Forum >> Szerelőműhely

TDI7501-04-2010 08:02:22 // 29381
Igen Alfás fórum, de sajna most ezzel a projektel kell egy kicsit foglalkozzak, és nincs az ismerőseim között akik trabiztak, és még szerelték is azt. Ezért fordúltam ide.
Amúgy egy szovjet áramfejlesztőről van szó, amin trabi karbicsek van, mivel a sajátja csak arra jó hogy bekormozzon mindent mert semmi állítási lehetőség sincs rajta a keverékképzés szempontjából. Nem akarom szétoffolni a topikot, csak egy kis segítséget szeretnék kapni. Gondoltam hátha itt valaki emléxik még ezekre a rttenetes szerkezetekre :-)
Kareszka198401-04-2010 07:53:42 // 29380
bocsi, én azthittem ez Alfa fórum...
TDI7531-03-2010 21:12:04 // 29379
A trabi karbiján melyik kar a szivatóé?
Vasarelly31-03-2010 20:13:33 // 29378
Nekem is zajos a téli guma kanyarodáskor csapágyra gyanakodtam már a tavaj is nyárival elmúlik úgyhogx semmi gáz.
Vasarelly31-03-2010 20:11:51 // 29377
Nekem volt....Trabi
Vasarelly31-03-2010 20:11:14 // 29376
Hali! Nincs valakinek ötlete? Rugót cseréltem. A gyári és a beszerelt között egymás mellé állítva kb 6 cm különbség volt. A kocsi most 2 centivel magasabb mint előtte.
Hátul kb 4cm különbség volt de az szépen leült. Az eleje elég gatya. Ha nincs más elvágom a rugót. Ja amúgy jó minőségű eibach rugószett került be Mifi Cartárstól. Szóval ez ok.
TDI7531-03-2010 19:02:03 // 29375
Skacok! Kinek volt trabantja? Kétütemű??
Bilux31-03-2010 10:14:28 // 29374
Gondolom máshogy "feszül" meg a csapágy a csuklo....
atesssz31-03-2010 09:58:03 // 29373
sziasztok

a következő a tapasztalatom, ill a kérdésem:

amíg a téli gumi volt a gépen, jobbra kanyarodásnál egyértelműen lehetett hallani a féltengelyes kotyogást, lógást.
Most, hogy feltettem a 17-es nyári kerekeket, ez a kotyogás, ill. a hang teljesen elmúlt.
Az alufelni ET-je jóval kisebb, lehet emiatt ? nem nagyon értem az összefüggést

szerintetek?
Kau31-03-2010 08:28:06 // 29372
Az üveglap "élére" gondoltam. Mindkét oldalra kensz és megjáratod.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-03-2010 21:23:39 // 29371
Én ugy tudom a kocsit nem kell bevinni,csak a kártyát,meg a master kulcsot,haverom 8 ropit fizetett érte.
BadBoyz, BB30-03-2010 20:48:54 // 29370
A helyzet az hogy másik kulccsal próbáltam már, az akksit már lerántottam róla. Kaptam olyan infót is hogy ha megvan a kód kártya akkor ballagjak be egy szalonba és ott rátanítják újból..:S Csak az a gond hogy a szalon egy kicsit messze van és bevontatni potyára vagy megcsinálják vagy nem...:S

Villanyossal is beszéltem és ő azt mondta (nem tudom mi igaz belőle), hogy benzinesről nem tudja lekötni az immót mert komputeren keresztül megy az egész és a benzin szivattyút tiltja...
Buksi30-03-2010 20:45:04 // 29369
Egye fene, megegyeztünk! :-DD
Vikking 31130-03-2010 20:39:17 // 29367
Milyen eltérés? Naaa :D Hát ez teljesen ON itt :D
Vikking 31130-03-2010 20:38:49 // 29366
:DDD Ne is! :D Az igazi a legjobb, de ha mű, akkor legalább jó nagy legyen :DDDDDDD Na, megegyezünk? :D
Buksi30-03-2010 20:37:51 // 29365
Nem vitatkozom veled, na... :-DDD
Kareszka198430-03-2010 20:36:49 // 29364
ne térjünk el a témátol... :P vagy? :D
mondjuk ha egy sima csőre cseréltetem a katalizátort, az mien hatással lesz a végső kipufogóhangra? Szondákkal akkor mi lesz? Hova csatlakoznak? (:
Vikking 31130-03-2010 20:34:17 // 29363
Az igazi a természetes na... :P
Buksi30-03-2010 20:32:19 // 29362
Az már más tészta! ;-)))))))))))))
Vikking 31130-03-2010 20:27:41 // 29361
A szilikont még csajban is csak ízléssel, nemhogy ABLAKON!!! :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-03-2010 20:27:35 // 29360
Csak tippelek:aksi le,majd vissza,ujra próbálni.Ha végképp nem megy van a budafoki úton egy cég aki ujrakódolja,ha megvan a fő kulcs.
Vikking 31130-03-2010 20:27:09 // 29359
Másik kulcs?

Vagy esetleg a gyújtáskapcsolóban az érzékelő antennát megtisztogatni?

Ezt majd részletezi valaki gondolom :)))
Kareszka198430-03-2010 20:26:41 // 29358
Ford Escortomnál volt ilyesmi, csak ott nincs visszajelző erről...Egyszercsak letiltotta a gyujtást, csak forgott a motor, de nem gyulladt. Ez azért volt, mert a kulcsban kifingott a kódolt chip. Mester átkötötte, vagyis "meghekkelte" az elektronikának ezt a részét, szóval a kódolvasás indításkor elmarad...
Szerintem a biztosnág kedvéért térj be egy kulcsmásolóba, ott megtudják lesni a kulcs kódját. Ha azzal nincs gond, akkor sajnos passz :(
Buksi30-03-2010 20:26:32 // 29357
Gondolom mekkora trauma ez neked! :-DD
Vikking 31130-03-2010 20:26:08 // 29356
Megpróbálok. Bár nem könnyű :DDDD
BadBoyz, BB30-03-2010 20:22:22 // 29355
Helló!

Lécci, lécci! :D

Tud valaki valami megoldást adni egy olyan problémára, hogy a verda elfelejtette a kulcs kódot? Csak világít a kis kulcsocska és nem indul... :S
Buksi30-03-2010 20:21:27 // 29354
Most már akkor nyugodj meg! :-DD
Vikking 31130-03-2010 20:19:16 // 29353
Ezt furcsálltam igen :DDDD
Buksi30-03-2010 20:18:15 // 29352
Úgyhogy akkor ne az ablakot kend be! :-D
Kareszka198430-03-2010 20:17:15 // 29351
Szívem szerint azt sem bánnám, ha ott sem lenne :P Olvadnak a jéghegyek :D Csakhogy ilyenkor hova csatlakoznának a szondák??
Csatolok képet is a cuccrol...Szonda van felette/alatta
Vikking 31130-03-2010 20:13:56 // 29350
Áhhááá :) Ammámás. :)
Buksi30-03-2010 20:02:44 // 29349
Sztem a gumiszélre (vagy mi az) gondolt, amiben fut az üveg! :-)
Vikking 31130-03-2010 20:01:03 // 29348
Ablaküveg peremét?
Buksi30-03-2010 19:57:18 // 29347
Na ezt én is kipróbálom! :-)
mizooo30-03-2010 19:46:49 // 29346
Lecseréled... Lehet szét van égve belül meg törve... Nekem offoson már üres volt a katalizátor dobja :D...A kipufogós szerint....
Kau29-03-2010 20:24:40 // 29345
Veszel egy tubus v doboz szilikonzsírt és bekened az ablaküveg peremét mindkét oldalon. Picit megjáratod és olyan lesz, mint az új. Én 3 évig szívtam vele, mire valaki ajánlotta itt a faluban ;)
Már annyira szorult, hogy rá kellett segítenem kézzel, ill. már a biztit is leverte. Most 4-5 mp alatt felmegy.
Kau29-03-2010 20:21:26 // 29344
NGK Platinum a gyári. Már nem olyan vészes az ára. Itt az Amorén is vannak, akiktől olcsóbban meg tudod venni.
Vagy Champion szett 20 e alatt.
Kareszka198429-03-2010 18:35:39 // 29343
147-es katalizátorjábol gázadásra ciripelő hang hallatszódik...mitől lehet ez és hogy lehetne orvosolni?
Liquid28-03-2010 14:21:12 // 29342
gyárit :) nemtom pontosan de olyan 30e körül lehet a garnitúra.
pb_28-03-2010 00:04:21 // 29341
a leragadás, az hidraulika probléma. A ropogás, az mechanika probléma, pedáltengely, vagy kuplungszekezet.
cortx27-03-2010 23:57:07 // 29340
igen! Régebben be is tapadt egy-egy pillanatra. Olyan érzés volt mintha egy kis ragasztó lett volna a pedál másik oldalán. De ez már megszűnt és átváltott ropogásba amikor benyomom.
pb_27-03-2010 23:55:06 // 29339
Mikor benyomod?
cortx27-03-2010 23:52:28 // 29338
az enyém ROPOG... az akkor mit jelent?
pb_27-03-2010 23:49:13 // 29337
BeSik a pedál.
cortx27-03-2010 23:44:08 // 29336
a kumplung munkahenger hibájának mi a tűnete?
pb_27-03-2010 23:23:43 // 29335
Ez így nem felel + a tisztességes motor fogalmának.DD
Tyler27-03-2010 21:15:26 // 29334
Sziasztok! 146 1.6TS -be milyen gyertyát ajánlotok?? nem kell a legdrágább....ja és ha vkinek van egy képsora a műveletről annak isörülnék(gyertyacsere):D
Wickey27-03-2010 19:35:41 // 29333
nem. Tisztességes motornak a bal oldali hengersorának az oldalán van a generátor. :-PP
Driver27-03-2010 19:35:12 // 29332
sziasztok, remélem vki tud segíteni elektromos ablakemelős problémámmal kapcsolatban:
a jobb oldali emelő lefele tökéletesen működik, felfele viszont már annál kevésbé :) ha képzeletben három részre bontjuk az ablak útját, akkor felfele az első harmadban nincs semmi gond, a középső harmadban kb 1-2 perc mire átszenvedi magát, majd a harmadik harmadban megint húz rendesen. mi lehet a gond?
leszedtem a kárpitot, látom hogy a középső sínből nem ugrott ki az üveg tartója, hanem csúszkál benne rendesen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.