Forum >> Szerelőműhely
András bácsi12-05-2005 19:28:14 // 5036
Nem tudja valaki, hogy a 166 Ti gyári sportrugói (by Eibach) ültetnek is valamit, vagy csak szinplán keményebbek? A telók ugyanazok, és külsőre a rugók sem különböznek.
Majom12-05-2005 17:31:58 // 5035
Vissza adtam nekik a rosszat, egy szót sem szóltak! Örülök hogy nem sikerült átverniük!
LMM biztos rendben van? Csere után nálam megjöttek a lovak is. Lambda szonda hiánya esetén egy közép értéket feltételez a computer legalábbis az enyémbe. A motorunk majdnem ua. Ingadozó alapjárat lehet még alapjárati motor is ami egy tisztítás után rendbe jön.
Katalizátor nincs összezuhanva? Nem csörögnek véletlenül a porcelán darabok benne hidegen?
granturismo12-05-2005 13:14:07 // 5033
Ez egy 2.0 T.S. BASE MAQ.`90 modell MVS 164.068.0 164A2H változat 06420 motorkód, 1991 07. havi gyártású. Motorszám stimmel. Valóban nincs benne lambdaszonda, sőt üzemanyaggőz elszívó rendszer sincs. Katalizátor viszont van.
Wickey12-05-2005 12:51:40 // 5032
Mondd meg nekik, hogy
"felírtam a két általam hozott LMM szériaszámát, és mit ad isten, pont ez az, ami nincs köztük, szóval ezt szépen vissza is adod, nemértem mi történhetett, biztos összecserélték vagy mi, amikor beszerelték"
ha okoskodnak, akkor
"anyway, köcsögök, nem véletlen írtam fel a számokat, nem nyalóka ez hogy szopogassam, még egy ilyen és helyrajzi számig lebontom az egész kib@szott várost, világos? Ó, és jöttök 7 liter BONTATLAN motorolajjal. Vígaszdíjként."
Ha nem adják oda az olajat, szólsz. Lemegyünk. És elhozunk mindent, amit jónak látunk. És akkor már mi határozzuk meg mennyire kártalanítson a fószer.
tom16412-05-2005 12:42:52 // 5031
Az a durva, amikor alig van alapjárat és olyankor padlógázzal is alulról veri a 80-at! A 8-as úton járok melózni, ahol a kamionok is ritkán mennek 100 alatt, simán letolnak... egy 164-est!!!!!
tom16412-05-2005 12:39:40 // 5030
alv: zar16400006239364
mot: aro6420081246
Húúúúúú ez így elég durva. Simán ingadozhat az alapjáratod és lomha is lehet ettől. A kipufogódnak is hangosnak kellene lennie.
granturismo12-05-2005 08:37:47 // 5028
Pacokám
mail ment a chello-ra
Paco12-05-2005 08:18:21 // 5027
A lambdának a kipufogóban van a helye felfelé áll, kicsivel a katalizátor előtt.
A csatlakozója a motortérben van a tűzfal előtt két négyszögletes csatlakozó. És tudtommal nem gyártottak 2.0TS 164-est szabályozatlan katalizátorral. Szóval mindenképp bele kellene tenni. :(
granturismo12-05-2005 07:30:23 // 5026
tom164
Küldjél egy alvázszámot nekem légyszi.
Utánajárunk a dolognak.
tom16412-05-2005 06:38:01 // 5025
A zöldkártyás muki elöször azt mondta miért vettem ki a lambda-szondát, mert ott a helye. Mondom, nem vettem ki, így kaptam a kocsit, a helye nyilván ott van, nem fognak annyifélét gyártani.
De ha valaki megmondja hogy néz ki és merre keressem, akkor magam is utánajárok a dolognak!
Tehát a kérdés 164 2.0 TS, '92 évj, (régi motoros 1962 ccm) lambdaszonda hogy néz ki és merre van?
Közben az eredeti problémáról se feledkezzünk meg, az extrém ugráló (2000-3000 között) és az alig pöfögö alapjáratról, ami megkeseríti az életemet! Elözmények és eddigi próbálkozások kicsit elörébb...
Majom12-05-2005 02:08:47 // 5024
Ez egy szomszed orszag beli szerviz, ha lezarult az ugy megirom melyik!
Nincs kedvem rendorokkel vitatkozni, foleg nem egy masik orszagban idegen nyeleven! Aszem visszaviszem amit kaptam toluk rosszat, azt mondom majd hogy ez az ami bent volt csak en mar kicsereltem! Aztan gyorsan elhuzok! Nem bizom rajuk mert meg a vegen nem kapom vissza az automat!
mx12-05-2005 02:02:46 // 5023
Ha jól értem a helyzetet a legegyszerűbb ha vissza se mész. Én ezt tenném, mert nem szeretek hülyeségekkel foglalkozni és idegeskedni. Ha nem mész vissza le van szarva, nincs probléma. Persze ha a szomszédod a szerelő nem árt tisztázni a helyzetet, h rájöttél az átverésre, nehogy a végén egy idő műlva még ő keresse rajtad az alkatrészt és utólag kelljen magyarázni mért nem vitted vissza.
Nálam volt már elég rázós helyzet is, mert van egy olyan hibám, hogy először nyugodt vagyok aztán hirtelen leszek ideges. "Szétb... a h... fejedet te k...g ha azonnal nem adod a pénzt" stb ordítva, vevők jelenlétében. Mégse hívtak rendőrt, gondolom nekik sem hiányzik a balhé, meg az ordítozó megkárosított kuncsaftok.
Annyi eszük meg nekik is lehet, ha engem átbnak, utána még feljelentenek akkor igencsak ideges leszek. Elborult agyú ellenség meg egy üzletnek sem hiányzik sztem.
Lényeg h állj ki az igazad mellett. Így meg h nem kell pénzt behajtanod rajtuk már eleve nyert ügyed van.
Majom12-05-2005 01:43:21 // 5022
Igy van, nalam mind a 3!
A munkadijat kifizettem!
Alkatreszt nem kell fizetnem, mivel en vittem 2-t egy rosszat egy jot!
Szerintuk: vittem ket szart es adtak kolcson egy jot, vagyis velem akarjak kicserelteni a rossz alkatreszuket!
Na menjenek a b.. p..-ba!
Attol felek hogy ha visszamegyek, rendort hivnak, vajon kinek fognak hinni?
Nem tom mit tegyek, vegulis nem tudja bizonyitani se en se o...
mx12-05-2005 01:36:44 // 5021
Most látom, nálad az összes alkatrész, nem fizetted még ki és visszaviheted? Akkor vidd vissza a szart és menjenek a p***ba a rohadt lehúzós k*cs*gök!
Legutóbbi sunyiságnál a tesóm győzködött, h először gyomrozzuk meg az urakat, utána beszélgessünk a pénzről, de győzött a higgadtság (nem akarok a rendőrségen magyarázkodni). A dupláját fizették ki a kárnak. Pedig verés járna az ilyen férgeknek! Az ilyen vérszívó piócáknál nincs mocskosabb féreg.
Egy molotov cocktail a boltra, az lenne a korrekt. Hányszáz szerencsétlen ember autóját tehetik tönkre/húzzák le őket..
mx12-05-2005 01:26:20 // 5020
Hasonló esetben én - röviden fogalmazva - ordítottam (bár ennyire durva és egyértelmű azért nem volt az átverés:). Többször is működött, a pénzt mindig kifizették. De agresszívnak kell lenni, szép szóval nem megy (legalábbis nálam).
Majom12-05-2005 01:18:18 // 5019
Sziasztok!
Mivel mar ketszer atvertek most kello figyelemmmel mentem a szervizbe!
Helyzetem a kovetkezo:
Rossz volt a legmennyisegmerom, vettem egy hasznaltat es elindultam a szervizbe hogy tegyek be es toroljek a hibakodokat!
Tehat nalam 2 alkatresz 1 rossz 1 jo! Szamukat feljegyeztem, megjeloltem oket!
Szerviz egy nap utan kozli:
Ami bent volt az autoban az rosz! Jogos!
Amit vettem az is rossz, de adnak egyet kolcson!
Am legyen gondoltam!
Othon kivancsisagbol megneztem mi a helyzet!
1db rossz ami bent volt gyarilag, jogos
1db rossz amit OK ADTAK!!! ???????
1db jo beszerelve amit EN VITTEM!
Hat ezek velem akarjak kicsereltetni a szar legmennyisegmerojuket, az enyemre amit vettem meg azt mondjak hogy rossz? Hat menjenek a francba! Ma kellene visszavinnem a kolcson alkatreszt!
Mit tegyek? Papir nem keszult rola hogy barmit is kaptam toluk!
El se menjek? Adjam nekik vissza a rosszat amit kaptam? Hogy bizonyitsam hogy atakartak verni? Vagy ok hogy bizonyitjak hogy melyik az ovuke?
Vagy hagyjam magam es adjak nekik a rossz helyett jot?
Faxom kivan!
Adam12-05-2005 00:01:47 // 5018
attól hogy nincs benne katalizátor, még lehet benne lambda szonda, nem zárja ki egymást, pl az én autóm is ilyen.
GEORGE11-05-2005 23:08:56 // 5017
Ablaktörlő lapátok le az alatta lévő müanyag burkolat ki és ott van az anyos ülés elötti részben!
Sok sikert hozzá nem nagy ördöngösség kicserélni:-)
Paco11-05-2005 18:35:48 // 5015
Már látom miért kérdezted.
Ventisebesség érzékelőt fel tudok ajánlani, külső hőmérsékletérzékelőm sajnos nincs. Dokumentáció elektronikáról és mechanikáról is van, mérési értékekkel és diagnosztikával együtt.
misi11-05-2005 17:29:12 // 5014
Sziasztok!
Jobb oldali visszapillantó tükröt keresek bontottan(kék üveges és elektromos)
Köszi!
granturismo11-05-2005 13:47:29 // 5012
Paco
Neked digitklímás volt az a kocsi ami összetört?
tom16411-05-2005 13:37:50 // 5011
Totál biztos! Amikor behozták '96-ban, szabályozatlanként könyvelték. Az első zöldkártyára amikor vittem, akkor derült ki, hogy semmilyen katalizátor sincs benne, én vettem bele a szabályozatlant (21k -2002-ben) amit egy gyári dob helyére hegesztettek. Eredetileg is biztos hogy katalizátor nélküli volt, mert a tankolónyílás is a nagyobb fajta. Mint tudjuk, azért lett kisebb, hogy kat.kocsikba nehogy véletlenül is olmos benzint öntsenek a nagy ólmosbenzines pisztollyal.A zöldkártyás muki is kiakadt rajta...
granturismo11-05-2005 12:53:03 // 5010
Manuálklímát akarok digitalizálni.
Kérdésem lenne:
Ilyen funkciók vannak
MODE, RIC, DEF, EXT, F.AUTO, A/C OFF, SEL, +, -,.
Ezek közül nem mindegyik tiszta. (Nem volt még fulldigit klímám.)
TtK11-05-2005 10:18:25 // 5008
Ugyanott van, ahol a 156-ban: az anyósülés előtt, az ablak előtti műanyag borítás alatt. A motortér felől három (?) torx fejű csavar fogja, az ablak alatt patentok. Az aljára rá van pattintva az ablakmosó csöve is.
FRC11-05-2005 09:48:47 // 5007
Ki tudja hogy lehet megoldani egy esetleges pollen szűrő beszerelést? Ugyanis nekem nincs gyárilag ilyesmi! 164TS
Gordon11-05-2005 09:37:32 // 5006
PÉnteken megyek Szamosi mesterhez, mert át akarom tisztességesen nézetni a kocsit! Remélem nem érnek meglepetések! Az tuti, hogy jobb hátsó szilent blokk csere, de remélem más nem lesz, illetve 33ezer-ért van neki is fém kartervédő, na az is csere! + a légkondi szűrője + gáz ellenőrzés, mert gáz nélkül nem nagyon fog hűteni nyáron! Persze he lesz nyarunk?
TtK11-05-2005 09:31:09 // 5005
Cserélni kell. Nemigen tudod tisztítani, mert egy sima papírszűrő.
TtK11-05-2005 09:30:22 // 5004
Az ablak előti műanyag borítást kell leszedni. Nem tudom ki kell-e nyitni a motorháztetőt, valószínűleg igen.
KisP11-05-2005 09:17:38 // 5003
Sziasztok!
145-ösbe hol találom a pollenszűrőt?(95-ös)cserélni kéne azt is...
Gordon11-05-2005 09:15:22 // 5002
Ja és tisztítani kell, vagy cserélni?
wwwSentinelwww11-05-2005 09:15:20 // 5001
Ha korrekt szerelőt és árat akartok magatoknak, a szerelőmet tudom ajánlani, csak ebből kifolyólag sok melója van. Hatvanban, tehát pesttől ez kb 20 perc. Ha érdekel valakit szóljon és dobok egy telefonszámot. A V6 ot ő szokta szerelni, és jó munkát végez.
Gordon11-05-2005 09:14:47 // 5000
Az ablaktörlő alatt? Akkor csak a motorház felnyitásával tudok hozzáférni, vagy ez még kívülről is elérhető?
TtK11-05-2005 08:38:41 // 4998
Az anyósülés előtti oldalon.
TtK11-05-2005 08:38:06 // 4997
Pollenszűrő. Az ablak előtt az ablaktörlők alatti műanyag borítás alatt van.
Btw: lóvé megérkezett?
Gordon11-05-2005 08:29:12 // 4996
A 156-os kézikönyv írja, hogy 20ezerkm-ént cserélni vagy tisztítani kell a légkondi porszűrőjét! Egy gond van, az ügyesek kihagyták a képet a könyvből! Felmerül a kérdés, tudja valaki hol van a porszűrő és hogyan kell cserélni?
Paco11-05-2005 08:17:14 // 4995
Ja, és szabályozatlan katalizátoros az eszköz, tehát lambda-szonda nincs.
Ebben egészen biztos vagy?
Paco11-05-2005 08:15:49 // 4994
Nehogy már 20 ezret fizess érte!!! Először ne cseréld ki, hanem tisztítsd meg te magad. Olvass vissza, grandturismo írt egy kis cikket arról, hogyan is kell csinálni. Ha a tisztítás nem segít akkor sem kell parázni, venni kel egy másikat és a csere kb 10 perc te magad is meg tudod oldani. Nem 20kHUF.
tom16411-05-2005 06:44:24 // 4993
Üdv!
Alfám (164 2.0 TS) megdöbbentö dolgokat produkál: az alapjáratot néha (naponta) felpörgeti és kb. 2000 és 3000 között magától "túráztatja" úgy, hogy a lábamat leveszem a gázról. Ha éppen haladok, akkor elkezd gyorsítani, mint egy rakéta. Ezt csinálja hidegen-melegen is. Máskor meg teljesen elmegy az ereje, az alapjárat alig pöfékel, ilyenkor padlógázzal is csak kb.80-at megy. Ez az a fura helyzet, hogy a 8-as úton kamionok tolnak egy 164-est! Persze, ha a szerelővel megyek, akkor semmi probléma! A számítógép semmi hibát nem mutat, ami rossz lehet benne, az valószínüleg a mérési tartományában dolgozik.
Amit eddig próbáltam:
- fö benzinszűrö csere
- pillangószelep tisztítás
- alapjárati motor csere
- légtömegmérö tisztítás
Ja, és szabályozatlan katalizátoros az eszköz, tehát lambda-szonda nincs.
GEORGE11-05-2005 00:13:27 // 4992
Tudok normál árban szerelőt!!! Kegyetlen árak vannak pesten!!!!!!!!!!
GEORGE11-05-2005 00:11:50 // 4991
adjál nekem bosch számot és mondok rá árat az meg hogy 20ezerért cserélik az röhelyes!!!annyit ne adjál érte te is simán kicseréled!
Danibá11-05-2005 00:08:32 // 4990
sziasztok,
nemrég kértem tanácsot tőletek amire nagyon sok segítő válasz jött amit köszönök :) az a gondom, h van egy 145öm most lett cserélve lambda szonda és főtengelyjeladó amit az spqr-es teszt jelzett, konkrétan a jelenlegi hibajelenség: a fordulatszám álló helyzetben (alapjáraton) ingadozik időnként 500 és 1500 között, menetközben nem, lefulladás nincs. SPQR-be ma rádugták computerre és állítólag az alapjárati motor halott! Mit lehet ilyenkor csinálni 70e a teli ára és 20e a teli szerelése.Kivagyok :) Várom az ötleteket!!!
pb_10-05-2005 15:15:33 // 4989
A 8v-hez a GL-t ajánlják gyárilag, csak a 16v-hez ajánlanak NGK-t és Bosch-t. De mondjuk ha 8v-m lenne és tökéletesen menne NGK-val, nem rohannék a boltba GL-t venni, csak, amikor eljön a csereperiódus.
swan10-05-2005 14:16:33 // 4988
Akkor egy kicsit kezdek megnyugodni. Igaz nekem 8V van de gond nélkül megy NGK-val. Itt lejebb meg csak a Goldent van istenítve Alfához.
Willy10-05-2005 13:29:47 // 4987
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?