Nem tudom, mindenesetre majd felvetem az ötletet, ha addig nem mond valaki valami ezzel ellenkezőt. :)
Kösz!
Forum >> Szerelőműhely
NGC18-02-2013 12:22:41 // 43036
Kimis11118-02-2013 11:42:39 // 43035
Nem akarok butaságot mondani,de...
Ennél az autónál még nem néztem a kuplung munkahenger és a pedál közötti kapcsolatot.
Viszont volt olyan autóm,aminél a kapcsolatot egy állítható szár képezte,amit marha nehezen lehetett megközelíteni. Ezt mikor minka henger lett cserélve,rá kellett állítani az újhoz. Másképp nagy volt a holtjáték és a pedál nem jött vissza...
Ez csak ötlet,még nem néztem,de kézen fekvő...
Ennél az autónál még nem néztem a kuplung munkahenger és a pedál közötti kapcsolatot.
Viszont volt olyan autóm,aminél a kapcsolatot egy állítható szár képezte,amit marha nehezen lehetett megközelíteni. Ezt mikor minka henger lett cserélve,rá kellett állítani az újhoz. Másképp nagy volt a holtjáték és a pedál nem jött vissza...
Ez csak ötlet,még nem néztem,de kézen fekvő...
NGC17-02-2013 19:26:49 // 43034
már ott ilyen volt, amikor elhoztam az autót... új olaj, új főhenger.
gecsa17-02-2013 19:20:48 // 43033
akkor csak levegősödik valahol...más tippem nincs..
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:54:20 // 43032
neki új a főhenger, a hidr.kinyomócsapágy meg 1-2 éves...
NGC17-02-2013 18:53:46 // 43031
akkor teszek majd még egy kört a szervizben
zsiguchan15517-02-2013 18:44:10 // 43029
Biztos kicserélték ?
gecsa17-02-2013 18:04:00 // 43028
először én is azt hittem, de aztán hamar kiderült, mikor csak bubimentes olaj jött a légtelenítőn...
gecsa17-02-2013 18:02:55 // 43027
nekem a felső munkahengerem haldoklik...viszont nálam feléig kijön. onnan lábbal húzom vissza.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:01:39 // 43026
nincs rendesen légtelenítve
NGC17-02-2013 17:59:26 // 43025
munkahengerek jók, a többit nem tudom
amikor kijöttem a szervizből, már ilyen volt... nyilván légtelenítették is, de ott azt mondták, hogy ennyi holtjátéka van, szerintem meg nincs.
amikor kijöttem a szervizből, már ilyen volt... nyilván légtelenítették is, de ott azt mondták, hogy ennyi holtjátéka van, szerintem meg nincs.
gecsa17-02-2013 17:55:39 // 43024
olaj szintet tartja? nem levegősödik?munkahengerek jók?
NGC17-02-2013 17:35:55 // 43023
Üdv!
Egy hete cseréltettem a kuplung főhengert, mert a pedál nem jött föl a helyére rendesen. A szerelés után sem jön vissza, ugyanolyan, mint volt.
Mi a gond?
Kösz!
Egy hete cseréltettem a kuplung főhengert, mert a pedál nem jött föl a helyére rendesen. A szerelés után sem jön vissza, ugyanolyan, mint volt.
Mi a gond?
Kösz!
gecsa16-02-2013 22:36:51 // 43022
nekem nem villantotta..de az ajtót nyitotta, és zárta...amíg a mikrokapcsoló le nem tört tőből..
GTPeti16-02-2013 22:31:56 // 43021
Pedig az indexet a gyári RF-vevő bizony vezérli. Ezért van közvetlenül mellé telepítve a vészvillogó reléje (ezt abajgatja).
gecsa16-02-2013 22:30:51 // 43020
nekem mikor működött, se hang, se index..
GTPeti16-02-2013 20:32:04 // 43019
Dehogy kellene. A központizárak sosem pittyennek.
ystuc16-02-2013 20:31:15 // 43018
Hangot az enyém sem ad, de villan az index.
padand16-02-2013 20:24:30 // 43017
Üdv!
Miért lehet az, hogy az autóm távirányítós zárásnál nyitásnál nem villan, meg hangot sem ad? gyárilag csak kellene neki nem? 156 SW 2000, 1,9 JTD
Miért lehet az, hogy az autóm távirányítós zárásnál nyitásnál nem villan, meg hangot sem ad? gyárilag csak kellene neki nem? 156 SW 2000, 1,9 JTD
gecsa16-02-2013 20:15:49 // 43016
sérülés nélkül legalábbis...
egyébként semeddig nem tart leszedni, csak pár csavar kérdése (emlékeim szerint 5-6db?)+ az ablaktörlőkar...
egyébként semeddig nem tart leszedni, csak pár csavar kérdése (emlékeim szerint 5-6db?)+ az ablaktörlőkar...
Kareszka198416-02-2013 18:51:23 // 43013
csavarral a vizsugar magassagat lehet allitani
Fairlane16-02-2013 18:35:36 // 43012
147/GT ablakmosó fúvókát ki lehet venni felfelé, anélkül, hogy az ember leszedné a mhtető belső burkolatát?
Van az oldalán egy csavar, azzal mit lehet állítani?
Jelenleg az egyik nyílás csak hugyozik. Belefújtam kompresszorral a csövébe, hátha...
A többi újkori alfáé is ilyen? Cserélte már valaki olyanra ami jobban ködöl?
Van az oldalán egy csavar, azzal mit lehet állítani?
Jelenleg az egyik nyílás csak hugyozik. Belefújtam kompresszorral a csövébe, hátha...
A többi újkori alfáé is ilyen? Cserélte már valaki olyanra ami jobban ködöl?
GTPeti16-02-2013 18:31:55 // 43011
Lehet, hogy szándékosan gyengék, hogy csillapítsanak. Lehet.
mreni16-02-2013 18:27:34 // 43010
jaja én a gyenge rugókra tippelnék,biztos hogy nem kellene ezt csinálnia.
Ezért lennék kíváncsi egy felújítottra,hogy az mit tudhat.
Ezért lennék kíváncsi egy felújítottra,hogy az mit tudhat.
GTPeti16-02-2013 18:20:52 // 43009
Nekem is beremeg. És akkor is, mikor pályán kinyomod a kuplungot. Az én elméletem szerint a gyári is ezt csinálhatta újkorában, mikor még könnyebben járt. (Csak akkor sajnos nem volt hozzá szerencsém még. :) Próbálgattam az új céges Polo-t, az is ezt csinálja. (Visszaugrik a kerék, mert visszaállnak a rugók. Lehet, hogy túl gyengék a rugók?)
mreni16-02-2013 18:18:50 // 43008
jaa,az más,de gondolom gyuri is úgy gondolta a 200ezret,hogy mindennel együtt,mindegy.
Viszont az új kettőstömegűvel is beremeg leállításkor. ilyenkor mi van? :D
Viszont az új kettőstömegűvel is beremeg leállításkor. ilyenkor mi van? :D
GTPeti16-02-2013 18:17:01 // 43007
"140 a kuplungszett+lendkerék" Na. Én a max. 140-et pont ezekre értettem. (Tudom, hogy még kell ez-az.)
mreni16-02-2013 18:15:02 // 43005
feltételezzük hogy 140 a kuplungszett+lendkerék akkor még kb 6 az olaj,10 a szimeringek+én ilyenkor a középső féltengely csapágyát is ki szoktam cserélni az megint 4ezer+20-as munkadíj.
GTPeti16-02-2013 18:14:19 // 43004
Drágábbak a 146 JTD cuccai, mint a 156-é?
mreni16-02-2013 18:11:35 // 43003
én is tegnap kuplungoztam 46jtd-t,majd 180volt a művelet mindennel együtt,ettől olcsóbban új cuccokkal nincs meg a dolog.
GTPeti16-02-2013 16:31:11 // 43002
A 200eFt egyébként nem kicsit durva ár volt. Max. 140-ből mindenképpen ki kell jönnie.
GTPeti16-02-2013 16:30:34 // 43001
A legjobb megoldás ez esetben tényleg valami megszállott és hozzáértő felújítómester lenne.
gecsa16-02-2013 16:06:03 // 43000
volt már róla szó itt is....volt sok pro és kontra érv is..
Kimis11116-02-2013 15:44:27 // 42999
én mintha láttam volna olyan szettet,ami a kettőstömegű lendkereket kiváltja hagyományosra...jelzem,nincs tapasztalatom ebben de érdekelne a dolog...
Esetleg más hallott erről?
Esetleg más hallott erről?
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2013 14:23:27 // 42998
Ezzel az a baj, hogy egyre több tapasztalat mutatja azt, hogy nem megy el 200+ ekm-t, csak 200+ km-t. Üzenőfalon és telefonon is eszmét cseréltünk pár cartárssal ezügyben, nem egyedül jártam így, nem fogható a chiptuningra sem, a cartársak autója jó állapotú és gyári programos.Ők még annyit se mentek el a Valeo féle új kuplunggal és lendkerékkel mint én. Úgyhogy a kérdés jogos, a választ én sem tudom, pedig nagyon szeretném tartósan és jól megoldani a problémát.
Egyszer ráment 200e Ft-om a teljes új szettre, és azóta levezettem több mint 100e km-t erős kompromisszumok közepedte. Jó, az első 200km tökéletes volt, az első 10e tűrhető. Onnantól rosszabb volt mint a gyárival amit kivettünk. Ha nem kellett volna visszaküldenem "csere" alkatrészként, már visszarakattam volna az eredetit. Mindenesetre még 100e-t nem szeretnék így levezetni, úgyhogy én is keresem a megoldást.
Egyszer ráment 200e Ft-om a teljes új szettre, és azóta levezettem több mint 100e km-t erős kompromisszumok közepedte. Jó, az első 200km tökéletes volt, az első 10e tűrhető. Onnantól rosszabb volt mint a gyárival amit kivettünk. Ha nem kellett volna visszaküldenem "csere" alkatrészként, már visszarakattam volna az eredetit. Mindenesetre még 100e-t nem szeretnék így levezetni, úgyhogy én is keresem a megoldást.
Evi15616-02-2013 13:52:58 // 42997
Köszike! Próbálkozom....
gecsa16-02-2013 12:01:11 // 42996
a lényeg, hogy az áramkört szakítsuk meg..:) a negatívot könnyebb lehúzni a hozzáférhetőség miatt.. ;)
GTPeti16-02-2013 11:32:02 // 42995
"meg a pozitívat......" Semmi jelentőssége nincs.
A lényeg, hogy szigetelve legyenek (pl. ronggyal) a szabadon maradó részek (az akksi pólusa és a szabad saru).
A lényeg, hogy szigetelve legyenek (pl. ronggyal) a szabadon maradó részek (az akksi pólusa és a szabad saru).
Kareszka198416-02-2013 09:48:54 // 42994
oraegyseg cserekor melyik sarut kell lekotni? esetleg mindket polust? s akkor mien sorrendben le/fel?
Evi15616-02-2013 09:05:11 // 42993
Köszönöm! Az aksisarút levettük az este is de mondjuk nem 45 percig meg a pozitívat......
gecsa16-02-2013 09:02:20 // 42992
esetleg használd a jobb oldali keresőt, mert előfordult mással is már.. amíg ezt csinálod, első körben próbáld meg, hogy lehúzod az akksi negatív saruját 45 percig..
Evi15616-02-2013 09:02:01 // 42991
Értem! Köszi szépen! Akkor megpróbálom!
gecsa16-02-2013 09:00:43 // 42990
amiről te beszélsz, az le van írva a kézikönyvben, de kártya nélkül esélytelen, és macerás lenne ha mindig 5 percig tartana az indítás. :)
Evi15616-02-2013 08:53:24 // 42989
KÖSZIKE! Nincs kártyánk ..:-(( Hogy lehet kiüttetni??
Bilux16-02-2013 08:50:15 // 42988
Ki lehet üttetni vagy ha megvan a kódkártyád a kocsihoz akkor szükség indítást csinálhatsz.
Azt viszont már nem tudom hogyan
Azt viszont már nem tudom hogyan
Evi15616-02-2013 08:50:07 // 42987
Ok! Köszike megpróbálom! Másik kulccsal is próbáltam és most akkor megpróbálom a dobozt megkeresni ...hátha! De ezt mitől csinálja???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?