Forum >> Szerelőműhely
GTPeti14-03-2011 20:24:16 // 34072
Az enyém is a Fiatban. Újratekercselték, azóta tökéletes.
Pinochet14-03-2011 20:22:31 // 34071
Hát szépen összeégett...
GTPeti14-03-2011 20:20:32 // 34070
A Fer-Villnél 10alatt felújítanák...
Pinochet14-03-2011 20:19:59 // 34069
Az már nem is lenne rossz, de eddig 25 felett (inkább 28) ajánlották mindenhol a magnetti marellit
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 20:14:31 // 34068
30? inkább a fele új áron...
Pinochet14-03-2011 20:11:41 // 34067
Sziasztok!
156SW-hez hátsó ablaktörlő motort bontóból honnan lehetne szerezni? Keresgéltem, de akiket hívtam azok azt mondták, hogy nincs, az új meg 30 körül van... Van rá esély, hogy más típussal helyettesíthető?
156SW-hez hátsó ablaktörlő motort bontóból honnan lehetne szerezni? Keresgéltem, de akiket hívtam azok azt mondták, hogy nincs, az új meg 30 körül van... Van rá esély, hogy más típussal helyettesíthető?
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 19:50:16 // 34066
ma pályázás után sem csinálta....
Dévid14-03-2011 18:15:14 // 34065
És ha pár hónap múlva az is ereszt? Amúgy a bontott ára is érdekelne. Ha nincs sok differencia, akkor szerintem jobb választás a gyári-beszállítói új.
Poló14-03-2011 18:07:23 // 34064
Miért nem veszel bele bontottat?
Dévid14-03-2011 18:01:54 // 34063
Mennyibe fájhat egy (pár) szervocső '98-as 156 2.0 TS-be? Elég a hozzávetőleges ár, hogy most javíttassam, vagy majd pár hónap múlva.
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 09:03:26 // 34062
gyári? 59-nél töredezett...egy szar...ATE az jó, a Jurid is jó, a Remsa is, a Ferodo inkább hagyjuk, a Textar is jó
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2011 09:00:06 // 34061
csak pályázás után.... gondolom ott erősebb igénybevétel miatt jobban melegszik a fék ezért jobban is tágul....ha mindig lóg akkor városban is csinálná de nem csinálja...
Kau14-03-2011 08:16:48 // 34060
ATE
Nekem a Ferodo 1-2 év után nyikorgott. Az ATE kb. 3 éve van, de tökéletes.
Nekem a Ferodo 1-2 év után nyikorgott. Az ATE kb. 3 éve van, de tökéletes.
Ferke14-03-2011 07:19:40 // 34059
Nem tart semeddig ellenőrizni az sem...egybekötve egy nagytakarítással...írtad, hogy nem annyira jártak könnyen a betétek...meg hogy kanyarban elhallgatott...szerintem nézd át az egészet, az a biztos, mielőtt bevásárolsz..
Ferke14-03-2011 07:17:33 // 34058
Ne vegyél rá mérget...elég sok ilyenbe belefutok...a munkahenger és a nyereg átnézésével és falcock által leírt lógás ellenőrzésével semmit nem veszít, és ha ott a gond, akkor nem kell azonnal elköltenie egy 30-ast hátsó fékre...
Szatyi14-03-2011 06:50:07 // 34057
Nagy a választék,de sajnos sok a "rossz-gyenge" minöségü betét. Én gyári betétet ajánlom az ügyfélnek elsönek,ha azt drágának tartja akkor a remsa,ferodo betéteket szerelem az autókba.Még nem volt gondom vele. Textar betétel mostanában sok gond volt,és nem csak alfákban.
GTPeti13-03-2011 22:15:26 // 34056
Nézegetem az offos fórumokat... minden márkánál előfordul. A haladás irányától függő sivítás miatt sokan gondolnak a kerékcsapágyra.
GTPeti13-03-2011 22:05:00 // 34055
Valami jobb minöségü fékbetétet vegyél mint a jurid
Javaslat?
Javaslat?
GTPeti13-03-2011 22:03:57 // 34054
Mint írtam, függ a kormányállástól is. Ami tényleg arra enged következtetni, hogy ilyenkor máshogy áll a kerék. Úgy van, ahogy mondod, csak egy idő után melegedik fel. És tényleg párszáz km után langyos lesz a felni is.
@Szatyi, vizsgán nem találtak semmi gondot a féknél. (Pedig már akkor is csinálta.)
@Szatyi, vizsgán nem találtak semmi gondot a féknél. (Pedig már akkor is csinálta.)
atesssz13-03-2011 21:58:00 // 34053
köszi, nem élek vele, de nagyon rendes vagy :) :P
Szatyi13-03-2011 21:56:51 // 34052
Nem hiszem hogy a fékmunkahengered szorulna .Fék mérési diagram mit mutat?? / még nem cseréltünk ilyen hiba miatt/. Valami jobb minöségü fékbetétet vegyél mint a jurid:)). Tárcsával együtt cseréltesd ki.
Dévid13-03-2011 21:23:16 // 34051
Rendes autót kell venni. Cserélhetünk szőrén, ha gondolod. :)
falcokc13-03-2011 21:17:43 // 34050
az lóg egyfolytában, csak vagy huzamossab idő után melegedik fel a betét és a tárcsa, hogy adja a csikorgó hangot. De gondolom az időjárás is közre játszik(meleg,hideg,eső,száraz stb.), hogy mikor kezdi el.
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 21:08:28 // 34049
hm akkor lehet nekem is az a rossz...ránézünk arra is ...de miért csak néha lóg?
falcokc13-03-2011 21:05:52 // 34048
nem,egy minimális lógása volt,annyi hogy a tárcsa emiatt hozzáért a betéthez,és ezáltal adta a hangot. Előtte én is kicseréltem a fékbetétet és tárcsát de semmi nem változott. (természetesen a munkahenger és féknyereg tisztítása mellet.) Utánna a csapágycserével egyszerre megszűnt a jelenség.
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:57:41 // 34047
s a csapágynak nem volt hangja?
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:57:13 // 34046
nekem is csinálta 56-on kicseréltem a tárcsát, betétet és megszűnt
falcokc13-03-2011 20:51:49 // 34045
kerékcsapágy is okozhat ilyen jelenséget,már 2 esetben jártam így,egyik a saját a másik egy kuncsaft autója volt.
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2011 20:46:33 // 34043
biztos nem kerékcsapágy vagy akkor az szólna már rendesen
GTPeti13-03-2011 20:30:27 // 34042
Igen, rendben van, mert cseréltük. Ugyan nem szedtük szét ízeire a nyerget, de ami látszott belőle az rendben volt. A betétek nem jártak könnyen, ez látszott. A köszörülésen kívül mit lehet ezzel tenni?
Ferke13-03-2011 20:20:23 // 34041
Első körben szerintem szét kéne szedni azt a nyerget...dugattyú porvédője rendben van? És szétszedném teljesen, aztán patyolat tisztán mehet össze...
GTPeti13-03-2011 20:19:09 // 34040
Az az egészben a szép, hogy ha 1 kicsit is jobbra kanyarodok, akkor elhallgat.
(Föckösnél a halódó kerékcsapágy okozott ilyet.)
(Föckösnél a halódó kerékcsapágy okozott ilyet.)
GTPeti13-03-2011 20:05:29 // 34039
Srácok, a segítségeteket kérném
Továbbra is szivat a jobb hátsó fékem. Sajnos régóta megy ez a játék. Ha megyek országúton/pályán legalább 30percet, akkor elkezd sikítani. Főleg, melegebb időben. Múltkor (is) megnéztük a nyerget, dugattyút és megköszörültük a fékbetétet, hogy jobban "lötyögjön". Ezekszeirint nem segített. Nagyon játszom a nyeregcsere gondolatával. (Betétet is váltottam már, régebben Juridot használtam, most RH van benne.)
Mit javasoltok? Nyeregcsere? Vagy tényleg csak a betét szorulása okozza?
Továbbra is szivat a jobb hátsó fékem. Sajnos régóta megy ez a játék. Ha megyek országúton/pályán legalább 30percet, akkor elkezd sikítani. Főleg, melegebb időben. Múltkor (is) megnéztük a nyerget, dugattyút és megköszörültük a fékbetétet, hogy jobban "lötyögjön". Ezekszeirint nem segített. Nagyon játszom a nyeregcsere gondolatával. (Betétet is váltottam már, régebben Juridot használtam, most RH van benne.)
Mit javasoltok? Nyeregcsere? Vagy tényleg csak a betét szorulása okozza?
mreni13-03-2011 19:58:13 // 34038
én rendszeresen jártam gyorsulásokra,soha nem volt gond a valeo szettel...
EngineCoffeeTables13-03-2011 19:50:57 // 34037
National márkájut küldök haza neked 40ért:)))))))
EngineCoffeeTables13-03-2011 19:49:27 // 34036
Nekem valószinűleg cserés lesz az új motorhoz, de itt is max 60 ezer az új kuplung. Elég drága árak vannak otthon.
GT Ɨ|ѯ13-03-2011 19:42:06 // 34035
Ácsi!:-)
A Valeo hibátlan 100-120ezerig:-)
Persze Sachs-ot is lehet tenni be, ha sok a cash....
A Valeo hibátlan 100-120ezerig:-)
Persze Sachs-ot is lehet tenni be, ha sok a cash....
atesssz13-03-2011 18:53:22 // 34034
a valeo a TD-be nekem 60, a sachs 80. Nem hallottam még én gyári felújítottról..
vienna13-03-2011 16:52:03 // 34033
Gyári felújított kuplungról is hallottam, 30.000 Ft körüli összegért. Van valakinek esetleg ilyennel tapasztalata?
vienna13-03-2011 16:48:33 // 34032
én is kuplungcsere előtt állok... valeo 49.000, sachs 73.000, luk 74.000 Ft. Ennyiért ajánlják nekem.
Dízeleknek is Valeo a gyári? Sachs szerintem jelentősen drágább, de ha a Valeo minősége változó, akkor lehet megéri. Nem tudom
Dízeleknek is Valeo a gyári? Sachs szerintem jelentősen drágább, de ha a Valeo minősége változó, akkor lehet megéri. Nem tudom
Azzurro13-03-2011 11:59:19 // 34031
Bocsi hogy mertem szólni!!:-))))Csak leírtam amit tapasztaltam.
atesssz13-03-2011 11:51:39 // 34030
így van... Sachs kuplung tulajdonosok írjanak :)
EngineCoffeeTables13-03-2011 11:46:40 // 34029
Ezért nem is a te hozzászólásodra válaszoltam hanem ateszéra amikor azt írta hogy a sachs a tuning miatt is jobb. Erre írtam hogy tuningra jó a Valeo is. Igazándiból most van a Valeora egy jó és egy rossz tapasztalat és semmi a sachs-ról:)))))
atesssz13-03-2011 11:46:21 // 34028
akkor a pedál keménységét a kuplung szerkezet határozza meg? vagy köze van a kuplung munkahengernek is hozzá??
Azzurro13-03-2011 11:42:26 // 34027
Én nem azt mondtam hogy rossz, de nekem nem jött be.Én gyengének találom, pedig újonnan vettem, és nagyon bíztam a minőségében.:-))
Azzurro13-03-2011 11:39:34 // 34026
Szerintem is!!:-)))Legközelebb az lesz, szerintem jobb.A Valeo az tömeg termék, és ez által a minősége is.:-((
EngineCoffeeTables13-03-2011 11:30:11 // 34025
Kau gyorsul a tuningolt 146-ossal, ha neki nincs problémája 4-5éve a Valeoval akkor szerintem az is bírja:)
atesssz13-03-2011 11:26:16 // 34024
akkr a Sachs egy moci tuning után is jobb választás lenne?
Azzurro13-03-2011 11:11:11 // 34023
Én csalódtam a Valeo-ba, nekem valamiért gyengén muzsikál.Nem sajnálnám a drágábbra a pénzt, ha nekem kellene vásárolnom kuplungot, ami nincs még kizárva.
2 éve cserélte, de egyszerűen puha és nem úgy adja át a nyomatékot ahogyan azt kellene.:-(((
2 éve cserélte, de egyszerűen puha és nem úgy adja át a nyomatékot ahogyan azt kellene.:-(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
572
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?