Az kamu... max, csak papíron... :D
Errefelé '21-es időpontot is rebesgettek... : /
Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!
Kazes☻06-02-2020 12:07:01 // 2884
Zsolt15506-02-2020 10:30:34 // 2883
Én úgy tudom, hogy az építését 2010-ben kezdték meg és 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti 2×3 sávosra szélesített 11 km-es szakaszt.
Az említett pályaszakasz burkolatának a cseréje pedig 2018. július 14-én kezdődött és várhatóan 2020. tavaszára készül el.
:-D
Az említett pályaszakasz burkolatának a cseréje pedig 2018. július 14-én kezdődött és várhatóan 2020. tavaszára készül el.
:-D
Kazes☻05-02-2020 19:38:54 // 2882
Nekünk itt lakóknak nem úgy tűnt! :D
Zsolt15505-02-2020 19:35:08 // 2881
A bővítés vége és a felújítás kezdete között. Igaz. 😁
Kazes☻05-02-2020 19:22:02 // 2880
Mármint a munkakezdések között, igaz?! :)
Zsolt15505-02-2020 19:00:33 // 2879
5 év telt el a kettő - az újra szétverés - között. Mert úgy adott az EU pénzt.
Főleg a határfelé már egyre inkább nincs tisztelete a szabályoknak.
Főleg a határfelé már egyre inkább nincs tisztelete a szabályoknak.
Kazes☻05-02-2020 18:13:52 // 2878
Igen, sajnos ez a neve... nem véletlenül. :( De pl. a nemrégiben kiszélesített M0 Duna - híd meg az elő és utószakaszának rövid időn belüli újra szétverése és hosszú ideig tartó „felújítása” helyett már azt is előbb el lehetett volna kezdeni... de biztosan lehetne más példákat is hozni. Csak mert igen furcsa érzés, amikor a kétszer egy sávos 4-es úton haladsz, de az út teljes keresztmetszetében három autó jön veled szembe, mert a Ro rendszámos autók úgy előzik egymást... vagy a normálisan haladó forgalomban úgy gondolják, hogy középen még kellene egy forgalmi sáv, ahol ők simán elférnek és ha nem tetszik menj lejjebb a padkára... ellenkező esetben látjuk a hírekben az irtózatos karambolokat. :(
Kicsit olyasminek érzem ezt az építkezést, mint a M0 korábbi változatának kézbevételét... addig rengeteg embernek kellett meghalnia, hogy végre legyen pl. leállósáv rajta.
Kicsit olyasminek érzem ezt az építkezést, mint a M0 korábbi változatának kézbevételét... addig rengeteg embernek kellett meghalnia, hogy végre legyen pl. leállósáv rajta.
Zsolt15505-02-2020 10:47:29 // 2877
Sokat utaztam rajta. A szüleim "halálútnak" hívták. Rokon is halt meg rajta balesetben és már 20-30 éve meg kellett volna épülnie. Viszont csak most kapott rá pénzt az ország, hogy ne csak álom maradjon.
Kazes☻05-02-2020 10:16:44 // 2876
Nyilván nem az út számától függ... de talán még nem jártál (eleget) a 4-esen? Vagy az utóbbi időben elfelejtetted az itteni viszonyokat... :)
Zsolt15505-02-2020 10:13:50 // 2875
Az nem az út számától függ és nem csak a románok "raliznak" az utakon. De tény ők vannak nagyobb számban.
Kazes☻05-02-2020 08:41:58 // 2874
Régóta várt gyorsforgalmi utat adnak át pénteken
Akkor most már ezen raliznak a román konvojok vajon?
Akkor most már ezen raliznak a román konvojok vajon?
Kazes☻03-02-2020 09:37:21 // 2873
Zsolt15523-01-2020 08:18:28 // 2872
https://infostart.hu/eletmod/2020/01/21/meglepetesek-a-dugoban-ules-vilagranglistajan
"... Budapest autósai közel egy hetet vesztenek az életükből a dugók miatt, ráadásul a helyzet romlik, egy év alatt 7 helyet rontott a közlekedési nehézségek szempontjából összeállított listán. ..."
Megnéztem a saját példánkat. Erika busszal - kettő útvonalat ajánl a BKV - reggel 1 óra 25 vagy 1 óra 32 percet utazna egy vagy két átszállással. Délután ez kb.12-15 perccel hosszabb.
Autóval ugyan ez 25-30 vagy 25-40 perc.
Ő így naponta 2 órát spórol az autóval az életéből egy kb.10 km-es távon. Az heti 10, havi 40 óra. Éves szinten - a szabadságok és ünnepek figyelembe vételével 40 héttel számolva - 400(!) óra megtakarítás. Az kb.2,5 hét.
"... Budapest autósai közel egy hetet vesztenek az életükből a dugók miatt, ráadásul a helyzet romlik, egy év alatt 7 helyet rontott a közlekedési nehézségek szempontjából összeállított listán. ..."
Megnéztem a saját példánkat. Erika busszal - kettő útvonalat ajánl a BKV - reggel 1 óra 25 vagy 1 óra 32 percet utazna egy vagy két átszállással. Délután ez kb.12-15 perccel hosszabb.
Autóval ugyan ez 25-30 vagy 25-40 perc.
Ő így naponta 2 órát spórol az autóval az életéből egy kb.10 km-es távon. Az heti 10, havi 40 óra. Éves szinten - a szabadságok és ünnepek figyelembe vételével 40 héttel számolva - 400(!) óra megtakarítás. Az kb.2,5 hét.
Zsolt15523-01-2020 08:06:51 // 2871
"... Itt az aszfaltrétegek lemarását követően a makadám útalap bontása kezdődött el teljes útlezárás mellett. ..."
Vagy az újságiró nem fogalmaz jól, vagy az előzőleg elvégezett kivitelezés nem volt túl átgondolt.
Vagy az újságiró nem fogalmaz jól, vagy az előzőleg elvégezett kivitelezés nem volt túl átgondolt.
Kazes☻19-01-2020 00:40:17 // 2870
samu12603-12-2019 13:57:56 // 2869
Rakparton északi irányban haladva a Lánchíd környékén van egy óriás kátyú, azt nem akarják felvakarni? Legtöbbször kikerülöm de amikor szemből is ezt a manővert próbálják akkor muszáj megenni, budai oldal.
Kazes☻03-12-2019 13:53:28 // 2868
Na, ez szép... Hókotró Busz™ : /
Kazes☻21-11-2019 13:32:50 // 2867
Kazes☻09-11-2019 14:05:47 // 2866
Kazes☻05-10-2019 17:55:07 // 2865
Kazes☻28-09-2019 17:37:31 // 2864
Kazes☻25-09-2019 21:02:02 // 2863
Kazes☻18-09-2019 22:10:22 // 2862
Kazes☻17-09-2019 10:47:52 // 2861
Nem tudom hova férhetne be, talán ide... érdekességként...
Valamiben egész Európában utolsók a magyar autósok, ki nem találná, mi az
Valamiben egész Európában utolsók a magyar autósok, ki nem találná, mi az
Kazes☻04-09-2019 18:42:29 // 2860
Annyi kátyú volt az úton, hogy eljátszották rajta a holdra szállást
Igaz nem nálunk, de zseniális...! :)
Igaz nem nálunk, de zseniális...! :)
Zsolt15501-09-2019 10:28:44 // 2859
A közelünkben is van egy város, ahol a terelőút még mindig nem készült el ahhoz a közműcserés munkához, amelyiknek befejezési határideje 2018.vége lett volna. Pedig az is tart vagy két éve.
A "bis ende 2018" feliratot valamikor áprilisban vagy májusban vették le.
A "bis ende 2018" feliratot valamikor áprilisban vagy májusban vették le.
Kazes☻01-09-2019 01:24:05 // 2857
Igen, mi itt lakók ezeket többé - kevésbé tudtuk...DE...
"Az M0 gyűrűnek négy fő funkciót kell ellátnia. A gyűrű összeköti és hálózattá szervezi a sugárirányú gyorsforgalmi utakat, tehermentesíti a főváros sűrűn lakott belső területeit az átmenő forgalomtól, forgalmi gyűjtő, elosztó szerepet lát el, valamint elősegíti a fővárosi külső kerületek, és az agglomerációs települések egymás közötti forgalmának lebonyolítását. "
Ehhez képest pontosan keresztül vezették Nagytétényen, házakon, kerteken, lakótelepek között. Nyilván valamelyik régi terv alapján, amikor még nem is voltak lakótelepek... persze ez nem hatotta meg a nagyfejűeket.
"Az M0 gyűrűnek négy fő funkciót kell ellátnia. A gyűrű összeköti és hálózattá szervezi a sugárirányú gyorsforgalmi utakat, tehermentesíti a főváros sűrűn lakott belső területeit az átmenő forgalomtól, forgalmi gyűjtő, elosztó szerepet lát el, valamint elősegíti a fővárosi külső kerületek, és az agglomerációs települések egymás közötti forgalmának lebonyolítását. "
Ehhez képest pontosan keresztül vezették Nagytétényen, házakon, kerteken, lakótelepek között. Nyilván valamelyik régi terv alapján, amikor még nem is voltak lakótelepek... persze ez nem hatotta meg a nagyfejűeket.
Zsolt15501-09-2019 00:34:18 // 2856
Az M0-s autóút története.
Érdekes, hogy:
- 1942-es az ötlet
- 1982-ben született döntés a megépítéséről
- 1990-ben adták át az első szakaszt
- 2018-ban még nem készült el.
Viszont egy egy 1977(!)-es tanulmány szerint a déli szektornak 2010-re 2×4 sávosnak kellett volna lennie, hogy a becsült forgalmat ki tudja szolgálni.
Érdekes, hogy:
- 1942-es az ötlet
- 1982-ben született döntés a megépítéséről
- 1990-ben adták át az első szakaszt
- 2018-ban még nem készült el.
Viszont egy egy 1977(!)-es tanulmány szerint a déli szektornak 2010-re 2×4 sávosnak kellett volna lennie, hogy a becsült forgalmat ki tudja szolgálni.
Zsolt15531-08-2019 23:13:08 // 2854
Jól mondtad. Neked, nekem, a többieknek, de nem a kivitelezőnek. Aki a dugóban pöfögteti az autóját, az meg több üzemanyagot vesz. Ennyi.
Lehet mi már meg sem éljük, hogy az M0 tényleg körbeérje Budapestet. Most is csak faragják.
Lehet mi már meg sem éljük, hogy az M0 tényleg körbeérje Budapestet. Most is csak faragják.
Kazes☻31-08-2019 21:52:33 // 2853
Igen, sajna... de nekünk meg pont így drágább! :(
És ami még igen sajnálatos, hogy 2021-es dátumról is hallottam, olvastam... és a Q.. sok!!!
És ami még igen sajnálatos, hogy 2021-es dátumról is hallottam, olvastam... és a Q.. sok!!!
Zsolt15531-08-2019 21:38:45 // 2852
Helyesen: "minnél = minél" :-))
Zsolt15531-08-2019 21:37:38 // 2851
Költöi a kérdésed. :-)) Addig kell szívnia mindenkinek, amíg el nem készül. Úgy vannak minnél olcsóbb legyen,nekik. A többi meg ...
Nem tudom igaz vagy sem, de mintha olvastam volna valahol, hogy a 3-as metró felújítása is csak egy műszakban megy.
:-((
Nem tudom igaz vagy sem, de mintha olvastam volna valahol, hogy a 3-as metró felújítása is csak egy műszakban megy.
:-((
Kazes☻30-08-2019 19:05:41 // 2850
Friss
Voltam ma, a még az új tanév kezdete előtti utolsó du.-i csúcsban Bp. XXII.-ker.-ből, (Csepel) Sziget Auchan útvonalon, ami kb. 5 km és normál esetben 5-7 perc. Már most látszik, hogy hétfőtől nem fog működni semmi, hisz ma cca. 30 perc(!) volt ez az út és már az új XXII.-kerületi körforgalomnál megbukott... Majd tovább haladva, azaz araszolva is csak azért haladt, mert szerencsére a lámpákat sárga villogóra kapcsolták, ellenkező esetben totális csőd lett volna és talán még most is ott ácsorognék valahol. (Na, de mi lesz hétfőtől?!) Sajnos az alul tervezett körforgó és környéke csak az egyik, mert az M0-ás csodás felújítása még sokáig tartani fog, főleg úgy, ahogy láttam már nem egyszer... nevesül, hogy gyakorlatilag egy műszakban dolgoznak, hiába a jó idő. A fent említett körforgó is majdhogynem fél évet csúszott és még mindig nincs kész és véglegesen átadva... no, de az M0! Délután ötkor minden áll... sehol senki... verőfényes napsütésben. Semmi nem halad. Télen sem, mert akkor meg hideg van, vagy esik. Nyilvánvaló dolog, hogy minden beépítendő anyagnak van kötési ideje... na, de ennyi?! Vajon az építő cégek saját hazájukban is így dolgoznának, ugyan így ki lennének (busásan) fizetve... vagy inkább még a cégjegyzékből is kitörölve! Botrány! Vajon meddig kell még a kerületi lakosoknak és főleg a környéken lakóknak szívni szó szerint (port, kipufogó gázokat stb.) és átvitt értelemben (idő, pénz stb.)???
Voltam ma, a még az új tanév kezdete előtti utolsó du.-i csúcsban Bp. XXII.-ker.-ből, (Csepel) Sziget Auchan útvonalon, ami kb. 5 km és normál esetben 5-7 perc. Már most látszik, hogy hétfőtől nem fog működni semmi, hisz ma cca. 30 perc(!) volt ez az út és már az új XXII.-kerületi körforgalomnál megbukott... Majd tovább haladva, azaz araszolva is csak azért haladt, mert szerencsére a lámpákat sárga villogóra kapcsolták, ellenkező esetben totális csőd lett volna és talán még most is ott ácsorognék valahol. (Na, de mi lesz hétfőtől?!) Sajnos az alul tervezett körforgó és környéke csak az egyik, mert az M0-ás csodás felújítása még sokáig tartani fog, főleg úgy, ahogy láttam már nem egyszer... nevesül, hogy gyakorlatilag egy műszakban dolgoznak, hiába a jó idő. A fent említett körforgó is majdhogynem fél évet csúszott és még mindig nincs kész és véglegesen átadva... no, de az M0! Délután ötkor minden áll... sehol senki... verőfényes napsütésben. Semmi nem halad. Télen sem, mert akkor meg hideg van, vagy esik. Nyilvánvaló dolog, hogy minden beépítendő anyagnak van kötési ideje... na, de ennyi?! Vajon az építő cégek saját hazájukban is így dolgoznának, ugyan így ki lennének (busásan) fizetve... vagy inkább még a cégjegyzékből is kitörölve! Botrány! Vajon meddig kell még a kerületi lakosoknak és főleg a környéken lakóknak szívni szó szerint (port, kipufogó gázokat stb.) és átvitt értelemben (idő, pénz stb.)???
Kazes☻24-08-2019 01:13:55 // 2849
Kazes☻02-08-2019 00:08:36 // 2848
Kau23-07-2019 13:12:05 // 2847
Kazes☻23-07-2019 11:52:44 // 2846
Zsolt15517-07-2019 22:23:59 // 2845
Zsolt15517-07-2019 19:00:58 // 2844
Szerencséje volt, hogy valaki nem csapkodta meg az arcát, mert megérdemelte volna.
Aztán az is lehet, hogy ahogy írtad lehet ez az első "MÁV Drive Thru" szolgáltatás. Magyar ember úgy van vele, hogy aki 3 méternél többet gyalogol az vagy hajléktalan vagy túrázik.
Aztán az is lehet, hogy ahogy írtad lehet ez az első "MÁV Drive Thru" szolgáltatás. Magyar ember úgy van vele, hogy aki 3 méternél többet gyalogol az vagy hajléktalan vagy túrázik.
MiszöszFőnök17-07-2019 15:25:57 // 2843
Zsolt15517-07-2019 13:22:26 // 2842
Kazes☻01-07-2019 19:59:10 // 2841
Na, jó... ezért van a farkasos póló... de azé' a napszemcsi is kéne nagyon! :D
Kau01-07-2019 19:07:17 // 2840
Gondoltam legyen valami szép is a képen :))))
Kazes☻01-07-2019 09:45:00 // 2839
Nyilván ez is a régi (középen) egy nyomvonalas útból lett később tessék-lássék módon kicsit kiszélesítve... jóvanazúgy, oszt ilyen lett. Sokfelé van ilyen sajna... : (
De te legalább jól mutatsz benne... meg a farkasos pólódban... csak a napszemcsi hiányzik! :)))
De te legalább jól mutatsz benne... meg a farkasos pólódban... csak a napszemcsi hiányzik! :)))
Zsolt15501-07-2019 07:57:24 // 2838
Ez már csak a nevében út. :-/
Kau30-06-2019 23:22:42 // 2837
Zsolt15529-06-2019 11:39:29 // 2835
Ha valaki úgy érzi, hogy a MÁV-Start nem pontos, akkor próbálja ki a DB (Deutsche Bahn) belföldi járatait.
Nincs különbség. Sőt.
Nincs különbség. Sőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?