Forum >> Dízelmánia
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-11-2012 10:24:32 // 21152
20.000km van a gyertyákba amikor vettem a kocsit akkor cseréltem. Persze ettől függwtlwnül lehet rossz. Ezt gondoltam tavaj télen mikor -22C nem akart indulni az autó csak kb 20 próbálkozásra. Vettem is 2 tyertyát széttbombáztam mindent mert alig lehet hozzáférni, kiszedtem aksitőltővel lepróbáltam jó volt mind a 4. Vettem másik relét akkor is villogott a hibajelző, kimértük relé jó 3 tyertyát + az izzítókábel tuti jó, azt ami a cr pumpa mellett van azt nem vettem ki mert ahhoz megint bontanom kéne mindent. Visszaraktam az első 3 tyertyát 5 indítás után a hiba megszűnt, 2 hétre ma reggel megint villog. Szal nem értem.
Alfa GT-Csaba09-11-2012 08:57:22 // 21151
Valamelyik izzító gyertyád rossz,én is így jártam vele.
Alfa GT-Csaba09-11-2012 08:56:30 // 21150
Szokott lenni BACAR T2 néha eladó 30 körül.Az enyémbe is az van ,semmi gondom vele,azt ha látsz nyugodtan megveheted!A jó múltkor itt is árult valaki olyat!
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-11-2012 08:06:01 // 21149
Lehet az lesz a sórsa :) Jah az izzítás kérdés a sírba visz.. Relé jó az első 3 izzítógyertya jó kábel is lepróbáltam a 3 pipát izzít ezt követően 5 indítás hiba megszü nem villog a visszajelző. kb 2 hétre ma reggel megint villog a hiba :(
gecsa09-11-2012 07:30:35 // 21148
akkor jó lesz dísznek a szobába...:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-11-2012 06:50:53 // 21147
Kollárék messzevannak tőlem, meg sajna nincs 65000ft chippre, mivel eléggé pénznyelő autóm van :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-11-2012 06:43:52 // 21146
A gyártó nem foglalkozik vele mert németeknél javítanák csak.
.......................08-11-2012 21:54:31 // 21145
Nem van egy eladó Novitec Powerail 5,
GARANTÁLTAN jó
ugyanazt tudja mint a chip,csak ha eladod a kocsid kiveheted,és ezt is külön eledhatod,
így szerintem jobban megéri
GARANTÁLTAN jó
ugyanazt tudja mint a chip,csak ha eladod a kocsid kiveheted,és ezt is külön eledhatod,
így szerintem jobban megéri
Alfa GT-Csaba08-11-2012 21:28:20 // 21144
Na ezt nem tudtam,én 100körül gondoltam,de 50 -60ért jobb mint a box,főleg ha valaki hosszú távon gondolkodik egy kocsi megtartásában!
mreni08-11-2012 21:23:55 // 21143
50-60 körül már Kollár is megírja rá a programot,akkor már inkább az,szerintem:)
Alfa GT-Csaba08-11-2012 21:03:38 // 21142
Szerintem vegyél egy újat ,50 ezer ,de szokott használtan is lenni 30 körül tuning box
gecsa08-11-2012 20:50:05 // 21141
szerintem a gyártónál max...még nem hallottam róla, hogy javítanak ilyesmit...
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2012 17:09:31 // 21140
Majd el felejtettem, köszönöm a felvilágosítást a csavarokat illetően! Kaptam hozzá...1db-ot, mert ezt már a szervízes sem tudta, hogy nem mind a 4 jön ha beikszeli a négyzetkét a progiban, hanem be kell írni 4db-ot :-) Ezen nem akadunk el asszem.
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-11-2012 17:01:32 // 21139
Sziasztok, Tuningboxot lehet valahol javítatni? vaterárol Vettem egy távkapcsolós pt-boxot de nem működik.. ( feljelentettem az eladót ma voltam bíróságon és vissza kaptam az árát, a box meg nem kell az eladónak szal az is maradt nála)
gecsa08-11-2012 15:24:47 // 21138
egy-két felesleges cuccot kidobálsz belőle, és már meg is van oldva...:D
meg a szerszámost is dobd ki a csomiból..:D
meg a szerszámost is dobd ki a csomiból..:D
mreni08-11-2012 15:03:11 // 21137
én meg plusz súlyt nem rakok bele :D
Föckös08-11-2012 14:30:56 // 21136
A nyári hátsók kagylósra kopottak, vuvuvuvuvuvu
A téli meg tipikusan visítós, de még így is klasszisokkal halkabb.
A téli meg tipikusan visítós, de még így is klasszisokkal halkabb.
GTPeti08-11-2012 14:26:25 // 21135
Akkor f@sza gumijaid lehetnek... B)
Vagy annyira nincsenek egyéb zajok? :O
Vagy annyira nincsenek egyéb zajok? :O
GTPeti08-11-2012 14:25:38 // 21134
Sajnos a legtöbb zaj a kédereknél keletkezik. Ezért van az újabb autókban dupla kéder.
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2012 14:24:03 // 21133
Jaja, nagyon jó ez a link. Anno még a Wartburghoz nagyon kerestem ilyeneket, de értelmes árban nem találtam, nagyjából a Dynamat volt és kész. Így én gyártottam magamnak rezgéscsillapító lapokat. Hoztam egy jó táskányi 3mm-es szivacsot, ami alaplapok csomagolásában volt. Erre bitumen elasztomert nyomtam, amit olyan tubusokban lehetett kapni mint a sziloplasztot, valami tetőfedős cucc. Erre vastag alufóliát ragasztottam, majd 2oldalas ragasztó csíkokkal borítottam. No ezek mentek a Wartburg ajtajába :-) volt időm rá, nem mondom :-) Ezen felül ami jó volt még, az 5 centis kőzetgyapot lapok fóliába csomagolva (hogy ne szálljanak a szálak). Raktam az ajtókba és a hátsóűlés mögé. Nem keveset dobott a zajcsillapításon. A tetőbe pedig bitumen+5 centis homlokzati szálas hőszigetelő ment. Az alját nem fejeztem be soha, így túl halk nem lett, de érezhetően sokkal komfortosabb mint a gyári.
Egyszer elkap a hevület, az Alfát megcsinálom ilyen elérhetőbb árú lapokkal. Legalább a motor felől, mert a 146 azért morog pályán, főleg megfigyeltem, hogy oldalt-szembe szélben. Hogy miért pont akkor, azt nem tudom.
Egyszer elkap a hevület, az Alfát megcsinálom ilyen elérhetőbb árú lapokkal. Legalább a motor felől, mert a 146 azért morog pályán, főleg megfigyeltem, hogy oldalt-szembe szélben. Hogy miért pont akkor, azt nem tudom.
Föckös08-11-2012 14:16:45 // 21132
biztos, bár én ezt nem nagyon érzékelem, a szél és motorzajt elnyomja a gumik hangja...:-S
GTPeti08-11-2012 13:48:57 // 21131
Köszi a linket!
A korrózióvédelem posztomban van egy link, a 156 taposólemezeinek kezeléséről. Annál a műveletnél ilyen anyagokra van szükség, mivel a gyári cuccokat le kell hántolni a lemezekről.
(Mert a 156 szeret belülről átrozsdásodni.)
A korrózióvédelem posztomban van egy link, a 156 taposólemezeinek kezeléséről. Annál a műveletnél ilyen anyagokra van szükség, mivel a gyári cuccokat le kell hántolni a lemezekről.
(Mert a 156 szeret belülről átrozsdásodni.)
gecsa08-11-2012 13:35:03 // 21130
komfort terén:
lehet kapni különböző csodákra képes hangszigetelő cuccokat, amik autóhoz vannak kifejlesztve.ugyan a plussz súly okozhat némi elenyésző fogyasztástöbbletet, de komfortban egész nagy előrelépést tud okozni..:D nem is túl drága, csak kipucolni a belsőt, beszabni, ragasztani, visszapakolni elég macerás..:)
én gondolkoztzam a beszerzésén már, csak akad fontosabb is a sorrendben..:)
zajcsillapítás
lehet kapni különböző csodákra képes hangszigetelő cuccokat, amik autóhoz vannak kifejlesztve.ugyan a plussz súly okozhat némi elenyésző fogyasztástöbbletet, de komfortban egész nagy előrelépést tud okozni..:D nem is túl drága, csak kipucolni a belsőt, beszabni, ragasztani, visszapakolni elég macerás..:)
én gondolkoztzam a beszerzésén már, csak akad fontosabb is a sorrendben..:)
zajcsillapítás
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2012 12:37:37 // 21129
138-at megy az Alfa jtd is, valószínű ugyanaz a váltó. Papíron is ennyi, óra szerint is kb. Bizony számítana az a 10km/h (bár nekem 15 rémlik), 3000 alatt maradna a fordulat pályán, ami motorhangban és fogyasztásban is számítana. Pont jó volna szerintm. Nem volna még túl hosszú, így a dinamika nem romlana. Még a végsebesség is lehet több lenne, mert most 4500 fölött áll meg, lényegében végigforog.
mreni08-11-2012 12:20:38 // 21128
fogyasztás-komfort-végsebesség,ez a sorrend :D
ha belevágok ebbe a projectbe akkor mindenképp vagy hosszú 5. lesz vagy 6os váltó.
ha belevágok ebbe a projectbe akkor mindenképp vagy hosszú 5. lesz vagy 6os váltó.
Fairlane08-11-2012 12:18:04 // 21127
Ha már hosszú ötödik....
Figyelmetekbe ajánlom az éppen eladó szétszedett 155 TD váltómat, benne az értékes és ritka ötös fogaskerékpárral. Hátha összevág a JTD-kkel is valahogy :)
Figyelmetekbe ajánlom az éppen eladó szétszedett 155 TD váltómat, benne az értékes és ritka ötös fogaskerékpárral. Hátha összevág a JTD-kkel is valahogy :)
gecsa08-11-2012 12:15:46 // 21126
ha sokat jársz vele, és fogyasztásban termel némi hasznot, akkor kérdés, hogy mennyi idő alatt térülne meg...
ha csak a komfortosabbá tétel a cél, akkor szerintem nem jelentene akkora előrelépést, mint amekkora macera...
ha csak a komfortosabbá tétel a cél, akkor szerintem nem jelentene akkora előrelépést, mint amekkora macera...
mreni08-11-2012 11:37:33 // 21125
elolvastam Lönci írását,nem egyszerű mutatvány ez sem.
+ a kérdés,hogy megéri-e matekozni ezzel,a gyári marea áttétellel 138-at megy 3000nél,új áttétellel 148-at.
Nem tudom a 45/46jtd mennyit megy ezen a fordulatszámon.
+ a kérdés,hogy megéri-e matekozni ezzel,a gyári marea áttétellel 138-at megy 3000nél,új áttétellel 148-at.
Nem tudom a 45/46jtd mennyit megy ezen a fordulatszámon.
GTPeti08-11-2012 11:16:16 // 21124
140-nél nem hallod a motort. Nem hangos a 156, de a 166 szélzaj-csillapítása biztos jobb.
Föckös08-11-2012 11:13:38 // 21123
Meg az sem mindegy, hogy az utazás is komfortosabb, halkabb.
(ahogy nézem, nekem meg az optimalizálás az ami hamar vissza fogja hozni az árát, jobbak a tényleges fogyasztásaim, mint boxnál)
(ahogy nézem, nekem meg az optimalizálás az ami hamar vissza fogja hozni az árát, jobbak a tényleges fogyasztásaim, mint boxnál)
GTPeti08-11-2012 11:07:46 // 21122
Ha felmenne, nálam (is) már rég visszahozta volna az árát... :(
(0,5 liter megtakarítást alapul véve.)
(0,5 liter megtakarítást alapul véve.)
mreni08-11-2012 11:07:20 // 21121
semmi extra,csak egy kicsit combosított 45/46 jtd,de majd meglátjuk i lesz belőle :)
low cost projekt :D
low cost projekt :D
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2012 11:05:39 // 21120
Ha megépíted, majd kíváncsiskodnék :-D
Meg amúgy is fúr a kíváncsiság, hogy miféle tuning készül, amihez 105-lovas 8v motor és 6-os váltó is van a beszerzendők listáján :-))
Meg amúgy is fúr a kíváncsiság, hogy miféle tuning készül, amihez 105-lovas 8v motor és 6-os váltó is van a beszerzendők listáján :-))
mreni08-11-2012 10:44:21 // 21119
tényleg a bravo-nál csináltak már ilyet sokan,köszi az ötletet :))
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2012 10:35:25 // 21118
5-ös váltóból is van többféle áttételű, lehet elsőkörben egyszerűbb azok közt böngészni. Anno olvastam a Bravo/Brava klubon ilyet "jtd hosszúlábúra alakítása" címszóval. Ott pl Punto jtd-ből szereztek hosszabb végáttételű váltót. Nézegettem már én is a lehetőségeket :-)
mreni08-11-2012 10:22:51 // 21117
én is,örülnék neki,ha nem kéne sokat faragni :D
GTPeti08-11-2012 10:21:44 // 21116
Jó kérdés. Én a megoldható-ra tippelek. :)
.......................08-11-2012 10:21:39 // 21115
mreni08-11-2012 10:17:11 // 21114
vagyis leginkább az érdekelne hogy 145/46-ba befér-e
mreni08-11-2012 10:16:19 // 21113
Egy kérdés: :)
8v jtd-re tett már valaki 6-os váltót?? megoldható a dolog egyáltalán?
8v jtd-re tett már valaki 6-os váltót?? megoldható a dolog egyáltalán?
gecsa07-11-2012 20:20:07 // 21112
Ennyi penzbol autot lehet venni...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2012 19:36:16 // 21111
vectrahoz jó drága olyan 260e környéke egyben van a leömlővel....
T.a.m.a.s.07-11-2012 19:29:22 // 21110
..az utolsó mondattal beértem volna! :)
Kösz!
Kösz!
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2012 19:17:24 // 21109
mi? a blokk az Alfa-Fiat köze nincs a GM-nek hozzá a turbó meg a saját szarja a GM-nek a Alfa-nak köze sincs hozzá mint amint írtam is....Alfán saját turbó, Vectrán saját turbó.....
krisz.v07-11-2012 19:10:48 // 21108
Szerintem rozsdamentes csavart ne tegyél bele! Szakítószilárdságban sem biztos, hogy megfelelő, de a legfontosabb, hogy hajlamos az anyaga hidegfolyásra, ezzel pedig úgy be tud "rágni" meghúzás után, hogy soha többé nem veszed ki! Tegyél bele 8.8-ast vagy még jobb 10.9-est.
.......................07-11-2012 19:07:23 // 21107
.......................07-11-2012 19:04:13 // 21106
.......................07-11-2012 19:03:06 // 21105
A2 és A4 KORRROZIÓÁLLÓ
a csak számozottak 5,6.....8,8 ig ötvözetlen hidegen alakított csavarosztály
a 10.9....14.9 esek általában forgácsolt edzett ,és ötvözött acélból készülnek
a csak számozottak 5,6.....8,8 ig ötvözetlen hidegen alakított csavarosztály
a 10.9....14.9 esek általában forgácsolt edzett ,és ötvözött acélból készülnek
eldiablo15607-11-2012 18:34:50 // 21104
A2-acélfajta, (A2-)70 szilárdsági osztály,
Amit mi raktunk bele az 8.8 as csavar volt ami a gyári minőségű csavar.
csavar anyaga lehet: 3.6; 4.6; 4.8; 5.6; 5.8; 6.8; 8.8; 10.9; 12.9; 14.9
gugli a barátom
Amit mi raktunk bele az 8.8 as csavar volt ami a gyári minőségű csavar.
csavar anyaga lehet: 3.6; 4.6; 4.8; 5.6; 5.8; 6.8; 8.8; 10.9; 12.9; 14.9
gugli a barátom
Föckös07-11-2012 17:55:31 // 21103
ez esteben mehetne rá a saab duplaturbója is:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?