Forum >> Szerelőműhely
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)29-10-2009 18:16:44 // 27372
Néha nekem is 5x villan.
GTPeti29-10-2009 17:49:33 // 27371
Először is utána kéne érdeklődni a gyártónál/forgalmazónál, hogy ez tényleg hibára utal-e. (Nem biztos!)
HA igen, akkor végignézni az összes ajtónyitás-érzékelőt és a beépített szenzorokat. Vidd el pl. a Duett Kft-hez, ők értenek is hozzá.
HA igen, akkor végignézni az összes ajtónyitás-érzékelőt és a beépített szenzorokat. Vidd el pl. a Duett Kft-hez, ők értenek is hozzá.
frensz29-10-2009 17:39:06 // 27370
sziasztok !
olyan kérdésem lenne, h mitől van az hogy ha rányomom a kocsira riasztót elkezd villongni az elakadás jelző . ez normális is lenne 1x 2x . de nekem 5 x villog . és minden ajtó rendesen be van zárva .
valakinek volt már ilyen ? béta riasztó van benne ...
olyan kérdésem lenne, h mitől van az hogy ha rányomom a kocsira riasztót elkezd villongni az elakadás jelző . ez normális is lenne 1x 2x . de nekem 5 x villog . és minden ajtó rendesen be van zárva .
valakinek volt már ilyen ? béta riasztó van benne ...
atesssz28-10-2009 21:56:14 // 27369
köszönöm a segítséged!
üdv:atesz155
üdv:atesz155
Buddha28-10-2009 21:17:04 // 27368
Vác vagy Rétság messze van neked? Ha nem akkor dobj egy telefonszámot és talán tudok segíteni! ;-)
Buddha28-10-2009 21:15:10 // 27367
Hi!
A fényszórómosókban van egy nyomástartó szelep, ami a tartályban lévő folyadék hidrosztatikai nyomását megtartja, de a szivattyú működésekor teljesen kinyit! Gyakori, hogy feljebb van a tartály, ez teljesen normális beszerelési mód! ;-)
A fényszórómosókban van egy nyomástartó szelep, ami a tartályban lévő folyadék hidrosztatikai nyomását megtartja, de a szivattyú működésekor teljesen kinyit! Gyakori, hogy feljebb van a tartály, ez teljesen normális beszerelési mód! ;-)
WIK_14628-10-2009 19:52:38 // 27366
sziasztok. Valaki Aszód, gödöllő környékén nem tud valakit, aki okosban tud műszakiztatni? meg van repedve a szélvédőm is, meg még pár dolgo ami miatt szerintem meghúznák, de nincs most pénzem megcsinálni mindent.
atesssz28-10-2009 19:49:50 // 27365
Hello
Csináltam a 155-be fényszóró mosót. Minden szép és jó, csak egy gond van:
a tartályt csak magasabb helyre tudtam tenni, mint ahol a spriccolófejek vannak, így kifolyik belőle a víz. Tudtok erre valami megoldást?
köszi
Csináltam a 155-be fényszóró mosót. Minden szép és jó, csak egy gond van:
a tartályt csak magasabb helyre tudtam tenni, mint ahol a spriccolófejek vannak, így kifolyik belőle a víz. Tudtok erre valami megoldást?
köszi
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 21:21:07 // 27364
nem baj hogy állást foglalsz csak ha már kéne akkor mondjuk az 1.4TS kártyás LMM-je mellett tenném le a voksom na azok tényleg bírják.....
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 21:07:21 // 27363
valamit félre értettél szerintem ... ebben az esetben hogy "az ár dominál" arra vonatkozott hogy hiába bírja tovább a 111-es LMM mint a 019-es ha dupla annyiba kerül és teljesen mindegy az akármilyen megközelítés csak az ár számít semmi más...
Talán pont azért nincs a gyárira optimalizált utángyártott LMM mert drágább lenne az előállítása mint a gyárinak :P
Az utolsó mondattal teljesen egyet értek mivel nincs olyan hogy gyári alkatrész főleg forgó, kopó...
Talán pont azért nincs a gyárira optimalizált utángyártott LMM mert drágább lenne az előállítása mint a gyárinak :P
Az utolsó mondattal teljesen egyet értek mivel nincs olyan hogy gyári alkatrész főleg forgó, kopó...
Zsolesz27-10-2009 20:47:52 // 27362
Hali!
Nem megy valaki Trencsikhez mostanában? Ha igen akkor jelezzen valami módon! Köszi.
Nem megy valaki Trencsikhez mostanában? Ha igen akkor jelezzen valami módon! Köszi.
admirális27-10-2009 20:08:02 // 27361
Igazából lehet hogy kár volt állást foglalnom ebben a kérdésben, nem is innen indult a beszélgetés, de ez nem baj, hogy itt kötöttünk ki, csak az, hogy én beszálltam a diskurzusba. Az alábbiakban pedig arra próbáltam utalni, hogy 80E-nél kevesebbért is lehet kapni 111-est.
admirális27-10-2009 19:52:19 // 27360
Na pont ezért írtam, amit írtam.
GTPeti27-10-2009 19:20:13 // 27359
Elsőre azt mondanám,hogy maximálisan igazad van. Pedig nem. :PP
Ha így lenne, mindenki csak QH és hasonló kaliberű alkatrészeket venne. Továbbmegyek. Ha lenne kifejezetten minőségre optimalizált utángyártott alkatrész, esetünkben LMM én szerintem vinnék. Na persze nem rohamoznák meg az üzleteket az emberek, csak szépen lassan gyűlnének a tapasztalatok és ezzel párhuzamosan emelkedne a keresettsége. A példának okáért én is megtanultam, hogy az olcsó a drága... Pl. eszembe nem jut Frap lengőkart venni a másik autómba, Ruville lesz v. Lemförder. És még 1 gondolat (- amit régebben már írtam -). Meggyőződésem, hogy minőségben nem szükségszerűen a gyári jelenti a felső határt. (A "nem szükségszerűen"-en van a hangsúly.)
Ha így lenne, mindenki csak QH és hasonló kaliberű alkatrészeket venne. Továbbmegyek. Ha lenne kifejezetten minőségre optimalizált utángyártott alkatrész, esetünkben LMM én szerintem vinnék. Na persze nem rohamoznák meg az üzleteket az emberek, csak szépen lassan gyűlnének a tapasztalatok és ezzel párhuzamosan emelkedne a keresettsége. A példának okáért én is megtanultam, hogy az olcsó a drága... Pl. eszembe nem jut Frap lengőkart venni a másik autómba, Ruville lesz v. Lemförder. És még 1 gondolat (- amit régebben már írtam -). Meggyőződésem, hogy minőségben nem szükségszerűen a gyári jelenti a felső határt. (A "nem szükségszerűen"-en van a hangsúly.)
Szabeee27-10-2009 19:12:41 // 27358
Hello cartársak!
Érdeklődnék, hogy kinek van 1.4 TS be dugattyú és dugattyúkar.... nem muszáj, hogy új legyen, lehet használt is.... sajnos a miénkben elszállt :(((
Ha tudtok valamit, akkor szóljatok rám az üzenőfalon!
Előre is kösz szépen!!!
Érdeklődnék, hogy kinek van 1.4 TS be dugattyú és dugattyúkar.... nem muszáj, hogy új legyen, lehet használt is.... sajnos a miénkben elszállt :(((
Ha tudtok valamit, akkor szóljatok rám az üzenőfalon!
Előre is kösz szépen!!!
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 18:47:46 // 27357
lehet csak az emberek 110%-nál az ár dominál :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-10-2009 18:46:51 // 27356
trafó, gyertyakábel, gyertya, fojtószelep, AC, repedt cső, repedt leömlő stb ...ezeket is hozzá lehet venni a listához...
Giorgio27-10-2009 11:50:16 // 27355
Ha ezen a vonalon eltűnődök...akkor felmerül, bennem hogy:
- lambda szondát cseréltettem, mindet.
- motorhőfok jeladóm oké
- vákumcső nagyon kukaérett...
- De az LMM-et sem piszkáltam még...
Sikerült talán 2-re redukálni a hibalistát?
- lambda szondát cseréltettem, mindet.
- motorhőfok jeladóm oké
- vákumcső nagyon kukaérett...
- De az LMM-et sem piszkáltam még...
Sikerült talán 2-re redukálni a hibalistát?
admirális26-10-2009 23:05:35 // 27354
Szerintem fel lehet tenni ezt a kérdést úgy is hogy a másik legyen jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 22:34:57 // 27353
s szerinted hányszor hibás a LMM valójában? :) úgy kezdődik hogy kicserélik a LMM-őt, a lambdaszondát aztán ugyan úgy rángat és a végén kiderül hogy pl a motorhőfok jeladó a ludas ami 3 rugó...vagy Piritu esete a diagnosztika hogy rossz a LMM aztán egy vákumcső volt a rossz....
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 22:29:53 // 27352
mi a jobb ami 150e-ként megy tönkre és 35 rugó vagy ami 200e-nél megy tönkre és 80e ft?
Dévid26-10-2009 22:11:31 // 27351
Nem mondod! Szemét lehúzós alkatrészkereskedők vannak! :@
admirális26-10-2009 22:09:29 // 27350
A 019 az szerintem is egy szar. De mi volt az ős TS 16V-kben? 111-es volt, amik közül a szarabbak annyit mennek, mint a 019-ből a legjobbak.
GTPeti26-10-2009 22:06:25 // 27349
"ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni"
Én megértem a te álláspontod, hiszen te autóalkatrészeket árulsz. :PPP
Most akkor kérjek bocsánatot, hogy miért akadok ki a hülye és sorozatos LMM meghibásodásokon? Hetente hányan kérdezik meg már, mi lehet, a hiba... ...és a válasz szinte mindig ugyanaz. Na? Ez normális? NEM arról van szó, hogy valami néhanapján és keveseknél bedöglik. Ez számomra több annál.
Én megértem a te álláspontod, hiszen te autóalkatrészeket árulsz. :PPP
Most akkor kérjek bocsánatot, hogy miért akadok ki a hülye és sorozatos LMM meghibásodásokon? Hetente hányan kérdezik meg már, mi lehet, a hiba... ...és a válasz szinte mindig ugyanaz. Na? Ez normális? NEM arról van szó, hogy valami néhanapján és keveseknél bedöglik. Ez számomra több annál.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:58:46 // 27348
rossz helyen vetted...
Dévid26-10-2009 21:58:05 // 27347
Attól még szar, és 55.000 pénz. :S
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:56:24 // 27346
csak egy példa volt ...
Dévid26-10-2009 21:55:28 // 27345
De jó, hogy olyan való a kocsimba...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:53:26 // 27344
azért az érdekes lenne hogy a 98-tól 2005-ig gyártott 019-es LMM mind sorozatgyártási hibás lenne akkor ez egy elég hosszú és szar széria :DDD
ami tönkre megy az nálam az nekem szar... ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni :D
ami tönkre megy az nálam az nekem szar... ezért is az a mottóm hogy minden autó szar van kevésbé és nagyon ...ezzel kell együtt élni :D
Dévid26-10-2009 21:51:16 // 27343
Pont ezért nem veszek Omniát vagy nőt... :D
admirális26-10-2009 21:45:48 // 27342
Az, hogy valami tönkre megy, nem jelenti azt, hogy szar, csak hát a sorozatgyártás, meg a minőség ellenőrzés....
Amúgy az én alábbi hozzászólásaim - mint ahogy azt remélem, ti is észre vettétek - nagy fokú álnaivsággal vannak átitatva. Mert évek óta nem értem, miért védekezik valaki azzal, hogy az olasz autóban azért rossz az eletronika, mert a németek elhelyezték benne a trójai falovat. Ez a fajta érvelés kicsit mindig sántított nálam. Mert ezek szerint valami német összeesküvés áldozatai vagyunk és létezik Olaszországban egy (vagy több) gyár, ahol tudják, hogy kell jó elektronikát csinálni, csak a csúnya németek nem engedik hogy az kerüljön bele az autóinkba.
Amúgy az én alábbi hozzászólásaim - mint ahogy azt remélem, ti is észre vettétek - nagy fokú álnaivsággal vannak átitatva. Mert évek óta nem értem, miért védekezik valaki azzal, hogy az olasz autóban azért rossz az eletronika, mert a németek elhelyezték benne a trójai falovat. Ez a fajta érvelés kicsit mindig sántított nálam. Mert ezek szerint valami német összeesküvés áldozatai vagyunk és létezik Olaszországban egy (vagy több) gyár, ahol tudják, hogy kell jó elektronikát csinálni, csak a csúnya németek nem engedik hogy az kerüljön bele az autóinkba.
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:43:26 // 27341
egyébként nem tudom miért csodálkozik ezen valaki hogy a LMM tönkre megy...a 2 éves notebook miért megy tönkre vagy az 5 éves hűtő vagy a 3 éves DVD lejátszó vagy az 1 napos Samsung Omnia na meg az összes nő :DDDD ???
GTPeti26-10-2009 21:37:57 // 27340
Egyszer eszembe jutott volna, hogy megkérdezzem, milyen a Pierburg, de így akkor most már nem fogom. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 21:25:49 // 27339
szerintem úgy írta Peti hogy Alfához a Bosch LMM-ő a legjobb... német technikában valamelyikben Hella van az is tönkre megy, a Merciben Pierburg van az is tönkre megy és még sorolhatnánk...
mi számít nagy százaléknak? mondjuk vezérlőből tönkre megy 1 bosch, MM meg 8...
mi számít nagy százaléknak? mondjuk vezérlőből tönkre megy 1 bosch, MM meg 8...
GTPeti26-10-2009 21:20:20 // 27338
Én kizárólag LMM-ről beszéltem. Amúgy összességében jól összefoglaltad a dolgot. Annak, hogy a 156-ban Bosch elektronika van, lehetnek egyéb okai is pl., hogy az injektoraikat csak ezzel a feltétellel "adják oda". (Hogy miért nem Marelli/Sagem/Delphi/stb. injektorok vannak a JTD-kben, arra viszont jó eséllyel tényleg az a válasz, hogy mert (elérhető áron) nincs/nem volt anno jobb.)
admirális26-10-2009 21:12:03 // 27337
"LMM-ből a Bosch a legjobb"
Ezt tőled idéztem.
Ezt pedig Erhardtól:
"a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz..."
Mondjuk nem tudom pontosan megbecsülni, hogy mi számít Erhard szerint nagy százaléknak, de én ezt úgy értelmezem, mintha arra utalna, hogy a Boschnál nagyobb százalékban.
Ha a Bosch a legjobb LMM - pedig erre is sok a panasz - akkor milyen lehet a többi márka (bele értve a Magnettit)?
Mit értettem félre?:)
Ezt tőled idéztem.
Ezt pedig Erhardtól:
"a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz..."
Mondjuk nem tudom pontosan megbecsülni, hogy mi számít Erhard szerint nagy százaléknak, de én ezt úgy értelmezem, mintha arra utalna, hogy a Boschnál nagyobb százalékban.
Ha a Bosch a legjobb LMM - pedig erre is sok a panasz - akkor milyen lehet a többi márka (bele értve a Magnettit)?
Mit értettem félre?:)
Hardy26-10-2009 21:02:38 // 27336
Nekem 5000-nél többet nem pörgött, mikor az LMM volt a rossz. Húzd le a csatit és ha úgy megy akkor ő a ludas!
GTPeti26-10-2009 20:55:44 // 27335
(Én nem látom, mit írtam, amiből erre a következtetésre juthattál.)
admirális26-10-2009 20:54:50 // 27334
Akkor még szerencse hogy a jobb német elektronikát építették bele a 156-okba, és nem a szar olaszt, mert azzal sok a gond:))))))). Ezt a tanulságot tudom csak levonni abból, amit írtok.
admirális26-10-2009 19:50:42 // 27333
Szerintem nem egyértelmű, de én nem értek hozzá.
Dévid26-10-2009 17:17:31 // 27332
Nekem volt szar LMM a kocsimban, nálam csak nem húzott rendesen, de nem rángatott semilyen fordulatszámon sem. A csere után megtáltosodott, húzott mint egy ló.
Giorgio26-10-2009 14:13:51 // 27331
Na, akkor ez a bakkecskézős jelenségem egyöntetűen arra utal, hogy az LMM a fosch, he? :)
Giorgio26-10-2009 14:12:11 // 27330
Nem, nem az enyém.
Csak a neten találtam.
Nekem így rá kell tolni a csatlakozót, és egy szögletes U alakú hajlított dróttal kell rögzíteni.
Csak a neten találtam.
Nekem így rá kell tolni a csatlakozót, és egy szögletes U alakú hajlított dróttal kell rögzíteni.
GTPeti26-10-2009 13:00:22 // 27329
Amúgy én nem azt mondtam, hogy a Marelli úgy általában rossz, csak, hogy LMM-ből a Bosch a legjobb, de olyan ez mint amikor a vakok között a félszemű a király...
Erhard 242 (Pure Energy)26-10-2009 12:38:34 // 27328
a pezsó tele van magnetti elektronikával olyan szar is, a punto2-ben amelyikben MM motorvezérlő van az nagy százalékban kukás lesz...
admirális26-10-2009 12:34:54 // 27327
Ha tudsz szerezni egy biztosan jót, akkor azzal kéne kipróbálnod a kocsidat, hogy javul-e. Megvenni felesleges addig, mert kb 60-65E ft alsó hangon egy ilyen újonnan...
admirális26-10-2009 12:27:31 // 27326
De akkor miért nem csinálja valaki jobban náluk? Én meg pont az ellenkezőjét hallottam, mégpedig azt, hogy néhány német márkában Magnetti van és hogy azok azért annyira jók mert olasz elektronikájuk van... Ezt mondja egy olasz párti, amikor egy német pártival diskurál... Nem egyszer hallottam már ezt az érvet.
GTPeti26-10-2009 12:22:18 // 27325
Tapasztalt kollégánk szerint a Marelli még sz@rabb... Sok választásuk nem volt.
admirális26-10-2009 12:17:29 // 27324
Szerintem nem a Bosch erőltette rá az Alfa Romeo gyárra az elektronikáját... Miért nem Magnetti elektronikát tettek bele? Talán nem tudnak róla? Vagy mert az még szarabb, vagy miért?
admirális26-10-2009 12:13:47 // 27323
Ez a te LMM-ed? Ez nem az a lehalós fajtából van, de azért biztos ez sem örök darab... A régi kockacsatlakozós TS-ekben volt ilyen, az újabbakban huzalos van, az elég könnyen felmondja a szolgálatot. Szerintem át kéne gondolni hogy nem valami mástól van-e...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?