95645
Üdv mindenkinek!
Egy ideje 159 vásárláson töröm a fejemet. Érdekelne a véleményetek az automata váltóról, hibák tartósság, költésgek vonatkozásában.
Már hallottam annyit, hogy elég drága mulatság lehet....
A segítséget előre is köszönöm.
Egy ideje 159 vásárláson töröm a fejemet. Érdekelne a véleményetek az automata váltóról, hibák tartósság, költésgek vonatkozásában.
Már hallottam annyit, hogy elég drága mulatság lehet....
A segítséget előre is köszönöm.
Csabi07-06-2017 12:18:08 // 95644
" hűtővíz ingadozást nem értem."
Minden rendben van a szint ingadozással.Nálam is ilyen. A víz melegítésre kitágul, plusz a benne oldott gázok kiválnak, ha pedig visszahűl, akkor csökken a térfogata, és több gázt is tud oldani...
Csináltam három videót különböző motor hőmérsékleteknél, amin jól látszik ez..
Hideg motor,mivel a víz térfogata ilyenkor a legkisebb, minimális vákuum van a tartályban, ahogy lecsavarom a kupakot kicsit csökken a vízszint, és szisszen. hideg motor, szint alacsony
~4-5km után ~80°C-os vízhőmérséklet, a szint már magasabb, itt már túlnyomás van a tartályban nem teljesen üzemmeleg
És a harmadik, üzemmeleg motor. Még magasabb szint, nagyobb túlnyomás Üzemmeleg
A hideg és meleg közti különbség, sacra két centi.....a lényeg , hogy semmi probléma ezzel ;)

Minden rendben van a szint ingadozással.Nálam is ilyen. A víz melegítésre kitágul, plusz a benne oldott gázok kiválnak, ha pedig visszahűl, akkor csökken a térfogata, és több gázt is tud oldani...
Csináltam három videót különböző motor hőmérsékleteknél, amin jól látszik ez..
Hideg motor,mivel a víz térfogata ilyenkor a legkisebb, minimális vákuum van a tartályban, ahogy lecsavarom a kupakot kicsit csökken a vízszint, és szisszen. hideg motor, szint alacsony
~4-5km után ~80°C-os vízhőmérséklet, a szint már magasabb, itt már túlnyomás van a tartályban nem teljesen üzemmeleg
És a harmadik, üzemmeleg motor. Még magasabb szint, nagyobb túlnyomás Üzemmeleg
A hideg és meleg közti különbség, sacra két centi.....a lényeg , hogy semmi probléma ezzel ;)

159 Indigo Gray 2.4 Monster07-06-2017 11:54:41 // 95643
Bátyám 1996-os 600 cbr f3 as 3-ba 200-nál tiltott :)
Zolibácsi07-06-2017 09:41:36 // 95642
Abszolut igazat adok, motorral sokkal ovatosabb vagyok mint autoval. Csak akkor huzom neki ha van boven helyem, kis szar 500-as cbr is megy 200 felett es igazából ott mar elveszti az elvezeti erteket a motorozas.
Tocke07-06-2017 09:02:47 // 95641
Igazad van, legtöbb esetben nem a motor a gyenge láncszem, hanem a pilóta. De aki már közlekedett valaha 200 km/h-val motorral az tudja, hogy akkor kb 120%-os koncentrálás szükséges minden tizedmásodpercben, közel sem olyan mint amikor bent ülsz az autóban.
antonov07-06-2017 09:00:11 // 95640
Én egy dolgot csinálnék meg, mindenféle vásárlás, hengerfej levétel és autó felgyújtás előtt, hogy mikor hideg a motor, megnyitnám a tágulási sapkáját, hogy mindenféle vákuum vagy nyomás kimenjen a rendszerből, ha nincs maxon a víz töltenék rá és visszazárnám. És ezután figyelném, hogy hova vándorol a vizecske. Könnyen lehet, hogy ezen már túl vagy, csak kicsit kevés az infó erről a jelenségről. Ha nem fogy a víz, nam olajos én olyan túl sok misztikumot nem látok az ügyben.
Tocke07-06-2017 08:56:37 // 95639
1992-es ZZR 600-am volt, (még most is síratom) 100 ló, 210-220 volt a max.
Chris15907-06-2017 07:46:46 // 95638
Azért ha már egy autó melléd ér 200 felett, akkor elismerően bólintok én is a motoromról. Ott már tudod, hogy nem egy 1.4-es benzines autóval állsz szemben. Tavaly volt, hogy utolért egy E60-as M5 BMW na hát az elég korrektül húzott 200 felett is, elektronika biztos nem volt benne ami leszabályozná mert 250-ről úgy távolodott mint a p.csa. El is vettem a gázt 270-nél had menjen.
Nyomatékból még nagyon megy az M5 200 felett, igaz 0-200-ra esélye sincs.
Nyugodtan motorozok alapjába véve de ha van egy kis izgalom akkor próbára teszem a mocimat.
Nyomatékból még nagyon megy az M5 200 felett, igaz 0-200-ra esélye sincs.
Nyugodtan motorozok alapjába véve de ha van egy kis izgalom akkor próbára teszem a mocimat.
Peeeti8507-06-2017 07:35:03 // 95637
szia.
Rózsaszín az egész hűtővíz. én nem látok változást. a hőfok is rendesen beáll mindig 90-re.
Mióta először tapasztaltam ezt azóta eltelt kb. 3000km. Mentem nagy utakat is vele, mert munkámból kifolyólag Németországba járok a kocsival, semmi változást nem érzek csak ezt a hűtővíz ingadozást nem értem.
Rózsaszín az egész hűtővíz. én nem látok változást. a hőfok is rendesen beáll mindig 90-re.
Mióta először tapasztaltam ezt azóta eltelt kb. 3000km. Mentem nagy utakat is vele, mert munkámból kifolyólag Németországba járok a kocsival, semmi változást nem érzek csak ezt a hűtővíz ingadozást nem értem.
Rolee4607-06-2017 06:56:59 // 95636
En eddig 267-et tudtam kicsavarni a 2005-os R6-bol😉,de kis hatszel es elerheto a 270😊.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?