Forum >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)09-12-2024 10:13:52 // 37980
Kiváncsi leszek a tapasztalatokra. Ate tárcsákkal rakod össze?
Shadin09-12-2024 08:10:46 // 37979
Köszi! A Super-em kap egy feketét, a piros szettet meg gondolom el lehet adni akár kompletten tárcsákkal és betétekkel együtt. Vagy felmegy a padlásra a kipufogó meg a rugók mellé :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2024 22:58:42 // 37978
A fekete nyereg a Veloce felármentes "alap" nyerge. A piros, sárga volt feláras. A Superhez az összes szín feláras volt.
Shadin08-12-2024 22:16:52 // 37977
A fekete, sárga és piros féknyereg is extra széria volt? Asszem vettem egy fekete szett Veloce nyerget.
zümi16608-12-2024 15:10:14 // 37976
Ne vacillálj, tegyél rá, a piros autódon jól fog mutatni, én nem teszek az enyémre, a feketén nem adja ki olyan jól.
Shadin07-12-2024 09:38:45 // 37975
Ilyesmi?

SD06-12-2024 18:24:29 // 37974
Hasonló, de nem akkora kell. Gyakorlatilag két cső meg két hosszab csavat, amennyivel nagyobb féket akarsz.

Az első ilyen szempontból könnyű mert akkora féket raksz ami elfér.

Hátul a tengellyel párhuzamos a csavarozás ott csak csere.
Shadin06-12-2024 10:08:50 // 37973
Az a passzdarab megvehető gyáriban, mert ugye az ott van a nagyfék és a csonkállvány között gyárilag.
Shadin06-12-2024 10:07:11 // 37972
Minden hibamentes és kalibrált, uralom a technikát.
SD05-12-2024 22:45:13 // 37971
szóval hogy annyire női ez a giulia nem kéne neki farok:D
A pedro tesla-nak jobban áll:D a zászló farkaskadjon az:D csak ne mögöttem:D
SD05-12-2024 22:44:24 // 37970
A következőket gondoltam ki:)))

A fék tuning legoptimálisabb választása számomra ha úgy csinálok Veloce féket előre hogy csak közdarabot építek a jelen nyereg alá:))))
Ez egy működő tuning megoldás láttam hogy így QV hátsó 350-es féket is lehet előre rakni egyetlen bajom hgy az a +20mm 6x árat jelent:D
Viszont ha a jelen 300-as fékre csak 30mm-et (15-15:))) akkor a veloce féktárcsával pöpec lenne amiinak amúgy a betétje nem is nagyobb tán, tehát még teljesítményben sem lenne kevesebb és csak új tárcsa kell:)))

Hmmm..

Aztán farok gondjaim vannak, nem tudom meggyőzni magam hogy kell a farok az autóra, pedig úgy bennem volt hogy már rakok rá olyat:P:D:D:D

Ehh ez a rengeteg gond.. mindig csak:))

Kéne alfázni inkább.. már:))) mindig csak ez a takony idő aztán elő sem veszem (az alfát... :))
SD05-12-2024 22:36:52 // 37969
Hidegen szerintem nehezebben kapcsol át még.. Nekem meg néha ránt egyet, de ritkán.. azt mondták kedv kérdése, nem gond.
A kúszó lehet kézifék is amúgy.
Vagy a fék kalib:D
Shadin05-12-2024 13:18:29 // 37968
Automata kézi nincs bekapcsolva és sík úton néztem, nincs olyan elengedi a féket érzésem.
Piritu - 1.000.00005-12-2024 12:16:17 // 37967
Automata kézifék, hillholder funkció?
Shadin05-12-2024 08:57:45 // 37966
Nagy a csönd, így megint kérdeznék :-)

Mitől lehet olyan szitu, hogy hátramenetbe kapcsolva féket elengedve nem kezd el kúszni az autó ~5mp-ig? Hideg, meleg mindegy neki, előre elindul rendesen és a szerviz óta tapasztalom.
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2024 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne02-12-2024 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2024 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2024 12:46:07 // 37962
Szerintem valami adalék távozik az évek alatt, hiába hibátlan a minta a gumin. Tavaly még a télivel jó volt a Giulia oldaltartása. Most az Eagle F1-nél nem éreztem jobbnak semmivel. Sőt, jobban eldobja magát amikor a tapadás határt eléri. 5e km lehet a téli szettben kb..
G-MANN🍀02-12-2024 11:52:37 // 37961
De szépen írtad! 😊 +1
(télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás)
Egyetértek.
Istenhegyi-Németvölgyi kanyar mindig nagy mosollyal!😁
carver02-12-2024 11:15:13 // 37960
A páralecsapódás rosszabb mint a vizes út meg a hó. Itt a környékünkön is van egy-két olyan szakasz (G-Mann is ismeri, pl Istenhegyiről Németvölgyire bekanyarodva) ahol akár nyáron is páralecsapódásnál, szitálásnál minden alkalommal megmozdul a fara 20-nál is ha nem figyelek (naná hogy nem figyelek :D ).

Az utóbbi pár posztodból következtetve meg (és nagyon adom) simán el is fogyhat 3-4 év alatt az a gumi :)

Nekem is Vredestein van, én sokkal jobban szeretem mint az Eagle F1-et, sokkal jobb, kiszámíthatóbb az oldatartása szerintem, alig várom hogy lekopjon végre a nyári és jöhet a kétszéles. De nem is azt várom el a télitől mint a nyáritól. Megyek télen is rendszeresen, síelni is eljutunk néha, hóban is tudok menni néha hála Istennek, nálam a télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás (De még szárazon is jobban szeretem a Vredesteint mint a Bridgestonet).
carver02-12-2024 10:48:03 // 37959
Olvastátok hogy Tavares lapátra került?
SD02-12-2024 07:49:59 // 37958
mondjuk akkor annyit mondtam hogy az összes tapad kivéve mikor nem, és amikor nem megfelelő van fent?:D
SD02-12-2024 07:35:17 // 37957
Én a bridgestone télivel teljesen meg vagyok elégedve, jól fog.
A Pzerot 0 fok nyálkában már inkább móka volt, mint bármi más:D
De jó móka volt:)))

A Conti nyári amúgy jó, ha megtapad, ha nem akkor meg mindegy is:D

A másik gépen Hankook van és amúgy az is jól tapad.
Illetve a Téli sotto zero, az egy kicsit öreg, de én azt mondom egész jó.
Nyilván azt nem kell hergelni.. de amúgy irányítható.
G-MANN🍀02-12-2024 06:49:38 // 37956
Érdekes amit írsz, mert itt a mi környékünkön is többször tapasztaltunk ilyet. Giuliaval is, de jobban érezhető feleségem Abarthjával, azon Vredestein téli van😉
G-MANN🍀01-12-2024 23:01:09 // 37955
Én azt írtam, hogy merész lenne Q-val nyárigumival télen. 😉
Jó, hogy le tudod rakni. 👌

Viszont találkoztam egy-két vadabb géppel, ők nyárival használják egész télen. Gondolom ők nem akarnak "banánra" költeni. Furcsa...
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2024 18:19:24 // 37954
Nem tudom, vagy az utakkal van valami, vagy mindkét autón a Vredestein télivel. 3-4 év és km függetlenül elvesztené a tapadást? Ma a Giuliettával jöttem haza, hármasban olyan őszintén forgott el alóla a kerék, hogy el se vettem a gázt, akkor legyen rally a feeling 😄 Érdekes módon a kis 1.4 hagyja, nem szabályoz le, addig pörög, ordít szuszog, amíg taposom.. mondjuk kérdés hogy ez így vajon gyári e 😅
RomeoOne01-12-2024 09:02:05 // 37953
Itt is vannak olyan útszakaszok, olyan simára van kopva az aszfalt, hogy tükröződik rajta napsütésben az autó... Rosszabb, mint a fehér aszfalt, ideális körülmények között is csúszik, mint a fene.
RomeoOne01-12-2024 08:59:57 // 37952
Nem azt mondtam, hogy télen nyári gumival kell menni, hanem hogy a téli nem tudja azt télen, amit a nyári nyáron. Ezért, ha nem muszáj használni a gépet télen, akkor inkább lerakom és nem költök rá egy csomó pénzt azért, hogy úgyse nyújtsa azt az élményt. De ma gurulok vele kicsit, hogy megmozduljon. lesz 10+ °C és már vagy 3 hete mozdítottam meg utoljára. Gyuri litániája után végül mégsem mentem vele, mert ránéztem az időjárásra és láttam, hogy még hétvégén is jó lesz :D
G-MANN🍀30-11-2024 21:14:23 // 37951
Merész lenne Q-val télen nyári gumival. Inkább csak tavasszal használd legközelebb 😁 és akkor tényleg felesleges a téli gumi👍
Nyári gumi most kb mint egy darab kemény műanyag. Sztm életveszélyes. (főleg a sportosabb gumik)
Az igaz, hogy a nedves nyálkában mostanában tényleg nem volt komfortos a téli sem, de nem azért mert téli, hanem azért mert ezen az útburkolaton minden is csúszik. Contidential téli egyébként sztm zseniális. Tudom ajánlani.
WarbiRunner (Gyuri)30-11-2024 21:08:01 // 37950
Még este mennem kellett egy kört a városban. Ugyanott, ahol nem bírtam elindulni, egy Opel majdnem beforgott, úgy keresztbe fordult kanyarodás közben. 5 fok volt, semmi csapadék, inkább lecsapódott nedvességnek tűnt ami ott volt. Váratlanul csúszós volt.
RomeoOne30-11-2024 18:24:48 // 37949
Én ezért sem költök téli garnitúra. Minek 700 ezerért felgumizni, mikor úgyis szar lesz a nyári teljesítményhez képest.
WarbiRunner (Gyuri)30-11-2024 18:04:30 // 37948
Fent a téli kerék.. az van, hogy ez így sem tapad 😅 Képtelen letenni a nyomatékot. Most szinte azt érzem, hogy jobb volt a nyári. Túl hamar betilt. Egy 206-os bírt fogni 80-ig 🤣
Shadin29-11-2024 12:34:24 // 37947
Pontosan! Itt tudom manage-elni rendesen a "rángatásom"
Piritu - 1.000.00029-11-2024 12:31:34 // 37946
Hamarabb is vált vissza, nem erőlteti annyira az alacsony fordulatszámot
Piritu - 1.000.00029-11-2024 12:31:34 // 37945
Hamarabb is vált vissza, nem erőlteti annyira az alacsony fordulatszámot
Shadin29-11-2024 11:47:40 // 37944
Pesten tötymörögni jobb A-ban szerintem, csak azt mondom, hogy van létjogosultsága.
Liquid29-11-2024 10:08:35 // 37943
az A Selénia Rally-n tökéletes, úgyis mindig túl gyorsak vagyunk :)
SD29-11-2024 07:06:48 // 37942
Nekem amióta a sportkipuff rajta van sokkal vadorzóbban indul D-ben, másban meg nem használom. Olyan mintha nyomatékhegyek lennének elrjtve a kipu-ban.

Ami amúgy lehetséges mert ahogy néztem a részecskeszűrő után straight pipe, a végén egy perforált cső nem túl nagy dobbal:D

Még a magasabb fordulat tartományt kell megtámogatni egy csipszel, és gumi legyen a talpán:D

Gyári kipuval sokszor volt hogy letapostam és semmi... ezzel meg csak rápöcccintek és hörög mint a vaddisznó:D

Bár továbbra is mondom hogy szerintem a radarról is szed jeleket, és ha lát valamit az útban nem ad gázt:D
G-MANN🍀29-11-2024 07:01:42 // 37941
MY19-nél ez lehet normális 😁 (bár én azt is csak egyszer raktam A-ba, hóban, kipróbálni)
zümi16628-11-2024 19:09:55 // 37940
Kár hogy a másik fül nem teszi hátramenetbe...🙂
RomeoOne28-11-2024 16:10:41 // 37939
Ez majd nekem is eszembe jut. Nálam még hasonlóbb az élmény, mert az indítógomb és az öv is piros :DDD
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2024 16:08:56 // 37938
Akkor ezen is sokat változtattak, nekem nem ilyen. N-ben pláne nem. D-ben azért kell a vezetős cipőm és a reggeli kávé, hogy szépen mozogjon az az autó a kanyaríven, ne kockán. :-) Az elindulással nekem végképp nincs gondom, a Giuliettával sokkal nehezebb abszolválni egy normális elindulást vizes úton. És az sem a gázedál hibája :-)
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2024 16:00:58 // 37937
Na akkor mostantól minden indulásnál jusson eszedbe mondjuk EZ... XDDD
Shadin28-11-2024 15:29:53 // 37936
Így "télen" egyre többször használom az A-t, sokkal finomabb a gázpedálkezelés. Vagy én öregszem, vagy megpöckölték a pedált már, de néha az N-ben történő indulás is túl digitális, vagy tojásgázozom és majd lesz valami, ha nem alsuok el míg elindul, vagy rálépek és akkor meg kontrollálatlanul indul mit az állat :-(
Shadin28-11-2024 15:26:03 // 37935
Egyébként a váltópöcköt nem pöcögtetném, de a fülek zseniálisak.
quash28-11-2024 15:16:42 // 37934
Pont ez miatt kb. csak hátramenethez kell a váltókar!
Persze ilyenkor télen néha jó lenne egy fűtőt váltófül! :D
Shadin28-11-2024 15:05:06 // 37933
A jobb váltófül D mint előre fokozatba teszi a váltót, ha a kettőt egyszerre húzod akkor N mint üresbe, de nem vált DNA üzemmódok között.
SD28-11-2024 14:23:46 // 37932
Kreatív matekból jó vagyok nem gond:D
Az olyan mint a politika, nem jött ki az eredmény akkor megváltoztatjuk az egyenletet:D
Zselé28-11-2024 14:11:10 // 37931
Jogos teljesen! D-zek itt össze-vissza... kaptam is elég karót matekból anno!

Az első bekezdésben a D a DNA - D-je, a másodikban a váltó D-je...

Történelemből is jó vagyok, úgyhogy ha egyszer végre eljutok a normandiai partokat megtekinteni, akkor D-ben megyek végig, D-ben lesz a váltó, úgy nézem meg a D-Day helyszíneit!

Így ok? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.