Fuvokabol 18.000 ft az uj szett-annyiert szerintem megeri.
Az olajallo csore azert nem art ranezni az elejen,mert elkepeszto dolgok vannak - de ha NOS a cucc,talan nem 2-3 ev alatt reped szet.
Ezek eleg nehezen hajlanak, a PCV szelepet ne feszitse kicsit sem,mert annak harmatgyenge a ket pattano kotese.
Vezrogzitom van kolcson is akar(de en a legolcsobb zoldet vettem meg, es nem tudom, mennyire kell a ket T-nyelu kutyu-en csak a nyulast szeretnem ellenorizni/utanallitani igy felidosen),ha ossze tudjuk hozni a logisztikat - azert jelzem,hogy a vezerlesmodosito leszedese sem egy egyszeru matek, ill. legalabb egy felujitokeszlet szerintem ahhoz se art,ha mar szet van boritva.
(Meg ugye merooras felso holtpont beallitas osszerakaskor, feszito iteralgatasa, ilyesmik.)
Forum >> Szerelőműhely
Levee156SW18-09-2019 07:23:20 // 54542
Juve15617-09-2019 19:53:16 // 54541
Hali! Sikerült csövet szerezni persze nem gyárit! Egy Lada boltba sikerült olaj álló csövet venni, teljesen jó rá! Veztengelyt rendeltem egy bontott darabot ami teljesen jó állapotban van! Most Veztengelyt rögzítő nézek hogy ki tudjam cserélni, mert ez az egy "szerszám" hiányzik hozzá! Megnezem a majd a hengerfal olajozot is és csut vagy péntek a szerelő ranez az olajnyomasra (megmeri) a kopás miatt! A hengerfal olajoz fúvókat lehet tisztítani vagy inkább új amit érdemesebb? Köszönöm a segítséget
Levee156SW17-09-2019 11:23:11 // 54540
Hali,
a cső lesz az egyszerűbb-ide bármilyen hő-és olajálló, belül az eredetivel azonos keresztmetszetű darab megteszi - leginkább szilikon, esetleg szöveterősített kivitel, vagy lágy PVC - de azt egyszer felrakva nem nagyon érdemes mozgatni, mert felveszi a csonkok formáját, és később egyre rosszabbul zár.
Ha már úgyis le van bontva, nézd meg a PCV szelep állapotát.
Új már nincs belőle, tehát ezt kell kitakarítani,ha nagyon le van olajosodva (ez esetben egy kartergáz-lecsapató beépítésénn is érdemes elgondolkodni.)
Lényeg, hogy könnyen járjon benne a golyó, ne ragadjon a trutyiba. Beindításkor úgy kell viselkedjen, mintha falsot szívna- a szelepnél nagy vákuummal (gyári értéket itt sajnos nem tudom).
A vezérműtengelyen ez sajnos az a kopás, amiről írtam -természetesen a keverékképzés is elmegy tőle, hisz abba a hengerbe nem jut annyi levegő, mint a többibe, így a befecs-kompenzáció is állítani kell - amíg van hova-illetve a járásegyenetlenség csökkentése végett az összteljesítmény fog lecökkenni.
Ami itt fontos, hogy egy sima cserén túl (fiatalkatreszek.hu-t ajanlom kiindulo pontnak) érdemes megnézni, hogy alul a hengerfalolajzó fúvókák voltak-e cserélve.
(Ez egy (négy) hasonló rugós-golyós szelep, mint a PCV, nyitott állapotban szeret leragadni, és akkor nem jut elég olajnyomás fentre miatta->tengely elkopik.
Ha 1-2 nap után csattognak a tőkék hidegindításkor, szinte tuti, h elmaradt a dolog - a gyári előírás 120.000 km lenne.)
a cső lesz az egyszerűbb-ide bármilyen hő-és olajálló, belül az eredetivel azonos keresztmetszetű darab megteszi - leginkább szilikon, esetleg szöveterősített kivitel, vagy lágy PVC - de azt egyszer felrakva nem nagyon érdemes mozgatni, mert felveszi a csonkok formáját, és később egyre rosszabbul zár.
Ha már úgyis le van bontva, nézd meg a PCV szelep állapotát.
Új már nincs belőle, tehát ezt kell kitakarítani,ha nagyon le van olajosodva (ez esetben egy kartergáz-lecsapató beépítésénn is érdemes elgondolkodni.)
Lényeg, hogy könnyen járjon benne a golyó, ne ragadjon a trutyiba. Beindításkor úgy kell viselkedjen, mintha falsot szívna- a szelepnél nagy vákuummal (gyári értéket itt sajnos nem tudom).
A vezérműtengelyen ez sajnos az a kopás, amiről írtam -természetesen a keverékképzés is elmegy tőle, hisz abba a hengerbe nem jut annyi levegő, mint a többibe, így a befecs-kompenzáció is állítani kell - amíg van hova-illetve a járásegyenetlenség csökkentése végett az összteljesítmény fog lecökkenni.
Ami itt fontos, hogy egy sima cserén túl (fiatalkatreszek.hu-t ajanlom kiindulo pontnak) érdemes megnézni, hogy alul a hengerfalolajzó fúvókák voltak-e cserélve.
(Ez egy (négy) hasonló rugós-golyós szelep, mint a PCV, nyitott állapotban szeret leragadni, és akkor nem jut elég olajnyomás fentre miatta->tengely elkopik.
Ha 1-2 nap után csattognak a tőkék hidegindításkor, szinte tuti, h elmaradt a dolog - a gyári előírás 120.000 km lenne.)
Cserkó16-09-2019 10:31:15 // 54539
Szia Livi,
Mocsiran András,Hexagon autó,Kozármisleny, 0630 966 8548. Egyetlen gond van vele, általában tele van:) Korrekt srác.
Mocsiran András,Hexagon autó,Kozármisleny, 0630 966 8548. Egyetlen gond van vele, általában tele van:) Korrekt srác.
NGC16-09-2019 08:13:10 // 54538
Köszönöm! igen, kontakt hibára gyanakodtam már én is, mert a lambda és a turbó csatlakozója is egy csokira megy, ha jól tudom. Viszont a hűtővíz folyást nem magyarázza. Még egy kis segítség, hogy hidegen kis gázadásnál finoman rángat.
berobbantam16-09-2019 06:21:19 // 54537
Szia
Szerelőt nem tudok de cseréld ki a tágulási tartály kupakját is.Be szokott gyógyulni benne a szelep és azért nyom szét valamit.
Szerelőt nem tudok de cseréld ki a tágulási tartály kupakját is.Be szokott gyógyulni benne a szelep és azért nyom szét valamit.
pettinke15-09-2019 23:19:18 // 54536
nézd meg a hütő tágulási tartály visszafolyó (felső) csonkját!
Szekszárdhoz legközelebb én Csörit tudom Várpalotán.
Szekszárdhoz legközelebb én Csörit tudom Várpalotán.
Leewyke15-09-2019 21:40:55 // 54535
Sziasztok, valaki tudna ajanlani Szekszard es kornyeken megbizhato alfa szerelot? A Mitombol elfogy a hutoviz 😕 kb 2 eve csereltuk a hutot, mert akkor is surun elfogyott a viz es kiderult hogy a huto volt szetrepedve, de most megint eltunik a viz (kb 2 het alatt). Azt nem latom hogy az auto alatt lenne nyoma. Nektek volt mar ilyen tapasztalat? Vagy van otletetek mit erdemes meg megnezni? Illetve kihez ajanlott itt a kornyeken vinni (nev, telefon szam).
Elore is koszonok minden segitseget,
Livi
Elore is koszonok minden segitseget,
Livi
Leewyke15-09-2019 21:40:55 // 54534
Sziasztok, valaki tudna ajanlani Szekszard es kornyeken megbizhato alfa szerelot? A Mitombol elfogy a hutoviz 😕 kb 2 eve csereltuk a hutot, mert akkor is surun elfogyott a viz es kiderult hogy a huto volt szetrepedve, de most megint eltunik a viz (kb 2 het alatt). Azt nem latom hogy az auto alatt lenne nyoma. Nektek volt mar ilyen tapasztalat? Vagy van otletetek mit erdemes meg megnezni? Illetve kihez ajanlott itt a kornyeken vinni (nev, telefon szam).
Elore is koszonok minden segitseget,
Livi
Elore is koszonok minden segitseget,
Livi
Juve15615-09-2019 18:00:37 // 54533
Az előbb lemaradt! A keverek-kompenzaciot nem olvastam ki még.
Juve15615-09-2019 17:59:01 // 54532
Helló! Ma leszedtem a szelepfedelet és kicseréltem mert korábban a szerelő sikeresen meghúzta a vezérlés melletti csavart és elrepedt a fedél. Ekkor láttam (nyilván nem vettem ki a veztengelyt) , hogy a szívó tengely utolsó bütyke kopott. Szerintem van bent egy 1-2 mm kopás! Illetve amikor raktam vissza akkor láttam, hogy az egyik gumi cső el van repedve. Azt nem tudom, hogy akkor repedt el (vagy már korábban) amikor vettem le de két helyen is repedés szakadás volt. Ilyen csövet hol lehet beszerezni vajon ? Vagy mivel lehetne pótolni ? Első körbe kb ennyi:-) A szívó tengely kopása okozhatja a korábbi hibát vagy milyen hibát eredményez ?
axel15-09-2019 15:02:06 // 54531
Sziasztok. Szombathelyen vagy Vas Megyébe valaki esetleg aki rá tudná tenni a gépet számítógépre és kalibrálni a kormányszög jeladót?
Köszi!
Köszi!
Levee156SW15-09-2019 08:17:26 // 54530
Hrllo,
ha jol latom ez keverekkepzesi hiba, es eleg sokmindenbol eredhet.
-fals levego
-legtomegmero
-pcv szelep
-injektor kokszolodas
-lambda szenzor/ kontakthiba
-vezermutengely kopasa
Kb. ezek-a jts specifikus dolgok,amik most eszembe jutnak.
MES mit mond a keverek-kompenzaciora?
ha jol latom ez keverekkepzesi hiba, es eleg sokmindenbol eredhet.
-fals levego
-legtomegmero
-pcv szelep
-injektor kokszolodas
-lambda szenzor/ kontakthiba
-vezermutengely kopasa
Kb. ezek-a jts specifikus dolgok,amik most eszembe jutnak.
MES mit mond a keverek-kompenzaciora?
Juve15614-09-2019 22:06:12 // 54529
Sziasztok! P1175 hibakód jött elő. Szonda probléma lehet vagy más is okozhat ilyen hibát.? Katalizátort cseréltem korábban már. Köszönöm
Kócosw13-09-2019 13:25:02 // 54528
gyanusan kontakt hiba. Rosszabb uton a razkodas miatt nyaron meg a hőtagulas miatt.
NGC12-09-2019 21:02:00 // 54527
Leginkább út közben, rosszabb útminőség esetén, de volt olyan is, hogy a következő indításkor. Amit elfelejtettem írni, hogy télen, vagyis tartósan hidegebb időben nincs hibajelzés. Nem érzem, hogy csökkenne a teljesítmény.
Cserkó12-09-2019 12:47:43 // 54526
Mikor dobálja fel? Teljesen random, vagy van benne rendszer? Nagyobb terheléskor pl. emelkedő? Amikor feldobja visszaesik a teljesítménye az autónak?
NGC12-09-2019 10:15:25 // 54525
Üdv!
2010-es 159, 2.0 (sw)
Érdeklődnék, hogy valaki találkozott-e már ezen jelenségek valamelyikével?
a P1131-es hiba miatt egyszer már volt cserélve lambda-szonda, dobálta a motorkontroll lámpát, a csere után egy időre abbamaradt, majd újra jött a hibakód. Emellett a hűtővíz is fogy, folyás, csöpögés nincs.
Hibatörlés után egy-másfél napig kb hibamentes, általában menet közben újra előjön a motorkontroll lámpa. Tudom, hogy valami nem jó, de érdekelne, hogy mi az, mielőtt vadul egr (hűtőt), meg szívósort cseréltetnék.
A turbó hőmérséklet jeladó hiba is évente 2-3 alkalommal jelentkezik.
Köszönöm!
2010-es 159, 2.0 (sw)
Érdeklődnék, hogy valaki találkozott-e már ezen jelenségek valamelyikével?
a P1131-es hiba miatt egyszer már volt cserélve lambda-szonda, dobálta a motorkontroll lámpát, a csere után egy időre abbamaradt, majd újra jött a hibakód. Emellett a hűtővíz is fogy, folyás, csöpögés nincs.
Hibatörlés után egy-másfél napig kb hibamentes, általában menet közben újra előjön a motorkontroll lámpa. Tudom, hogy valami nem jó, de érdekelne, hogy mi az, mielőtt vadul egr (hűtőt), meg szívósort cseréltetnék.
A turbó hőmérséklet jeladó hiba is évente 2-3 alkalommal jelentkezik.
Köszönöm!
Cserkó08-09-2019 12:41:29 // 54524
Sziasztoka
akinek van ilyen tapasztalata: gondolkodom a féknyereg pirosra fújatásában. Mibe fáj ez mostanság? Esetleg a baranyaiak,akik csináltattak ilyet,és van rá pályájuk,örülnék elérhetőségnek. Előre is köszi!
akinek van ilyen tapasztalata: gondolkodom a féknyereg pirosra fújatásában. Mibe fáj ez mostanság? Esetleg a baranyaiak,akik csináltattak ilyet,és van rá pályájuk,örülnék elérhetőségnek. Előre is köszi!
Botond122205-09-2019 22:02:20 // 54523
Aksi volt...
Botond122205-09-2019 16:30:55 // 54522
Sos segitseg kellene, felesegem QVja nem indult reggel... Kb 5 fajta hibat ir ki... Koztuk az EBD failer.. Este meg semmi gond nem volt.. Segitsetek kerlek! Köszi!
VKG231!!! (156+75)04-09-2019 13:21:52 // 54521
Szerintem sem... :)
Meg ugye fiat ts, ott általában nem a szszsz a legfőbb baj :))))
Meg ugye fiat ts, ott általában nem a szszsz a legfőbb baj :))))
Chris3204-09-2019 13:13:56 // 54520
Nem feltétlen eszi meg ezt a mennyiséget. Sajnos látni itt-ott jelét a szivárgásnak, de a füst lett az a zavaró tényező, ami nem tűr halasztást.
pettinke04-09-2019 12:41:59 // 54519
igen, ez igaz, de 3-4 dl /1000 km .. annyi szerintem nem megy el símán a sz.sz.sz. mellett :-(
Csabo2204-09-2019 12:27:07 // 54518
Szerintem rá lehet forrasztani.
De a gyári rendszer annyira gagyi, h nem is kísérleteznék vele.
Lefalaznám a lökösben a lyukakat és ragasztanék fel egy csíkot belülre. Pl hawk car alarm system árul ilyet.
De a gyári rendszer annyira gagyi, h nem is kísérleteznék vele.
Lefalaznám a lökösben a lyukakat és ragasztanék fel egy csíkot belülre. Pl hawk car alarm system árul ilyet.
VKG231!!! (156+75)04-09-2019 05:41:31 // 54517
Anélkül, hogy bármennyire is szeretnék hamis biztonságérzetet adni, de az álmoskönyv szerint gázelvétkor füst inkább szelepszár, a hidegen kék inkább gyűrű. De egy TS-nél bármi lehet.
farki03-09-2019 22:20:16 // 54516
És (tudom, éssel nem kezdünk mondatot),ez az alkatrész csak önmagára hasonlít, és semmi mással nem helyettesíthető?🤔
Vagy hugyé-szaré vehető utólagos szett csipogója ráforraszt6ó?
Vagy hugyé-szaré vehető utólagos szett csipogója ráforraszt6ó?
Csabo2203-09-2019 18:38:38 // 54515
Ciao
Ha jól emléxem, akkor a bal hátsó oldalkárpit alatt.
Ha jól emléxem, akkor a bal hátsó oldalkárpit alatt.
farki03-09-2019 17:02:22 // 54514
Hááj Evribádi!
Kapott már valaki egy GT-t annyira szét, hogy tudja merre van a tolató radar csipogója?
Kapott már valaki egy GT-t annyira szét, hogy tudja merre van a tolató radar csipogója?
pettinke03-09-2019 15:54:02 // 54513
280e km nem rossz amúgy egy Fiat TS-től, van amelyik már 130e-nél megadja magát.
Chris3203-09-2019 15:30:27 // 54512
Köszönöm szépen a segítséget! Ezek szerint drágább lesz a 280 ezredik km megünneplése, mint szerettem volna.
pettinke03-09-2019 15:07:17 // 54511
az, hogy főleg motorféknél van füst, az csak annyit jelent, hogy ott kevésbé ég el, ami a hengerbe - valahonnan - bekerült.
Chris3203-09-2019 15:06:16 // 54510
Időpontom van már hónap végére szervízbe, csak nem feltétlen akartam jobban megbontani a motort. A füst csak abban az esetben jelentkezik, amit le is írtam, ezért bíztam benne, hogy megúszom nagyobb beavatkozás nélkül.
pettinke03-09-2019 14:59:51 // 54509
A motor típusa és a fogyás mértéke alapján én látatlanban azt mondanám, ez nem egy egyszerű szelepszár szimmering csere ... De mondjuk az sem egyszerű, azt sem úszod meg HF le-fel (gépműhely, stb.) nélkül. De ez tán inkább gyűrűkopás.
Chris3203-09-2019 12:16:04 // 54508
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, mielőtt még túl nagy fába vágnám a fejszém.
A 156-osom (1.8 TS) elég rendesen elkezdte enni az olajat (3-4dl/1000km). Télen tűnt fel hogy elég sok kartergáz távozik a kipufogón keresztül, de nem igazán tűnt füstnek. Melegebb idő beköszöntével ez a jelenség eltűnt, de magasabb fordulatszámú használat utáni motorfékes gurulásnál kéken füstöl, illetve maró szag terjeng az autó körül, ha megállok vele. Hűtővíz nem fogy, szóval ilyen baj nincs. A kartergáz megkerülő csövébe is jut az olajból.
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek egy szelepszár szimering csere megoldaná a problémát, vagy mélyebbre kell ásni a dolgokban (hengerfej felújítás stb.)
Köszönöm a válaszokat előre is! ;)
Tanácsot szeretnék kérni, mielőtt még túl nagy fába vágnám a fejszém.
A 156-osom (1.8 TS) elég rendesen elkezdte enni az olajat (3-4dl/1000km). Télen tűnt fel hogy elég sok kartergáz távozik a kipufogón keresztül, de nem igazán tűnt füstnek. Melegebb idő beköszöntével ez a jelenség eltűnt, de magasabb fordulatszámú használat utáni motorfékes gurulásnál kéken füstöl, illetve maró szag terjeng az autó körül, ha megállok vele. Hűtővíz nem fogy, szóval ilyen baj nincs. A kartergáz megkerülő csövébe is jut az olajból.
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek egy szelepszár szimering csere megoldaná a problémát, vagy mélyebbre kell ásni a dolgokban (hengerfej felújítás stb.)
Köszönöm a válaszokat előre is! ;)
Levee156SW28-08-2019 23:23:54 // 54507
A katalizator tuti az volt?
A P0420-at barmire is dobalja, nehany pelda:
-lambda szondak
-azok csatlakozoi
-injektor porlasztasi kepenek torzulasa
-vezerles elmaszas
-hengerfalolajzo fuvokak leragadasa nyitott allasban
stbstb...
Nekem ugy tunik, az utobbi csereje (120.000 lenne a gyari eloiras) oldotta meg -igy az olaj sem fogy foloslegesen, es hosszabb allas utan sem folyik le a hengerfejbol-talan meg menet koznen is jobb a nyomaseloszlas.
Azert a vezerlest meg kiorazom-rogzitozom,mert a Conti szij tud csodakat muvelni...
A P0420-at barmire is dobalja, nehany pelda:
-lambda szondak
-azok csatlakozoi
-injektor porlasztasi kepenek torzulasa
-vezerles elmaszas
-hengerfalolajzo fuvokak leragadasa nyitott allasban
stbstb...
Nekem ugy tunik, az utobbi csereje (120.000 lenne a gyari eloiras) oldotta meg -igy az olaj sem fogy foloslegesen, es hosszabb allas utan sem folyik le a hengerfejbol-talan meg menet koznen is jobb a nyomaseloszlas.
Azert a vezerlest meg kiorazom-rogzitozom,mert a Conti szij tud csodakat muvelni...
Juve15628-08-2019 22:41:42 // 54506
Piritu kolléga nézte a képet amit tettem fel és látta, hogy a levegő hőmérsékletre 78 fokot írt. Még azt kell megnéznem, hogy mitől van. Lehet, hogy a program, vagy nem tudom...
Juve15628-08-2019 22:39:12 // 54505
Termosztát egy éve cseréltem le, elvileg az...:-)! De rendesen működik, tapintásra, alsó felső cső meleg lesz ha , kellően meleg a motor! Annyi, hogy az ékszíj vissza rakásához nincs megfelelő szerszámom amivel a feszítőt vissza tudnám húzni és a szíjat vissza tenni de talán a szomszéd autószerelőnek van hozzá:-)! Már volt bent egy kis gyakorlat mivel a katalizátort cseréltem már az ugyan ezzel a mottóval jön le. Ugyan így le kell bontani. Köszönöm szépen az alkatrészt, de igen megjött az új, egy kicsit olcsóbban mint amennyi: De köszönöm szépen még egyszer!
Levee156SW28-08-2019 09:11:45 // 54504
Gratulalok, en nem biztos, hogy ezt bevallaltam volna magam - anno Nemet Mihalyek csinaltak a generatorcserevel egyutt.
(De kiderult hogy nem onnan szivargott, igy lett a bontott cso. Egy tomitest kell bele venni/gyartani, de ugysem art egy paszta is melle-fittingjei jok.De ha jol ertem,ez mar mindegy.)
Meg egy dolog: ha mar szet van boritva, es nem tudod,mikori/milyen allapotu a termosztat,erdemes azt is most ellenorizni.
(De kiderult hogy nem onnan szivargott, igy lett a bontott cso. Egy tomitest kell bele venni/gyartani, de ugysem art egy paszta is melle-fittingjei jok.De ha jol ertem,ez mar mindegy.)
Meg egy dolog: ha mar szet van boritva, es nem tudod,mikori/milyen allapotu a termosztat,erdemes azt is most ellenorizni.
Juve15627-08-2019 21:45:33 // 54503
Szét szerelés megvan! A 60676070 szám alatt futó vízcso leszerelese! A műanyag vicsorol a csöveket leszedtem majd következett a klimaszivattyu leszerelese! Felől ill alul kettő ketto csavar fogja! Ezt leszedve le kell szedni a szivattyút tartó konzolt! Ezt kovetoen lehet hozzaferni a műanyag vízcso alsó csavarjahoz! A műanyag vízcso jobb oldalán (szemből) alul meg van egy csavar azt ki kell tekerni és le is jön a műanyag vízcso! Most ott tartok már "csak" vissza kell rakni az új csövet! Én akna nélkül csináltam de már megbamtam mert a szivattyút nehéz leszedni úgy hogy az ember alatta fekszik! (képen látható cső lett leszedve majd megy fel az új)
Levee156SW27-08-2019 10:17:27 // 54502
Ha erdekel, tudok adni egy jo allapotu bontott csovet oda,ha nem rogton a 25.000-es gyarival kezdenel.
Juve15627-08-2019 08:18:16 // 54501
Juve15626-08-2019 20:46:42 // 54500
Jó kérdés:-)
Piritu - 1.000.00026-08-2019 17:50:44 // 54499
A kinti levegőt szívja be, ami ma mondjuk 32 fok volt, hogy lesz ebből 72?
tomassz26-08-2019 16:45:49 // 54498
Nem lett meg a hiba, de tegnap egyéb okból szétszedtem a komplett középkonzolt, összerakás után pedig elindult a sebességmutatóm. Ki érti ezt...
Juve15626-08-2019 15:49:14 // 54497
Melóból hazaérve megnézem, hogy fűtés esetén mit reagál. Beszívott levegő hőmérsékletnek mi az ideális, hány fok? A hőfok jeladó nem lehet hibás az nem produkál ilyen jelenséget? Valamint megnézem a szivattyút is, azonban ha azt cserélni kell akkor a vezérlésbe is "bele kell" nyúlni vagy ki tudom cserélni, hogy a vezérlést nem bántom? Mert ha a vezérlést is "bántani kell" és elmozdul akkor ahhoz már nincs szerszámom és akkor nem állok neki.
Piritu - 1.000.00025-08-2019 15:59:28 // 54496
78 fok e beszívott levegő? :-O
Ha ráadod a fűtést lemegy a vízhőfok?
Aztán az lehet hogy a szivattyú lapátkereke elforog a tengelyen...
Ha ráadod a fűtést lemegy a vízhőfok?
Aztán az lehet hogy a szivattyú lapátkereke elforog a tengelyen...
Juve15624-08-2019 00:48:26 // 54495
Bandie23-08-2019 08:46:58 // 54494
Már rendben van. Üdv
Bandie21-08-2019 22:14:05 // 54493
Sziasztok! Van Esztergomból vagy a környékéről szerelő köztünk? 166-osomnak kilyukadt a fűtéscsöve a termosztát előtti hajlatnál. Ezt kellene vhogy orvosolni,ameddig szerzek új csövet. A kocsi 166-os, 2.4 jtd, 110 kW, 2004-es évi. Párkányban van a kocsi, max kb 10 km, amit be tudok vállalni így vele. Grazie!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?