Forum >> Szerelőműhely
Kau13-03-2011 10:56:59 // 34022
A Valeo a gyári beszállító.
atesssz13-03-2011 10:55:38 // 34021
egyik ismerősöm azt mondta, hogy a Valeo nagyobb eséllyel excenteres... De én sem hallottam még rosszat a Valeo-ról. Viszont a Sachs egy 20-assal drágább.
EngineCoffeeTables13-03-2011 10:45:37 // 34020
Utcára szerintem ebből a két márkából bármelyik!
Kau13-03-2011 09:33:17 // 34019
Van aki erre esküszik, van aki arra. Én a Valeot választottam 4-5 éve.
atesssz12-03-2011 18:44:32 // 34018
Komplett kuplung szettből Valeo, vagy Sachs?
zee12-03-2011 15:09:04 // 34017
Elküldtem egy "okosított" verziót az oldaladon megadott címre.
Azzurro12-03-2011 14:45:02 // 34016
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
GTPeti12-03-2011 13:41:21 // 34015
Martin12-03-2011 13:10:47 // 34014
Hali.
A Fiateuscan programot hol lehet letölteni??
A Fiateuscan programot hol lehet letölteni??
Buddha12-03-2011 10:57:32 // 34013
Szia!
A trapézgömbfej gyakran megmakacsolja magát és nem akar kijönni a csonkállványból, add neki a WD40-et aztán ha picit megindul, óvatosan ki-be, előbb utóbb kijön.
A szilentházak csavarjait könnyű ferdéd belekapatni, erre vigyázz! Először kapasd be a rövidebbeket majd óvatosan, érintőre húzd meg, hogy még igazítható maradjon a szilent. Ekkor jöhetnek a belsők, közben csavarhúzóval vagy feszítővassal állítsd lyukra a menetet. Óvatosan feszítsd a csavarokat, viszonylag könnyen megszakad a menet. Legjobb ha nyomatékkulcsot használsz.
Kb. ennyi szerintem! :-)
Üdv.
A trapézgömbfej gyakran megmakacsolja magát és nem akar kijönni a csonkállványból, add neki a WD40-et aztán ha picit megindul, óvatosan ki-be, előbb utóbb kijön.
A szilentházak csavarjait könnyű ferdéd belekapatni, erre vigyázz! Először kapasd be a rövidebbeket majd óvatosan, érintőre húzd meg, hogy még igazítható maradjon a szilent. Ekkor jöhetnek a belsők, közben csavarhúzóval vagy feszítővassal állítsd lyukra a menetet. Óvatosan feszítsd a csavarokat, viszonylag könnyen megszakad a menet. Legjobb ha nyomatékkulcsot használsz.
Kb. ennyi szerintem! :-)
Üdv.
atesssz12-03-2011 10:38:20 // 34012
Sziasztok,
egy SOS kérdés: dióhéjban mire kell figyelni a 155 lengőkar cseréjénél?
egy SOS kérdés: dióhéjban mire kell figyelni a 155 lengőkar cseréjénél?
[k i z z o]09-03-2011 23:45:54 // 34011
Ha rendes Samco flexi idomokkal rakod össze + armentes csövön van csönyak kialakitás akkor simán jónak kell lennie. Régi Fordokon még merev volt a charged side de olcsóbb a műanyagot "formázni", viszont nem oly tarós. Egy 70-es paláston azért feszít 1Bar rendesen.
[k i z z o]09-03-2011 23:43:38 // 34010
Ami szivás zaj csökkentő, de semmiképpen nem hangolja a rendszert:)
GTPeti09-03-2011 23:18:44 // 34009
Az elejével egyetértek. Azzal viszont nem, hogy esszenciális fontossága lenne a cső rugalmasságának. SZVSZ ilyesformán nincs hangolva a rendszer. Csak az LMM-be dugott U-alakú csővel. (Pontosabban az azon lévő kis dobozzal az oldalán.)
Szatyi09-03-2011 23:16:03 // 34008
igazad van.
[k i z z o]09-03-2011 19:45:54 // 34007
A szaki nem cserélget:)
Dévid09-03-2011 19:20:29 // 34006
Wickey09-03-2011 19:13:48 // 34005
és miután csak egyszer kell kicserélni, teljesen tökmindegy, hogy a második csővel megy-e bontóba az autó, vagy telepi tuningverdának fog látszani a vas a csillogó kályhacsövekkel. :-DD
Továbbá a gumi rugalmasan tágul, szerintem amikor egy sima szívómotoron rezonátorokat alkalmaznak a szívócsőben, kizártnak tartom, hogy egy jtd-n ezt ne vették volna figyelembe tervezéskor. Olyan, mint a kéttömegű lendkerék, meg lehet szüntetni, csak nem érdemes.
Szerintem.
Továbbá a gumi rugalmasan tágul, szerintem amikor egy sima szívómotoron rezonátorokat alkalmaznak a szívócsőben, kizártnak tartom, hogy egy jtd-n ezt ne vették volna figyelembe tervezéskor. Olyan, mint a kéttömegű lendkerék, meg lehet szüntetni, csak nem érdemes.
Szerintem.
Piritu - 1.000.00009-03-2011 19:09:53 // 34004
Gratula a k-hoz! :-)
admirális09-03-2011 18:24:50 // 34003
Legalább máséra tudsz vigyázni:)
admirális09-03-2011 18:24:17 // 34002
Én is attól félek. Soha nem rontottam még ezt el, pedig most lesz 3000 hozzászólásom itt hamarosan, pont ma néztem.
Dévid09-03-2011 18:23:41 // 34001
Én úgy töröm mindig össze a kocsim, hogy nincs másik autó a környéken. :D
Dévid09-03-2011 18:22:39 // 34000
Erre nincs bocsánat az új szabályok szerint. :D
admirális09-03-2011 18:22:26 // 33999
Nem úgy kell érteni:D.
Balesetek topicba szántam.
Balesetek topicba szántam.
Dévid09-03-2011 18:21:29 // 33998
Kivel, mivel, hol, mikor?
admirális09-03-2011 18:21:03 // 33997
Jajj bocsánat, ez nem ide akart jönni.
admirális09-03-2011 18:20:04 // 33996
Amikor összeértetek, akkor te voltál hátrébb?
Dévid09-03-2011 18:11:29 // 33995
Nem a klímáé, az a két cső beljebb van, a hűtő alatt párhuzamosan a klíma csöveivel fut 2 fémcső, a spirál folytatásaként.
Szatyi09-03-2011 17:35:18 // 33994
Szia. Kassán gondod van, akkor keresd Weltner Józsit. Vihorlatska.48. vagy. www.turboservis.sk.
tom16409-03-2011 17:28:29 // 33993
Bocs, 2006-ban volt:
http://www.alfaamore.hu/esemenyek/80
http://www.alfaamore.hu/esemenyek/80
Szatyi09-03-2011 17:27:38 // 33992
Nem olyan nagy szivás-meló. A baj csak az hogy a két csövet egyszerre küldik,már ha újat tennél fel.
Szabeee09-03-2011 17:22:45 // 33991
nekünk kellett hozzá másfél hét, és jobban ment, mint előtte.......
tom16409-03-2011 17:21:28 // 33990
Más típusnál (ford, mazda, toyota, wv) elég nagy macera lehet, ugyanis dolgoztam alkatrészgyárban és azokhoz gyártottunk üzemanyag-rendszert. Feltételezem hogy az Alfáé is ugyanúgy be van építve a tankba.
Ha érdekel, a gyárlátogatásról van leírás az Eseményekben (Visteon látogatás Székesfehérváron, talán 2007-ben volt, már nem emléxem)
AC kiszerelés elött győződj meg róla, hogy nincs-e dugulás a rendszerben, az a legnagyobb sanszos.
Ha érdekel, a gyárlátogatásról van leírás az Eseményekben (Visteon látogatás Székesfehérváron, talán 2007-ben volt, már nem emléxem)
AC kiszerelés elött győződj meg róla, hogy nincs-e dugulás a rendszerben, az a legnagyobb sanszos.
mreni09-03-2011 17:13:01 // 33989
az olajhűtőre gondolsz??
Ferke09-03-2011 16:19:43 // 33988
Az a fémcső, ami tocsog, nem a klíma csöve? A szervonak egfy spirálja van, ami el szokott köszönni, menetirány szerinti jobb oldalon....
Dévid09-03-2011 15:12:12 // 33987
Szervusztok.
Mekkora szívás 156-on a szervokormány csövét cserélni, mert csepeg a kocsi orrából az olaj, és az egyik fémcső a hűtő alatt tocsog is az olajban, szerintem onnan jön.
Mekkora szívás 156-on a szervokormány csövét cserélni, mert csepeg a kocsi orrából az olaj, és az egyik fémcső a hűtő alatt tocsog is az olajban, szerintem onnan jön.
Szilárd09-03-2011 14:58:49 // 33986
Csak szakszerűen!:))
Szatyi09-03-2011 12:19:33 // 33985
Szatyi09-03-2011 12:10:40 // 33984
Martin09-03-2011 10:39:44 // 33983
AC kiszerelésének van valami különleges módja?? Illetve mit kellene átnéznem rajta?
Azzurro09-03-2011 09:23:12 // 33982
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Martin09-03-2011 09:11:30 // 33981
Igen megoldás lenne egy szakember csak az a baj, hogy egy szaki elkezdi cserélgetni az alkatrészeket és nem biztos, hogy az első 3-4 alkatrész csere eredményes. Jelenleg nem indul a kocsi így saját lábon még szerelőhöz se megy el. Viszont a munkám miatt csak esténként érek rá. Még hagyok időt magamnak a probléma megoldására.
Liquid09-03-2011 08:06:50 // 33980
megnézném ezt a műhelyt közelről :)
Kareszka198409-03-2011 08:03:13 // 33979
Szatyi08-03-2011 20:56:25 // 33978
Ezzek az autók meg már nem zsiguik,trabik,amiket otthon 2-üveg sör mellett vasárnaponként meg generálozol::))))
Szatyi08-03-2011 20:52:49 // 33977
Találni.Nem a "csillagászok"-ra gondoltam:))
mreni08-03-2011 20:34:12 // 33976
ja csak találj SZAKEMBERT+fizesd ki:D;)
Szatyi08-03-2011 20:24:11 // 33975
Kitartó-kisérletező fazon vagy.Szakemberhez vitted volna már rég autózhatnál.Igy meg gyalogolsz a hidegben.
Martin08-03-2011 20:07:53 // 33974
Nos ma csak annyit sikerült a dologhoz tenni, hogy beraktam az új LMM-et. Majdnem be is indult de szerintem a 4 napja tartó indítgatás megtette a hatását és az aksim lemerült kissé:(( Tehát holnap töltögetés következik és folytatom a kísérleteket. Néhány nap múlva talán a kábelem is megérkezik és talán rá tudok nézni laptopos formában is. Még egy kocsi se szúrt így ki velem. Mindig rájöttem a hibára de ez a sok elektromos hülyeség megfogott.
tom16408-03-2011 19:58:58 // 33973
Azt hiszem innentől nem házi feladat az ügy :- (
Nem tudom mennyire tudsz/akarsz otthon belemélyedni, de én kivenném az injektorokat és megnézném hogy tolják-e az anyagot (pl. egy pohárba). A kattogás gyanus, lehet hogy üresen mozognak, mert nem ér el addig a benzin, pumpa, szűrő, vagy egyéb, a rendszerben levő dugulás miatt. Etanollal nem kísérleteztél mostanában? Az kitisztít minden koszt a rendszerből és mivel az injektorok a legszükebbek, így ott akadnak meg, dugulást okozva.
Nem tudom mennyire tudsz/akarsz otthon belemélyedni, de én kivenném az injektorokat és megnézném hogy tolják-e az anyagot (pl. egy pohárba). A kattogás gyanus, lehet hogy üresen mozognak, mert nem ér el addig a benzin, pumpa, szűrő, vagy egyéb, a rendszerben levő dugulás miatt. Etanollal nem kísérleteztél mostanában? Az kitisztít minden koszt a rendszerből és mivel az injektorok a legszükebbek, így ott akadnak meg, dugulást okozva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
1145
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?