Forum >> 159

tdemeter24-06-2017 10:34:14 // 96177
Az autom a 3.5 évvel ezelőtt olyan volt mint egy álom. Szerintem ennél többet nem igen tudtam volna tenni érte, így tehát most perpillanat nehezen győznél meg róla, hogy megéri a többlet költséget.
Ugyanakkor én is merem állítani, hogy az omv premium a legjobb, azzal ment a legcsendesebben, legjobban. Szóval van valami csak nem az igazi...
RomeoOne24-06-2017 10:22:08 // 96176
A prémium üzemanyag sem a mennyei manna, ami örökéletet ad. Olyan ez, mintha egészségesen étkezel vagy szedsz vitamint. Nagy számok törvénye szerint statisztikailag, azok az autók, ahol ezt betartják, az üzemanyag rendszer biztos kevésbé hibásodik meg. De ki tudja, hogy a te 3.5 éved előtt mit kapott a kocsi? Meg ki tudja milyen behatások érték még az élete alatt...
tdemeter24-06-2017 10:19:47 // 96175
Olyat sajnos csak te tudsz nekem csinálni, de már nincs pofám szívességet kérni :)
Shadin24-06-2017 09:11:17 // 96174
Vissza kellene tenni rá a gyári programot és megnézni a nyomáskülönbség érzékelő csöveinek állapotát...
tdemeter24-06-2017 08:11:03 // 96173
Már mindent csináltunk, van szép új egr szelepem, map szenzorom, lett takarítva.
És a helyzet az, hogy ezek - és úgy egyáltalán az egész dpf - szépen teszi is a dolgát.
De az autó füstöl, még dpf-el is, holott korábban enni lehetett volna a kipufogóból - olyan tiszta volt.
Lehet, hogy más baja van, de a computer szerint az injektorok is szarakodnak, túl nagy korrekciót végeznek. Mindezt úgy, hogy 10000 km-enként szűrő cserék (üzemanyag is) és premium anyag only.
És egyébként szerintem nem ez a legdrágább művelet, mert a legdrágább az az idő mennyiség amit ebbe eddig beleöltem.....
Shadin24-06-2017 07:56:47 // 96172
Pont ezért jártam a próbálkozások kivételével Schwechat-i nyállal.
Csak a Shell volt ami totál szar volt bele, a többinél nem éreztem különbséget.
Tibinek meg tökmindegy, de a fehérvári GP-s nyáltól dobott egy kopogás hibát a 3-4 hengerre. Lukoil-t szereti, valamiért kevesebbet eszik belőle. Javasolt nyál az enyémbe a 98+, azt még nem tettem bele Luk-nál, de a kövi az lesz.
AdiArsenal24-06-2017 07:21:52 // 96171
Én sosem éreztem semmi pozitív hatását a prémium benzinnek a simához képest se a fogyasztásban se a teljesítményben, Forma 1-be biztos kell a komoly üzemanyag, de egy utcai autónak elég a sima 95-ös vagy a sima dízel, a nyugati magyar omv kutakat kivéve úgyis mind százhalombattai üzemanyag.
Zselé24-06-2017 05:02:07 // 96170
Illetve tegyük hozzá, hogy a kagylóskút mérőóráit szvsz óvodások hitelesítették. Mindenhol lehet plusz, 1-2 liter reális is, de 42 literes tankba 49,5-öt csak ott tudtam tankolni :D
Liquid24-06-2017 00:34:42 // 96169
én nem hiszek a prémium cuccban, meg úgy általában semmilyen adalékban sem :)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Csabi23-06-2017 22:26:19 // 96168
A füstölés, fogyi nővekedés, mennyire biztos, hogy az injektorok miatt van? Bár nem írtad mit csináltál, mit néztek előtte...de tuti ez lenne az utolsó beavatkozás nálam, mert szerintem ez a legdrágább, és nem biztos, hogy megoldja a problémád...
Piritu - 1.000.00023-06-2017 22:08:06 // 96167
1,9 16V (156)-al történt, hogy vagy 6-7e km-en keresztül csak normál nyállal mentem.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
tdemeter23-06-2017 21:55:49 // 96166
A jövőheti injektor felújítás után megmondom, hogy egyáltalán érdemes-e bármilyet tankolni.
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Trogerr23-06-2017 21:49:54 // 96165
Bizony a kávé tényleg jó! :D Tankolni viszont Luk... Shellt szintén a túl rámenős kutasok miatt kerülöm, anya meg pont azért szereti...:)))
Smith23-06-2017 21:41:10 // 96164
Shell csak kenyszerbol, mert rohadt idegesito hogy kiteszem az indexet hogy lemenjek a kutra, es mar rohannak hogy tankoljanak nekem... kikeszitenek.
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
RomeoOne23-06-2017 21:06:54 // 96163
Csak MOL-nál. 4-ből 3-szor prémium, a maradék alkalommal sima. Semmi különbséget nem érzek. Szerintem a prémiumnak nem is az a lényege, hogy érzed a különbséget, hanem kevesebb lerakódást okoz, jobb kenést ad, ami hosszútávon tesz jót, és nem a tankolás után érzed.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 20:54:05 // 96162
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Haddel23-06-2017 20:34:13 // 96161
Az is szép😃
Erhard 242 (Pure Energy)23-06-2017 20:31:59 // 96160
én semmi különbséget nem tapasztalok mind1 hol tankolok ...OMW vagy Shell nagy ritkán Mol nyálat...
deportivo23-06-2017 20:13:28 // 96159
OMW prémium, szeretném hinni, hogy jól hiszem, ez az üzemanyag passzol a kocsihoz. 1.9 JTDm.
csokagm23-06-2017 20:02:26 // 96158
Nekem a 166 2.4ese a normál shell üzemanyagot nem szerette. Teljesen megvaltozott az auto es rossz iranyba.
Zselé23-06-2017 20:01:49 // 96157
Lukoilnál etetem, semmi baj nincs vele... 2.0 jtdm 136le. A Spidert is néha ott tankolom, csak azt benzinnel. Nem éreztem különbséget a Lukoil benzin és az OMV premium közt
csokagm23-06-2017 20:00:49 // 96156
Én most nem a németre reagáltam, csak arra hogy nem voltál biztos benne hogy van benne tuzmegelozo rendszer.
bonyesz23-06-2017 19:57:19 // 96155
Énnekem a Schell bejött mind sima mind préniumba ,de ami nekem az legjobb talán a BP a OMW-vel hát jó de más.
bonyesz23-06-2017 19:53:46 // 96154
Vielleicht ja, bitte. Majd holnap megtudom.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:47:52 // 96153
Én ha lehet OMW prémiummal etetem.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:43:11 // 96152
Egyet értek, tutira elírás (also einfach falsch geschrieben 😉)
bonyesz23-06-2017 19:42:30 // 96151
Újra megnézem hogy esetleg rosszul irtam-e le és most nem ir semmit csak a szokásosat.Holnap tesztelem.Talán napszúrást kapott a kedves.
Szabister23-06-2017 19:40:18 // 96150
Sziasztok! Üzemanyag téma érdekelne. Normál vagy prémium dízel? Kinek mi a tapasztalata a különböző társaságokkal? (Omv ,Shell,Mol) 1.9 16v melyiket szereti a legjobban? Most kezdtem el a dízelezést és érdekelnek a tapasztalatok.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne23-06-2017 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm23-06-2017 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz23-06-2017 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin23-06-2017 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne23-06-2017 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter23-06-2017 16:47:31 // 96141
Sziasztok!

Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)

Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.

Köszi
bonyesz23-06-2017 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne23-06-2017 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove23-06-2017 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz23-06-2017 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi23-06-2017 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel23-06-2017 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy23-06-2017 13:23:33 // 96133
Hali!

Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo23-06-2017 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove23-06-2017 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove23-06-2017 11:07:40 // 96130
Ma reggel...
csokagm23-06-2017 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid23-06-2017 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.