Forum >> Szerelőműhely

NGC18-02-2013 12:22:41 // 43036
Nem tudom, mindenesetre majd felvetem az ötletet, ha addig nem mond valaki valami ezzel ellenkezőt. :)
Kösz!
Kimis11118-02-2013 11:42:39 // 43035
Nem akarok butaságot mondani,de...
Ennél az autónál még nem néztem a kuplung munkahenger és a pedál közötti kapcsolatot.
Viszont volt olyan autóm,aminél a kapcsolatot egy állítható szár képezte,amit marha nehezen lehetett megközelíteni. Ezt mikor minka henger lett cserélve,rá kellett állítani az újhoz. Másképp nagy volt a holtjáték és a pedál nem jött vissza...
Ez csak ötlet,még nem néztem,de kézen fekvő...
NGC17-02-2013 19:26:49 // 43034
már ott ilyen volt, amikor elhoztam az autót... új olaj, új főhenger.
gecsa17-02-2013 19:20:48 // 43033
akkor csak levegősödik valahol...más tippem nincs..
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:54:20 // 43032
neki új a főhenger, a hidr.kinyomócsapágy meg 1-2 éves...
NGC17-02-2013 18:53:46 // 43031
akkor teszek majd még egy kört a szervizben
NGC17-02-2013 18:52:22 // 43030
biztos.
zsiguchan15517-02-2013 18:44:10 // 43029
Biztos kicserélték ?
gecsa17-02-2013 18:04:00 // 43028
először én is azt hittem, de aztán hamar kiderült, mikor csak bubimentes olaj jött a légtelenítőn...
gecsa17-02-2013 18:02:55 // 43027
nekem a felső munkahengerem haldoklik...viszont nálam feléig kijön. onnan lábbal húzom vissza.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2013 18:01:39 // 43026
nincs rendesen légtelenítve
NGC17-02-2013 17:59:26 // 43025
munkahengerek jók, a többit nem tudom
amikor kijöttem a szervizből, már ilyen volt... nyilván légtelenítették is, de ott azt mondták, hogy ennyi holtjátéka van, szerintem meg nincs.
gecsa17-02-2013 17:55:39 // 43024
olaj szintet tartja? nem levegősödik?munkahengerek jók?
NGC17-02-2013 17:35:55 // 43023
Üdv!
Egy hete cseréltettem a kuplung főhengert, mert a pedál nem jött föl a helyére rendesen. A szerelés után sem jön vissza, ugyanolyan, mint volt.
Mi a gond?
Kösz!
gecsa16-02-2013 22:36:51 // 43022
nekem nem villantotta..de az ajtót nyitotta, és zárta...amíg a mikrokapcsoló le nem tört tőből..
GTPeti16-02-2013 22:31:56 // 43021
Pedig az indexet a gyári RF-vevő bizony vezérli. Ezért van közvetlenül mellé telepítve a vészvillogó reléje (ezt abajgatja).
gecsa16-02-2013 22:30:51 // 43020
nekem mikor működött, se hang, se index..
GTPeti16-02-2013 20:32:04 // 43019
Dehogy kellene. A központizárak sosem pittyennek.
ystuc16-02-2013 20:31:15 // 43018
Hangot az enyém sem ad, de villan az index.
padand16-02-2013 20:24:30 // 43017
Üdv!

Miért lehet az, hogy az autóm távirányítós zárásnál nyitásnál nem villan, meg hangot sem ad? gyárilag csak kellene neki nem? 156 SW 2000, 1,9 JTD
gecsa16-02-2013 20:15:49 // 43016
sérülés nélkül legalábbis...
egyébként semeddig nem tart leszedni, csak pár csavar kérdése (emlékeim szerint 5-6db?)+ az ablaktörlőkar...
mreni16-02-2013 19:01:45 // 43015
kitudja..
mreni16-02-2013 19:01:31 // 43014
nem lehet
Kareszka198416-02-2013 18:51:23 // 43013
csavarral a vizsugar magassagat lehet allitani
Fairlane16-02-2013 18:35:36 // 43012
147/GT ablakmosó fúvókát ki lehet venni felfelé, anélkül, hogy az ember leszedné a mhtető belső burkolatát?
Van az oldalán egy csavar, azzal mit lehet állítani?
Jelenleg az egyik nyílás csak hugyozik. Belefújtam kompresszorral a csövébe, hátha...

A többi újkori alfáé is ilyen? Cserélte már valaki olyanra ami jobban ködöl?


Ez egy fos műanyag...
GTPeti16-02-2013 18:31:55 // 43011
Lehet, hogy szándékosan gyengék, hogy csillapítsanak. Lehet.
mreni16-02-2013 18:27:34 // 43010
jaja én a gyenge rugókra tippelnék,biztos hogy nem kellene ezt csinálnia.
Ezért lennék kíváncsi egy felújítottra,hogy az mit tudhat.
GTPeti16-02-2013 18:20:52 // 43009
Nekem is beremeg. És akkor is, mikor pályán kinyomod a kuplungot. Az én elméletem szerint a gyári is ezt csinálhatta újkorában, mikor még könnyebben járt. (Csak akkor sajnos nem volt hozzá szerencsém még. :) Próbálgattam az új céges Polo-t, az is ezt csinálja. (Visszaugrik a kerék, mert visszaállnak a rugók. Lehet, hogy túl gyengék a rugók?)
mreni16-02-2013 18:18:50 // 43008
jaa,az más,de gondolom gyuri is úgy gondolta a 200ezret,hogy mindennel együtt,mindegy.

Viszont az új kettőstömegűvel is beremeg leállításkor. ilyenkor mi van? :D
GTPeti16-02-2013 18:17:01 // 43007
"140 a kuplungszett+lendkerék" Na. Én a max. 140-et pont ezekre értettem. (Tudom, hogy még kell ez-az.)
mreni16-02-2013 18:15:14 // 43006
nem :)
mreni16-02-2013 18:15:02 // 43005
feltételezzük hogy 140 a kuplungszett+lendkerék akkor még kb 6 az olaj,10 a szimeringek+én ilyenkor a középső féltengely csapágyát is ki szoktam cserélni az megint 4ezer+20-as munkadíj.
GTPeti16-02-2013 18:14:19 // 43004
Drágábbak a 146 JTD cuccai, mint a 156-é?
mreni16-02-2013 18:11:35 // 43003
én is tegnap kuplungoztam 46jtd-t,majd 180volt a művelet mindennel együtt,ettől olcsóbban új cuccokkal nincs meg a dolog.
GTPeti16-02-2013 16:31:11 // 43002
A 200eFt egyébként nem kicsit durva ár volt. Max. 140-ből mindenképpen ki kell jönnie.
GTPeti16-02-2013 16:30:34 // 43001
A legjobb megoldás ez esetben tényleg valami megszállott és hozzáértő felújítómester lenne.
gecsa16-02-2013 16:06:03 // 43000
volt már róla szó itt is....volt sok pro és kontra érv is..
Kimis11116-02-2013 15:44:27 // 42999
én mintha láttam volna olyan szettet,ami a kettőstömegű lendkereket kiváltja hagyományosra...jelzem,nincs tapasztalatom ebben de érdekelne a dolog...
Esetleg más hallott erről?
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2013 14:23:27 // 42998
Ezzel az a baj, hogy egyre több tapasztalat mutatja azt, hogy nem megy el 200+ ekm-t, csak 200+ km-t. Üzenőfalon és telefonon is eszmét cseréltünk pár cartárssal ezügyben, nem egyedül jártam így, nem fogható a chiptuningra sem, a cartársak autója jó állapotú és gyári programos.Ők még annyit se mentek el a Valeo féle új kuplunggal és lendkerékkel mint én. Úgyhogy a kérdés jogos, a választ én sem tudom, pedig nagyon szeretném tartósan és jól megoldani a problémát.
Egyszer ráment 200e Ft-om a teljes új szettre, és azóta levezettem több mint 100e km-t erős kompromisszumok közepedte. Jó, az első 200km tökéletes volt, az első 10e tűrhető. Onnantól rosszabb volt mint a gyárival amit kivettünk. Ha nem kellett volna visszaküldenem "csere" alkatrészként, már visszarakattam volna az eredetit. Mindenesetre még 100e-t nem szeretnék így levezetni, úgyhogy én is keresem a megoldást.
Evi15616-02-2013 13:52:58 // 42997
Köszike! Próbálkozom....
gecsa16-02-2013 12:01:11 // 42996
a lényeg, hogy az áramkört szakítsuk meg..:) a negatívot könnyebb lehúzni a hozzáférhetőség miatt.. ;)
GTPeti16-02-2013 11:32:02 // 42995
"meg a pozitívat......" Semmi jelentőssége nincs.
A lényeg, hogy szigetelve legyenek (pl. ronggyal) a szabadon maradó részek (az akksi pólusa és a szabad saru).
Kareszka198416-02-2013 09:48:54 // 42994
oraegyseg cserekor melyik sarut kell lekotni? esetleg mindket polust? s akkor mien sorrendben le/fel?
Evi15616-02-2013 09:05:11 // 42993
Köszönöm! Az aksisarút levettük az este is de mondjuk nem 45 percig meg a pozitívat......
gecsa16-02-2013 09:02:20 // 42992
esetleg használd a jobb oldali keresőt, mert előfordult mással is már.. amíg ezt csinálod, első körben próbáld meg, hogy lehúzod az akksi negatív saruját 45 percig..
Evi15616-02-2013 09:02:01 // 42991
Értem! Köszi szépen! Akkor megpróbálom!
gecsa16-02-2013 09:00:43 // 42990
amiről te beszélsz, az le van írva a kézikönyvben, de kártya nélkül esélytelen, és macerás lenne ha mindig 5 percig tartana az indítás. :)
Evi15616-02-2013 08:53:24 // 42989
KÖSZIKE! Nincs kártyánk ..:-(( Hogy lehet kiüttetni??
Bilux16-02-2013 08:50:15 // 42988
Ki lehet üttetni vagy ha megvan a kódkártyád a kocsihoz akkor szükség indítást csinálhatsz.
Azt viszont már nem tudom hogyan
Evi15616-02-2013 08:50:07 // 42987
Ok! Köszike megpróbálom! Másik kulccsal is próbáltam és most akkor megpróbálom a dobozt megkeresni ...hátha! De ezt mitől csinálja???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.