Forum >> Szerelőműhely

alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-03-2010 20:48:52 // 29186
Na ugye:-)én ugyanezért itt pesten fizettem volna 5 rongyot.
bagoly16-03-2010 20:42:21 // 29185
na kipuff meghegesztve holnap mehet vissza+!

1 sör meg 1 rövid volt az ára a szomszédnál + a munkám :-)
Wickey16-03-2010 17:11:17 // 29184
jaja, semmi hangja nem volt szinte, de viszont a túró hogy tüsszögött kettes padló - gázelvételre.
Azzal szórakoztam hogy terrorizáltam a gyalogosokat. Meg gondolkoztam is rajta, hogy egyszerűsítem én ezt a kipufogó dolgot, és hajtatok egy sima csövet oda hátrafelé. :D
Ferke16-03-2010 16:45:56 // 29183
Jah:)) Bakker, az hogy leficcent tavaly, pont a temetőben...:)))))) Ráadásul alig lett nagyobb hangja, épphogy csak morgolódott:)
Wickey16-03-2010 16:43:38 // 29182
pedig már épp kezdtél örülni, mi? :D
Ferke16-03-2010 16:33:04 // 29181
Van, aki be tudja, de nem sokan:)) Elsőre szerintem ne próbálkozz vele:)
MMVI16-03-2010 16:00:59 // 29180
Sziasztok!
egy 1.6-os 145-ös vezérlésével kapcsolatban lenne egy kérdésem:
A legutóbbi vezérlés csere során (vez.módosító, vezérműszíj, stb) a vezérműszíj felrakásához a szerelő használt vezérműtengely leszorítókat, valamint mérőórát. Az összerakás után figyeltem meg, hogy a gyári szíjon vannak jelölések is, amik egybeestek a fogaskerekek jelölésével. Be lehet-e állítani pontosan a vezérlést ezekkel a jelölésekkel anélkül, hogy használnánk a leszorítókat és a mérőórát?
Előre is köszi a segítséget!
Üdv.
Tamás
TDI7516-03-2010 15:35:15 // 29179
Le van relézve. A foncsort meg majd ma megnézem.
Liquid16-03-2010 15:31:32 // 29178
a 100/80W nem vágja haza a kormánykapcsolót meg a foncsort?
ha nem relés a kapcsolód, akkor mielőtt ilyet beraksz, mindenképp relézd be
TDI7516-03-2010 15:07:29 // 29177
Hát ennyit az agyas törvényhozóinkról. Én igazából valami szolíd 4000K vagy 4300K színhőmérsékletűre gondoltam, nem pedig arra a hideg kék 6000K fölöttire, mert az már megint baromság. Ha jól emléxem a nap színhőmérséklete 4500K. Tehát valami ilyesmit akartam. Na mindegy maradok asszem a 100/80 wattos H4-esnél. Az sem túl szabályos, de legalább izzólámpa és remélem hogy nem kötnek bele.
Liquid16-03-2010 14:53:05 // 29176
igen én is úgy értettem, hogy gyári xenon, de pl. nem projektoros a lámpa, vagy nincs mosó stb. mert van ilyen. Egyébként asszem EU-ilag, 2004 vagy 2005-től kötelező az összes ilyen tartozék a xenon mellé
Kareszka198416-03-2010 14:51:47 // 29175
Hát gondolkodtam a xenonon én is, de lehet elvetem az ötletet...igaz nálunk még nemtudom, hogy lenne ilyesmi törvény, de az itteni kékangyalokat ismerve előbb utóbb belekötnének. Nálunk ugyanis az út melett születnek a törvények :D
TDI7516-03-2010 14:44:21 // 29174
Egyet értek. Lázadjunk... Csak az a probléma, hogy széllel szembe pisálni ugyan lehet, de nem tanácsos mert tiszta húgy lesz a gatyánk. És mi van azokkal a kocsikkal amibe ugyan ez gyári felszereltség, de sem a fényszóró nem bólint a terheléstől függően, sem mosó berendezés sincs. Ja jut eszembe vasárnap délután találkoztam egy audival (csak így kisbetűkkel) és annyira vakított a nappali menetfénye ami gyári ledes, hogy bárhova néztem csak a két ledsort láttam magam előtt vagy egy percig. És az szabályos? vajon az miért nem tompított???
Liquid16-03-2010 14:29:54 // 29173
egyetértek, plusz van egy csomó olyan régebbi autó, amiben az követelmények egyike-másika nincs benne gyárilag, arra lennék kíváncsi hogy azokkal mi van
TDI7516-03-2010 14:23:41 // 29172
Egy szarúl beállított xenon ugyanolyan zavaró mint egy szarúl beállított sima halogén. Főleg ha a paré majom távolsági reficel közlekedik iccaka. Na azokat kéne seggberúgni de magyon. Én személy szerint már találkoztam normálisan beállított xenonnal sima fényszóróházba és csodák csodája nem is vakított. Szóval ennyit a tisztelt törvényhozó agyhalott idióta baromarcú úriemberekről.
Kau16-03-2010 14:09:52 // 29171
Persze. Csak az alább leírtakat kérik még hozzá ;)
Kau16-03-2010 14:05:11 // 29170
A linkelt cikkben leírák, hogy mi kell hozzá:
Speciális fényszóró ház, lencsés fényvetőrendszer, a karosszéria dinamikus változásait követő automatikus magasságállító, az automata fényszórómosó rendszer.
Szóval 6-7 db 33-as ára...
Kau16-03-2010 14:03:32 // 29169
Itt egy cikk. Döntsd el, megéri-e.
TDI7516-03-2010 14:03:14 // 29168
Esetleg hogy lehet xenont legalizálni egy 33-asba?
TDI7516-03-2010 14:01:54 // 29167
Az a tuti. Pedig direkt katósági jellel is el van látva némelyik, miszerint ez fényszóróba való világítótest.
Kau16-03-2010 13:54:10 // 29166
Volt rá példa, hogy 60 ezer + rendszám le és újravizsgáztatás. Pár hónapja volt ilyen akció Zala megyében, ahol direkt ezt nézték...
TDI7516-03-2010 13:47:39 // 29165
Ja még valami. A xenonos fényszórótuningért mennyire csesztetnek a rend szigorú őrei?
Kezd elegem lenni a H4-es halogénekből. Ami jól világít az kurva sokat fogyasz, drága és gyorsan kiég... Az átlagos az pedig sokáig jó, de nem igazán látni vele semmit.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)16-03-2010 13:47:30 // 29164
Igazából akkor érzem h rángat kicsit, mikor pl. parkolóhelyet keresek 10-20 al gurulva és ha gyorsítanék kicsit, akkor jön elő, menet közben lendületben nagyon ritkán érezni. ezért gondoltam a levegő rendszerre, majd megltájuk a héten szétkapom, mint floki a lábtörlőt
TDI7516-03-2010 13:37:19 // 29163
Csak azért mert télen egy kicsit megemeltem az előgyuszit az E85 miatt, de még nem állítottam vissza, és benyából kb.19 litert evett 100 km-en. Egy kicsit sokalltam. Viszont a következő tankolásnál megint számolgattam és valamiért leesett a felére a fogyi. Igaz rátankoltam egy kis etanolt mivel nem volt túl sok lóvé nálam.
Ferke16-03-2010 13:19:12 // 29162
Nah, akkor nem vagyok egyedül ezzel se?!:))
Wickey16-03-2010 13:09:57 // 29161
Nyugi, túl nagy előgyújtásnál hamarabb fog becsörögni túlmelegedni és tönkremenni a motorod, semmint a többletfogyasztás miatt aggódj. :)
Wickey16-03-2010 13:07:23 // 29160
Óóó igen, úgylátom "típushiba". Ugyanez volt nekem is. Pikkpakk vissza lehet varrni CO-val, nincs az egész öt perc.

Le kell rántani a csődarabot, a hátulját bedugaszolni és felkötni hogy ne told magad előtt az aszfalton és ne szedjen össze minden szemetet a földről, csövet a csomagtartóba, és elkattogni a sarki lakatoshoz / kipufogóshoz. Arra ügyeljen, hogy ugyanúgy álljon a talp amikor visszavarrja, különben lehet nem tudod visszatenni. :D
bagoly16-03-2010 12:56:34 // 29159
Kösz a tanácsokat na megyek és lekapom! További szép napot!
TDI7516-03-2010 12:54:04 // 29158
Sziasztok! A túl nagy előgyújtás okozhat többletfogyasztást? Esetleg ha igen akkor milyen mértékűt?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-03-2010 12:53:15 // 29157
Le kéne kapni,szerintem pár ezresért megcsinálják.
bagoly16-03-2010 12:53:05 // 29156
elnézést miután levettem! Köszönöm
Kazes☻16-03-2010 12:48:57 // 29155
Hegeszteni, de nem biztos, hogy a helyén. :)
bagoly16-03-2010 12:46:01 // 29154
üdv! ahogy tegnap írtam a vas elkezdett olyan ladás tuningkipufogós turbósípolós hangot adni na itt van pár kép mért is van az

Kérdés meg lehet -e forrasztani miután visszaillesztettem a hejére??
Köszönöm
Exbléx GT16-03-2010 00:15:17 // 29153
köszönöm a válaszotokat:)
tudam,hogy ti tudni fogjátok:D
köszi még 1x mindenkinek:)
Tom8515-03-2010 18:43:37 // 29152
Sziasztok! Tudja valaki esetleg, hogy 16v TS-be az 50.000 km-es Champion gyertyáknak mi a típus száma?
Kareszka198415-03-2010 18:36:33 // 29151
És való igaz...a tolatólámpa a váltón lévő kapcsoló miatt nem müködik. Előbb ismét aknára álltam, kihúztam belőle a csatlakozóját, majd hátramenetbe raktam a váltót, ráadtam a gyujtást és a gyugasznál rövidre zártam a két pólust és lám...felvillant hátul a tolatólámpa :)
Nagy tétel egy ilyen kapcsoló? Hol lehetne leg jutányosabb áron beszerválni? Bontott mennyire megbízható?
Wickey15-03-2010 15:21:06 // 29150
Kollegosznak igaza van, az a csipogó, amikor pölö jeges az út, vagy nyitva van valamelyik ajtó és úgy közlekedsz. Indulj meg, és húzd be a kéziféket egy kattanásra. Elkezd sipákolni hogy kontakt díler brékfluidésvagyhandbrake. Ha halk, tedd a buzzert feljebb ha hangos vedd lejjebb. Én fél évig csak szopattam magam, olyan rohadt hangos volt hogy majd' kifejeltem a szélvédőt amikor megjött az első hideg, és minden reggel beugatott a garázstól 2-300méterre, hogy possible ice on road. :-P
atesssz15-03-2010 14:25:41 // 29149
a buzzer az elvileg valamilyen hangjelzést adó kis elektromos cucc.
szerintem a hangerőt tudod vele állítani
Exbléx GT15-03-2010 14:06:19 // 29148
sziasztok.
egy kérdésem lenne,hogy a GT-m coputerében találtam egy olyat hogy BUZZER és van ott három grafikon 3db függőleges oszlopot mutat és az első alá min. van irva az utolsóhoz meg hogy max. lehet állítani levenni ill vissza tenni maximumra.nekem max-on volt ill.van és nemtudom hogy ez mit tud és hogy maga a szó mit jelent:S
ha valaki tudja kérem ossza meg velem.
köszönöm és további szépnapot nektek:)
bagoly15-03-2010 11:44:34 // 29147
Köszönöm majd ha jobban leszek megnézem mi lehet!
atesssz15-03-2010 11:36:02 // 29146
sziasztok, külső féltengely-csuklóból SAMKO, vagy TRANSTEC ?
Egy árban vannak
Kau15-03-2010 11:30:05 // 29145
Lehet, hogy elrepedt a kipufogód valahol. Általában a dob előtt szokott. Vagy kilyukadt a dobod.
bagoly15-03-2010 10:55:04 // 29144
Üdv cartársak! elkelne 1 kis segítség,ma valahogy a vas elkezdett olyan ladás tuning kipufogós turbósípolós hangot adni,hát sajna ezt csak így tudtam leírni! mi a fenétől van, hol keressem a hibát? sajna még nem tudtam a motorháztető alá benézni halgatózni,mert az ágyat nyomom :-(
GTPeti14-03-2010 16:55:25 // 29143
Szívesen! Egyébként egy ilyen kapcsolót te is ki tudsz cserélni.
Csak cseredarab kell és utántölteni való olaj. (Remek lehetőség egyből a váltóolaj szintjét MAX-ra beállítani. Ha még nem volt cserélve az olaj, akkor a legjobb ha egy flakonnal a gyáriból veszel.)
Kareszka198414-03-2010 16:50:15 // 29142
Igen, rámértem a kapcsolóra és semmi sípolás :( Csak mondom "miért ne" alapon rámértam a gyugasz érintkezőire is, gondolván annak is zárva kéne lennie kábel-biztosíték-izzó-kábel vonalon, de szerintem ez csak gyujtás alatt van így, mert ugye szunnyadó motor melett ha bedobom hátramenetbe, nem éled fel a tolatólámpa, csak ha ráadom a gyujtást.
Hmmm, akkor inkább mesterre bízom ezt a mütétet :)
Kösöznöm szépen az infókat :)
GTPeti14-03-2010 16:35:54 // 29141
(Lehet, hogy tévedek, de kitekeréskor ömleni fog a váltóolaj kifelé. Szóval legyen alatta egy tál és a kezedben a másik kapcsoló, hogy azonnal be tudd tekerni. És a kifolyt olajmennyiséget is pótolni kell. Ezt persze nem tudod megtenni a kifolyt olajjal, mert az a váltóházon végigfolyva koszos lesz.)
GTPeti14-03-2010 16:30:31 // 29140
NEM!!

Lehúzod róla a csatlakozót és rámérsz a kapcsolóra rückvercben és üresben. Rückvercben sípolnia kell. SEMMI köze ennek a gyújtáshoz.
Kareszka198414-03-2010 16:28:04 // 29139
rámértem, de nem sípolt. Próbáltam a gyugaszt is megsípoltatni, de az sem akart, igaz miután már mindent összepakoltam villant be az agyamba, hogy az elméletileg csak akkor kéne, hogy rövidzárjon, ha rávan adva a gyujtás, amit én elfelejtetem :S
Akkor ugye ez a tolatólámpa kapcsolója? És ezekszerint ez f*ngott ki...?!
GTPeti14-03-2010 15:40:11 // 29138
Előbb multiméterrel rá kéne mérni, hogy rükvercben rövidzár-e a kapcsoló...
(Ez a legfontosabb lépés a hibakeresésben.)
frensz14-03-2010 15:34:34 // 29137
egy határozott mozdulattal ráütsz ... nekem is elszakadt a lagunában és így tudtam csak kinyitni ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.