Forum >> Szerelőműhely

mgeri7621-05-2019 21:13:35 // 54436
sziasztok !
Motorcsere után vagyok. 1.6 eco kapott 2.0 át. Viazont gondj van a motorvezérlővel. Hozzá kelene tanítni a kulcshoz.
Van valakinek tapasztlat ecu kulcshoz tanításban ?
147 ről van szó ha ez esetleg lényeges.

Másik kérdés. Használ vlaki autel maxidas diagnosztika és szervízgépet ?
Béci Ɨ|ѯ20-05-2019 14:05:08 // 54435
Tárgytalan. :) Félre értettem a szerelőm, nem MAP, hanem MAF. Azt meg már tudom. :D
Béci Ɨ|ѯ20-05-2019 13:35:12 // 54434
Urak! Biztos nagyon amatőr kérdés, de a MAP szenzornak mi a becsületes magyar neve? Az alkatrészboltokban nem láttam ilyen néven semmit.
berobbantam20-05-2019 09:12:38 // 54433
Szia.
Nekem akkor csinâlt ilyet mikor az egr szarakodott.Le volt falazva de a motorvezérlőböl nem volt kiírva.Így vettem.
Kisvuk20-05-2019 07:50:06 // 54432
Sziasztok !

Kérlek nyilatkozzatok 159 2.4 jtdm automata váltó !!! Főtengely szimering engedi az olajat nagy kaland a csere ???? Váltó lejön könnyen oldalra, vagy motorral együtt szedjem ???? Aki cserélt már kérem írjon vagy mondjon valamit. Köszike
Piritu - 1.000.00019-05-2019 13:54:49 // 54431
Így kb. 100 oka lehet. Ki kell olvasni a tárolt hibát abból többet lehet tudni.
afc319-05-2019 13:35:49 // 54430
Sziasztok
Van egy 156 os 8 szelepes 1.9 jtd-m. kb 2000 kilométerrel ezelőtt vásároltam és akkor kapott Selenia olajat. Az olaj csere utáni 200 kilométerben kétszer kiírta a "motor checking System failure " hibaüzenetet a fedélzeti de a motor check lámpa nem gyulladt ki csak sípolt ,kiírta és azzal a lendülettel el is múlt .Látszólag semmi hiba. Ma kétszer ugyanez volt ,gyorsítás és kiírta de a lámpa szintén nem gyulladt ki csak sípolás és mint ha mi se történt volna elmúlt, az autó gyorsult semmi hiba . Mi lehet ez? előre is köszönöm a segítséget.
safetymotor09-05-2019 18:47:33 // 54429
Sziasztok!
Jó topic-ban járok a kérdésemmel???
-navigációt szeretném frissíttetni,magyarosítani. 2016.07 a gép,és francia a származás.
Csak márkaszervízben tudom,vagy van itt a fórumon hozzáértő specialista??? :)
(Software version:15.25.01
Navi Server:9.10.2.412572)
Map database:CMCVP4EU;NQEU2013Q4;20150211
Map setup:EK43-YTD5-9J90-4MZL-6XCA-
Köszönettel!!!!!
tesznye08-05-2019 15:36:54 // 54427
Halihó!

Van ötletetek, hogy ki tud nekem segíteni MES adatokat kiértékelni? 159 1.9 jtd 150 ló. Füstöl, nem megy, sokat fogyaszt.
Levee156SW08-05-2019 12:23:42 // 54426
Hello,sztem. DZ Tuning,vagy Fiat Nemet.
(Esetleg Szamosiek, de roluk nincs kozvetlen tapasztalatom.)
Piritu - 1.000.00008-05-2019 10:55:02 // 54425
A vilagszerte ismert es Alfasok altal hasznalt Multiecuscan program, ingyen van probaverzio 50 euró a full.
Zsé08-05-2019 09:04:38 // 54424
Sziasztok! Egy vásárlás utáni átfogó átvizsgálás miatt, melyik szervizt érdemes felkeresni Budapesten vagy környékén. (Giulietta 1.4)
Előre is köszi a válaszokat.
Kovi03-05-2019 20:01:59 // 54423
Mes????? :-)
Piritu - 1.000.00003-05-2019 19:11:07 // 54422
Az olajcsere számlálót kell nullázni. Szerintem telóval nem fog menni, a MES tudja.
Kovi03-05-2019 18:55:20 // 54421
Sziasztok.

Mitonak az olajcsere lámpát hogyan lehet törölni?
Van OBDII. Telos cuccom de nem ír hibát, idáig bár mit ki tudtam vele törölni! :-O

Köszi ha van valakinek ötlet.
Levee156SW29-04-2019 12:45:37 // 54420
Szia, csak olyan otletem van, ami egy karosszeriasnak is nyilvan eszebe jut (zarszerkezet es bowdenek kenese,gumiutkozok beallitasa.)
Fura,amit irsz, mert meg egy balesetbol helyrehuzott autonal is boven van annyi jatek beallitasra, hogy biztos OK legyen.
Kisvuk28-04-2019 21:47:04 // 54419
Sziasztok !

Segítsetek kérlek 159 géphztető zár nem akad be a tető lecsukásakor !!! Nem vagyok nem hozáértő, de a karosszériá haverom sem tudta beállítani, van-e valami trükk esetleg ami mellett mi elfutunk ???? Köszi előre is ja és SOS !!! Különben kötegelő lesz a keddi tura tetőrögzítője :-)
Nyepnyep28-04-2019 18:44:15 // 54418
Köszönöm a tippet :) Valóban kábel probléma volt. Cseréltem és mentem is pár kört javítás után sűrűn fékezve... Úgy néz ki rendben müködik. Mégegyszer köszi😉
pettinke26-04-2019 23:55:55 // 54417
összeér a csomitartó fedél átvezető kábelkorbácsában valami kifeslett vezeték egy másikkal, és ettől meghülyül az autó.
Nyepnyep26-04-2019 22:14:44 // 54416
Azt még elfelejtettem, hogy 1 hónapja kapott új akksit, elvileg az nem lehet gond.
Nyepnyep26-04-2019 22:08:07 // 54415
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 159 1.9 jtdm 2008-as. Probléma: féklámpák égve maradnak, mindhárom. Első gondolatom a féklámpa kapcsoló volt. Cseréltem, de sajnos a hiba megmaradt. Kisérő hibajelenségek : alkalmankként hibaüzenetek( VDC, Hill Holder) illetve leállításkor tapasztaltam már azt is, hogy a start gomb megnyomására nem áll le az autó csak ha kinyomom a fékpedált( a féklámpa ekkor is folyamatosan világít és leállítás után is égve marad). Ha lehúzom a csatit és visszarakom van hogy rendben működik aztán egy csapásra megint égve marad. Lehetséges hogy a féklámpák környékén kellene keresnem a hibát? Talán a kapcsolót rakom vissza rosszul, van valami speckója amire figyelni kell? Segítségetek előre is köszönöm!
pettinke25-04-2019 13:10:19 // 54414
"156 eLearn" néven nézz körül a neten, akár torrentként is...
Steve25-04-2019 12:57:26 // 54413
Sziasztok. 156 hoz keresek szerelési útmutatót, akár online is jó!
Axi14-04-2019 15:19:53 // 54412
Köszi a tippet! :) Megnéztem az általad javasoltakat! Remélem bejőn!
Levee156SW14-04-2019 14:02:57 // 54411
Hat igy amator szinten (sajatomra gondolok) a szivo veztengely jeladojat ellenoriznem eloszor.
Aztan a szolenoidok mukodeset, ha az OK,es meg mindig marad hiba.
Axi14-04-2019 10:01:57 // 54410
Sziasztok!!!!! :))))) Örülök, hogy új tagként köztetek lehetek! :) Kapásból lenne is egy kérdésem hibakódokkal kapcsolatban, 159, 2.2 JTS típusról lenne szó. Ezeket a hibákat dobja be:
“Fázis átalakító a kiengedő tengelyen (Aktív)
Fázis eltoló a szívó tengelyen (MEM)
Fázis szinkronizálás (szívás) fordulatok (aktív)”
Találkoztatok már ezzel, mi a gond és hogy orvosolható? Köszönöm előre is megtisztelő válaszotok!
Levee156SW10-04-2019 00:45:55 // 54409
Nm-azt most latom csak,hogy JTS -en epp ott tartok vele (p0430 elougrik par1000 km-enkent, illetve ecu reset utan egy folyamatos gyengules vezet idaig), hogy ellenorzom,helyen van-e a vezerles.
(Az IGR annyibol aranyos,hogy nincs EGR, de a vezerlesre ha egyaltalan ez lehetseges, meg erzekenyebb lesz tole az auto.)
De remeljuk,neked nem kell idaig elmenni.
(Nekem ha ez sem segit,jon a diohejszoras.)
Juve15609-04-2019 13:25:48 // 54408
Köszönöm a valaszt
aranytl08-04-2019 09:32:10 // 54407
Sziasztok!
Szivárog a hűtőfolyadék a mellékelt kép szerint. 2.5 V6.
Lehet javítani valahogy (pl kitekerni, és tömíteni), vagy cserélni kell.
Valakinek volt már hasonló gondja?
Levee156SW08-04-2019 09:05:17 // 54406
Szia,
elso korben maguknak a hivatkozott szondaknak es a legtomegmeronek a jeleit neznem meg,h ertelmes tartomanyban mozognak-e.
Ha igen,akkor hengerenkenti injektor-korrekcio (ez engem is erdekelne,hogy mivel),illetve gyertyak-trafok atnezese(utobbi legalabb fizikailag).
Juve15606-04-2019 15:36:50 // 54405
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a baj? P0136, P0156, P1175, P0430 hibakodok jöttek elő! Köszönöm
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-04-2019 09:03:59 // 54404
az őskorban (az én autóm, pont most cseréltem a kapcsolót mert a váltókivételben valahogy egy érintkezője letört) a hátramenet kapcsoló a váltóba volt behajtva kívülről mint egy szenzor, belül egy kapcsolóhoz hozzáért a megfelelő villa/kapcsolórúd/tengely mittudomén, kívül két érintkező azon egy-egy saru a megszakított ágon...
earbash04-04-2019 18:40:38 // 54403
Szia!
Igen, hátul így oldanám meg a kamera tápellátasát, a kapcsolónak a jele a fejegységnek kellene hogy “tudja” mikor kell átváltani a kamera képére a kijelzőnek. :)
Levee156SW04-04-2019 09:39:43 // 54402
Szia,

esetleg a tolatolamparol?
(Csak tipp, az olaszokbol siman kinezek vmi testmegszakitasos huncutsagot...en is epp drl projektre keszulok.)
earbash04-04-2019 08:18:36 // 54401
Sziasztok!
Tolatókamerát szeretnék bekötni a 147-be, honnan tudnám levenni a tolatólámpa kapcsoló jelét? Esetleg gyárilag ki van vezetve valahova?
Köszönöm!
otci27-03-2019 21:36:40 // 54400
Üdv.
Ez az infó nekem is jól jönne,
jó lenne egy megbízható szerelő itt Győrben illetve környékén.
Én amit tudok magam megcsinálom....
AlfaDavid25-03-2019 15:57:56 // 54399
Sziasztok! Győrben vagy környékén tudtok hozzáértő Alfas szerelőt? Köszi!
Levee156SW25-03-2019 10:06:51 // 54398
Hozzaerto helyen csinaltak?
Az a ket het km-ben mit jelent? Kb. annyit,mig az ECU hozzatanul egy esetleg elrakott vezerleshez?
Ez a motor nem csak a viszonylag nagy szivo literteljesitmeny miatt nagyon erzekeny erre, hanem az IGR miatt is.

(Nem kulon EGR szelepes kipufogogaz visszavezetes van, hanem alkalmas szeleposszenyitasi idokkel szandekosan "elrontjak" az atoblites hatasfokat gyarilag,igy javitva az emisszion. Na mikor ez egy pontatlan vezerles beallitassal "tul jol" sikerul, akkor van az,hogy keves a trafo begyujtani a koszos cuccot.)
aron909024-03-2019 18:59:50 // 54397
Februárban vettem utána elvittem vezérléscserére és utána kb 2 hét múlva kezdte el.
Levee156SW23-03-2019 23:24:23 // 54396
Ha ezzel is annyit varialtak,mint a legtomegmerokkel,akkor felvetodik a kerdes,hogy
-Also?
-Felso?
-CF1?
-CF2?
-CF3?
Levee156SW23-03-2019 23:22:19 // 54395
Szia,

az mit jelent,hogy adott?

Most vetted igy, vagy fokozatosan ilyen lett, vagy hirtelen?

A nem vegig Bosch trafosort minden esetre nem tartom jo otletnek.
Ha az elozmenyek ismeretlenek,akar injektor becsopoges is lehet,vagy kezdodo benzinnyomasszabalyzo hiba.
Vezerlesmodosito es szivosorhossz-allitas rendben mukodnek?
marci9123-03-2019 17:29:50 // 54394
Sziasztok! Tudnátok segìteni abban, hogy Bosch cikkszám szerint mely 4 vezetèkes lambdaszondát cèlszerű választani 1.6 ts motorhoz? Ha csatlakozó nèlküli univerzális az se gond, csak tartson ki sokáig. Köszönöm!
pettinke23-03-2019 15:24:17 // 54393
Holtponti jeladó is lehetne akár, vagy szar a 3-as hengerben a kompresszió, vagy el van rakva a vezérlés. Vagy a kábelkorbács... Vagy tényleg a trafók.
aron909023-03-2019 13:06:51 // 54392
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni adott egy GT 2.0 JTS.
Beindításnál pár másodpercig mintha nem állna be az alapjárat utána tökéletesen jár majd menet közben 3-4 ezer között elkezd rángatni és dob egy MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE hibát ami nemsokára el is tűnik és megy tovább szépen az autó. Szerelő kiolvasta géppel a 3. hengerhez ír trafó hibát és több henger gyújtására is hiba. Ki lett próbálva 2 zsír új trafóval is azokkal pedig állandóan világított a check engine és kiolvasásnál gyújtótekercs hibát írt. Végül fel lett cserélve a 3. és 4. henger trafója de úgy is a 3. hengerhez írta a trafó hibát. (1. és 2. henger gyári trafó, 3. és 4. Beru trafó)
Valaki találkozott már ilyennel vagy van valami tippje mitől lehet?
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-03-2019 09:42:16 // 54391
kösz a szakértést, megnéztem, de nekem sima "cigánykuplung" :-) van benne nem ilyen utánállítós. A lamellák harmadának vége le van törve, a kinyomócsapágynak az eleje eltűnt és pár golyó is :-p - elvileg a tárcsa lehet úgy-ahogy ép de nyilván fel sem merül hogy pont azt hagynám meg :-)
szóval megy a kukába
a központosítón túl a gyári 2700 oldalas manual sem ír semmit, csak a csavarok fokozatos és átlómenti kiengedését...
pettinke16-03-2019 20:57:32 // 54390
mondom, nem egyenlő
Jani721216-03-2019 20:56:12 // 54389
ezen jobban érthető: tekerd 3:38 ra
másik
Jani721216-03-2019 20:47:57 // 54388
nem egészen
ez
Kazes☻16-03-2019 20:45:08 // 54387
Na, jó... de úgy kezdted, hogy kuka! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.