Forum >> Szerelőműhely

Poló15-03-2011 21:50:57 // 34086
Azt később írtad, mint én elkezdtem írni a hsz-em :)
falcokc15-03-2011 21:42:25 // 34085
azért írtam utánna én is,hogy azzal kezdeném. bár múlkor a tömítés csere se segített egy 147-n.
Alfa GT-Csaba15-03-2011 21:28:18 // 34084
apámnak az olaj ált benne mert a olajbeöntő nyílás sapkában a tömités eresztett.Raktam neki rá még egy tömitést azóta jó.
Poló15-03-2011 21:26:30 // 34083
Ha olaj, akkor valószínűbb, hogy a tömítésnél enged. Meg kell kenni pasztával és kész.
falcokc15-03-2011 21:26:10 // 34082
vagy a tömités :-)))

én ezzel kezdeném :-)
[k i z z o]15-03-2011 21:25:18 // 34081
Szerintem is olaj :)
falcokc15-03-2011 21:24:55 // 34080
valószinűleg el van repedve a szelepfedeled valahol.
Poló15-03-2011 21:20:39 // 34079
Nem olaj inkább?
attika15-03-2011 21:18:59 // 34078
Sziasztok! Lenne egy kérdésem.Mi lehet a probléma ha a gyertyánál áll az üzemanyag?]
GTPeti15-03-2011 01:08:18 // 34077
Bizton állíthatom, hogy az én hátsó ablaktörlőm örökélet+1nap élettartamú lesz.
Mert nem használom. :)
Wickey15-03-2011 00:23:44 // 34076
olyan nincs. A panel murdál meg mindben. Mellesleg ha még nem cserélted, tedd fel a polcra, kelleni fog. :-P
Wickey15-03-2011 00:23:05 // 34075
ott bassza meg az anyját, mesélheti nekem akárki, hogy ez nem tervezett avultatás, az enyém is megdöglött 6 éves korában. :-P Minő véletlen, pont az elektronika. Csatit lehúzva 12V-t adva a motor olyan fickós, hogy kiugrott a kezemből. Kábel és kapcsolóhiba kizárva, mert a gyári új cseredarab hibátlan.
GTPeti14-03-2011 21:09:03 // 34074
Az gáz. Akkor lehet, hogy neked egy másik rossz is jó lenne, amiben a motor ment tönkre. Gondolom ilyenből több van, bár biztos típusfüggő.
Pinochet14-03-2011 20:26:56 // 34073
Nekem sajna a nyomtatott áramkör lett zárlatos (vagy tök tudja mi lett vele) és az égett meg. megnézettem szakikkal de mondták, hogy kuka, maga a motor az tökéletes...
GTPeti14-03-2011 20:24:16 // 34072
Az enyém is a Fiatban. Újratekercselték, azóta tökéletes.
Pinochet14-03-2011 20:22:31 // 34071
Hát szépen összeégett...
GTPeti14-03-2011 20:20:32 // 34070
A Fer-Villnél 10alatt felújítanák...
Pinochet14-03-2011 20:19:59 // 34069
Az már nem is lenne rossz, de eddig 25 felett (inkább 28) ajánlották mindenhol a magnetti marellit
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 20:14:31 // 34068
30? inkább a fele új áron...
Pinochet14-03-2011 20:11:41 // 34067
Sziasztok!
156SW-hez hátsó ablaktörlő motort bontóból honnan lehetne szerezni? Keresgéltem, de akiket hívtam azok azt mondták, hogy nincs, az új meg 30 körül van... Van rá esély, hogy más típussal helyettesíthető?
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 19:50:16 // 34066
ma pályázás után sem csinálta....
Dévid14-03-2011 18:15:14 // 34065
És ha pár hónap múlva az is ereszt? Amúgy a bontott ára is érdekelne. Ha nincs sok differencia, akkor szerintem jobb választás a gyári-beszállítói új.
Poló14-03-2011 18:07:23 // 34064
Miért nem veszel bele bontottat?
Dévid14-03-2011 18:01:54 // 34063
Mennyibe fájhat egy (pár) szervocső '98-as 156 2.0 TS-be? Elég a hozzávetőleges ár, hogy most javíttassam, vagy majd pár hónap múlva.
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 09:03:26 // 34062
gyári? 59-nél töredezett...egy szar...ATE az jó, a Jurid is jó, a Remsa is, a Ferodo inkább hagyjuk, a Textar is jó
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 09:00:06 // 34061
csak pályázás után.... gondolom ott erősebb igénybevétel miatt jobban melegszik a fék ezért jobban is tágul....ha mindig lóg akkor városban is csinálná de nem csinálja...
Kau14-03-2011 08:16:48 // 34060
ATE
Nekem a Ferodo 1-2 év után nyikorgott. Az ATE kb. 3 éve van, de tökéletes.
Ferke14-03-2011 07:19:40 // 34059
Nem tart semeddig ellenőrizni az sem...egybekötve egy nagytakarítással...írtad, hogy nem annyira jártak könnyen a betétek...meg hogy kanyarban elhallgatott...szerintem nézd át az egészet, az a biztos, mielőtt bevásárolsz..
Ferke14-03-2011 07:17:33 // 34058
Ne vegyél rá mérget...elég sok ilyenbe belefutok...a munkahenger és a nyereg átnézésével és falcock által leírt lógás ellenőrzésével semmit nem veszít, és ha ott a gond, akkor nem kell azonnal elköltenie egy 30-ast hátsó fékre...
Szatyi14-03-2011 06:50:07 // 34057
Nagy a választék,de sajnos sok a "rossz-gyenge" minöségü betét. Én gyári betétet ajánlom az ügyfélnek elsönek,ha azt drágának tartja akkor a remsa,ferodo betéteket szerelem az autókba.Még nem volt gondom vele. Textar betétel mostanában sok gond volt,és nem csak alfákban.
GTPeti13-03-2011 22:15:26 // 34056
Nézegetem az offos fórumokat... minden márkánál előfordul. A haladás irányától függő sivítás miatt sokan gondolnak a kerékcsapágyra.
GTPeti13-03-2011 22:05:00 // 34055
Valami jobb minöségü fékbetétet vegyél mint a jurid

Javaslat?
GTPeti13-03-2011 22:03:57 // 34054
Mint írtam, függ a kormányállástól is. Ami tényleg arra enged következtetni, hogy ilyenkor máshogy áll a kerék. Úgy van, ahogy mondod, csak egy idő után melegedik fel. És tényleg párszáz km után langyos lesz a felni is.

@Szatyi, vizsgán nem találtak semmi gondot a féknél. (Pedig már akkor is csinálta.)
atesssz13-03-2011 21:58:00 // 34053
köszi, nem élek vele, de nagyon rendes vagy :) :P
Szatyi13-03-2011 21:56:51 // 34052
Nem hiszem hogy a fékmunkahengered szorulna .Fék mérési diagram mit mutat?? / még nem cseréltünk ilyen hiba miatt/. Valami jobb minöségü fékbetétet vegyél mint a jurid:)). Tárcsával együtt cseréltesd ki.
Dévid13-03-2011 21:23:16 // 34051
Rendes autót kell venni. Cserélhetünk szőrén, ha gondolod. :)
falcokc13-03-2011 21:17:43 // 34050
az lóg egyfolytában, csak vagy huzamossab idő után melegedik fel a betét és a tárcsa, hogy adja a csikorgó hangot. De gondolom az időjárás is közre játszik(meleg,hideg,eső,száraz stb.), hogy mikor kezdi el.
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 21:08:28 // 34049
hm akkor lehet nekem is az a rossz...ránézünk arra is ...de miért csak néha lóg?
falcokc13-03-2011 21:05:52 // 34048
nem,egy minimális lógása volt,annyi hogy a tárcsa emiatt hozzáért a betéthez,és ezáltal adta a hangot. Előtte én is kicseréltem a fékbetétet és tárcsát de semmi nem változott. (természetesen a munkahenger és féknyereg tisztítása mellet.) Utánna a csapágycserével egyszerre megszűnt a jelenség.
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:57:41 // 34047
s a csapágynak nem volt hangja?
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:57:13 // 34046
nekem is csinálta 56-on kicseréltem a tárcsát, betétet és megszűnt
falcokc13-03-2011 20:51:49 // 34045
kerékcsapágy is okozhat ilyen jelenséget,már 2 esetben jártam így,egyik a saját a másik egy kuncsaft autója volt.
mreni13-03-2011 20:50:07 // 34044
csere szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:46:33 // 34043
biztos nem kerékcsapágy vagy akkor az szólna már rendesen
GTPeti13-03-2011 20:30:27 // 34042
Igen, rendben van, mert cseréltük. Ugyan nem szedtük szét ízeire a nyerget, de ami látszott belőle az rendben volt. A betétek nem jártak könnyen, ez látszott. A köszörülésen kívül mit lehet ezzel tenni?
Ferke13-03-2011 20:20:23 // 34041
Első körben szerintem szét kéne szedni azt a nyerget...dugattyú porvédője rendben van? És szétszedném teljesen, aztán patyolat tisztán mehet össze...
GTPeti13-03-2011 20:19:09 // 34040
Az az egészben a szép, hogy ha 1 kicsit is jobbra kanyarodok, akkor elhallgat.
(Föckösnél a halódó kerékcsapágy okozott ilyet.)
GTPeti13-03-2011 20:05:29 // 34039
Srácok, a segítségeteket kérném
Továbbra is szivat a jobb hátsó fékem. Sajnos régóta megy ez a játék. Ha megyek országúton/pályán legalább 30percet, akkor elkezd sikítani. Főleg, melegebb időben. Múltkor (is) megnéztük a nyerget, dugattyút és megköszörültük a fékbetétet, hogy jobban "lötyögjön". Ezekszeirint nem segített. Nagyon játszom a nyeregcsere gondolatával. (Betétet is váltottam már, régebben Juridot használtam, most RH van benne.)

Mit javasoltok? Nyeregcsere? Vagy tényleg csak a betét szorulása okozza?
mreni13-03-2011 19:58:13 // 34038
én rendszeresen jártam gyorsulásokra,soha nem volt gond a valeo szettel...
EngineCoffeeTables13-03-2011 19:50:57 // 34037
National márkájut küldök haza neked 40ért:)))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.