Forum >> Szerelőműhely

Peti156Sw01-04-2013 18:59:44 // 43786
Köszönöm az infót András bácsi! :-)
zee01-04-2013 15:11:11 // 43785
Köszi.
Volt e-learn a gépen,csak egy balul sikerült Linux distro telepítés során sérültek a windows alatt tárolt dolgaim és még nem pakoltam vissza.
GTPeti01-04-2013 11:24:30 // 43784
...addig is:

GTPeti01-04-2013 11:23:03 // 43783
1.2 liter hivatalosan. Tutela GI/A. (Egy eLearn-t mindenképpen szerezz majd be!)
zee01-04-2013 10:36:49 // 43782
Köszi mindent. Egy szervo feltöltési mennyiségre lenne még szükségem. Manualban nincs benne,e-learn meg per pill nincs telepítve. köszi előre is.
MikeTheDevil01-04-2013 10:07:56 // 43781
Az első dolgom az volt hogy meg néztem a vezérlést de sajnos az jó.Ma szét szedem a motort mert jobb dolgom úgy se lesz, aztán majd meg írom mi a helyzet a vassal.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 23:14:11 // 43780
Ha nagyon koszos az olaj, akkor lehet hogy elég a csere is. A 146-nál voltam így vele.
(A Spidernél is kétszer cseréltem egy év alatt, mert annyi trutyit kimosott az új olaj.)
GTPeti31-03-2013 23:07:49 // 43779
Ja, szóval nálad akkor nem csak egyszerű folyadékcsere lesz. :(
zee31-03-2013 22:58:23 // 43778
Köszi srácok!

Csak azért kérdem mert ma megint előjött a "megszűnt működni a szervó pár másodpercre" szitu. Persze forgalomban ,menet közben...
Piritu - 1.000.00031-03-2013 22:53:13 // 43777
Én így csináltam a Spideren: klatty
GTPeti31-03-2013 22:44:46 // 43776
Így van, gondoltam ez egyértelmű. De neked van igazad, nem árt mindent leírni, az a biztos.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 22:40:33 // 43775
Leeresztéskor nem kell járni, kifolyik magától. feltöltéskor kell járnia!
GTPeti31-03-2013 22:23:41 // 43774
(Természetesen kormánytekeréskor járjon a motor.)
GTPeti31-03-2013 22:21:25 // 43773
Tartály kupakját meglazítani. Én - ha jól emlékszem - megbontottam a kormányműn a csatlakozásokat és a jobb első kerék előtti spirálnál is. Ezután feltölteni tekergetni és figyelni, mikor kér még folyadékot. SZVSZ kíméletesebb a szervónak, ha a emelőn csinálod és terhelés nélkül forgatod a kormányt.
zee31-03-2013 22:15:14 // 43772
Sziasztok

Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?

Boldog nyulat mindenkinek.

köszi
András bácsi31-03-2013 21:57:53 // 43771
A motortartó bak van útban, azt kell kivenni, egyébként hozzáférni mindenhez.
Kero8231-03-2013 21:26:17 // 43770
Köszönöm a gyors választ, nagy segítség, már egy napja a netet böngészem, de még semmi használhatót nem találtam ezzel kapcsolatban, végül azért írtam ide, mert már nem volt ötletem.
GTPeti31-03-2013 21:15:30 // 43769
Az egy 10A-s biztosítékkal védett táp. Teljesen lényegtelen mi az az E7015, az ábra csak azt mutatja, hogy az is onnan kap tápot. És a tempomat kar is. Ennyi.

A fékpedál-kapcsoló kicserélését (kétkörösre) ne feledd. Anélkül nem fog menni.
Kero8231-03-2013 21:10:46 // 43768
Sziasztok!
A tempomat bekötésével foglalatoskodom, sajnos nincs bekábelezve így nekem kell, de a rajzon bekarikázott részt nem értem: a B1-el jelölt egység D csatlakozójának 14 pin-jébe nincs semmilyen kábel, szóval oda nekem kell majd bekötni és ezt össze kell kötni a tempomatkar 3-as lábával, de a piros karikában levő leágazást nem értem és azt a E7015 sem találom sehol. Valakinek van valami ötlete?
gecsa31-03-2013 21:09:12 // 43767
156nál első kerékcsapágy cseréjéhez kell valami spéci szerszám?
GTPeti31-03-2013 20:52:37 // 43766
Én pont olyanokat olvastam, hogy a vezmód is jobban szereti a 40-es olajat. (Hidegben pedig az 5W-set.) A W60 egyedüli előnye a stabilabb olajfilm, amire nagy igénybevételnél (tartósan magas fordulatszámnál) van szükség. (A fogyasztásra sajnos negatív hatással van.)
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2013 19:47:01 // 43765
öngól:D összekevertem a szezont a ...:D szóval akkor feljebb kell menni hátha jobb lesz:)
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2013 19:41:56 // 43764
csak egy ötlet volt,ha 40-es,akkor nincs más mint egy jó megbontásos szemrevételezés:)
különben is te most kezdesz ki tanulkozni ezekből a csodákból neked kell tudni:D
GTPeti31-03-2013 19:38:20 // 43763
Vékony? Gondolom 5W40 v. 10W40-es olajat tett bele a cartárs. Melegen mindkettő ugyanannyira "vékony".
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2013 19:31:32 // 43762
lehet "vékony" az olaj...
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2013 19:29:44 // 43761
urak valakinek van valami ötlete arra hogy miért húzhat jobbra a gép? az a helyzet hogy csak gyorsításkor érezhető,a gyorsítást úgy is fogalmazhatnám hogy sebességben,mindegy milyen gázállásnál,ha intenzív ha nem.Üresben gurulva,nem. Futóművet állítani már voltam,e miatt is meg más miatt is.Arra gondoltam hogy a hátsó motortartó,középen,már szét volt verve,kicseréltem de nem változott.A fék nem fog be rajta.Valami ötlet?
Peti156Sw31-03-2013 17:03:33 // 43759
Persze mindenkinek boldog nyuszit kìvánok! :-)
Peti156Sw31-03-2013 17:01:59 // 43758
Sziasztok!
Egy 156 facelift 2,4 jtd m-jetről lenne egy kérdésem. Komplett ékszíj cserénél, meg kell dönteni a motort, hogy a görgőket és feszìtőt ki lehessen szedni? Vagy van valami trükkje? Igen csak szűkös a hely.
mizooo31-03-2013 09:39:45 // 43757
Annyira lóghat a hajtókarcsapágy, hogy feljebb megy a dugó? Ha nem akkor szelepről is hallottam már.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 09:38:25 // 43756
Elugrott a vezérlés? Szíjszakadás?
MikeTheDevil31-03-2013 09:35:54 // 43755
Hát sajnos de.Nekem össze jött.
zee31-03-2013 09:31:55 // 43754
Sziasztok

Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?

Boldog nyulat mindenkinek.

köszi
Liquid31-03-2013 09:02:12 // 43753
értemén, de ugye a szelepek nem feltétlenül vannak nyitva a felső holtponton, ellenben a gyertya mindig ottvan, vagy a szelepek verték szét a gyertyát?
pb_31-03-2013 00:47:56 // 43752
Naon 1xűen, nem kell így TSodálkozni.)))
Csöri30-03-2013 22:52:16 // 43751
Ha a szelepeket is össze verte. :-)
Liquid30-03-2013 21:31:22 // 43750
a gyertyát a dugó? azt hogy? olyan nem lehet
Piritu - 1.000.00030-03-2013 21:23:31 // 43749
Hát a hogy lehet? :-O
MikeTheDevil30-03-2013 21:11:04 // 43748
Ma szét szedtem az autót és borzalmas látvány fogadott már a gyertyakivételkor.Az egyes hengerben szét verte a gyertyát a dugó.Ennek a motornak annyi.
atesssz30-03-2013 20:57:44 // 43747
Kecskemét környékén ismertek olyan megbízható szerelőt, akire rá lehet bízni egy TS 16v vezérlés cserét?
szasza(SW)30-03-2013 15:25:59 // 43746
csak manuálom van az meg nem sokat segít:(
GTPeti30-03-2013 15:02:25 // 43745
(Egyébként az eLearn-ben a szöveg mellett képek is vannak.)
GTPeti30-03-2013 15:01:50 // 43744
Pedig "ahány nyelvet beszélsz, annyi ember vagy".
szasza(SW)30-03-2013 14:59:15 // 43743
Köszi!Még mindig nem érteni külföldi:)
GTPeti30-03-2013 14:54:32 // 43742
Kívül, a szélvédő előtti műanyag borítás alatt. Pár csavar és patent tartja. (Ha elfogytak a csavarok, akkor fel lehet óvatosan "tépni". What about eLearn?
szasza(SW)30-03-2013 14:50:20 // 43741
Köszi srácok!
Még nem néztem utána,a motort hol is kell keresnem a motortérben vagy a fülkében?Bocs ha hülyéket kérdezek,de nem vagyok hozzászokva,hogy ezen elromlik valami:)
GT Ɨ|ѯ30-03-2013 13:41:33 // 43740
Ez korrekt, nemsemmi...:-)
Mulder30-03-2013 12:13:18 // 43739
Nekem küldtek 2000 pénzért egyet és inkább kicseréltem az egészet, mert nem tudtuk(hozzáértő emberrel karöltve) megjavítani :D(nem ment minden fokozatban)
Buksi30-03-2013 12:01:01 // 43738
Ez így már kézenfekvőbb! De ha esetleg szelepszárszimmeringet kellene cserélnem én nem ezt a módszert választanám! ;-))
MÁRK15630-03-2013 11:49:44 // 43737
Sziasztok! Valaki tud segíteni? Face előtti 156-hoz ugyan olyan a hátsó lámpa a sportwagonhoz is mint a limuzinhoz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.