Forum >> 164-166
Hunor03-12-2008 20:44:21 // 42729
Én egy nagyon jó motornak tartom a szívás ellenére is,nem véletlen,hogy ugyan úgy TS mocis nagyvadat vettem pedig nagyon fájt a szívem egy V6TB után!
Don Gombóc03-12-2008 19:33:45 // 42728
Ezeket fejből tuggyuk mán, nem köll ide vikipédija. :)
Don Gombóc03-12-2008 19:31:29 // 42727
Ezt mind tudom, csak éppen azt hittem hogy a kései 164 be is tettek talán, de utánna néztem én is, és szerencsére nem. Hiba volt a régi láncost nem tovább fejleszteni. :(
FRob02-12-2008 21:18:11 // 42726
legegyszerűbben veszel tőlünk egy loudlinket
egyszerűen csak monot : akkor meg a ics seggén lévő csatikon bűvészkedsz egy pár dróttal és már megy is, igaz hogy az ics kijelzője sötét lesz mert aktiválni kell hozzá a másik video bemenetet rajta, és mivel vidi jel nincs ezért sötétség van
kissé bonyolultabban, de sztereót, szétkapod ripityára majd a magnó dolgait kiméregeted, megpróbálod nem elsőre tönkre vágni a magnófej bemenetét és reszelsz rá valami elektronikát amiől az ics azt hiszi hogy a magnó megy...
bonyolultabban? nekiállsz kifejleszteni egy cd tár emulátort amivel ezt megoldod hipp hopp... mondjuk ebben az esetben inkább vedd meg a mienket, olcsóbb mint kifejleszteni :)
egyszerűen csak monot : akkor meg a ics seggén lévő csatikon bűvészkedsz egy pár dróttal és már megy is, igaz hogy az ics kijelzője sötét lesz mert aktiválni kell hozzá a másik video bemenetet rajta, és mivel vidi jel nincs ezért sötétség van
kissé bonyolultabban, de sztereót, szétkapod ripityára majd a magnó dolgait kiméregeted, megpróbálod nem elsőre tönkre vágni a magnófej bemenetét és reszelsz rá valami elektronikát amiől az ics azt hiszi hogy a magnó megy...
bonyolultabban? nekiállsz kifejleszteni egy cd tár emulátort amivel ezt megoldod hipp hopp... mondjuk ebben az esetben inkább vedd meg a mienket, olcsóbb mint kifejleszteni :)
Alfa166JTD01-12-2008 17:04:56 // 42725
Sziasztok!
Az ominózus ICS kérdés ismét. Sztereó jelet tudok-e ráküldeni és ha igen, akkor melyik lábakra? A két jelet nem egészen egészséges összekötni hangzás szempontjából, ha jól sejtem.
Az ominózus ICS kérdés ismét. Sztereó jelet tudok-e ráküldeni és ha igen, akkor melyik lábakra? A két jelet nem egészen egészséges összekötni hangzás szempontjából, ha jól sejtem.
Hunor01-12-2008 14:51:00 // 42724
A legelső 164-m is/a kék/97-s kiadású volt és nem volt húzva évre és az is láncos volt!Tudomásom szerint a 155 Superbe és a 166-ba lett rakva szíjas motor!
FRob30-11-2008 20:20:07 // 42723
egy szép kis összefoglaló milyen mocikkal is gyártották a 166 ot link
Don Gombóc30-11-2008 19:29:39 // 42722
Nem is tudom, a későiekben talán volt szíjas? De ha nem volt az nem baj mert a láncos az igazi TS moci. A többi lecsó sajna.
Hunor30-11-2008 19:05:09 // 42721
Igen 96-os és láncos!Tudomásom szerint 164-be csak láncost tettek!
Don Gombóc30-11-2008 18:57:07 // 42720
Gondolom ez már a szíjas moci ugye? Milyen évjárat 96-os?
Hunor30-11-2008 18:54:33 // 42719
80 volt az anyagdíj!Cserélve volt az összes gyűrű benne!Most tanultam belőle rendesen,kihajítottam 130 az ablakon!Csak tudod az a gáz,hogy bíztam az emberke szakértelmében!Igaz az is,hogy hinni csak a templomban szoktak!Az biztos hogy a donoré nem eszi szerintem az olajat mert kivettem a lambdaszondát és az szinte hófehér az enyémhez képest mert az enyém az fekete rendesen!!De lehet hogy tévedek!Ha csere van akkor gondolom KPM vizsga meg eredetiség vizsgálat?Van e még amivel lehúz az állambácsi?
Don Gombóc30-11-2008 16:46:47 // 42718
Hát azért néhány gondolat. Egy csapágy csere az kevés, mert ha egy jó mocit akarsz akkor az összeset illik cserélni, úgy a hajtókar csapágyakat mint a főtengely csapágyakat. A hengerek oválságát egy gépműhelyben kéne megméretni normális eszközökkel. Lehet hogy már nagyon kopott a hengerfal, és a hónolás lekopott, így az nem tudja a gyűrűket magához igazítani így átereszti az olajat. Az a gyűrű 0,3 azaz három tized eltérés az rengeteg, már ha azt akartad írni. Egy összes gyűrű csere sem árt ilyenkor. Az anyag ár egy százasból megállt volna símán szimeringekkel együtt, plusz a gépmunka és a javítási díj, így két kilóból lenne egy új motor. De ha a donoré jobb akkor inkább azt tedd bele, de az sem biztos hogy arra sem férne rá egy hengerfejezés szelepcsiszolás, szimering csere.
Taxi33™30-11-2008 14:41:11 // 42717
Hunor30-11-2008 13:06:01 // 42716
Igen sajnos,megszívtam rendesen vele!Ette az olajat rendesen,1l/1500km-n!
Meg lett gyűrűzve,a hengerfej rendbe lett rakva,cseréltek nála egy csapágyat is!
Helyzet változatlan!Újra szét lett szedve,hogy nem e lett elbaszva vmi de nem találtak semmit!A hengerfej rendben,a blokk nem hordós,0,3 gyűrűhézag!Innentől kezdve megállt a tudomány a szerelőmnél!Most legyen valaki okos,hogy mi a gáz vele?Nyílván tartoztam az ördögnek!Vettem egy donor autót valószínű abból át rakatom a motor mert enyhén szólva bosszant a dolog!
Meg lett gyűrűzve,a hengerfej rendbe lett rakva,cseréltek nála egy csapágyat is!
Helyzet változatlan!Újra szét lett szedve,hogy nem e lett elbaszva vmi de nem találtak semmit!A hengerfej rendben,a blokk nem hordós,0,3 gyűrűhézag!Innentől kezdve megállt a tudomány a szerelőmnél!Most legyen valaki okos,hogy mi a gáz vele?Nyílván tartoztam az ördögnek!Vettem egy donor autót valószínű abból át rakatom a motor mert enyhén szólva bosszant a dolog!
tipoatti30-11-2008 12:43:04 // 42715
Koreai a Hankook, és itt nálunk, Dunaújvárosban gyártják ( is ). Nekem ilyenek vannak fent, semmi gond velük. Nem egy kategória a kínai gumikkal. Hallottam meglepően jó véleményt is egyébként a kínai gummákról - átlag userektől, az igaz.
Nem kizárt, hogy ki fogom próbálni a közeljövőben valamelyik típust á'la nyaffancsok. 17"-nál azért már horror az ára a prémium kategóriának...
Nem kizárt, hogy ki fogom próbálni a közeljövőben valamelyik típust á'la nyaffancsok. 17"-nál azért már horror az ára a prémium kategóriának...
Kriszo30-11-2008 12:27:13 // 42714
Koreai a Hankook ha jol tudom.
Egyébként erre a kínai vs minőségi gumira egy dolgot tudok mondani.
Unokabátyámék gumiznak, ő mondta hogy kínai gumi:Nem tapad annyira mint egy minőségi michelin vagy bridgestone,ellenben jóval lassabban is kopik.
Nem lehet normálisan kicentírozni aztmondja hihetetlen sokszor milyen sulyokat kér.
Egyébként vater az egyik teherautora beprobálta ezt a kiait soha többet..
Iszonyatos....
Nekem Pirelli a télim semmi gondom vele,nyári meg Goodyear F1 azzal sincs semmi.Ilyenre inkább kifizetem a normális pénzt nem spórolok nincs értelme..
Egyébként erre a kínai vs minőségi gumira egy dolgot tudok mondani.
Unokabátyámék gumiznak, ő mondta hogy kínai gumi:Nem tapad annyira mint egy minőségi michelin vagy bridgestone,ellenben jóval lassabban is kopik.
Nem lehet normálisan kicentírozni aztmondja hihetetlen sokszor milyen sulyokat kér.
Egyébként vater az egyik teherautora beprobálta ezt a kiait soha többet..
Iszonyatos....
Nekem Pirelli a télim semmi gondom vele,nyári meg Goodyear F1 azzal sincs semmi.Ilyenre inkább kifizetem a normális pénzt nem spórolok nincs értelme..
BeczA30-11-2008 12:25:24 // 42713
Nállam ugyan ez a légzsák hiba van... a fűtő radiátór eláztatási kínja miatt nem lehet az egyik relé zárlatos?? Én most cseréltettem ki de nem 100% hogy mindent megvédett hogy már rég elszigeteltem a reléket...
Don Gombóc30-11-2008 11:26:57 // 42712
Milyen motor csere? A TS halódik?
Don Gombóc30-11-2008 11:26:15 // 42711
A kormány agyon van, ez egy olyan dolog mint a mérőszalag, a kormány forgatása miatt adja a vezetéket a légzáknak. Csatlakozó lehet hogy szátcsúszott vagy eltörött a vezeték. Valószínűleg javítható, de bontóban is kaphatsz, mert az nem kimondottan a légzsák része. Egy kb 10cm átmérőjű fekete korong. A Hankook az koreai. Itt építettek egy gyárat nálunk.
Hunor30-11-2008 07:41:43 // 42710
Lassan vissza fogod még sírni a jó öreg 164-t!
Smith29-11-2008 22:54:31 // 42709
Nekem is van új téligumim. Hankook :) Ez kinai? Fogalmam sincs, de eddig tetszik és olyan de olyan csendes hogy csuhaj! :)
Viszont ha már ott voltam rátették a kompit, mert világított a légzsák jelzés. Nos, nem törölhető, állandó hiba van. Valami spirálrugó a kormány alatt ami kormány forgás közben delejet ad a luficuccnak. Ott meghalta magát valami, valszeg a rugó, ezért jelez. Egyelőre leszarom...
Viszont ha már kompi, akkor nézzünk egyéb dolgokat, nocsak motor hibajelzés is volt... két porlasztóm olyan értékeket mutat hogy már nem is indulhatna el a kocsi :) Jajj de jól hangzik.... kapott porlasztó tisztító beöntést, majd meglátjuk mi lesz. Gyáriba vagy 100.000 / db ha jól sejtem. Ebből kell kettő. Belököm a dunába.... :(
Viszont ha már ott voltam rátették a kompit, mert világított a légzsák jelzés. Nos, nem törölhető, állandó hiba van. Valami spirálrugó a kormány alatt ami kormány forgás közben delejet ad a luficuccnak. Ott meghalta magát valami, valszeg a rugó, ezért jelez. Egyelőre leszarom...
Viszont ha már kompi, akkor nézzünk egyéb dolgokat, nocsak motor hibajelzés is volt... két porlasztóm olyan értékeket mutat hogy már nem is indulhatna el a kocsi :) Jajj de jól hangzik.... kapott porlasztó tisztító beöntést, majd meglátjuk mi lesz. Gyáriba vagy 100.000 / db ha jól sejtem. Ebből kell kettő. Belököm a dunába.... :(
Hunor29-11-2008 19:11:51 // 42708
Akkor majd meglesem mi az ábra vele,lassan úgyis darabokra szedem a belső részt,és kicserélem ami nem tetszik az enyémben!Amúgy hivatalosan mennyibe fájna egy motor csere mert lehet,hogy az lesz a vége?
alfatech29-11-2008 12:31:58 // 42707
Gyári, 205/55 R16.
Még nincs fent, csak jövő hétre kaptam időpontot - akkor majd kiderül.
Még nincs fent, csak jövő hétre kaptam időpontot - akkor majd kiderül.
BeczA29-11-2008 11:06:30 // 42706
Nekem is az van rajta... nekem jól futott tavaly... igaz csak szilveszterkor volt rá nagyobb szükség... Milyen mérteben vettél? Nekem 205/45 R17-ben van...
BeczA29-11-2008 11:04:15 // 42705
Ezt még elolvasni is sok ..... :DDDDD
BeczA29-11-2008 11:01:01 // 42704
Teljesen végigvittem ;) :P
Komplett kalaptartó csere... :S nem egyszerű de megéri ;)... azóta sosem volt leengedve...
Komplett kalaptartó csere... :S nem egyszerű de megéri ;)... azóta sosem volt leengedve...
Don Gombóc29-11-2008 09:38:28 // 42703
Bár a használt nyugati piacon egy darab sincs belőle.
Don Gombóc29-11-2008 09:32:49 // 42702
Elképzelhető, mert amikor a JTS mocit bevezették akkor még javában gyártották a 166-ot, és szerintem le is váltották a sima Ts mocit vele.
Don Gombóc29-11-2008 09:28:47 // 42701
Az ki van zárva mert azt nem tudom. :)
Szerintem igen, mert nem hinném hogy több féle üllés vázat gyártanának, legfeljebb ott a felfogatási illetve fordító ponton ki kell lyukasztani a szövetet. Bár a legcélszerűbb előtte levetkőztetni a háttámlát, és megtekinteni.
Szerintem igen, mert nem hinném hogy több féle üllés vázat gyártanának, legfeljebb ott a felfogatási illetve fordító ponton ki kell lyukasztani a szövetet. Bár a legcélszerűbb előtte levetkőztetni a háttámlát, és megtekinteni.
Hunor28-11-2008 20:03:56 // 42700
Valaki tudja e,hogy az első ülésről a kartámaszt ki lehet szerelni és átrakni másik ülésbe?
alfatech28-11-2008 16:05:38 // 42699
2.0 JTS? Ez bekerült a 166-ba?
Don Gombóc28-11-2008 15:36:33 // 42698
Don Gombóc28-11-2008 15:27:51 // 42697
'66-on sosem láttam, de az ePER szerint van és lehet rendelni.
alfatech28-11-2008 14:52:53 // 42696
Lenne egy komplett kalaptartó, csak a kiszerelését akartam megúszni. De úgy látom azt nem lehet. Viszont a patentokat utálom, mindig elhatározom, h kárpitnak nem állok neki, mert reccs a vége. Aztán mégis, és tényleg mindig reccs a vége :)
Grando28-11-2008 14:42:50 // 42695
A kiszedés kicsit macerás mutatvány. Nemhogy az üléseket, de a C-oszlop burkolatokat is ki kell szedni, ezek ráadásul patentosak, szóval csak óvatosan. Ja, és a kapatartót a rátolt C-burkolatokkal együtt lehet csak normálisan visszatenni, hogy még egyszerűbb legyen a dolog (na jó, meg azért, hogy ne zörögjenek ott hátul). :DD Nem nehéz, csak szarakodós nagyon, én anyáztam folyamatosan. (Most is vár rám a feladat, mert a mélyhangszórókat épp javíttatom. A C-burkolatokat addig vissza se tettem.)
A roló fémházát asszem két műanyag elem rögzíti a kalaptartóhoz négy csavarral. Ez az egyszerűbb. Viszont a kalaptartó kivágott részének peremeit befogja a roló fémházán kialakított sín - vagy mi. Én hülye kiszedtem. Hát.... nem kevés ideig szenvedtünk, mire visszaerőszakoltuk.
A tetőn két beakasztó van.
Sajna alulról nem csináltam fotót, csak felülnézetből:
Amúgy Beczát kérdezd meg, neki volt ilyen utólagos kalaptartós felindulása. Nemtom meddig jutott vele, de talán az volt a konklúzió, hogy akkor olyat kell betenni, amin eleve van naproló. ;)))
A roló fémházát asszem két műanyag elem rögzíti a kalaptartóhoz négy csavarral. Ez az egyszerűbb. Viszont a kalaptartó kivágott részének peremeit befogja a roló fémházán kialakított sín - vagy mi. Én hülye kiszedtem. Hát.... nem kevés ideig szenvedtünk, mire visszaerőszakoltuk.
A tetőn két beakasztó van.
Sajna alulról nem csináltam fotót, csak felülnézetből:
Amúgy Beczát kérdezd meg, neki volt ilyen utólagos kalaptartós felindulása. Nemtom meddig jutott vele, de talán az volt a konklúzió, hogy akkor olyat kell betenni, amin eleve van naproló. ;)))
alfatech28-11-2008 14:13:13 // 42694
Sziasztok,
hátsó naprolót utólag be lehet szerelni gyárilag naproló nélküli kalaptartóba?
A kalaptartón a vályat megvan hozzá, a tetőkárpitban 3 bedugózott lyuk is adott. A kalaptartóhoz hogy van rögzítve? Utólagos beszereléshez, ha egyáltalán lehetséges, a kalaptartót, netán a hátsó ülést ki kell szedni? Köszi!
hátsó naprolót utólag be lehet szerelni gyárilag naproló nélküli kalaptartóba?
A kalaptartón a vályat megvan hozzá, a tetőkárpitban 3 bedugózott lyuk is adott. A kalaptartóhoz hogy van rögzítve? Utólagos beszereléshez, ha egyáltalán lehetséges, a kalaptartót, netán a hátsó ülést ki kell szedni? Köszi!
alfatech28-11-2008 10:12:26 // 42693
Igen, már láttam (és rendelhető is).
Arno16628-11-2008 00:52:18 // 42692
Nagynevű cuccokban van egy titok. Amit minőségbiztosításnak hívnak.
Lehet nem a pl. Michelin a legjobb tapadásban stb... de arra számíthatsz h nem fogja elszarni magát amikor nem kéne. Vagy sokkal kevesebb az esélye.
(Amugy nem kedvelem a Michelint... tök jó, csak nincs jelleme :) Pirelli legalább 2 hónapig kurvajó, utána felkeményedik és szart sem ér :))) )
Lehet nem a pl. Michelin a legjobb tapadásban stb... de arra számíthatsz h nem fogja elszarni magát amikor nem kéne. Vagy sokkal kevesebb az esélye.
(Amugy nem kedvelem a Michelint... tök jó, csak nincs jelleme :) Pirelli legalább 2 hónapig kurvajó, utána felkeményedik és szart sem ér :))) )
Arno16628-11-2008 00:48:08 // 42691
Jó időben kell venni :)
Akkor alapból fele és még alkudni is lehet :)
Akkor alapból fele és még alkudni is lehet :)
BFMSE27-11-2008 22:38:52 // 42690
166-on volt hatul V6 TB felirat gyarilag? En meg sose lattam olyat, csak super feliratot.
BFMSE27-11-2008 22:38:14 // 42689
Ez zsir uj termosztat. Bar lehet hogy feljebb is megy 80 foknal de gyakorlatilag mostanaban 10 km-nel tobbet alig mentem, es mondjuk felmenne 85-ig ha meg lenne ideje melegedni.
Maddzag27-11-2008 21:04:08 // 42688
Nagy segítség lenne , igazából a hívószám kijelzést nem tudom belőni :)
Grando27-11-2008 21:02:26 // 42687
A teljes ICS-é van. Kell? ;))
Maddzag27-11-2008 20:55:24 // 42686
Vidám estét! Nincs valakinek véletlenenűl 166 telefonhoz kezelési okosság?
Andy27-11-2008 18:45:26 // 42685
A vateran láttam 2500 forint.
alfatech27-11-2008 16:57:58 // 42684
Sziasztok, keresek 166-ra első emblémát és hátra V6 TB feliratot. Csak hibátlan és meg nem fakult érdekel.
Don Gombóc27-11-2008 14:45:36 // 42683
Ez mind jó gumi tulajdonképpen amiket felsoroltál, inkább egy kissé vagy nagyon is túl vannak misztifikálva. Szerintem. Azért mindegyik jó és egyben szar is valamiben. Én speciel nem próbáltam olyan gumit ami mindenben jó lett volna. Vagy csak nem mentem el a határokig. Ugyan is azokat nehéz belőni, mert sok esetben még messze vannak azok a határok, sok esetben meg már a fizika határain túl. Szóval az egyik jól fékezhető a másik jó kanyarban a harmadik esőben jobb, de hogy egyszerre jó lenne mindegyik tulajdonsága azt nem hiszem. Van amelyik túl hangos stb.stb. Tudod mindenki a saját lovát dícséri. Olyan ez mint a márkahűség. HA valaki egyszer Renaultot vesz az általában azután is azt fog. Nics ez másképpen az alfásoknál sem. De ez vonatkozik a gumira, farmer nadrágra, és még sok minden másra is. Tudnék mesélni multis gyárakról ahol más cégek termékeit is készítik. Pl. A philipsnél csinálnak Mitsibishi, Grundig, Orion, stb sok féle televíziót és videót is. De a guminál maradva a nagy Francia Dunlop gyárban csinálnak Michelint is és Falken gumikat is. Sok ilyen helyen jártam megboldogult kamionos koromban. Vagy a legnagyobb Skót whiski gyárban csinálnak amcsi bubon, és ír whiskit is, sőt jamaicai rumot is. Na ezért mondtam és Andynak hogy a fogyasztói társadalom áldozatai vagyunk. Mindenki az. Arról meg nem is beszélve hogy a termelői árai milyenek egy ilyen nyugati terméknek. Példa: Egy liter kommersz whiski pl Johnie W. vagy Ballantines amikor kijön a gyárból akkor a számlán 0,8-1 Angol font szerepel, egy kb 150 ezer forintos tv-én meg kb 15-20 ezer forint értékű deviza. A gumi ugyan ez. Ja és a legtöbb elektronikai cikket kínában és Taivanon gyártják, tehát van forrás amiből lehet jó cuccokat koppintani. Igaz hogy az olcsó munkaerő miatt vannak ott a gyárak. De a németeknél is ha bemész egy autógyárba akkor a szalagon Török és Szerb nyelvet hallasz leginkább. A Michelin gyárban meg Arab Franciát. Lehetne ezt ragozni, bár ezt sokan tudják, de az is igaz hogy fáj a népeknek hogy a kínaiak lassan a világ legnagyobb ipari és gazdasági hatalma lesz, ha már nem azok. Ott nem is látsz pajeszosokat, és nem is igen érinti őket a gazdasági világválság, ami szintén műbalhé. És ebből ők jönnek ki megint jól. Hú, hogy miket össze nem írkálok itt. :))
alfatech27-11-2008 14:13:21 // 42682
Don, Grando, thx!
alfatech27-11-2008 14:08:07 // 42681
A 145-ön mióta megvan, 9 éve, CEAT téli gumi van, lehet bennük kb 40-50e km. Száraz úton gyengébb mint mondjuk egy Dunlop, vizes úton zajos is, viszont 5-6 mm minta még mindig van rajta, hihetetlen, mennyire nem kopik és hóban nagyon jól fog.
A Fiatomon Kléber téli gumi van, na az is inkább csak hóban jó, csendes, de szárazon elég bizonytalan tőle a kormányzás.
Barum ill. BF Goodrich tapasztalataim vannak még nyári gumiban a 3. vonalból - ezekben kellemesen csalódtam, bár utóbbi elég zajos.
Azért szerintem lehet érezni a különbséget jó és rossz gumi közt, főleg abban, hogy nem csak bizonyos körülmények közt jók, hanem minden tekintetben és útviszonyok közt jól tapad és csendes. Pl. a Dunlop tapasztalataim szerint ilyen.
Most Michelin PA2 téliket vettem a 166-ra, kíváncsi leszek, mit mutatnak.
A kínaikat azért inkább kihagynám, akkor inkább egy alig használt neves gyártmányt vennék. Ha racionális oka ennek még nem is lenne (azért sztem van), egyszerűen jobban érzem magam az autóban, ha tudom hogy minőségi gumikon gurulok.
A Fiatomon Kléber téli gumi van, na az is inkább csak hóban jó, csendes, de szárazon elég bizonytalan tőle a kormányzás.
Barum ill. BF Goodrich tapasztalataim vannak még nyári gumiban a 3. vonalból - ezekben kellemesen csalódtam, bár utóbbi elég zajos.
Azért szerintem lehet érezni a különbséget jó és rossz gumi közt, főleg abban, hogy nem csak bizonyos körülmények közt jók, hanem minden tekintetben és útviszonyok közt jól tapad és csendes. Pl. a Dunlop tapasztalataim szerint ilyen.
Most Michelin PA2 téliket vettem a 166-ra, kíváncsi leszek, mit mutatnak.
A kínaikat azért inkább kihagynám, akkor inkább egy alig használt neves gyártmányt vennék. Ha racionális oka ennek még nem is lenne (azért sztem van), egyszerűen jobban érzem magam az autóban, ha tudom hogy minőségi gumikon gurulok.
Don Gombóc27-11-2008 13:29:46 // 42680
El kell indítani az ablaktörlőt, és amikor függőleges állásba ér akkor leállítani a gyujtáskapcsoló levételével és úgy már könnyű cserélni a lapátokat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?