Forum >> Szerelőműhely
Atek09-05-2005 22:20:50 // 4976
Már szét szedtem , egyértelmű a dolog, lekötött kanyarstabilizátorokkal semmi kopogás, és tényleg szarok a szilentek már kiszedtem őket.
GEORGE09-05-2005 22:13:10 // 4975
Beszélj a Pirivel is ez ügyben!!
Paco09-05-2005 21:26:25 // 4974
Én ritkán ajánlok valamit, mert nem szeretem ha szidják a nőnemű ági felmenő rokonaim :)
Gyertyának a gyári ajánlás jó bele, annál tökéletesebb nincs. Neked Golden Lodge 25HLD vagy Champion C6YCC a gyári.
Kábelből a gyári készlet 40 kHUF körül van szerintem az sok érte. Valójában mindegy milyen kerül bele a lényeg az, hogy a gyári pipákban a kábel mindkét végén van egy-egy 4000 Ohm-os impedancia, így azokhoz képest a kábel ellenállása minimális ezért a különböző hosszúságú kábelek nem térnek el egymástól. Ahol a kábeleket rendeled keressetek a katalógusban olyat ami ugyanilyen, de így is olcsóbban kijössz mint gyáriból.
Atek09-05-2005 21:25:17 // 4973
Sziasztok!
Első kanyarstabilizátor szilenteket, hátso kanyarstabilizátor szilenteket és összekötőt Bp-en hol kapok és kb mennyiért? Holnap megyek. Mit ajánlotok?
Remélem stabilizátor rúd nélkül is lehet venni szilentet.
Válaszaitokat előre is köszi.
Jakoby09-05-2005 21:01:10 // 4972
Sziasztok!
Tudtok e ajánlani olyan szerelőt aki gyorsan és megbízhatóan ki tudná cserélni a lengéscsillapítóimat és esetleg a kerékcsapágyat.
Milyen lengéscsillapítót és csapágyat ajánlotok?
Hol érdemes megvenni ?
Nekem a héten meg kéne oldanom a dolgot , mert már nagyon gáz a dolog.
Tudtok esetleg eladó gyári 16"-os alufelnit eladót?
Előre is köszi!
misi09-05-2005 20:52:20 // 4971
Megnézem, bár az egész most lett átnézve meg kimérve, de lehet, hogy maradt még gubanc!
Milyen gyertyát és kábelt ajánlasz?Van valami spéci ami nem aranyárba van?
misi09-05-2005 20:49:05 // 4970
Igen, mindenhogy torpan!
Fordulattól is független!
bb1809-05-2005 18:04:29 // 4969
amugy lehet még trükközni kicsit kisebb vagy nagyobb höértékekkel is tapasztalat alapján.
bb1809-05-2005 18:03:13 // 4968
hol kell még sorban állni ? bár én inkább leszedetném a hájam.
Paco09-05-2005 14:41:10 // 4967
Mintha hájjal kenegetnének :)
Inner Circle09-05-2005 14:34:50 // 4966
Tudatlan és az információk ily zavarbaejtő tárházának kezelésére méltatlan szolgád köszöni neked az Ismeretek Kegyes Adományozását, Nagytudású és Bölcsességben Dúskáló Mesterem! :DDDD
Inner Circle09-05-2005 14:33:35 // 4965
Ha tényleg nem tankolt közben, akkor egyértelműen ki kell járni belőle a sz.r benzint, vagy leengedni (de akkor már ki is járhatjátok :-) ) és tenni bele valami normálisat.
Vipex kollega 156-osa attól a Shell benzinkúttól lett rosszul, ahová már évek óta problémák nélkül jár. Úgyhogy az ilyesmi mindig, minden benzinnel előfordulhat!
Paco09-05-2005 14:21:15 // 4964
Ja, a menet méret stimmelését könnyű kideríteni mert nem lehet kézzel beletekerni, a 'belógást' is meg tudod szemre állapítani egy régi és egy új egymás mellé rakásával, a hőérték meg rá van írva :-P
Paco09-05-2005 14:19:22 // 4963
Ha a menet mérete, a gyertya 'belógása' és a hőérték stimmel olyan nagy baj nem lehet belőle :) Ha ezek közül valamelyik nem korrekt akkor ne próbálkozz meg vele.
Paco09-05-2005 14:17:20 // 4962
Mindig benzinről indít. :) Na akkor lesz egy rossz éve amíg azt a fél tankot kiindítózza belőle :)
Inner Circle09-05-2005 14:17:02 // 4961
Mi a véleményetek, a '96-os Seat 1.6-ban jól bevált gyertyákhoz mit szólna a hasonló kategóriájú Opel? Mer' bepróbálkoznék a lambdás meg egyéb bűvészkedések helyett egy mezei gyertyacserével, és ha nem megy, akkor elvinnénk szerelőhöz a gépet, többet nem merek bevállalni. Gyertyát viszont nem vennék potyára, és van itthon egy készlet a Seathoz. Beletenném azt, másra úgysem jó :DDD (A Seatba frissen vett gyertyák doboza sajnos nem említi meg az Opelt, mint ajánlott alanyt. Illetve csak Kadettig meg Asconáig.)
Inner Circle09-05-2005 14:14:44 // 4960
"A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap..."
Ez a lehető legklasszikusabb eset, ami sz.r benzinből eredő gyertyabeköpésnél elő szokott fordulni (eddigi alanyok: Alfa GTV 2.0, Alfa 33 1.7 boxer, Peugeot 607 2.2, Alfa 75 V6 2.5, Alfa 156 V6 2.5 stb...). Gáznál is hasonló lehet...
bb1809-05-2005 13:49:01 // 4959
alfába nekem is a golden jött be 4 polussal.
Paco09-05-2005 13:43:34 // 4958
Na ja, nekem az Alfában Golden Lodge 2HL van. 800 péz darabja. Csak ne 6 kellene belőle :)
Robi09-05-2005 13:31:14 // 4957
Az se egy kifizethetetlen összeg. :)))
bb1809-05-2005 13:30:20 // 4956
igazából brisk-et utoljára kb 10 éve vettem azota sem. nekem eddig szinte minden autómba ngk volt ( kivéve scorpio ) kb 700/db.
Robi09-05-2005 13:26:37 // 4955
A Brisk Silver 510 Ft nettó, ha utcáról besétálsz az importőrhöz (Forstrade). Szerintem olcsóbb, mint a legolcsóbb NGK. :)
bb1809-05-2005 13:24:47 // 4954
nekem a gázon is volt dusitó, évekig nem mentem benzinnel egy métert sem még télen sem.
bb1809-05-2005 13:23:44 // 4953
a legolcsobb ngk-t szokatm venni és inkább sürübben cserélem. ne legyen benne se zavarszürö se semmi faxni. az csak problémát okozhat.
Paco09-05-2005 13:22:34 // 4952
Pontosan így csinálja :)
bb1809-05-2005 13:22:24 // 4951
az pedig vagy gyujtás kihagy vagy rengeteg benya.
Robi09-05-2005 13:20:49 // 4950
Gyertyában tudok segíteni, Brisket tudok hozni occsóér'. A Brisk Silver direkt gázos autókhoz való.
Egyébként érdemes benzinnel indítani az autót, és már járó motornál váltani gázra. Egy gázos Niva-hoz volt egyszer szerencsém, és az gázzal nem szeretett beindulni, csak benzinnel.
Paco09-05-2005 13:17:20 // 4948
Leginkább gázzal közlekedik, olajat passzolom milyet használ. Valami "olcsón szerzett" jó minőségűt, talán shell 10W-40. (Céges beszerzés :-P)
A gyertya cseréjét megemlítem majd neki, bár 300km-et futott készlettel is csinálta. A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap......
bb1809-05-2005 13:13:55 // 4947
amugy ngk-t használok minden olyanba ami birja. ( kivéve pl alfa, ford )
bb1809-05-2005 13:12:46 // 4946
ja ! egyszer volt hogy az elosztóban az elektronika halt be.
bb1809-05-2005 13:12:02 // 4945
az elosztofedél el volt égve belül. a gáznál van még egy gond, hogy eszi a gyertyát. nekem VW T2 volt és 10ezrenként szigoruan gyertyacsere akármit tettem bele. néha rángatott meg szarul indult. nekem is ugy mondták mert a gyertyán semmi sem látszott de igaz volt. ha gázzal megy akkor olyan olaj is kell bele!
bb1809-05-2005 13:09:03 // 4944
kerékrángtás, nem melegszik-e, a szokásos. esetleg kerék le, vagy emelve megforgatni stb.
Paco09-05-2005 13:05:41 // 4943
Erről mondjál nekem egy kicsivel többet, mert az "após" omegájával ami 2000-benzines (gázra átalakítva) pont ez a hiba, de már az IC-nek felsoroltakat átnéztük......
gyugya09-05-2005 13:00:41 // 4942
Nem en szereltem, hanem egy francia szaki, mit nezzek meg, hogy szukithessem a kort?
bb1809-05-2005 12:47:15 // 4941
a légnyomás nem valószinü, de szerelésnélel lehet szurni ugy hogy esetleg észre sem veszed. a csapágy helyét ellenörizted szerelésnél ? nincs-e tulhuzva vagy laza stb.
bb1809-05-2005 12:45:47 // 4940
plusz némi gömbfej is !
bb1809-05-2005 12:44:35 // 4939
milyen hosszu kell ? többféle van, ha megméred a két guniharang közét lehet hogy tudok adni.
bb1809-05-2005 12:43:21 // 4938
csatlakozom, egy + nézd végig a gyujtást pont opellal jártam igy ( omega 2000ccm ) és az elosztofedél volt szétégve.
Paco09-05-2005 12:13:55 // 4937
Szervizkönyv nélkül csak azt, hogy szépen egyesével lehúzogatod, jársz vele egy hétig, és amelyiknél valamivel jobb lesz a helyzet mint most - az a gyanusítható.
Inner Circle09-05-2005 12:00:02 // 4936
Lambda fűtés pl. lehet, mert hidegen elég szar az alapjárat.
De akkor végső soron nem tudok vele mit csinálni, igaz?
Paco09-05-2005 11:51:22 // 4935
Hőfokjeladó van egy a hengerfejbe valahol belefúrva, illetve egy az LMM környékén (vagy beleépítve). Az LMM-et azért csak megismered. :) A lambda fűtése csak hidegen játszik, utána már a kipuffgáznak illene hőmérsékleten tartania. Kimérni ezeket illetve hogy pontosan hol vannak szervizkönyv birtokában tudod, ammeg nekem nincs csak Alfákhoz :) Azt megpróbálhatod, hogy a csatlakozó lehúz, ekkor beáll középértékre, vagy vészüzemre, túl sok benyát biztos, hogy nem fog kapni, de előbb utóbb szervizben ki kell méretni.
Inner Circle09-05-2005 09:56:25 // 4934
De, többet fogyaszt. Csakhogy a tulaj nő, úgyhogy a "Mennyivel?" kérdésre az volt a válasz, hogy "Nem tudom, csak észrevettem hogy gyakrabban kell tankolni." Uhhh... Meg kellett volna kérdezzem hogy "Nem azért, mert egyszerre mindig kevesebbet tankolsz?" :DDD
És hol találok én ebben a varázsos Opelben hőfokjeladót, LMM-et meg lambda fűtést, és pláne hogyan ellenőrzöm le?...
Inner Circle09-05-2005 09:28:57 // 4933
Ja, betettem, és nem lett jobb :( De már írtam a boxeres topikban... Alkalmasint visszaszolgáltatom köszönettel.
pb_09-05-2005 09:14:46 // 4932
Fölhívlak ez ügyben.
VinceP4 (Il capitano)09-05-2005 09:09:03 // 4931
Sziasztok.
I.C., betetted már a rugóstagot?
Inner Circle09-05-2005 09:02:02 // 4930
De, a P4 régi féltengelyei megvannak, még egyelőre nincsenek is leválasztva az első csonkállványokról (vagy mifenékről, az ottani elnevezésekkel nem vagyok tisztában...). For sale :-)
gyugya09-05-2005 08:51:33 // 4929
Üdv szakik!
A következő a problémám. Kb. 2 hónapja lett kicserélve a bal hátsó kerék csapágyam. Azóta belement mondjuk 3-4e km. Most megint elkezdett morogni ugyanaz az oldal. Elképzelhető, hogy valami olyan probléma van hátul ami "megeszi" a csapágyat? Még esetleg összefüggésben lehet azzal, hogy 1 hónapja lett rátéve alukerék+nyári gumi, és a bal hátsó kerék folyamatosan engedi a levegőt, mindig 1,4-1,5 bar-ról kell utánna fújnom. Lehet, hogy a kerék rossz és az rázta szét a csapágyat? Vagy simán egy rossz kerék is adhat olyan búgó hangot mint a csapágy?
TtK09-05-2005 08:51:29 // 4928
Hátul oldalanként van két keresztlengőkar és egy hosszlengőkar. Plusz kanyarstabilizátor. És a gólyaláb. Van ott szilent bőven, ami ki tud verődni..:(
Fel kell emelni és alánézni. Nekem is kivannak a szilentek, de nem kopog a hátsó futómű. Sajna túl finom szerkezet ez a mi útjainkra.
Gordon09-05-2005 08:44:22 // 4927
Köhöm, nem vagyok műszaki szaki, de a kipuf bal oldalon van!
Szerintem nem csapágyas, egyszer valaki mintha említette volna, hogy hátul is van szilen!? Létezik, hogy az van kikopva? Elől már lett cserélve stabilizátor rúddal együtt!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?