Forum >> Giulia

Piritu - 1.000.00027-07-2024 20:15:53 // 36168
Egy idő után rájön az ember hogy nem kell mindegyik kanyart úgy teljesíteni mintha nem lenne holnap, így könnyebb bírni is.
Meg nem is mindegyik út engedi meg. A forgalomról nem is beszélve.
pl. a múlt héten egy ilyen erdő és tájnézegető kirándulás volt az 1.140 m-es Passo di Agueglio
SD27-07-2024 18:30:33 // 36167
Nekem feleségem családja negy kalandor, így az autozás nem gond. Ha majd olyan helyre megyünk ami autoval nem opcio akkor nyilván repcsi.

De amíg garis a gép addig be kell járatni:D
Shadin27-07-2024 12:02:30 // 36166
A fék miatt aggódom kicsit, de ki fog derülni.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2024 12:00:46 // 36165
Na az ilyen a jó! :-)
Miért ne bírná a gép? Erre való.
Shadin27-07-2024 11:46:33 // 36164
Ez a terv augusztus végére 3 autó / 5 fő társasággal 6 napra.

Oda 3 etapban két szállással:


Másfél nap Milánóban, majd vissza 2 etapban 1 szállással:


Alapvetően rugalmas, laza autós túra, remélem bírni fogja a vas.

Race mód visszakerült és megkapja a Remus dobot is addig,
pacik maradnak 200-on, talán a hátsó verbális tuning kárpótol (egy darabig) :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2024 11:06:06 // 36163
Ilyen, és jól van ez igy :-) Családdal jobban élvezem a vonat vagy repülő utakat. Akkor mindig történik valami és a telefonok max fotózáshoz kerülnek elő. Egyedül mehetnék autózni bátran, az viszont nekem nem megy, sose veszem rá magam. Egy jó montis zúzásra annál inkább, igazából intenzívebb móka :-)
SD27-07-2024 02:00:23 // 36162
Meg mell tartani a fizikumot;D
De ha mégis elkopik a giulia akor is megvan már;))))

Mert hát mire? :D
SD27-07-2024 01:45:18 // 36161
A család részint nevelés kérdése, itt az volt a bolt hogy megyünk tengerpartozni aztán átnézünk svájcba.

Nekem nem volt elvárásom hogy milyet akarok autozni, inkább egy logikai játék ez.
Legyen meg a családnak amit akar, de persze odafele el kellett szenvedniük már az alfamuzeumot:D

De pl odafele nem akartam Svájcon keresztül menni mert ha valami beüt ugrik a befizetett nyaralás.
Így hazafele kötetlenül mentünk már, de persze otthonról 1500km-re nem akarok bajbakerülni szóval eleve lighit lehet a móka:D
De így egyben a csomag brutál jó lett:D

Nekem eleve hogy ezzel az autóval megyek már öröm, a gyerekeknek van telefon ipad gameboy:D
Inkább rájuk kellett szólni hogy kifele nézzenek, csak az autópályán engedtem a digitális bambulást:D
Asszony teli videózta a telefonját.

Alfa tökéletesen teljesített, igazából, a vilag végéig el lehet így menni.
A svájci napon össz 200km-t tudtunk menni, Lugano-St. Moritz
Aztán meg haza 1000 szóval semmi kötelező, voltak fix pontok de sok bizonytalan is:))

Szóval olyan GT túra volt inkább, ha valahol le lehetne tenni öket 1-2 napra és úgy elmenni csapatni… :D ha engednék:) de ez csak magyarorszagon sikerült eddig:D

De room for improovment:)))
G-MANN🍀26-07-2024 22:21:31 // 36160
Ilyen a család a gyerekekkel nagyon sok helyen és ez így normális (gondolom). Nem könnyű egy jó autózást összehozni. Majd, ha kirepültek😉😊 járókerettel kibicegünk az autóig és reménykedhetünk, hogy még tudjuk, hogy mit kell csinálni és merre van az előre😅😊
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2024 22:10:51 // 36159
Ha van aki bírja melletted, jó buli. Ha arra kell figyelned hogy senki ne hányjon, kevésbé jó buli.. Szívás, de ilyen a családom, nem bírják az autózást. Eleve el sem jutunk ilyen helyekre mert annyit egyhuzamban nem képesek autóban ülni. Megállókkal sem. 4-5 óra a max. Egyedül meg halál unalmas..
Piritu - 1.000.00025-07-2024 21:53:56 // 36158
Ezzel nem tudok egyetérteni. 2011-óta "vadászunk" és nagyon jó buli.
Sokszor csak a táj miatt is megéri.
A heti meglepi volt a Splügenpass olasz oldalán a tábla: 51 visszafordítós kanyar jön :-)))
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2024 17:44:54 // 36157
Ezzel a szerpentin vadászattal az a baj, hogy családosan unalmas, egyedül meg unalmas XDD
SD25-07-2024 11:45:09 // 36156
Én is látom már vissza kell menni még oda nem ennyire megpakolva:D
De demo útnak jó volt:)))))
Piritu - 1.000.00025-07-2024 11:40:09 // 36155
Bakker nem jót tettem fel, ez a jó:
Piritu - 1.000.00025-07-2024 11:39:04 // 36154
2017.07.20. Még a gyermek Júliával :-)

és tegnapelőtt a felnőtt 22 évessel :-)
SD23-07-2024 18:43:49 // 36152
Azaz, hát milyen utal vannak arra, igaz 5 seméllyel és fullra pakolva mentünk de csak simán gurulni is életre szóló élmény!
Poló23-07-2024 18:08:34 // 36151
Ismerős az a tó nekem 🙂

SD23-07-2024 13:30:07 // 36150
Hát 24k-val vittem szervízbe a gépet most 27407 a méter:))
Mentünk egy karikát, a teljesség igénye nélkül.

Bp. Velence, Milano, Arma di Taggia, Monaco, Lugano, St. Moritz:)

A stelvio hágót kihagytam mert felmentem a Giulia hágóra :D



Tetőboxxal telipakolva is teszi a seggét:D kaptam is érte néha:D
Cgo23-07-2024 11:57:25 // 36149
En arra gondoltam, h az utolso szeria mindig olcsobb es jobban felszerelt. De egyelore nincs hivatalos info, mikor jon az utolso Giulia
WarbiRunner (Gyuri)23-07-2024 11:47:55 // 36148
Aztán szívhatsz a fékkel XD
Egy kicsit futott első tulajos sem rossz megoldás. Ár-értékben mindenképp.
Cgo23-07-2024 11:30:30 // 36147
egy utolso szerias Giuiara mindig erdemes lecsapni... en is azt tervezem
WarbiRunner (Gyuri)23-07-2024 11:15:32 // 36146
Esélyes, hogy ez a megoldás, csak b..ssza az agyam. Soha többet új autó.. úgysincs már mit XD
RomeoOne23-07-2024 08:44:21 // 36144
Sztem le kell gyalulni a Transzalpinán, aztán venni egy újat ;)
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2024 15:41:12 // 36143
Nem tudom miért ilyen, most kipróbálom hogy a kéziféket nem használom egy darabig. Ha a betét szemcséi eszik bele magukat, azt ezzel kizárom.
Ami nem tetszik, hogy körben rozsda csík is van. Lehet hogy a fékbetétek hullanak szét, és az eszi bele magát a tárcsába rendszeresen? A rozsda csík két dolgot szokott jelenteni, vagy rossz a féknyereg kotyognak pl a csúszkák, nem párhuzamosan húz össze, vagy hiányzik a fékbetét felületből ahol a rozsda sáv van. Továbbra is idegesít...
Kazes☻22-07-2024 12:16:11 // 36142
Új fejlesztés... az intelligens féktárcsa! 😉
Shadin22-07-2024 11:45:50 // 36141
Párezer km-es első ATE tárcsák. Nekem is hosszú távon tisztul. A hátsókon nem látszik hasonló.

RomeoOne22-07-2024 10:59:52 // 36140
Akkor olyan, mint ha karbonféked lenne. Ha kíméled, akkor lerakodások lesznek rajta és nyikorog. Olyankor meg kell hajtani és lefékezni róla a dzsuvát :DDD
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2024 10:51:03 // 36139
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2024 10:49:20 // 36138
Na nekem volt most pár hosszabb utam, kicsit siettem is, mostanra biztos vagyok benne hogy a fékem állapotának semmi köze a Transzfogaras túrához. Ez egyszerű öntvény hiba lehet, és akkor romlik az állapot, ha helyben autózok, vagy kímélem a féket. 1500km tempós pályázás alatt szépen síkba csiszolta a betét a tárcsát, de látszik, hogy az öntvényben azok a pöttyök ott vannak. Azok majd újra rozsdásodni kezdenek és újra kiemelkednek a síkból.
quash21-07-2024 18:35:21 // 36137
"earlier stlevios came with 390mm but Alfa upgraded Stelvio front ones to bigger 397mm which most of the Stelvios have now (like this kit)..so basically you need different ET/spacers or 20 inch Stelvio wheels to fit the fronts on a Giulia..5mm spacers might do the job.. tomorrow will check that"
RomeoOne20-07-2024 18:33:08 // 36136
Ehhez miért kell 20 collos felni? A fék tuftommal ugyanaz, mint a Giulián és ott is elfér a 19" felnivel.
quash20-07-2024 11:23:28 // 36135
Itt a lehetőség a fék upgrade-re! :D :D
USED⚠️ OEM original CCM brakes kit for Stelvio Quadrifoglio 🍀 (fits Giulias with 20 inch wheels) - in great condition - available for shipping immediately - 6999 euros + VAT - shipping worldwide

WarbiRunner (Gyuri)19-07-2024 10:19:03 // 36134
Hasonlót Csik is ejtett ki a száján, ő pedig nyilván szakértő. Úgyhogy lehet ebben is valami.
WarbiRunner (Gyuri)19-07-2024 10:16:22 // 36133
Lehet hogy egy zsiráfra még telne is, de basszus ez amennyibe kerül, nem sokat kell gondolkoznom hogy lesz e ilyenem itthon XDDD Attól még nagyon tetszik, nyilván álom marad.
RomeoOne19-07-2024 08:37:22 // 36132
Kis túlzással, de igen. Volt jópár Porsche a hegyen is a hét elején, de azért nem lehetett mondani, hogy azzal van tele. Ami egyébként benyomásom szerint felülreprezentált volt, azok a Cupra-k voltak. De tény, hogy Aston Martin-ból is többet láttam, mint Alfából... Mert abból volt a panorámaúton 2 :D
SD19-07-2024 08:20:19 // 36131
Erre mondja Magyarósi Csaba hogy a Giulia egész közel van a 911 vezetési élményez:)))
Nyilván nem szakértő.

De ha ezen a vonalon megyünk tovább miért is nem egy tuningolt Giuliával?:D

Csak mert a Porsche tőlünk nyugatabbra már lerágott csont, minden közép managernek az van, aki nem tudja mit akar csak kell neki egy mutatós autó:D

ŐŐŐ :)))))i
RomeoOne18-07-2024 11:22:51 // 36130
Úgy vagyok én ezekkel, mint a zsiráffal az állatkertben. Szép, szép, de otthonra azért nem kéne :D
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2024 10:01:48 // 36128
Na jó, legyen ilyen 😄
Shadin18-07-2024 09:52:14 // 36127
Le van az látszólag ua. vonalban csak jóval mélyebben:



Csakúgy mint a gyárin a holker:

RomeoOne18-07-2024 08:43:52 // 36126
Vagy egy ilyet ;) Ez ráadásul magyar :D
aranytl18-07-2024 06:35:31 // 36125
Ugyanez a Brembotól. Érdekes, hogy a Jurid széle nincs letörve.
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2024 21:46:11 // 36124
Nekem eddig a Transzalpina/Fogaras a csúcs, hatalmas élmény és hatalmas tapasztalat volt. Nem hamar fog adódni ilyen lehetőség, hogy család nélkül napokra eltűnjek autózni 😅
Ha valami cél kéne öreg koromra, akkor az a Transzalpina egy Singer tuningos öreg 911-essel. 😄
RomeoOne17-07-2024 19:02:57 // 36123
Alig várom már a transzalpina/fogarasi utakat is.

Hogy a TV diff mit csinál, azt ki lehet tenni a képernyőre is. Kanyarban gázra a külső kerékre teszi a hajtást, akár 100%-ot is, gázelvételre meg fékezi a belsőt. Nyilván, mint egy automata váltónál ,itt is nagyon sok múlik a vezérlő elektronika programozásán. Ami panasz volt rá azoknál, akik durván pályáztak vele, hogy néha kicsit lassan reagált, mondjuk egy mechanika miatt instant LSD-hez képest.
Shadin17-07-2024 18:11:45 // 36122
Néha a dolgok azok, amiknek mondják őket :-D

Just Jurid
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2024 17:31:11 // 36121
Örülök hogy jól sikerült a túra! :-)
A mechanikus diffiről beszélgettünk a szomszéd BMW-s sráccal. Igazából valódi driftre nem jók. A lamellás és a torsen sem. Nem véletlenül hegesztik le sok driftautónál a diffit. Versenypályás használatban jók ezek a mechanikus sperrek, de egy nyomaték vektorozós megoldás biztos hogy jobb tapadást csinál mint egy egyszerű mechanikus. Az érzet persze más, valószínűleg a mechnaikus egy kiszámíthatóbb viselkedésű szerkezet amire rá lehet érezni. Egy elektronikát viszont sosem fejtessz meg. Sosem tudod, hogy egy komolyabb csapatásnál mennyi a te tudásod és mennyit rak hozzá. :-)
RomeoOne17-07-2024 16:03:59 // 36120
Még dolgozom fel az elmúlt nap eseményeit. Lehet írok külön 3 blogot is (Hochalm strasse, Grossglockner, Nockalmstrasse). Az biztos, hogy ez életreszóló élmény volt, benne lenne az életem filmjében.

A keményebb hajtásban sok mindent kitapasztalhattam az autóval kapcsolatban. Főleg a TV diff működését. Brutál jól ki van ez találva. Ahogy gyorsabb, de mégis éles kanyarokban megfékezi az ívbelsőt, úgy befordítja az autót, mintha 4 kerék kormányzása lenne. Csak csodálkozok, hogy fordítom a kormányt, szorítom a fogam, hogy befordul-e, erre nemhogy befordul, még nyitni kell a kormányszögön...

Jól eladta az Alfa marketing szempontjából ezt az önzáró diffit a '24-es modellel, de akárki akármit mond, az csak egy cost-cutting downgrade. Lehet, hogy jobban lehet vele fánkot rajzolni, és egyszerűbb szerkezet lévén bizonyos helyzetekben kiszámíthatóbb, de az biztos, hogy nem előrelépés a TV-hez képest...
RomeoOne17-07-2024 08:47:06 // 36119
Persze lehet, hogy kell hozzá a dőlés is. De pont azon gondolkoztam, hogy vízszintesen ritkán lépek le a gázról nagyobb fordulaton, max, ha egyből fékeznem is kell mellé. Amúgy meg gyorsítok, kitartom a gázpedált, felváltogatok... Szóval nem zárom ki, hogy ott is működik, csak nem figyeltem és nem tűnt fel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.