Forum >> Dízelmánia
cseko7627-07-2011 15:02:50 // 16702
ezek jól hangzanak :) kár,h már nem érjük meg :(
Liquid27-07-2011 13:48:47 // 16701
szerintem nem akart kioktatni...
mindenesetre nagyon jól hangzik a 4.0V8 meg a 3.0JTDM is nagyon kár hogy megmaradt prototípusnak :(
mindenesetre nagyon jól hangzik a 4.0V8 meg a 3.0JTDM is nagyon kár hogy megmaradt prototípusnak :(
GEORGE27-07-2011 13:19:52 // 16700
Hol írtam, hogy most rakjanak ilyen motort a 159?
Nagyon is jól tudom, hogy kifutó modell.
Annyit jegyeztem meg, hogy nincs az Alfa -Fiat -nak válasza az ilyen modellekre.
De ha már "kioktatsz" a 159-ből, akkor csak súgva mondom, hogy 159-ből meg lett alkotva a 159 4.0V8 láttam, álltam mellette. Aztán kész van a 3.0 JTDM V6-is de még sem került vele piacra sosem a 159......
Nagyon is jól tudom, hogy kifutó modell.
Annyit jegyeztem meg, hogy nincs az Alfa -Fiat -nak válasza az ilyen modellekre.
De ha már "kioktatsz" a 159-ből, akkor csak súgva mondom, hogy 159-ből meg lett alkotva a 159 4.0V8 láttam, álltam mellette. Aztán kész van a 3.0 JTDM V6-is de még sem került vele piacra sosem a 159......
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2011 13:14:44 // 16699
volna, ha nem játszik ebben a topicban sem :P
Selmak27-07-2011 13:12:28 // 16698
Lett volna belőle baltával faragott, PD-TDI.
Selmak27-07-2011 12:59:18 // 16697
Kifutómodellben minek?
cseko7627-07-2011 12:53:25 // 16696
ezeket ember válogatja; amúgy a fiat embléma mögött pont most jelent meg egy egyterű :)
vm27-07-2011 12:47:10 // 16695
Én Alfáéktól pont a suvra nem lennék annyira kíváncsi ;-)
Inkáb egy Mi-To---Giu---nagytesó---legnagyobb tesó---roadster---cabrio vonalra.
Suvot, egyterűt, teherautót tegyék Fiat embléma mögé...
Inkáb egy Mi-To---Giu---nagytesó---legnagyobb tesó---roadster---cabrio vonalra.
Suvot, egyterűt, teherautót tegyék Fiat embléma mögé...
cseko7627-07-2011 12:44:10 // 16694
ez igaz én is ezt olvastam, bízunk benne, hogy így is lesz és hőn szeretett márkánkkal nem lesz gond, ill. lesz valami új amivel elő rukkol. Mondjuk én személy szerint jobban örülnék, ha valami "nagyobb" családiasabb lenne valamelyik modellje és dízel :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2011 12:43:28 // 16693
no itt bánom hogy miért nem adták el az Alfát a VW-nek :(((
GEORGE27-07-2011 12:38:02 // 16692
Úgy értesültem, hogy a Giu várakozáson felül fogy, tehát nem biztos, hogy be kell csukni a kaput
cseko7627-07-2011 12:35:27 // 16691
sztm nem lesz "normális hétköznapi" motor, az is lehet,h becsukják a kapukat, elég kevés ez a 2 modell :(; én nagyon kíváncsi lettem volna a suv- ra
GEORGE27-07-2011 12:31:13 // 16690
Kíváncsi leszek, ha a 166 -159 utódja kigördül lesz-e benne bármilyen rendes motor ami ezen "hétköznapi" autókban megtalálható.
Grando27-07-2011 12:19:33 // 16689
Már nem is gyártják. Amúgy is A4 kategória volt.
Más kérdés, hogy szép lenne, ha lenne nagy Alfa nagy motorral. De az megintcsak nem a fiat profilja - attól tartok.
Más kérdés, hogy szép lenne, ha lenne nagy Alfa nagy motorral. De az megintcsak nem a fiat profilja - attól tartok.
GEORGE27-07-2011 12:14:36 // 16688
Na mert a 159-es olyan kicsi?
Grando27-07-2011 12:07:00 // 16687
A fiat kisautóiba minek ilyen? :((
BeeGee27-07-2011 12:01:32 // 16686
Mint sok minden mást is, sajnos..
GEORGE27-07-2011 11:35:23 // 16685
A SPORTDIESEL ! kár, hogy az Alfa-Fiat csoport ezt is válaszolatlanul hagyja :-(
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2011 11:24:37 // 16684
7600000 nm
Piritu - 1.000.00027-07-2011 11:22:10 // 16683
102-es fordulatszámon adja le! Mennyi lehet a nyomaték?
Diny27-07-2011 09:36:33 // 16682
egy ilyen jól jönne hátul a kertben a szivattyúhoz locsolni:))
cseko7627-07-2011 09:31:59 // 16681
:D
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2011 09:31:44 // 16680
hosszabb egy dugattyú mint az 59-em
cseko7627-07-2011 09:18:31 // 16679
szép motor :) és disel :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2011 09:10:07 // 16678
hol van ehhez képest a benzines :DDD
109000 lóerő!
109000 lóerő!
Csosznorbert26-07-2011 21:08:46 // 16677
Na akkor szaki mesterrel ki is szedetem a fél motorteret :D aztán kiv. leszek mi rosszalkodik, remélem csak tisztitani kell pár dolgot.
ALFI15626-07-2011 19:49:27 // 16676
Így van.Amit írtál az mind lehet plussz még a nyomásérzékelőszenzor.Illetve amit Ferke írt a turbócső.Mondjuk akkor füstölne.Illetve még az is lehet,hogy a geometria lekormolódott.
Szoszo™26-07-2011 18:57:54 // 16675
Nekem amikor szabadonfutós volt nyikorgott a szíj,vagy pattogott a szíj.Mindenképpen le kell venni azt a szíjat...
Ferke26-07-2011 16:16:39 // 16674
Nem. Nekem pl. nem is rángatott, csak nagyon durva dugóban, akkor is jó soká...és csak 1-esben, induláskor...amikor kapott egy új kuplungot, akkor lett igazán xar, és szedhettem szét megint.
Hangja nemigen van.
Hangja nemigen van.
zee26-07-2011 16:00:20 // 16673
Kettős tömegűnek van más jele is nem? Hallható mikor kezd távozni az élők sorából,nem?
Ferke26-07-2011 15:31:50 // 16672
Pl az intercooler cső szokott eldurranni, ami a szívósorra jön fel. Annak is az alja, hogy ne lehessen elsőre látni:)
Ferke26-07-2011 15:30:21 // 16671
Az erős remegés az nem ettől van...le kell venni a hosszbordást, megnézni a tárcsát, hogy szabadon fut-e.
A remegés viszont általában kuplung/kettőstömegű lendkerék parára utal.
A gen.szíjtárácsától nem remeghet be induláskor.
A remegés viszont általában kuplung/kettőstömegű lendkerék parára utal.
A gen.szíjtárácsától nem remeghet be induláskor.
Csosznorbert26-07-2011 01:04:35 // 16670
Kb. 1700-es fordulattól szokott a tütü egy hatalmasat húzni, olyan ülésbe tapasztó félét, ezt csinálta olyan 2500-ig kb. aztán szépen 4000-ig lankadt a húzóerő.
Most ez a nagy húzás elmarad. :( Mintha pár ló a garázsban maradt volna. :(
Szaki kollega, csak 1-2 hét múlva ér rá, addig nem élvezhetem a 140 ló nyújtotta erőt. :(
Valaki esetleg hasonló sztori, tapasztalat, ötlet....??? EGR? szivósor? légtömegmérő?
Most ez a nagy húzás elmarad. :( Mintha pár ló a garázsban maradt volna. :(
Szaki kollega, csak 1-2 hét múlva ér rá, addig nem élvezhetem a 140 ló nyújtotta erőt. :(
Valaki esetleg hasonló sztori, tapasztalat, ötlet....??? EGR? szivósor? légtömegmérő?
Wickey25-07-2011 12:58:59 // 16669
klímakompresszor tózse. Nekem konkrétan a héten csere, olyan szinten állt meg.
zee25-07-2011 12:28:11 // 16668
Köszi. Hangyafasznyi ingadozás van,meg erős remegés indításkor. Az ingadozás inkább télen volt erős,olyan hangja volt mintha néha ráengedném kicsit a kuplungot.
Ferke25-07-2011 11:39:40 // 16667
A baxart szabadonfutó tünete a nagyon enyhén ingadozó alapjárat is. Ha ez nincs, akkor szerintem nem a szíjtárcsa lesz. De ha van, akkor 100%, hogy az.
Pityukoma25-07-2011 11:04:13 // 16666
Szia, nekem volt egy JTD motoros Multiplám és a remegést a generátorban lévő szabadonfutó "beállása" okozta. Csere után megszűnt. Vedd le a szíjat, próbáld ki hogy úgy remeg-e? Üdv:P
zee17-07-2011 22:00:29 // 16665
Sziasztok
Kérdés: Mi okozhatja indításkor az erős remegést? Lendkerék nem szól (nem csilingel,nem koppan). Bakok? Szemrevételezésre látszódhat ha rossz? köszi
Kérdés: Mi okozhatja indításkor az erős remegést? Lendkerék nem szól (nem csilingel,nem koppan). Bakok? Szemrevételezésre látszódhat ha rossz? köszi
Joecee07-07-2011 19:35:29 // 16664
Sziasztok!
Cserélt már valaki 1.9TD-n vízhőmérséklet jeladót?
Nem működik a vízhőfokmérő órám, és cserélném, de hirtelen 4 gomba is van egymás szoros közelében, és nem tudom, melyik az.
Nagy segítség lenne.
Cserélt már valaki 1.9TD-n vízhőmérséklet jeladót?
Nem működik a vízhőfokmérő órám, és cserélném, de hirtelen 4 gomba is van egymás szoros közelében, és nem tudom, melyik az.
Nagy segítség lenne.
Béta29-06-2011 15:26:17 // 16663
Sziasztok
Eladó 1db Bosch márkájú, vezérműtengely jeladó, fogalmam sincs, hogy melyik másik típusokhoz jó, de a 2000 évjáratú 1,9JTD Alfa Romeo 156-hoz biztos :-)
A jeladó be lett építve a helyére, de anélkül, hogy az autó ment volna egy centit is ki is lett szedve belőle ugyanis nem az volt a problémás alkatrész.
Győr környékieknek egy győri átadással megoldható a szállítás aki messzebb van annak postai utánvéttel tudom küldeni.
Érdeklődni lehet itt: b_tamas@index.hu
vagy itt: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001253884850
utána cserélünk számot is :-)
Eladó 1db Bosch márkájú, vezérműtengely jeladó, fogalmam sincs, hogy melyik másik típusokhoz jó, de a 2000 évjáratú 1,9JTD Alfa Romeo 156-hoz biztos :-)
A jeladó be lett építve a helyére, de anélkül, hogy az autó ment volna egy centit is ki is lett szedve belőle ugyanis nem az volt a problémás alkatrész.
Győr környékieknek egy győri átadással megoldható a szállítás aki messzebb van annak postai utánvéttel tudom küldeni.
Érdeklődni lehet itt: b_tamas@index.hu
vagy itt: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001253884850
utána cserélünk számot is :-)
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2011 20:52:33 // 16662
Jaja, ez lesz :-)
Föckös28-06-2011 20:46:19 // 16661
mérd meg ecuscannel, az tutira valósat fog mutatni
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2011 20:37:31 // 16660
A gumiméretet is megadom amikor azt áttételekkel számolok, tehát az sem lehet. A 195/55r15-tel 2km/h-t csal össz vissz. 170-ig ellenőriztem vasárnap. A téli kerekekkel ez 4km/h volt, persze felfelé. A gps pedig olyan szempontból a lehető legpontosabb volt, hogy 10 műholdat látott. Ilyenkor 1km/h eltérés sem valószínű.
Viszont a fordulatszám szenzor négyszögjeléből ilyen gyalázatosan számolni...na az sem valószínű. Hacsak nem a digitális/analóg átalakításnál csúszik be valami, tehát a motornak a jel jól megy, de a műszer többet mutat...(ez most jutott eszembe:-)))
Viszont a fordulatszám szenzor négyszögjeléből ilyen gyalázatosan számolni...na az sem valószínű. Hacsak nem a digitális/analóg átalakításnál csúszik be valami, tehát a motornak a jel jól megy, de a műszer többet mutat...(ez most jutott eszembe:-)))
Föckös28-06-2011 20:06:41 // 16659
sztem nem, de a gumiméret(?) és a gps pontatlansága(?) kiadhat ennyit.
WarbiRunner (Gyuri)28-06-2011 20:02:37 // 16658
A fordulatszám mérő mennyire pontos a jtd-kben? Valahogy sehogyan sem stimmel a gyári könyv szerinte váltóáttételezéshez a GPS-sel mért valóság.
A könyv szerint 5-ösben 3500-nál 162-vel kéne mennie a vasnak, ehhez képest 3500-nál 156-tal megy(GPS szerint, összes műhódpálcika zöld állapotban). A gyári áttételek alapján 156-tal 3370 fordulaton kéne mennie. Vagyis csalhat a fordulatszám mérő lefelé130 1/percet?
A könyv szerint 5-ösben 3500-nál 162-vel kéne mennie a vasnak, ehhez képest 3500-nál 156-tal megy(GPS szerint, összes műhódpálcika zöld állapotban). A gyári áttételek alapján 156-tal 3370 fordulaton kéne mennie. Vagyis csalhat a fordulatszám mérő lefelé130 1/percet?
zee27-06-2011 15:09:41 // 16657
A másodikon már látszik. Megnézem amint lehet,de szerintem nem is tipus azonost raktak fel...
zee27-06-2011 15:08:38 // 16656
Ezt a képet néztem már én is,de nem látom hova kéne csatlakoznia a vákuumcsőnek.
Jorjie27-06-2011 15:08:33 // 16655
zee27-06-2011 14:53:03 // 16653
Ha viszont nem változó geos akkor sajnos nagyon nincs mit tenni a cserén kívül
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?