Forum >> Szerelőműhely

gyugya09-05-2005 13:00:41 // 4942
Nem en szereltem, hanem egy francia szaki, mit nezzek meg, hogy szukithessem a kort?
bb1809-05-2005 12:47:15 // 4941
a légnyomás nem valószinü, de szerelésnélel lehet szurni ugy hogy esetleg észre sem veszed. a csapágy helyét ellenörizted szerelésnél ? nincs-e tulhuzva vagy laza stb.
bb1809-05-2005 12:45:47 // 4940
plusz némi gömbfej is !
bb1809-05-2005 12:44:35 // 4939
milyen hosszu kell ? többféle van, ha megméred a két guniharang közét lehet hogy tudok adni.
bb1809-05-2005 12:43:21 // 4938
csatlakozom, egy + nézd végig a gyujtást pont opellal jártam igy ( omega 2000ccm ) és az elosztofedél volt szétégve.
Paco09-05-2005 12:13:55 // 4937
Szervizkönyv nélkül csak azt, hogy szépen egyesével lehúzogatod, jársz vele egy hétig, és amelyiknél valamivel jobb lesz a helyzet mint most - az a gyanusítható.
Inner Circle09-05-2005 12:00:02 // 4936
Lambda fűtés pl. lehet, mert hidegen elég szar az alapjárat. De akkor végső soron nem tudok vele mit csinálni, igaz?
Paco09-05-2005 11:51:22 // 4935
Hőfokjeladó van egy a hengerfejbe valahol belefúrva, illetve egy az LMM környékén (vagy beleépítve). Az LMM-et azért csak megismered. :) A lambda fűtése csak hidegen játszik, utána már a kipuffgáznak illene hőmérsékleten tartania. Kimérni ezeket illetve hogy pontosan hol vannak szervizkönyv birtokában tudod, ammeg nekem nincs csak Alfákhoz :) Azt megpróbálhatod, hogy a csatlakozó lehúz, ekkor beáll középértékre, vagy vészüzemre, túl sok benyát biztos, hogy nem fog kapni, de előbb utóbb szervizben ki kell méretni.
Inner Circle09-05-2005 09:56:25 // 4934
De, többet fogyaszt. Csakhogy a tulaj nő, úgyhogy a "Mennyivel?" kérdésre az volt a válasz, hogy "Nem tudom, csak észrevettem hogy gyakrabban kell tankolni." Uhhh... Meg kellett volna kérdezzem hogy "Nem azért, mert egyszerre mindig kevesebbet tankolsz?" :DDD És hol találok én ebben a varázsos Opelben hőfokjeladót, LMM-et meg lambda fűtést, és pláne hogyan ellenőrzöm le?...
Inner Circle09-05-2005 09:28:57 // 4933
Ja, betettem, és nem lett jobb :( De már írtam a boxeres topikban... Alkalmasint visszaszolgáltatom köszönettel.
pb_09-05-2005 09:14:46 // 4932
Fölhívlak ez ügyben.
VinceP4 (Il capitano)09-05-2005 09:09:03 // 4931
Sziasztok. I.C., betetted már a rugóstagot?
Inner Circle09-05-2005 09:02:02 // 4930
De, a P4 régi féltengelyei megvannak, még egyelőre nincsenek is leválasztva az első csonkállványokról (vagy mifenékről, az ottani elnevezésekkel nem vagyok tisztában...). For sale :-)
gyugya09-05-2005 08:51:33 // 4929
Üdv szakik! A következő a problémám. Kb. 2 hónapja lett kicserélve a bal hátsó kerék csapágyam. Azóta belement mondjuk 3-4e km. Most megint elkezdett morogni ugyanaz az oldal. Elképzelhető, hogy valami olyan probléma van hátul ami "megeszi" a csapágyat? Még esetleg összefüggésben lehet azzal, hogy 1 hónapja lett rátéve alukerék+nyári gumi, és a bal hátsó kerék folyamatosan engedi a levegőt, mindig 1,4-1,5 bar-ról kell utánna fújnom. Lehet, hogy a kerék rossz és az rázta szét a csapágyat? Vagy simán egy rossz kerék is adhat olyan búgó hangot mint a csapágy?
TtK09-05-2005 08:51:29 // 4928
Hátul oldalanként van két keresztlengőkar és egy hosszlengőkar. Plusz kanyarstabilizátor. És a gólyaláb. Van ott szilent bőven, ami ki tud verődni..:( Fel kell emelni és alánézni. Nekem is kivannak a szilentek, de nem kopog a hátsó futómű. Sajna túl finom szerkezet ez a mi útjainkra.
Gordon09-05-2005 08:44:22 // 4927
Köhöm, nem vagyok műszaki szaki, de a kipuf bal oldalon van! Szerintem nem csapágyas, egyszer valaki mintha említette volna, hogy hátul is van szilen!? Létezik, hogy az van kikopva? Elől már lett cserélve stabilizátor rúddal együtt!
pb_09-05-2005 08:43:16 // 4926
IC! Nincs véletlenül féltengelyed, a fiókban, 33-hoz?
Paco09-05-2005 08:35:33 // 4925
Kipufogód melyik oldalon van? :) Amúgy meg meg kell emelni és alánézni, másképp nem megy.
Paco09-05-2005 08:34:24 // 4924
Nekem a régi 2.0 8V csinált hasonlót 2000/min körül. Gyertyakábelek cseréje azonos impedanciájúra az összes gyertyához (hossztól független legyen) megoldotta.
Paco09-05-2005 08:32:51 // 4923
Nem. Neked valószínűleg a túl sok benyával van bajod. Nem zabál nagyon? Hőfokjeladót ellenőrizd, hogfy jó értékeket-ad-e (lehet, hogy a comp azt hiszi -20 fok van odakint), az LMM-et, illetve a lambda fűtését.....
Gordon09-05-2005 08:32:43 // 4922
Jobb hátul kopog valami, de nem mindig jön elő! Na kb. így néz ki a dolog: 1) útközben nem hallani, sem nagy sem alacsony sebességnél 2) kis kátyú, csatorna fedél... nincs hang 3) CSAK ITT KOPOG VALAMI, pl. a Bazilika parkolő végében a macskakövön, vagy föld úton lassan araszolva a kocsival VALAMI NYAVALYA KOPOG! Valakinek tipp?
TtK09-05-2005 08:32:34 // 4921
De melyik lengőkar ennyi?
Inner Circle09-05-2005 08:26:25 // 4920
Kollegák, ideadtak nekem egy Opelt, hogy néha nem indul be, csináljak vele valamit. Kipucoltam a gyertyákat amik barnásan mocskosak voltak (BOSCH-tól mit is várnánk?...), tettem bele rendes benzint + üzemanyag-rendszer tisztítót, kifogástalanul ment (mármint egy Opelhez képest kifogástalanul :-))) ). Tegnap indítani akartam, piszok nehezen ment aztán lefulladt, nem indult újra. Szikra van. Gyertyát ki, barnás szennyeződés ismét jelen, ráadásul csöpögnek a benzintől. Gyors drótkefézés után az autó kifogástalanul megy. Gondolom, a gyertyacseréről nincsen vita. Viszont a fene tudja, mikor cseréltek benne olajat; olyan pakura látszik az olajtöltő sapka alatt a szelepfedélben, hogy fáj a szívem, még egy Opelért is... Szóval a kérdés: az olajcsere hosszas elhanyagolása sok csúnya dolgot művel a motorral, de okozhatja a gyertyák beköpését (pl. a hanyatló kompresszió miatt)?
Inner Circle09-05-2005 08:21:14 // 4919
Hidegen és melegen is csinálja?
lausz09-05-2005 07:04:47 // 4918
üdv,én 13600.-ért vettem,a Rieglernél Győrben.
ALFA75td08-05-2005 22:17:00 // 4917
Én a fényezéssel küzdök igy no meg minden mással
misi08-05-2005 22:13:54 // 4916
Sziasztok! Olyan próblémám lenne, hogy 1-esbe akárhogy indulok el torpan a gép! Most lett kicserélve a kuplung, reméltem megszünik a jelenség, de nem változott a helyzet!Találkozott már valaki ilyesmivel? Van ötletetek! Előre is köszi!
Bobi08-05-2005 21:43:28 // 4915
:-) De így sosem lesz rajta felni meg szárny ha így folytatja. Miért nem érti meg a szerelmem, hogy nem azért nem foglalkozom vele mert nem szeretem, hanem azért, mert egy nagyobb ajándékra spórolok neki?
ALFA75td08-05-2005 21:31:09 // 4914
Pont azért mert félre tudnál tenni pénzt
Bobi08-05-2005 21:28:26 // 4913
Elhalálozott a hengerfejtömítésem 75 2.0 TS. Érdekelne hogy kb mennyiből jön ki egy új csak alkatrészár érdekel, meg hogy tudtok e olyan dologról amire nagyon kell figyelni és szopatós lehet mikor ilyet cserél az ember. Nyomáspróbázva lesz a hengerfej. Ja meg hogyan kell kitisztítani a trutyit a rendszerből? Meg miért kell meghalnia valaminek a kocsiban mikor azt tervezgetem hogy most félre tudok rakni pénzt? válaszokat előre is köszi.
explosive07-05-2005 08:01:28 // 4911
Ez így igaz! De nem fogyazstott többet mint szokott csak nagyon büdös volt a kipufogógáz szaga. Ez azért volt mert plusszba akadt ki a lambdaszonda jele és így mindig sok keverékkel jártam. Csati lehúz így közép értékkel közlekedem addig amig nem veszek másik szondát. Durrogni meg azért durrogot mert a négyes trafóm elég furcsán megadta magát alulra a főgyertyának ad szikrát de felülre az 1-es hengerben lévő kis gyertyának már nem. Ez csere és a durrogás már meg is szünik!
Bg.07-05-2005 00:06:52 // 4910
Ha hidegindítási probléma is van akkor légtömegmérő elkoszolódás lehet...
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2005 23:53:08 // 4909
Bálint33 aha,ezt nem mondtad! :-) egyenlőre nem tudok segíteni,de ha találok valamit,szólok!
GEORGE06-05-2005 23:19:24 // 4908
Még valami. ha válaszolni akarsz a hozzá szóláshoz akkor annak a hozzászólásnakjobb alsó sarkában vagy egy toll irószerszám figura klikk rá és ird be a szöveget majd elküld. Akkor tudni fogjuk kinek a reagálására irtál választ. Könyebb nyomom követni. De nincs harag igaz?
link06-05-2005 23:15:43 // 4907
köszönöm
GEORGE06-05-2005 23:08:34 // 4906
Explosive panaszkodott szintén hasonlókat mint te irtál: Nem megy dadog durrog és fogyaszt! Neki az egyik trafója szált el a 4-ből és a lambda szondája sz@rt még be. Most lehuzott csatlakozóval jár mig nem vesz másikat.
link06-05-2005 22:36:34 // 4905
URAIM! Segítséget kérnék! A 156 om kezd sokat fogyasztani, főleg alul. Néha megcsörren,szerintem még kormoz is. Ez lamdaszonda hiba lehet? 60e Km.?????
Bálint3306-05-2005 21:41:14 // 4904
Ez jó, de nekem a dupla weber karbisról kéne, itt meg csak 1,5 IE. van.
bb1806-05-2005 21:08:00 // 4903
sok jot hallottam roluk de az igazsághoz ez is hozzátartozott. nem tagadom én is hibáztam már és sok pénzembe is került.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2005 20:31:29 // 4902
Bálint térj be M-GEGE honlapjára! http://alfa33boxer.uw.hu/
Bálint3306-05-2005 19:49:55 // 4901
Nem tud valaki 1,5-ös boxer motorhoz nyomatéki és teljesítménygörbét?
granturismo06-05-2005 12:00:20 // 4900
Nekem is itt van a szerszám valahol. Egy ősi dugókulcsból van:-)
beeep14606-05-2005 10:50:53 // 4899
A Konit tudtam, hogy a Kárászy, emileztem is már velük az ügyben. A Bilsteint sajnos nem tudom kideríteni, ki forgalmazhatja. Valaki?
swan06-05-2005 10:38:30 // 4898
Na most ez dícséret vagy nem, bár kétszer kivenni-e miatt nem öröm.
swan06-05-2005 10:37:41 // 4897
Esetleg meg tudnád adni azt a címet ahová te vitted.
swan06-05-2005 10:36:20 // 4896
Köszi a címet megnézem őket, de előbb a kormányművet.
bb_14506-05-2005 10:13:03 // 4895
Csináltam, el sem hinnéd mennyire primitív:)))
granturismo06-05-2005 10:10:21 // 4894
nagyobb baj hogy hülyeséget írtam. A Koni a Kárászy.
beeep14606-05-2005 09:53:08 // 4893
Köszi!!! Nagyon komoly virtuális segítség vagy nekem itt a fórumon... :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.