Forum >> 159

csokagm23-06-2017 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid23-06-2017 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm23-06-2017 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.

De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Giuntini23-06-2017 09:54:44 // 96126
Nekem emelt fényerejű van benne már több mint 2 éve. Soha nem kapcsolgatom, automatán hagyom. A garázsban indításnál felkapcsol, mikor leállítom lekapcsol. És nem kellett még cserélnem!
Shadin23-06-2017 09:16:30 // 96125
Itt van több infó a DRL-ről amit korábban linkeltem:

eBay
Liquid23-06-2017 09:07:37 // 96124
Egyik olaszban se szoktam kapcsolgatni (UNO, Panda, 156) Az UNO-ban cseréltem csak izzókat, mert emelt fényerejűt tettem bele, annak ártott.
Shadin23-06-2017 09:05:49 // 96123
Remélem! Majd időzítjük!

Köszi!
csokagm23-06-2017 09:01:55 // 96122
Ezt en is így tudom, ezekszerint nem vagyok egyedül. Valami olyasmiről hallottam, hogy az nem tesz jot az izzónak ha az indítás es leallitas pillanatában világít.
Liquid23-06-2017 08:57:08 // 96121
hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 08:53:27 // 96120
Nekem pont az OSRAM Silverlight nem jött be.
Pontosabban, ugyanannyit tud, mint a GE emelt fényűje, de 50-60%-kal drágább.
Maradok a GE-nél és javaslom mindenkinek.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 08:51:54 // 96119
nekem más a tapasztalatom

a "hamar kiégnek" ellen van ellenszer: indítás után várni kell kb. 10 mp-et, és csak utána szabad felkapcsolni a tompítottat, leállításkor pedig előbb le kell kapcsolni a lámpákat és csak utána szabad leállítani az autót.
Ezzel a kis odafigyeléssel kb. 50%-kal tudod növelni az emelt fényű halogén izzód élettartamát.
Bombi23-06-2017 08:35:58 // 96117
Köszönöm a válaszokat!
Azt hiszem ez az Osram Silverlight 2.0 van most az enyémben.
Utána nézek egy foncsorozás költségének és mérlegelek, vagy veszek xenont.
Liquid23-06-2017 08:19:38 // 96116
xenon :)
A magas fényerejűnek mondott cuccok nem fognak észrevehetően többet adni, cserébe drágák és hamar kiégnek.
csokagm23-06-2017 07:52:03 // 96115
Amiatt gyenge mert szétvan égve a foncsor. Itt csak foncsoroztatás segít. Nekem sima halogén van és baromi messze elvisz és nagyot is terít.
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-06-2017 07:27:19 // 96114
Az 1.9 -em nél, nekem is halálfélelmem volt, dobtam is bele egy xenon szettet és meg is változott a helyzet. Mokor a 2.4 et vetem alap kikötés volt hogy xenonos legyen :)
mizooo23-06-2017 07:14:33 // 96113
Projektor, vagy lámpa csere. Esetleg Osram silverstar 2.0 stb.
Erhard 242 (Pure Energy)23-06-2017 06:12:31 // 96112
Aldi elött is próbáld ki... :)
Smith22-06-2017 23:36:02 // 96111

Kerek 9000 km óta együtt, komplikációmentesen :)
Bombi22-06-2017 23:27:10 // 96110
Ciao!
Tegnap volt műszakis a kocsim, előtte be lett állítva perfektre a fényszórója és kapott emelt teljesítményű(+60% asszem ) izzókat. Ma este kivittem városon kívülre, de katasztrofálisan gyenge a fényszórója.
Valakinek van valami tippje esetleg, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Zselé22-06-2017 22:09:51 // 96109
Na akkor majd csak összefutunk egyszer ott :) Örülök, hogy rendben a gép, sok boldog km-t kívánok! ;)
Zselé22-06-2017 22:08:37 // 96108
Sőt, a fék és kuplung együttes benyomására nekem be se indul, illetve megzavarodik egy kicsit. Egyet teker, vagy kattan egyet, és slussz... ez úgy derült ki, hogy egy hete kifogtam egy rendkívül tehetségtelen sofőrszolgálatos arcot, és odáig fajult a dolog, hogy át kellett ülnöm beindítani... nekem persze elsőre ment, ahogy szokott :) Pedig ő nyomott mindent... állítása szerint
Giuntini22-06-2017 22:02:36 // 96107
Tényleg, neked az indítás egy gombnyomás, vagy indítózás alatt végig tartani kell? Azért kérdezem, mert a kézi váltósoknál az újabbakban a kuplung kinyomásra csak egy gombnyomás kell, viszont a fék benyomásra folyamatosan nyomni kell az indítógombot.
Atesz15922-06-2017 21:35:11 // 96106
Szia!Vasárnap jártam úgy,hogy az egyik inditásnál az indítógomb felöl hangos kattanást hallottam,olyat amit nem szokott produkálni,bár pöccre indult.Azután még talán egyszer csinálta ezt.Mondjuk vasárnap nem volt ennyire meleg és az Auchan parkolóban álltam meg.:-)Azóta nem ültem benne.
Zolibácsi22-06-2017 21:28:51 // 96105
akksi saru volt a ludas amikor ilyesmit láttam, meg kellett pucolni vagy laza volt
Zolibácsi22-06-2017 21:27:39 // 96104
nekem nem jött át, hogy most jó vagy nem jó hogy nem nyit az EGR-ed, örülsz vagy nem örülsz?
Giuntini22-06-2017 21:17:15 // 96103
Kíváncsi vagyok, kinek volt már ilyen gondja... Délután lejöttem a Balatonra, dög meleg volt, végig 35-37 fokban autóztam. Leállítom az autót a Lidlnél fél órára, mikor indítanék, csak egy kattanás a nyomógomb felől. Másodszorra ismét kattanás, de beindul. Utána nem jött elő ez a hiba. Az önindító fel lett újítva 2 éve, a kattanás biztos hogy az indítógomb felől jött.
Laca6222-06-2017 21:06:14 // 96102
Csak néhány szót mondanék a mindenki által gyűlölt,vagy elfogadott,vagy kiírt EGR szelepről.
Mikor megvettem az autót,fogalmam sem volt,hogy írott,vagy eredeti az ECU .
Tettem azt,hogy hozzám került és kitakarítottam az EGR szelepet és a MAP érzékelőt.
Szó se róla elég retkes volt midkettő.
Következő olajcserénél megint takarítani akartam,de nem kellett.Tiszta volt mindkettő.
MES-ben rátaláltam jól eldugva,hogy az Autómban az EGR inaktív !
A lényeg: EGR soha nem nyit,DPF megvan,400-500 km körül regenerál,megy mint ahogy kell.
Az autó 1400 környékén meglódul mint egy bivaly,utána ha 6.-ban előzni szeretnék,csak padló és megindul ,turbónyomás azonnal 1,5 - 1,6 .Tényleg,mint egy kezelhető vadállat...
Shadin22-06-2017 19:01:22 // 96101
De bizony, és én is ott tankolok :-D
Sztingo22-06-2017 18:26:25 // 96100
Igen valóban az egr felsem tünt hogy nem nyit pedig nincs ki íratva sem a dpf sem a swirl flap...
Itt a teljes grafikon:
Sztingo22-06-2017 18:12:14 // 96099
Ez napi első hideg indítás után készült alapjáraton mért értékek. Az első megugrás a motorindulás pillanata.
Shadin22-06-2017 18:00:52 // 96098
Én ilyet készülök betenni:

http://dzienne.eu/

Végtelenül egyszerű cucc.
WarbiRunner (Gyuri)22-06-2017 17:46:23 // 96097
Ez nem tűnik nagyon rossznak, gondolom hajszálnyi kis gázt adogattál neki :-)
Az egr ki van írva? Mert úgy tűnik nem nyit.
A 2.4-nél azt látom, hogy minden hibakeresés előtt le kell cserélni a csatlakozókat. Addig esélytelen. Nekem is ez lesz majd a következő lépés megelőző jelleggel, a csatlakozó feszegetés csak félmegoldás sajnos.

A kihagyós hidegindításra nagyon úgytűnik, hogy az akksi feltöltése egy megoldás. C-Tek töltés után pár napig nem, vagy alig észrevehetően csinálja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-06-2017 17:19:08 // 96096
Lehet porlasztó gond, úgy néz ki a 2.4 nél elég gyakori hiba :( nekem is hamarosan fel lesz újítva 2db
Sztingo22-06-2017 15:56:28 // 96095
Lemaradt hogy 159 2.4 (200) róla van szó.
Sztingo22-06-2017 15:21:34 // 96094
Sziasztok!
Arra gyanakszom hogy az üzemanyag nyomásnak nem kéne így ingadozni.... Mi lehet rossz ?
Az is lehet hogy ez így rendben van ?
Próbálok rájönni a szabálytalan alapjárat okára, a csatikat már meg piszkáltam warbi blogja szerint ... Javult is a helyzet, a self l reset is megvolt mostmár finomabb de még érezhető a rángás.
Ami feltünt hogy az első indítás a necces + a kulcs behelyezésekor hallani egy nagyon hangos búgó hangot mint amikor egy busz fékez.. ezért gondoltam az üzemanyag nyomásra
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2017 14:38:42 // 96093
jah kell neki 4-5 óra és még akkor is 40 fokos :)
Smith22-06-2017 13:30:41 // 96092
Kint közel 40 fok van, ilyenkor nagyon lassan hűl ki szerintem.
Dömpi (il dottore)22-06-2017 13:26:35 // 96091
én ilyet használok, szerintem verhetetlen :)

DRL

elektronika benne van, helyzetjelző kapcsolásakor kikapcsol, de a ködlámpa gomb megnyomásakor kapcsolja a ködlámpa funkciót, ami ködben is jó, és bevilágítja az út szélét is rendesen

blog
Trogerr22-06-2017 13:25:49 // 96090
EGR hűtő most lett cserélve, így ránézésre nem láttam rajta semmit. Hűtővíz meg valahol csak el kellett, hogy keveredjen... Ami fura, hogy tolja ezt a hibakódot. Ami meg aggasztó, hogy leállítás után két órával még mindig elég meleg a motor!:(
Hege22-06-2017 12:55:40 // 96089
Szia!
Próbáld a Hüllő kft. Ők gyártással is foglalkoznak.
Zolibácsi22-06-2017 12:49:45 // 96088
Csak akkor toltot a turbo 1.5 felett ha 2000-rol padloztam. Ha mar nagyobb furdulaton mentem akkor 1.2 volt talan a toltes. Sokszor ugrallt 1.5 es 1.2 kozott a nyomas teligazon. Ilyenkor kormolt is. Levakartam a kokszot es kicserelodott a kocsi kb. Hibakod nem volt, alpjarati ertekei rendben voltak a map szenzornak.
RomeoOne22-06-2017 12:39:34 // 96087
Azért, ha az EGR hűtőfedél hasad fel, azt nem nagyon lehet benézni. Nem lehet, hogy kilőtt valami légtelenítőcsavart?
Liquid22-06-2017 12:19:40 // 96086
Ez így van, megnézik az emberek, utánafordulnak.
David | Centocinquantanove22-06-2017 12:16:41 // 96085
Pontosan mi volt a hibajelenség? Volt hibakód is meg minden? Vagy csak nem ment az autó?
Hétvégére én is ütemeztem egy ilyen puccantást...
Shadin22-06-2017 12:13:05 // 96084
Macccy is hasonló cipőben...
Zolibácsi22-06-2017 12:08:47 // 96083
Tegnap rohangaltam a kocsival es orultem hogy vegre ugy megy ahogy kell. Kijelenthetem hogy a szaros map szenzor okozta a turbo nyomas hibamat. Nem volt eleg a fogkefes tisztitas konkretan tuvel kellett levakarni a rasult kormot a szenzorrol.
Smith22-06-2017 12:02:57 // 96082
Ami ugyanúgy nem felel meg a jogszabályoknak, ha nem olyan jelzéssel ellátott lesz az a led gyűrű. :)
Shadin22-06-2017 11:45:02 // 96081
Én 48 napig mindenféle OFF-osból integettem Alfásoknak, de nem tudtak mit kezdeni velem, észre sem vettek, de most már...
WarbiRunner (Gyuri)22-06-2017 11:26:02 // 96080
Ja... erre 9 év Alfázás után sem számítottam, ami elismerést a 159 kap, szinte nap mint nap. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.