Forum >> 159
Csabi22-07-2017 22:33:00 // 97170
Áh, köszi, a többi is jól jön! Robi neked is!
Shadin22-07-2017 22:29:01 // 97169
az oldalamon levő linken
droberto22-07-2017 21:49:31 // 97168
Átküldtem tolnanetre torrentben. :)
Csabi22-07-2017 21:41:15 // 97167
Valakinek nincs véletlen tárhelyen Eper V84?
Zolibácsi22-07-2017 21:37:55 // 97166
Jövünk haza moziból erzem hogy fagyallo szag van. Pont eloznek motornak alig van ereje fordulaton, nezem a turbo nyomast alig 0,8, kozben a vizhöfokra nezek 130 pirosban kiakadva, visszalassitok azonnal esik vissza rendes allapotra a vizhofok. Hazaertem, nyitom a motorhaztetot és latom hogy a tagulasi tartajbol a felso cso kijott. Nezegetem, nem kijott hanem kitort.... Szerencsere csak ennyivel megusztam és nem foztem meg a motort....
pettinke22-07-2017 20:55:58 // 97165
szerintem porlasztócsúcs leszorító
deportivo22-07-2017 20:50:29 // 97164
Porlasztó csúcs rögzítő vagy tartó, nem tudom pontosan a hivatalos nevét.
Csabi22-07-2017 20:41:18 // 97163
Igen ki kell szedni, viszont egy jó alkalom , hogy kicseréld amore-s keretre mondjuk :)
deportivo22-07-2017 19:57:18 // 97161
deportivo22-07-2017 18:00:32 // 97160
Sziasztok.
Voltam regenerálni a részecskeszűrőt, sikerült is újra, de nem lettek a legjobbak az adatok. Tudtok ajánlani valami jó szerelőt,aki kioperálja és rendesen kitisztítja?
Voltam regenerálni a részecskeszűrőt, sikerült is újra, de nem lettek a legjobbak az adatok. Tudtok ajánlani valami jó szerelőt,aki kioperálja és rendesen kitisztítja?
Shadin22-07-2017 13:32:47 // 97159
"Dízeles" módon a TBi fogyasztása klímával ua. szakaszon 11 liter, míg klíma nélkül kevesebb mint 9. Forgalom és TFM különbség elhanyagolható. Benzines módban 2-3k között ezek at értékek mindkét esetben tartanak a 10 liter felé :-)
Helytelen klíma feltöltés okozhat ekkora különbséget? Dízelnél ezt kezelte nyomatékból, de a benyást megöli alacsony fordulaton. Ennek ellenére alig érzem a motoron, hogy megy-e a klíma vagy sem.
Helytelen klíma feltöltés okozhat ekkora különbséget? Dízelnél ezt kezelte nyomatékból, de a benyást megöli alacsony fordulaton. Ennek ellenére alig érzem a motoron, hogy megy-e a klíma vagy sem.
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2017 13:21:36 // 97158
Már túl sok volt a figyelmeztető üzenet, nekiálltam eltüntetni őket. Helyzetjelző okés, ablakmosó okés. De a rendszám tábla világítás izzó cseréjéhez tényleg le kell szedni a rendszámot és a keretet is? Nagy marhaság. Úgyhogy úgy marad egyelőre.
Kunyho22-07-2017 11:05:28 // 97157
Igen, én is így olvastam. A B6 utcai és terepautókhoz, míg a B8 ültetett autókhoz való. És még az ára sem vészes!
Shadin22-07-2017 10:30:47 // 97156
A rugók gyárinak néznek ki és a B8-as, szemben a B6-ossal, direkt kisebb rugóútra, "sport" futóműhöz van.
Kunyho22-07-2017 09:50:05 // 97155
Csak a lengéscsillapítód BILSTEIN , vagy a rugók is?
RomeoOne21-07-2017 23:10:17 // 97153
Jurid féktárcsákkal van valakinek tapasztalata? Ate, TRW, Brembo, kb ezeket szoktam csak itt hallani a fórumon.
Haddel21-07-2017 21:46:45 // 97152
Hehehe,ez jó ötlet😃😃
RomeoOne21-07-2017 21:30:04 // 97151
"kérdezték mikor veszek Giuliát" a helyes válasz: "Örülök, hogy kérdezed főnök, ideje beszélgetnünk a béremről" :DDD
David | Centocinquantanove21-07-2017 20:36:58 // 97150
Haddel21-07-2017 20:35:13 // 97149
Kicsit offos sztori: Tegnap céges túranap volt( ami kb annyit jelent ,hogy az egyik hegyi hüttéből át sétáltunk a másikba inni) ,nap elején én vettem fel pár kollegát ,és Bocival vittem öket a másik faluban levő sífelvonóhoz ,ahonnan indult a buli. Persze kicsit produkáltattam a verdát ,parkettáztam rendesen. Tetszett mindenkinek ahogy megy😃 2016-os Alfacity-s póló volt rajtam ,volt is belöle beszédtéma. Fönök kérdezte mi ez ,mondtam neki ,hogy Európa legnagyobb alfás találkozója volt a Plattensee-nél. Erre mondja ,az nem Plattensee,hanem Balaton😃😃 Mesélte ,volt ott sokat anno ,élete első tetoválását is ott csinálta,meg is mutatta ,borzalmasan néz ki😃😃 Mondta szerencsére a lapockáján van ,nem sokszor látja,kicsit szívtam a vérét ,mondom neki ,de képzelje el a többi embert aki látja😃
Aztán beszélgettünk az új alfa modellekről,kérdezték mikor veszek Giuliát ,mondtam azt nem fogok ,majd Stelviót pár év mulva. Na majd feltétlen el kell őket vinnem próbaútra.
Aztán beszélgettünk az új alfa modellekről,kérdezték mikor veszek Giuliát ,mondtam azt nem fogok ,majd Stelviót pár év mulva. Na majd feltétlen el kell őket vinnem próbaútra.
Nicola Romeo21-07-2017 19:49:09 // 97148
Ngynrbrt21-07-2017 19:24:19 // 97147
Sziasztok!
Friss 159 tulajként felmerült pár kérdés. A gyári alap rádiót nem cserélném, csak aux kimenetet szeretnék. Láttam neten, hogy 1500 Forint környéke, használ valaki ilyet, élhető dolog? Kipufogó cserélhető olyanra, aminek egy-egy vége van a kettő oldalon, és ha igen, akkor kapni ilyet?
Friss 159 tulajként felmerült pár kérdés. A gyári alap rádiót nem cserélném, csak aux kimenetet szeretnék. Láttam neten, hogy 1500 Forint környéke, használ valaki ilyet, élhető dolog? Kipufogó cserélhető olyanra, aminek egy-egy vége van a kettő oldalon, és ha igen, akkor kapni ilyet?
Shadin21-07-2017 19:00:13 // 97146
Izgalmasabb mint a Harry Potter :-)
4C TBi: nagyobb turbó, kiegészítő vízszivattyú ami teker a motor leállítása után is, blokkba integrált olajszűrőház (javított olaj visszafolyás gátlás?)
4C TBi: nagyobb turbó, kiegészítő vízszivattyú ami teker a motor leállítása után is, blokkba integrált olajszűrőház (javított olaj visszafolyás gátlás?)
Shadin21-07-2017 18:18:27 // 97145
Oil pressure specifications at 100°C: 1.8 bar at 1200 rpm, 4.5 bar at 4000 rpm
Shadin21-07-2017 18:15:15 // 97144
Valahol a 602-es oldaltól érdekes :-)
159 TBi-ben K03-as, 4C-ben K04-es turbó figyel.
És nem MultiAir.
159 TBi-ben K03-as, 4C-ben K04-es turbó figyel.
És nem MultiAir.
Shadin21-07-2017 18:07:32 // 97143
Az "okosságok" oldalamra feltettem 4C eLearn PDF-eket TBi-s cartársak találhatnak benne infókat amíg jobb nincs :-(
GDrive...
GDrive...
RomeoOne21-07-2017 14:37:57 // 97142
Hát én inkább örülök a 2.0 megoldásának. Ott nincs körbeműanyagozva. Kivéve az EGR hűtő fedelet. De annak a problémája meg jól ismert.
Giuntini21-07-2017 14:32:48 // 97141
Most akkor melyik a jobb megoldás? A problémásabb leömlőtől távolabb elhelyezett DPF, ami lehet hogy eltömődhet, de nem gyulladás veszélyes. A 2,0-nál is közvetlenül a leömlőnél van a "bödön", úgy mint az 520d-nél. Ilyeneket elolvasva az ember örül a problémásabb megoldásnak.
Attis21-07-2017 09:55:31 // 97140
WD-40. Nekem bevált.
csokagm21-07-2017 09:23:36 // 97138
Nyaralni vagyunk a géppel. Eddig nagyon jól teljesít. 3500km 6.1es atlagfogyi 130-140es tempó és nagyon kényelmes.:)
Viszont a gorogok frissen aszfalroztak egy utat ahol át is engedtek, de nem kötött meg rendesen igy par csepp kátrány vagy bitumen került a sarvedore. Mosó nem hozta le, vakarva lejön. Teszek igy kart a fényezésben? Van esetleg valami megoldás ra? Gázolaj peldaul? Köszi a segítséget:)
Viszont a gorogok frissen aszfalroztak egy utat ahol át is engedtek, de nem kötött meg rendesen igy par csepp kátrány vagy bitumen került a sarvedore. Mosó nem hozta le, vakarva lejön. Teszek igy kart a fényezésben? Van esetleg valami megoldás ra? Gázolaj peldaul? Köszi a segítséget:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2017 08:31:51 // 97137
há me nem viszik sűrűbben szakszervizbe :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2017 20:15:31 // 97135
a B8 szerintem nagyon jó mikor próbáltam nem éreztem semmi plusz rázkódást viszont úgy bement a kanyarba a rossz úton, hogy csak na, semmi elpattogás a kaszni meg sem moccant szóval egy TI-hez ez kéne alapból nem a gyatra gyári...
Shadin20-07-2017 19:42:48 // 97134
És igen, nyilván jobban rázza a vasat, de nem esik szét :-)
Kesze2120-07-2017 19:40:54 // 97133
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni .
Van elm327 usb és Bluetooth csatlakozom is.
Két hete párszor csinál olyat , hogy egyiket sem ismeri fel.
Aztán mondjuk fél óra próbálkozás után egyszer csak megy a kabeles és a Bluetooth-os is , tök mindegy melyiket szeretném használni .
Volt már ilyen valakivel ?
Segítséget szeretnék kérni .
Van elm327 usb és Bluetooth csatlakozom is.
Két hete párszor csinál olyat , hogy egyiket sem ismeri fel.
Aztán mondjuk fél óra próbálkozás után egyszer csak megy a kabeles és a Bluetooth-os is , tök mindegy melyiket szeretném használni .
Volt már ilyen valakivel ?
Shadin20-07-2017 19:40:44 // 97132
B8 nem üt fel. Keménynek kemény, de nem verem oda sehova. Max. nem lesz vesekövem kólával kombinálva...
Shadin20-07-2017 19:39:13 // 97131
Sokkal finomabban simítja az aszfaltot. Nem leng az orra fel-le egy húzósabb fekvőrendőrön és nem dobálja a seggét hosszanti útegyenetlenségeken. Simán lehet placebo, de szerintem kisebbet dől ill. bólint és sokkal könnyebb íven tartani mint az elődjét. Nem kizárt, hogy valamit még dob rajta a minimális nyomtáv szélesítés, az erősebb keresztstabilizátorok meg a műanyag szilentek :-) Egy rohadt sinautó, már amikor rendesen működik :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 18:33:45 // 97130
A gyári nagyon vacak úton, utasokkal, vagy terhelve átmegy hánykódásba. Szerintem kifejezetten kellemetlen. Bilsteinnel nem ilyen? Szerintem a rövid rugóúttal nagyon sok mindent nem lehet kezdeni. Gidres-gödrös úton, rendre eléri a rugóút végét. Szépen megoldották, hogy nem üt fel, hanem megfogja, tehát nem kemény rázkódás és csattogás az eredmény. Ettől viszont ide-oda bólogat mint a Jancsi bohóc.
Csabi20-07-2017 18:14:13 // 97129
Emelj ki pár különbséget, kíváncsi vagyok...Annyira sz@r a gyári?
Shadin20-07-2017 18:08:00 // 97128
Egymás után két Ti-m volt/van, a mostaniban Bilstein B8 gátlók vannak. ÉG és FÖLD a gyári és a B8.
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 16:13:29 // 97127
Neked van igazad! Tényleg az. Párszor már próbáltam rángatni, hogy mit csinál, és mivel semmi nem történt, arra következtettem, hogy a csomagtartó nyitó. És azért nem csinál semmit, mert amikor próbálom, ugye nyitva van a csomagtér :-) De most megnéztem, tényleg a tankajtó nyelve mozdul, ha rángatom, csak nem húztam elég erősen.
sty20-07-2017 15:57:25 // 97126
Ott nekem is van egy piros madzag de az hittem az a tanksapka ajtó,mint az 56-nál
FRC20-07-2017 15:05:23 // 97125
Olvasd még egyszer a kezelésit... csak a limuzinban!!!!
yani🍀20-07-2017 14:59:15 // 97124
Azt nem tudom, mert olyanom még nem volt :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 14:57:49 // 97123
Kivéve, hogy a Berlina-nál is a csomagtartóban van jobboldalt hátul. Egy piros madzag :-)
yani🍀20-07-2017 14:55:25 // 97122
Ezért kár kivenni az ülést, egyrészt nem kis szívás, másrészt a műanyag amibe a rögzítő kengyel bepattan, biztosan el fog törni. Még nyomósabb érv, hogy nem ott van a csomagtérajtó vésznyitója, hanem a csomagtér jobb hátuljában a pakoló rekeszben.
Ha a gépkönyvben olvastad, akkor azt is látnod kellett, hogy ez csak a Berlinánál van az ülés alatt.
Ha a gépkönyvben olvastad, akkor azt is látnod kellett, hogy ez csak a Berlinánál van az ülés alatt.
WarbiRunner (Gyuri)20-07-2017 14:53:08 // 97121
Én alapvetően a látványra gondoltam :-) A múltkor vezettem ProdiG ( Attila ) autóját, ami normál futóműves. Hát na.. erős különbség van kényelemben annak ellenére, hogy ő is 19-es kereket használ.És ehhez képest még egy erős különbség átülni egy ronda suv-ba. Meg lehet szokni :-) Az ésszerű és logikus döntés nem a TI futómű.
Itt jönnek képbe az autós álmok. Nagy vágyam volt mindig is egy Maser QP. Kb az álom autó. Aztán észérvektől mentesen vettem egy 159-et és azon kaptam magam, hogy azt érzem, hogy megvalósult az álom. Már nem vágyom Maseratira. Nem azért, mert az ne tudna sokkal többet.. Inkább csak kaptam egy pici kóstolót a nagy kerék, brutál futómű, exkluziv megjelenés kombóból. Van picit több henger, nagyautós hang, bőven elég erő, bámuló közönség és eszméletlenül gyönyörű beltér. És vannak a kompromisszumok. Amiket bevállalok, az autós álmokért. Amig tart a varázslat, addig döcögök, tankolom a ménkű sok gázolajat bele, és otthon hagyom ha vacak utakon kell autóznunk. Ha véletlenül felébredek, akkor valószinű veszek valami baromi unalmas, magas, puhán huppanó, keveset fogysztó szörnyűségesen kispolgári használati tárgyat :-)
Itt jönnek képbe az autós álmok. Nagy vágyam volt mindig is egy Maser QP. Kb az álom autó. Aztán észérvektől mentesen vettem egy 159-et és azon kaptam magam, hogy azt érzem, hogy megvalósult az álom. Már nem vágyom Maseratira. Nem azért, mert az ne tudna sokkal többet.. Inkább csak kaptam egy pici kóstolót a nagy kerék, brutál futómű, exkluziv megjelenés kombóból. Van picit több henger, nagyautós hang, bőven elég erő, bámuló közönség és eszméletlenül gyönyörű beltér. És vannak a kompromisszumok. Amiket bevállalok, az autós álmokért. Amig tart a varázslat, addig döcögök, tankolom a ménkű sok gázolajat bele, és otthon hagyom ha vacak utakon kell autóznunk. Ha véletlenül felébredek, akkor valószinű veszek valami baromi unalmas, magas, puhán huppanó, keveset fogysztó szörnyűségesen kispolgári használati tárgyat :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?