Elearn-ban részletesen le van írva.
Már nem emlékszem pontosan, de mintha elég lenne egy drót. A gombok tkp különböző ellenállások, ezeket az ellenállásszinteket figyeli a fejegység.
Szerintem első körben mérd meg a kábel két végét, hogy nem-e szakadás.
Forum >> Szerelőműhely
Fairlane02-03-2013 23:26:37 // 43236
kesa02-03-2013 23:01:09 // 43235
Ha esélyes a lendkerék méretprobléma, akkor miért nem nézelődsz ebben az irányban?
Lehet azzal kókányoltak valamit.
Lehet azzal kókányoltak valamit.
atis_166jtd02-03-2013 22:16:24 // 43234
Srácok SOS szükségem lenne egy relére 166-hoz. Jobb lábtér oldalsó bőr burkolata alatt található szürke 60661539-es szám található rajta. Ha valakinek van kérem jelezze oldalamra. Köszönöm szépen!!
GTPeti02-03-2013 21:01:42 // 43233
Jó, hogy szólsz. Még nem írtam meg a gyártónak, hogy a hirtelen-feszültségváltozás-figyelést finomítság. (Ha fullratöltött akkunál lesz zárlatos egy cella, akkor pont olyan feszültség jön létre a kapcsokon, mint egy totál lemerült akkunál. Ha a töltő ezt nem veszi észre-> tovább tölt-> x-plosion. Az igaz, hogy nehéz eldönteni, hogy önindítózás miatt v. cellazárlat miatt következett be a feszültségesés. Elsőnél nem baj, ha a töltő áramkorlátozottan aktív marad.)
droberto02-03-2013 20:58:18 // 43232
Jáh, értem! Nekem csak télen 10°C alatt van rajta.
A robogó akksit meg 2x tölti. 1x mikor felhozom a lakásba december elején, és 1x mikor beszerelem március közepén. :)
A robogó akksit meg 2x tölti. 1x mikor felhozom a lakásba december elején, és 1x mikor beszerelem március közepén. :)
droberto02-03-2013 20:52:51 // 43231
Azt olvastam róla, hogy azt tudja amit az ipari töltők, csak ez a lakossági változat.
GTPeti02-03-2013 20:51:03 // 43230
Ja, hogy érdemben is reagáljak. Egy hátránya van a CTEK-nek: Konnektor kell hozzá. Ha lenne ilyen a garázsban... mindig ez lógna az akksin. De sajnos nincs. Vannak ilyen furcsaságok No-ban.
GTPeti02-03-2013 20:49:50 // 43229
"kis CTEK" A "kis" elég relatív. :) Az MXS 5.0 már nem is olyan kicsi. Viszont nagyon jó cucc...
droberto02-03-2013 20:41:47 // 43228
andrej03102-03-2013 19:51:57 // 43227
Nem haragszom telyes mértékben igazad van.Csak már kifogytam minden ötletből idegbeteg vagyok ma látta két autó szerelő is és csodálkozot hogy ilyet még nemláttak
Forsberg02-03-2013 19:47:14 // 43226
Ismertek olyat, vagy esetleg van közöttetek olyan valaki, aki kötött már be multikormányt?
Mert amióta megvettem a kocsit, nekem nem működik, De most úgy döntöttem, ha már van, működjön. :) Gyári fej van a kocsiban. Utána olvastam külföldi fórumokon, ott írják, hogy a zöld mini iso-ból mennek a kábelek a kormányhoz. Ma megnéztem, nekem összesen 1 szál megy onnan, de biztos, hogy több kellene, azt hiszem 3, ha telefonos a kezelő (nem az), akkor több. Köszönöm szépen előre is, az érdemi infót!
Mert amióta megvettem a kocsit, nekem nem működik, De most úgy döntöttem, ha már van, működjön. :) Gyári fej van a kocsiban. Utána olvastam külföldi fórumokon, ott írják, hogy a zöld mini iso-ból mennek a kábelek a kormányhoz. Ma megnéztem, nekem összesen 1 szál megy onnan, de biztos, hogy több kellene, azt hiszem 3, ha telefonos a kezelő (nem az), akkor több. Köszönöm szépen előre is, az érdemi infót!
kesa02-03-2013 19:37:21 // 43225
Ne haragudj, hogy ezt írom, de véleményem szerint amit most teszel, az egy valószínűleg gányolással elcseszett autó tovább gányolása, amitől az még elcseszettebb lesz. Valószínűleg ideig-óráig működik majd, de még nagyobb szopás lesz majd "javítani".
andrej03102-03-2013 18:52:22 // 43224
Sziasztok sajna még mindí az a bajom mint napok óta.Mint írtam egyszer csak bent maradt a kuplung pedálom cseréltem két kuplung hengert,telyes kuplung szetet de semmi javulás , A volt tulaj álitása szerint egy 145 ösből való a moci és 146 os a váltó és kicsi volt a lendkerék és elég sokat szenvedett a szerelő míg összehozta.
nos amint a képen látható én megnagyobiíottam a váltó tetelyén lévő nyílást és azon látszot hogy mikor telyesen kivan nyomva a kuplung csak akkor éri el a kinyomó csapágy a nyomólapott medig a hogy a másik képen van a kinyomó szerkezet oks telyesen kinyomja a csapágyat szinte majd leesik.
és lefotóztam a lendkereket is ,szerintem ez lesz a ludas ,valószinü vastagab kel majd bele most megpróbáltam a régi kinyomó csapágyat szétkaptam ét hozzátoldottam az ujhoz így működik ahogy a képen van csak attól félek hogy így meg lehet csúszni fog a kuplung
mreni02-03-2013 16:07:35 // 43223
az elsőt azt eléggé(bölcső leengedéses story) a hátsó nem nagy kaland.
mreni02-03-2013 16:07:06 // 43222
én is ZAP-ot ajánlok már egy ideje,tényleg jó cucc,az 56-ba is ez került most.
Bilux02-03-2013 16:04:04 // 43221
156-ban a stabrudat mennyire szopás cserélni?
GTPeti02-03-2013 14:34:02 // 43220
(Az autót ritkán használom, főleg télen. A generátor jó, de a megtett utak rövidek voltak.)
GTPeti02-03-2013 14:33:11 // 43219
Ma észrevettem, hogy az akkufeszültség vészesen alacsony. Rendszeresen szoktam tölteni, de kiderült, hogy a töltővel volt vmi gond és igazából nem töltött.
Amiért írok, az az, hogy a 80Ah-s ZAP akksi még így, szinte közel a lemerült állapothoz is tisztességesen indított.
(...az indításgátló viszont nem tolerálta, hogy túl alacsony értékre esik vissza indítózáskor a feszültség. Ebből derült ki, hogy mi is a helyzet. Ezekután kap az akku egy szulfátlanító-kezelést és egy szulfátlanító-dobozkát is fixen beépítve.)
Most is bebizonyosodott, hogy a lengyelek nagyon korrekt terméket hoztak össze.
Amiért írok, az az, hogy a 80Ah-s ZAP akksi még így, szinte közel a lemerült állapothoz is tisztességesen indított.
(...az indításgátló viszont nem tolerálta, hogy túl alacsony értékre esik vissza indítózáskor a feszültség. Ebből derült ki, hogy mi is a helyzet. Ezekután kap az akku egy szulfátlanító-kezelést és egy szulfátlanító-dobozkát is fixen beépítve.)
Most is bebizonyosodott, hogy a lengyelek nagyon korrekt terméket hoztak össze.
szeda02-03-2013 11:49:03 // 43218
Én már túl vagyok a gumi fékcsöveken, felújító készleten, komplett fékolajcserén is.Bevettem egy leszarom tablettát és jó időben megint betétet cserélek.
panboy02-03-2013 10:59:27 // 43217
De kiszerelt satupados állapotban is ez a jelenség.. húzom a kart a nyergen és csak kifeleje jön letekeredik a henger... tömítés nélkül jó , most olvastam hogy megkell csiszolni egy kicsit a munkahengert,mondjuk és letakarítottam már de muszáj valamivel próbálkozni
Jorjie02-03-2013 10:42:57 // 43216
Elérkezett a gumi fékcső cseréjének az ideje.
GTPeti02-03-2013 09:43:58 // 43215
Nincs. Az ABS elektronika figyeli a megcsúszást.
forrasr02-03-2013 09:43:20 // 43214
ABS-eseken nem nagyon szokott lenni, ha a karos mechanikus cuccra gondolsz
Kicsu02-03-2013 09:39:53 // 43213
156-on van hátsó fékhez tartozó fékerőszabályzó? Olyasmi mint a 155-ön?
szeda02-03-2013 09:22:17 // 43212
Nálam ugyanez a baj.Nekem elengedi de nem rendesen.Ősz óta megette a belső fékbetétet.Látszólag jól mozog ha lent van a kerék mégis érzem hogy fog amikor lassan gurulok mert nagyon szarul gurul.Már százszor szétkaptam, kitisztítottam
panboy02-03-2013 07:43:11 // 43211
Próbáltam összeépítve de úgy még a bowdent se tudom beakasztani,egyszer meghúztam a bowden kart a nyergen és máris teljesen befog. Az oké hogy vissza nem megy a munkahenger de a bállított helyére esetemben teljesen betekerve (mivel új tárcsák új pofák vannak) nem tér vissza mindig minden húzással csak kifele jön. Ez így biztos nem jó.. A másik oldali működik ,meghúzom kijön a henger szorítja a pofákat a tárcsához majd láthatóan visszamegy a beállított helyére ha kiengedem.
Forsberg01-03-2013 22:36:14 // 43210
Jogos. :)
Persze, a pedálnál szét lett húzva, majd befújva, de nem ért semmit.
Inkább az, ha a kábelt mozgatom. Van egy pont, ahol hibátlan, de gondolom elmozdul és jön a hiba.
Persze, a pedálnál szét lett húzva, majd befújva, de nem ért semmit.
Inkább az, ha a kábelt mozgatom. Van egy pont, ahol hibátlan, de gondolom elmozdul és jön a hiba.
Fairlane01-03-2013 22:08:51 // 43209
Van amit nem lehet cserélni egy autón ? :)
A csatlakozók széthuzigálásán és kontaktsprézésén már túl vagy?
A csatlakozók széthuzigálásán és kontaktsprézésén már túl vagy?
Forsberg01-03-2013 21:44:46 // 43208
Sziasztok!
147-esen lehet cserélni azt a kábelt, ami a gázpedálból megy a motortérbe?
Egyáltalán merre megy? :)
Mert sokszor dob hibakódot, mintha a gázpedál potméter lenne rossz, de gázpedál csere sem oldotta meg a problémát. Ha a gázpedálnál a kábelt mozgatom, akkor működik egy darabig, aztán idővel újra előjön a hiba, és jön a tiltás hibakóddal.
Tehát olyan, mintha a kábel lenne eltörve valahol, vagy nem érintkezne rendesen.
147-esen lehet cserélni azt a kábelt, ami a gázpedálból megy a motortérbe?
Egyáltalán merre megy? :)
Mert sokszor dob hibakódot, mintha a gázpedál potméter lenne rossz, de gázpedál csere sem oldotta meg a problémát. Ha a gázpedálnál a kábelt mozgatom, akkor működik egy darabig, aztán idővel újra előjön a hiba, és jön a tiltás hibakóddal.
Tehát olyan, mintha a kábel lenne eltörve valahol, vagy nem érintkezne rendesen.
Piritu - 1.000.00001-03-2013 21:32:10 // 43207
Nagyon úgy néz, ki hogy megfelelően működik. A dugattyú SOSEM fog magától láthatóan visszamenni, ahhoz vissza kell tekerni. Normál esetben - ha ott a tárcsa - csak tized mm-eket tud kitolni, annyi meg be van építve a holtjátékába, annyit enged is vissza.
panboy01-03-2013 21:16:59 // 43206
Szevasztok!
Féknyereggel kapcsolatba lenne kérdésem(hátsó) 166on. Felújításba vagyok 1 megvan összerakva gumitömítések stb cserélve,minden stimmel,viszont a második érdekes jelenséget produkál, a munkahenger kitekeredik , tehát ha húzom a kézifék karját csak kifele jön folyamatosan a munkahenger,nem tér vissza...,több tömítéssel és munkahengerrel is próbáltam. Most vettem egy bontott nyerget,az is ugyanezt produkálja..... Van erre magyarázat,megoldás,hátha foglalkozott már valaki a nyergekkel.köszi
Féknyereggel kapcsolatba lenne kérdésem(hátsó) 166on. Felújításba vagyok 1 megvan összerakva gumitömítések stb cserélve,minden stimmel,viszont a második érdekes jelenséget produkál, a munkahenger kitekeredik , tehát ha húzom a kézifék karját csak kifele jön folyamatosan a munkahenger,nem tér vissza...,több tömítéssel és munkahengerrel is próbáltam. Most vettem egy bontott nyerget,az is ugyanezt produkálja..... Van erre magyarázat,megoldás,hátha foglalkozott már valaki a nyergekkel.köszi
andrej03101-03-2013 19:11:15 // 43205
Sajnos így van és egyre több iparban
Kimis11101-03-2013 18:54:11 // 43204
Mindig kiderül valami gányolás....
andrej03101-03-2013 18:45:07 // 43203
hát elképzelhető pedig neki is alfája van egy 156 os és amikor elvittem egy boxer mocis 146 ost hogy kihagy egy henger azt felelte ha a kontrol lámpa nemjelez nincs semmi baja
opedig akár hol voltam rögtön megjegyezték hogy kihagy Sajnos elég nehéz normális szerelőt szerezni
opedig akár hol voltam rögtön megjegyezték hogy kihagy Sajnos elég nehéz normális szerelőt szerezni
mreni01-03-2013 18:35:09 // 43202
szerintem próbáld meg,lehet hogy a vadbarom más pozícióba ütötte rá,nem úgy ahogy gyárilag van
andrej03101-03-2013 18:34:18 // 43201
próbáljam finoman lefeszegetni?
mreni01-03-2013 18:20:52 // 43200
igen erre gondolok,szerintem itt lesz a gond
andrej03101-03-2013 18:17:52 // 43199
Erre gondolsz amit sárgával jelöltem ?A zéger gyürüt levettem próbáltam mozgatno de semmi nemakart lejönni így mikor a váltó a földön telyesen kinyomja a csapágyat,
próbáltam egy mérőszallagal lemérni a lendkerék és kinyomórészt és azt a váltó belsejébe átmérni és akkor éri el a körmöket a csapágy amikor telyesen kivan nyomva.
Álitólag amikor mocit cseréltetett az első tulaj valami gubanc volt mert nempasszolt a lendkerék és akkor okoskodott valamit a szerelő és nagyon bent fogott a kuplung de működött
próbáltam egy mérőszallagal lemérni a lendkerék és kinyomórészt és azt a váltó belsejébe átmérni és akkor éri el a körmöket a csapágy amikor telyesen kivan nyomva.
Álitólag amikor mocit cseréltetett az első tulaj valami gubanc volt mert nempasszolt a lendkerék és akkor okoskodott valamit a szerelő és nagyon bent fogott a kuplung de működött
mreni01-03-2013 15:50:13 // 43198
kiemelő villa tengelye milyen állapotban van? a felső bordázott részre gondolok ahol a munkahenger nyomja,az is meg tud tréfálni...
andrej03101-03-2013 15:46:29 // 43197
minden ugyan olyan a kiszerelt cuccost átvittem a szomszéd autóalkatrészeshez és aszerint rendelte és a régiek is jóálapotuak ezért nemértem de emiatt is kellet szétszednem
mreni01-03-2013 15:43:28 // 43196
kinyomócsapágyad és a szerkezet olyan mint ami benne volt?
andrej03101-03-2013 15:06:40 // 43195
A körmöknek a nyomólapon enyire bent kéne lennie ?
andrej03101-03-2013 15:04:19 // 43194
Ezt nemigazán értem .A képen nemjól ál a villa ? mert ráakadt a csapágy füle és tolta húzta ahogy íllik csak amikor összerakom nemtudom miért nem éri el a csapágy a nyomólapot ? Amikor már félcentire van a villa füle a váltó falátol akkor koppan ,hallani hogy nekiütközött a csapágy a körmöknek a hogy a képen látni. De miért ilyen későn ér neki ?
mreni01-03-2013 14:56:34 // 43193
valami itt nagyon nem jó.... a villa egy féle képen állhat csak,így tud beakadni a csapágy fülébe.
andrej03101-03-2013 14:53:27 // 43192
SOS tudnátok képeket küldeni hogyan kel álni alfa 146 os kuplung nyomólap körmeinek,és aváltón lévő kinyomó villának hyogyan kel álni?
mivel mint már tegnap írtam egyszer csak bent maradt a kuplungom és kikaptam a váltót cseréltem kinyomó csapágyat,kuplungtárcsát,és kinyomólapott persze a bentlévők is hibátlanok voltak.
Most mikor visszaraktam a váltót ismét ugyan az a jelenség és a képeken látni hogy nagyon bentvannak a nyomólap körmei valamint majdnem a sebváltó falának ütközik a nyomóvilla karja ,egy újjal tudom ide oda mozgatni..
álitólag 145 ös alfa TS é a moci és 146 ts a váltó az előző tulaj mondta de elvileg ugyan az a 145 és 146 váltója és mocia is?
mivel mint már tegnap írtam egyszer csak bent maradt a kuplungom és kikaptam a váltót cseréltem kinyomó csapágyat,kuplungtárcsát,és kinyomólapott persze a bentlévők is hibátlanok voltak.
Most mikor visszaraktam a váltót ismét ugyan az a jelenség és a képeken látni hogy nagyon bentvannak a nyomólap körmei valamint majdnem a sebváltó falának ütközik a nyomóvilla karja ,egy újjal tudom ide oda mozgatni..
álitólag 145 ös alfa TS é a moci és 146 ts a váltó az előző tulaj mondta de elvileg ugyan az a 145 és 146 váltója és mocia is?
Imyx01-03-2013 10:36:33 // 43191
Én most raktam be egy BMC betétszűrőt, még tesztelés alatt, de gyönyörűen forog a motor tőle :). Más a hangja is, kellemesen duruzsol.
VaMpGeCO01-03-2013 09:37:11 // 43190
nekem direkt szűrő van benne, nem érdekel, hogy ront e a teljesítményen vagy sem, a hangja király :). Durrogni csak akkor durrogott eddig amikor -5-10 fokban pára volt és akkor is csak indításnál. Nyáron pedig semmi baj, és részemről nem érzek és nem is láttam időbeni különbséget egy gyorsulásnál
Kareszka198401-03-2013 08:38:11 // 43189
+147 és 156 fényszórómagasság állító motorja ugyanolyan? kompatibilisek?
Kareszka198401-03-2013 08:18:28 // 43188
hali!
ebay-en találtam lambdaszondát. tudja valaki, hogy az én 2001-es, 1.6TS, 105 lovas 147-esembe okés lenne-e a katalizátor UTÁNI szonda helyére?
a leírás:
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: Exhaust
Manufacturer Part Number: 46760863, 467608630, 0258006388
Model/ Series: Alfa Romeo 147, 156, GT
Intended Use: Replacement Part
Subtype: Lambda Probes
ebay-en találtam lambdaszondát. tudja valaki, hogy az én 2001-es, 1.6TS, 105 lovas 147-esembe okés lenne-e a katalizátor UTÁNI szonda helyére?
a leírás:
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: Exhaust
Manufacturer Part Number: 46760863, 467608630, 0258006388
Model/ Series: Alfa Romeo 147, 156, GT
Intended Use: Replacement Part
Subtype: Lambda Probes
mreni01-03-2013 08:13:31 // 43187
normális betétszűrőkkel azért lehet javítani némileg a dolgon,viszont az nem épp olcsóság.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?