vannak szép emlékeim az itteni szervizekről..:D még onnan is, ahová most hordom, de ha nincs más választásom, sajnos el kell vinnem..:(
ha lenne egy légkulcsom, meg helyem, akkor lemondanék róluk..:D
Forum >> Szerelőműhely
gecsa19-11-2012 11:27:38 // 41236
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-11-2012 10:28:39 // 41235
Bizony :)
gecsa19-11-2012 10:22:08 // 41234
2 ilyen lámpára elcserélem a kocsimat...:D:D:D:D
de legalább veszek úgy 5-6 darabot bontásra, és lesz alkatrészem egy életen át...:D
de legalább veszek úgy 5-6 darabot bontásra, és lesz alkatrészem egy életen át...:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-11-2012 10:15:47 // 41233
Ezért nem fogom én sem szakszervízbe vinni a vasat az izzítás visszajelző hibámmal. 12000ft/ H ért el találgatnak ott nekem fél napig. És akkor a raklap alkatrészről nem is beszélve amit cseréltetnének aranyárba. Pl ráérdeklődtem hogy a facelift gyári xenon lámpa mennyibe fájna, én olyan 150 r tippeltem db-ját. Hát igen 365000ft/db Ez a kemény nem a Tarzansarka :)
gecsa19-11-2012 09:34:18 // 41232
és ugye azt a hány alkatrészt milyen árban csinálják majd...
mreni19-11-2012 09:20:41 // 41231
céges fiorinoval szív most fater főnöke... eddig csak szakszervízbe lehetett vinni,hogy szervízkönyves legyen,most kellene vezérlést cserélni(láncos) amire a szervíz mondott egy 100ezres árat,megnéztem 30e az anyag.. :D aztán a kettőstömegű+kuplung csere is aktuális ők 300e-t mondtak rá,én 150e-ért láttam az anyagot....
Most hab a tortán,hogy kidobott egy P0234 hibakódot és vészüzembe dobta a gépet,90nél többet nem megy illetve korlátozta a turbónyomást is.
kitöröltem a hibakódot,hogy legalább a szervízig el tudjon menni normálisan és még én lettem leb@szva,hogy minek nyúlok hozzá :D
Most ott tartunk,hogy eddig két független autószervízbe vitte el,de egyik sem vállalja a hiba feltárását,azért ez nevetséges szerintem :D
Most jön majd a Fiat szalon megint... kíváncsi leszek rá,hány alkatrészt fognak cserélni mire rájönnek mi a baja...
Most hab a tortán,hogy kidobott egy P0234 hibakódot és vészüzembe dobta a gépet,90nél többet nem megy illetve korlátozta a turbónyomást is.
kitöröltem a hibakódot,hogy legalább a szervízig el tudjon menni normálisan és még én lettem leb@szva,hogy minek nyúlok hozzá :D
Most ott tartunk,hogy eddig két független autószervízbe vitte el,de egyik sem vállalja a hiba feltárását,azért ez nevetséges szerintem :D
Most jön majd a Fiat szalon megint... kíváncsi leszek rá,hány alkatrészt fognak cserélni mire rájönnek mi a baja...
gecsa19-11-2012 08:11:01 // 41230
van benne igazság...főleg a szervízben lehúznak sugallatnak...sajnos...
Piritu - 1.000.00018-11-2012 22:24:09 // 41229
Érdekes szösszenet a Totalcar Autódoktorától. A lényeg:
"... a hibakód nem az égből hullott ige, csupán egy információ a süket, vak, szaglásra képtelen motorvezérlőtől. A jelzett hibakód tehát nem jelent automatikus alkatrész-cserét, még ha sok műhelynél így is csinálják."
"... a hibakód nem az égből hullott ige, csupán egy információ a süket, vak, szaglásra képtelen motorvezérlőtől. A jelzett hibakód tehát nem jelent automatikus alkatrész-cserét, még ha sok műhelynél így is csinálják."
gecsa16-11-2012 17:57:31 // 41228
annál természetesen mindenképp, de mindennaposan csinálni azért nem olyan egyszerű..:D
G-Burt16-11-2012 00:29:47 // 41227
Kopogás, lötyögés, kanyarban nyúlás van? Egyenesfutás? Lengőkarok, gátlók rendben?
Fairlane15-11-2012 22:34:52 // 41226
Ó, egy újabb elégedett abroncskeres ügyfél? :D
Az enyémen sem sikerült ott a beállítás, meg a kerékcsavarokat is agyon tépték...
Az enyémen sem sikerült ott a beállítás, meg a kerékcsavarokat is agyon tépték...
Ádi2.415-11-2012 22:25:45 // 41225
De több mint valószínű hogy az volt,mert a sárvédők belül matt feketék,úgyhogy...:S De valami megoldás csak van rá.....Bízom benne!
GTPeti15-11-2012 21:58:22 // 41224
Lehet, csak meglehetős hátrányokkal jár.
Emiatt húzott nekem is félre, mikor az Abroncs Kerháznál -1,2mm és +2,4mm kombinációból hozták ki a +1,2mm-t... A szerelőnek vélhetőleg senki nem mondta el, hogy szimmetrikusnak kell lennie, nem csak a teljes összetartás számít.
Emiatt húzott nekem is félre, mikor az Abroncs Kerháznál -1,2mm és +2,4mm kombinációból hozták ki a +1,2mm-t... A szerelőnek vélhetőleg senki nem mondta el, hogy szimmetrikusnak kell lennie, nem csak a teljes összetartás számít.
Rizzo15-11-2012 21:37:09 // 41223
Nem volt balesetes?
Rizzo15-11-2012 21:35:38 // 41222
Szerintem menet közben az összetartás nem lehet különböző a két kerék között mert amikor elindulunk az kiegyenlítődik, a kormánykerék persze elfordul.
Liquid15-11-2012 21:06:40 // 41221
én inkább a drágára esküszöm, pl. az AeroTwin-em 2006.12-óta fentvan és töröl...
Nikki15-11-2012 21:05:29 // 41220
Köszönöm a válaszokat!!:)
GTPeti15-11-2012 21:00:41 // 41219
ja,és kb 10perc/indítás...:D
A semminél jobb, nem?
A semminél jobb, nem?
gecsa15-11-2012 20:52:31 // 41218
jaja...főleg,ha csupa 9 a számsor..:D:D:D
Föckös15-11-2012 20:51:09 // 41217
ha ugróiskoláztál eleget, akkor hamarabb is megvan :-)
gecsa15-11-2012 20:48:40 // 41216
ja,és kb 10perc/indítás...:D
GTPeti15-11-2012 20:40:13 // 41215
Első körben megtisztítanám az immo kör alakú (kulcslyuk körül található) antennájának a csatlakozóját. Előfordulhat, hogy csak az antennacsere oldja meg a dolgot.
Szakszervízben amúgy rendelhetsz gyári kódkártyát (ha nincs meg), amin van egy számsor. Ezt az egyik pedál nyomogatásával lehet indítás előtt bevinni (a manuálban leírt módon). Ezáltal bizonyos immohibák esetén is indítható az autó.
Szakszervízben amúgy rendelhetsz gyári kódkártyát (ha nincs meg), amin van egy számsor. Ezt az egyik pedál nyomogatásával lehet indítás előtt bevinni (a manuálban leírt módon). Ezáltal bizonyos immohibák esetén is indítható az autó.
Nikki15-11-2012 20:32:13 // 41214
Sziasztok!Olyan problémám van, hogy indításkor immobiliser hibát ír ki a 147esem és nem indul.. Ilyenkor mit lehet csinálni??
Fairlane15-11-2012 20:04:11 // 41213
Motortartó bak felújítással van valakinek tapasztalata?
GTPeti15-11-2012 20:03:36 // 41212
Akkor opt. csalódás volt. :)
SZVSZ a márkás ugy. alkatrészek méretpontosak is egyben. (TRW, Lemförder, stb.)
SZVSZ a márkás ugy. alkatrészek méretpontosak is egyben. (TRW, Lemförder, stb.)
mreni15-11-2012 20:02:00 // 41211
hát igen,de már egész komfortosnak érzem,így téligumival meg pláne :D
Fairlane15-11-2012 19:58:42 // 41210
Én is most voltam állíttatni a határ úti szakiknál, de ők is azt mondták, hogy nem állítható a dőlés.
Nekem olyan 1.7 fok, elöl-hátul. Talán 1.1 vagy 1.3 a gyári érték.
Szerintük az utángyártott futóműalkatrészek miatt van ÉS emiatt nem fogja enni a gumit.
Nekem olyan 1.7 fok, elöl-hátul. Talán 1.1 vagy 1.3 a gyári érték.
Szerintük az utángyártott futóműalkatrészek miatt van ÉS emiatt nem fogja enni a gumit.
GTPeti15-11-2012 19:53:41 // 41209
A szabadságom alatt alapvetően két helyen jártam (sokszor): szerelőnél a futómű miatt és fogorvosnál. A te ültetette autód is jó példa a kettő közti kapcsolatra. :)))
mreni15-11-2012 19:51:43 // 41208
nekem az ültetés miatt ilyen brutál :)
GTPeti15-11-2012 19:50:45 // 41207
Én is így tudtam, de attól még határozottan úgy tűnt. :)
Amúgy nekem klasszul beállították nulla összetartásra (a minimális széttartás helyett)... Ami hivatalosan a sportfutómű beállítása. Akit kérdeztem, szerintük nem lesz így sem baj, minimális (0,07°) az eltérés.
Amúgy nekem klasszul beállították nulla összetartásra (a minimális széttartás helyett)... Ami hivatalosan a sportfutómű beállítása. Akit kérdeztem, szerintük nem lesz így sem baj, minimális (0,07°) az eltérés.
Kicsu15-11-2012 19:47:26 // 41206
Felső lengőkar kopott akkor befele dől a kerék. Enyém is lezabálta a gumit.
mreni15-11-2012 19:47:08 // 41205
szerintem azon nem tudnak állítani
nekem -4 fok a dőlés elöl,ha jól emlékszem :D
nekem -4 fok a dőlés elöl,ha jól emlékszem :D
GTPeti15-11-2012 19:38:58 // 41204
Nekem határozottan úgy dereng, hogy mintha állítottak volna (szombaton) az első kerekek dőlésszögén is.
Amúgy szerintem nálad az összetartással van gond. Lehet, hogy azzal, hogy a két kerék egyenkénti összetartása nem szimmetrikus. (Erről fogok nemsokára írni a blogomban. Csak úgy felületesen, a magam módján. :)
Amúgy szerintem nálad az összetartással van gond. Lehet, hogy azzal, hogy a két kerék egyenkénti összetartása nem szimmetrikus. (Erről fogok nemsokára írni a blogomban. Csak úgy felületesen, a magam módján. :)
Ádi2.415-11-2012 19:36:03 // 41203
Tisztelt Cartársak!
A segítségeteket szeretném kérni,olyan problémám lenne,az autóm/156 2.4 Jtd/ első futóművei, ÜBER Brutál módon megeszi a gumikat,dőlésszög miatt persze, amit ügye nem lehet állítani.Érdeklődnék hasonló tapasztalatok után,vagy esetleg aki már találkozott ilyen problémával, milyen irányba induljak el a probléma keresésében.Hozzá tenném az autó ültetve volt.
Előre is köszi a segítséget.
A segítségeteket szeretném kérni,olyan problémám lenne,az autóm/156 2.4 Jtd/ első futóművei, ÜBER Brutál módon megeszi a gumikat,dőlésszög miatt persze, amit ügye nem lehet állítani.Érdeklődnék hasonló tapasztalatok után,vagy esetleg aki már találkozott ilyen problémával, milyen irányba induljak el a probléma keresésében.Hozzá tenném az autó ültetve volt.
Előre is köszi a segítséget.
gecsa14-11-2012 21:09:50 // 41202
vagy akár olcsót is, csak az nem tart sokáig...én télre mindig fel szoktam dobni valami olcsót, a jég, meg a fagy úgyis tönkreteszi...
Liquid14-11-2012 21:03:12 // 41201
ha elfogadsz egy tanácsot akkor nem szórakozol gumicserével, tapasztalataim szerint nem lesz jó sose, inkább kell venni egy relatíve drága új lapátot s lőn tiszta ablak :)
gecsa14-11-2012 20:29:59 // 41200
jól látom,csak egy sima áthidalás, nem? :D
mreni14-11-2012 19:39:47 // 41199
csak meg lett a hiba ezek szerint :)
Bilux14-11-2012 17:51:31 // 41198
Arno16614-11-2012 11:52:57 // 41197
Tekintve, hogy nem egyenletesen "jár" a motor mikor tekeri az önindító... felkészültem a legrosszabbra. :-/
Köszi a tippeket!!!
Köszi a tippeket!!!
hg6idn14-11-2012 11:08:18 // 41196
Én a szerelőmre bíztam a feladatot, talán holnap este már látom az eredményt.
gecsa14-11-2012 11:07:30 // 41195
bármelyik autósbolt, tesco, metro, stb.......
süsnye14-11-2012 10:51:02 // 41194
én is megtettem a 155-n kb. két éve, de már megint szivárog picit.. :(
gstup14-11-2012 10:41:04 // 41193
Sziasztok!
Hol tudnék beszerezni ablaktörlő gumit a régi gyári lapátokba?Ötlet valakinek?
Üdv,
G
Hol tudnék beszerezni ablaktörlő gumit a régi gyári lapátokba?Ötlet valakinek?
Üdv,
G
gecsa14-11-2012 08:00:05 // 41192
és ugye temérdek pénz...
ha van casco, akkor erre nem fizet?
ha van casco, akkor erre nem fizet?
Hari13-11-2012 23:13:33 // 41191
Az elmondottak alapján nagy a valószínűsége annak, hogy átugrott a vezérlése a kis drágaságnak! (Ami szó szerint értendő!) ... és ami még rosszabb, hogy ezt valószínű nem úszod meg egy sima vezérlés ellenőrzéssel - helyrerakással!!! Ilyenkor kicsit össze szokta gubancolni a szelepeket! :(
Ajánlatom:
- Ellenörizd le a vezérlést.
- ha OK! akkor valahol máshol keresendő a gubanc!
- ha nem akkor - nagy a baj! - helyre rakni.
- kompresszió ellenőrzés a motorban.
- ha OK! akkor fellélegezhetsz!
- ha valamelyik hengerben nincs vagy nagyon alacsony a nyomás - akkor bizony a szelepeknek annyi!!!
Ebben az esetben lehet levenni a hengerfejet! Minden esetben az összes szelepet cserélni kell!! ... ha görbe, ha nem! (Ajánlott az összes vezetőt is cserélni!) + hf. síkolás!
Kell még.:
- Hf. tömítésszett (ha javasolhatom: Goetze v. Elring esetleg Reinz)
- Komplett vezérlésszett + vízpumpa. (Dayco, Contitek, stb. semmiképpen nem ajánlom a Gates-t!)
- Hf. csavar készlet.
... meg néhány órányi szerelés! ... meg egy pár üveg sör! :) (... hogy valami jó is legyen az egészben!)
:(
Ajánlatom:
- Ellenörizd le a vezérlést.
- ha OK! akkor valahol máshol keresendő a gubanc!
- ha nem akkor - nagy a baj! - helyre rakni.
- kompresszió ellenőrzés a motorban.
- ha OK! akkor fellélegezhetsz!
- ha valamelyik hengerben nincs vagy nagyon alacsony a nyomás - akkor bizony a szelepeknek annyi!!!
Ebben az esetben lehet levenni a hengerfejet! Minden esetben az összes szelepet cserélni kell!! ... ha görbe, ha nem! (Ajánlott az összes vezetőt is cserélni!) + hf. síkolás!
Kell még.:
- Hf. tömítésszett (ha javasolhatom: Goetze v. Elring esetleg Reinz)
- Komplett vezérlésszett + vízpumpa. (Dayco, Contitek, stb. semmiképpen nem ajánlom a Gates-t!)
- Hf. csavar készlet.
... meg néhány órányi szerelés! ... meg egy pár üveg sör! :) (... hogy valami jó is legyen az egészben!)
:(
Arno16613-11-2012 20:58:49 // 41190
Sikerult atrepulnom egy lazabb fekvorendoron. Igazabol semmi nem ert le, megcsak a rugok sem ertek ossze, nem koppant, csak eleg nagyot ugrott a vas. Ezek utan leallt. Alaneztem, semmi olaj, semmi nyom. Valoban nem ert le az alja.
Utkozes kapcsolo vagymi a helyen, hibakod nincs, benzin van, AC megy.
Vezmuszij egyben, korbefordul a motor.
Inditozaskor viszont szabalytalanul teker, mintha 3 hengerben nem lenne kompresszio 1-ben igen. Egy pillanatra belassul. De lehet rossz a hasonlatom.
Amire gondolni tudok:
-kipuffban valami keresztbeallt vmi
-elugrott a vezerles. (be-be röffen, vissza is durrant egyet)
-valamelyik hengerben tortent valami a szelepek kornyeken. Bár ugy gondolom az nagyobb csörömpöléssel járna tekintve, hogy a vezműszíj ép.
Mas ötlet?
Valakinek lenne kolcsonbe 95-96 2.0TS-hez valo vezmutengely pozicionalo keszlete jutányos konstrukcióban?!
Megneznem h helyen van-e a vezerles.
Köszi,
Arnold
Utkozes kapcsolo vagymi a helyen, hibakod nincs, benzin van, AC megy.
Vezmuszij egyben, korbefordul a motor.
Inditozaskor viszont szabalytalanul teker, mintha 3 hengerben nem lenne kompresszio 1-ben igen. Egy pillanatra belassul. De lehet rossz a hasonlatom.
Amire gondolni tudok:
-kipuffban valami keresztbeallt vmi
-elugrott a vezerles. (be-be röffen, vissza is durrant egyet)
-valamelyik hengerben tortent valami a szelepek kornyeken. Bár ugy gondolom az nagyobb csörömpöléssel járna tekintve, hogy a vezműszíj ép.
Mas ötlet?
Valakinek lenne kolcsonbe 95-96 2.0TS-hez valo vezmutengely pozicionalo keszlete jutányos konstrukcióban?!
Megneznem h helyen van-e a vezerles.
Köszi,
Arnold
Bambinoo13-11-2012 15:26:13 // 41189
ejj..ez a váltó nem szimpatizál velem. Ma megint elkezdte, hogy elindulok, váltani szeretnék, és nem akarja venni a sebességet, és ha veszi akkor 3-ba rakja, majd 5be.. tehát 2 sebességet ugrik. Mindez hideg motornál. Mentem vele pár km-t, majd leállítottam, majd ismét elindítottam mentem vele és tökélestesen működik. Fogalmam sincs, hogy mi az istenért csinálja ezt, de az biztos, hogy pénteken megy a dokihoz..
gecsa13-11-2012 15:24:15 // 41188
www.olaszautobonto.hu
www.cocozza.it
:D
www.cocozza.it
:D
FRC13-11-2012 15:19:28 // 41187
nem jó a link amit beszúrtál!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
529
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?