Forum >> Szerelőműhely

Kazes☻06-05-2009 20:09:22 // 25723
ÉS folyhat/csöpöghet belőle máshol is az olaj, mint a csöveknél? Bár a fékolaj tartályban nem látok még szint csökkenést.
Liquid06-05-2009 19:54:37 // 25722
Pl. itt az Amore-n, pl. Erhardnál :)
Epy06-05-2009 19:48:07 // 25721
sziasztok nem tudtok olyan oldalt ahol lehet alkatrész árak után érdeklődni online 156 hoz?
Epy06-05-2009 19:43:31 // 25720
Szerintem nincsen
Azzurro06-05-2009 18:57:13 // 25719
A Hidrotőke darabja, kb: 4500-6000Ft között mozog a tiédbe. :-(((
Kazes☻06-05-2009 13:03:17 // 25718
Cartársak! Az ABS-ben a fékolajon kívül van még valamilyen olaj vagy folyadék?
Ruuk06-05-2009 11:53:36 // 25717
KÖszi! Ez konkrétan mit takar? Lambdaszonda nem lehet?
Bilux06-05-2009 10:49:30 // 25716
Húzd le az LMM csatiját, ha ugyanez tapasztalható akkor sajna drágán újonan LMM, vagy bontott rizikós cucc.
Bilux06-05-2009 10:48:29 // 25715
Megvan a problémám az alapjárati motor pucolás utáni alapjárat emelkedésemre. Hogy senkinek nem jutott eszébe. Szégyeljétek magatokat :D
Újra kell tanítatni vagy törölni géppel az alapjárati értékeket.
Mivel mocskos volt az alapjárati motorom ő aszerint állította az alapjáratot. Takarítás után könnyebben ment a csappantyú és több levegőt is engedett át.
Amit kaptam instrukciókat:
"Gyújtás 30sec rá, majd 30sec le, 30sec rá, 30sec le, gyújtás rá, kontrol lámpa elalszik gyújtás le. Vagy minimum 1órára áramtalanítani a kocsit! Ha ezek sem segítenek, akkor kell gépre kötni a motorvezérlőt.
admirális06-05-2009 10:31:41 // 25714
A legvalószínűbb így látatlanul a légmennyiségmérő.
Ruuk06-05-2009 10:21:54 // 25713
Sziasztok!
A legutolsó fogyasztási adatom elég horrorisztikusra sikeredett a maga majdnem 12 literével. Azóta azt is észrevettem, hogy reggel induláskor nagyon nyögve nyelve akar kitörni, és persze itt nem a motor hidegségéből adódó dologra gondolok. Szóval fura! Mi lehet az oka?
Pinochet05-05-2009 21:42:28 // 25712
ezt sajnos tudom...csak az ára érdekelne :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2009 21:33:46 // 25711
16db-ot szoktak cserélni :(
Pinochet05-05-2009 21:30:33 // 25710
hidrotőkét kb milyen áron lehet venni, mert valamelyik kopog az enyémben is, bár a vez mod csere igen bársonyossá tette a hangját :O) de mondta a szaki h vmelyik nem a helyes dalt fújja
szasza(SW)05-05-2009 21:28:15 // 25709
Szerintem szereltetni szokták,van pár szerelő aki foglalkozik javitással.Nem nagyon hiszem,hogy valaki nekiállna.Egy emberről tudok aki maga csinálta,de jobban kereget utána mint előtte:(Én cserélem inkább ,igaz 17K ért vettem újan ami elég olcsónak számít:)
Skodra05-05-2009 21:14:30 // 25708
Valaki szerelt már össze vezmódosítót???
szasza(SW)05-05-2009 18:30:42 // 25707
Azt nemtom,de több képet én se találtam.Majd valami szaki megaszonja:)
Skodra05-05-2009 18:15:04 // 25706
Ez a kép nekem is megvan....de itt a 1. kép szerinti összerakás a helyes.
TIbor05-05-2009 17:51:25 // 25704
Szvsz 2-es kép.
Skodra05-05-2009 17:48:21 // 25703
Azt nem tudom melyik helyzetben kell összerakni!,a keskenyebb kerék egyik oldalán van az a perem!
TIbor05-05-2009 17:41:05 // 25702
Bocccs ! Az a felső kerék , csak nem néztem meg rendesen !
TIbor05-05-2009 17:39:29 // 25701
Nem tudod belerakni az első kép szerint, honnan van az a "távtartó vagy mi a két fogaskerék között?" Az oda tuti nem való !
Skodra05-05-2009 17:27:13 // 25700
TS motor! Indítás után 2-3 percig iszonyú kopogás,kerepelés a vezérműtengely környékéről,szerintem szívóoldalon.Eddig csak ritkán csinálta 1-2 másodpercig,míg olajat nem kapott,de most percekig nagyon kopog! hidrotőke,vagy a vezmódosító teljesen bekrepált?? Szerintetek?
Köszi!
Skodra05-05-2009 17:22:23 // 25699
Helló! Egy (találós) kérdésem lenne melyik a helyes összeszerelés a vezérlésmódosítóban lévő fogazott kerekekről van szó!??Esetleg egy robbantott ábra is jó lenne róla,ha van valakinek!
Köszi!
admirális05-05-2009 15:23:31 // 25698
Kontakt spray az immo doboz 2 csatlakozójára! A kormány melletti biztosítéktábla mögött van, ezért be kell feküdni a lábtérbe, fejjel a pedálokhoz közel, és az ide vonatkozó vezetékek alapján megtalálni. A legegyszerűbb ha még nem csináltál ilyet, hogy leveszed a kormány alatti burklatot, és az IMMO antenna vékony kábelét követed. Ha megvan a doboz, érezni fogod a másik (nagyobb) csatit is. Húzd le, fújd be, várj 5-10 percet, majd Tedd vissza. Azt nagyon jegyezd meg hogy hol volt a doboz, mert ha nem figyelsz oda, akkor nehéz lesz visszatenni a csatit. Ugyanezt érdemes az antennáéval is megcsinálni, de szerintem nem jellemző hogy azzal van gond.
GTPeti05-05-2009 15:22:36 // 25697
(...és az SW-é. :)
Liquid05-05-2009 14:50:34 // 25696
de ha jól csalódom akkor az alvázszám alapján is megmondja az eper
Liquid05-05-2009 14:50:01 // 25695
nem, a színkód egy matricán van a csomagtérajtón jobb oldalon, legalábbis a berlináé
Janialfa05-05-2009 14:27:47 // 25694
Sziasztok cartársak!
Egy olyan problémám van,h nem találom az autóm szinkódját!(156sw)
A motortérben van viszont egy le pattintható fém lapocska.(olyan szinű mint az auto)
Van rajta egy csomó szám,meg át van lukazgatva!Szerintetek ez az amit keresek????????
A segítséget előre is köszönöm!
Üdv:Janialfa
Bilux05-05-2009 09:05:56 // 25693
Hát erről beszélek ezért nem rakok ilyen csoda adalékokat az olajhoz. ;)
Nasty05-05-2009 07:59:28 // 25692
Help pls!

Teljesen random szerűen nem adja a jelet az immobiliser, mindkét kulcs ugyanúgy reagál, mintha akku feszűltség függő is lenne, de még jó az akksim. Iveco szervízben 20-40 ezerért kiműtenék az immot belőle.
Más megoldás?
pb_04-05-2009 23:17:14 // 25691
Ha tükrös a hengerfal, és nincs rajta hónolás, akkor bizony hamar +szorul a motor.
Pinochet04-05-2009 22:52:19 // 25690
Én is Röwe-t használok ezzel nem volt gond a seleniat szerette nagyon... cask érdeklődtem mert most nagyon ajánlgatták de valahogy nem igazán tetszett...ezért érdekelt a tapasztalat.ma volt meg a vez mod csere, meg egy két tömítés is lecserélődött így most kíváncsi leszek h mi lesz...
Szilárd04-05-2009 22:03:57 // 25689
Én is azt használok...
Azzurro04-05-2009 20:59:15 // 25688
De használhatód nyugodtan a Rowe-t is, nem rossz olaj az sem. :-)))
Liquid04-05-2009 20:48:05 // 25687
rendes olaj és nem kell más, ha nagyon eszi akkor megnézni mi baja, az adalékok csak elfedik a problémákat
Azzurro04-05-2009 17:24:46 // 25686
Semmi fajta adalékot nem raknék TS motorba, én sem.Inkább vegyél bele jobb olajat, 10w60 Selénia racing gondolok.
GTPeti04-05-2009 15:20:29 // 25685
Ide is beteszem. Manuálok: klikk


(Más. Ismertem vkit aki kezdetek óta Restorert tölt a Polskijába. Eddig elégedett.)
Bilux04-05-2009 11:27:36 // 25684
Ha bátor vagy és van félretett pénzed öntsd bele.
De egy 16 szelepes motorba soha nem tennék adalékot. Amióta egy új (nem röhögni) kispolák motorba annó raktam STP mézét surlódáscsökkentő meg csodaságok voltak ráírva. A motor beállt.
Nemhiszem hogy a hengerfalnak tökig simának kéne lenni mint ahogy reklámozzák ezeket a szarokat. Mert ha így lenne hogy tapad meg az olaj a hengerfalon?!
No meg ha olyan jó haszna lenne a gyárak is használnák ajánlanák.
Pinochet04-05-2009 11:19:20 // 25683
olajadalékokról van vkinek tapasztalata? pl rimet
bőregér03-05-2009 20:56:27 // 25682
sziasztok!
1 kis segítségre lenne szükségem
nem füt a lovam.
a konzol reagál minden változtatásra, csak épp a meleg levegő maradt ki a szórásból.
pontosabban minden hőfokra tekerve hideg levegőt fúj be, mintha a leghidegebb hőfoknál leragadt volna.
tudom,h jön a nyár és most ki az a hülye aki meleg lovat akar, de mielőtt naobb lesz a baj szeretném megcsinálni.
hogy lehet kiszedni a középkonzolt, mert lehet,h levegősen műkszik a kapcsoló,mint az opeloknál;
v. hol van a fűtéscsapja, lehet,h az ragadt le.
ha vki tud segítsen 156 2.4jtd 1999.
147Smz03-05-2009 15:31:05 // 25681
Látom nincs rablásgátló a kocsitokban :-) Ne is legyen, mert baromi idegesítő egy cucc, ha bármit szerelni kell a kocsin.

Leírom akkor a menetét:
1. beülsz a kocsiba, beindítod a motort és a klímát. meg kell nyomnod a rejtett kapcsolót, különben riaszt az autó és letiltja az elektronikát.
2. beüzemeled a flakont, kijön belőle a cucc, kiszállsz és becsukod az ajtót, hogy ne jöjjön ki a gőz, hanem keringhessen.
3. mivel a rablásgátló érzi az ajtónyitást, ezért meg kell nyomnod 10 másodpercen belül a rejtett kapcsolót.
4. ezért kinyitod a kocsit, beülsz a klímatisztítós gőzzel megtelt utastérbe, megnyomod a kapcsolót, kiszállsz.
5. eltelik újabb 10 másodperc, megint beülsz, megnyomod, kiszállsz... folytassam? :-)

Megoldás lenne, ha lehúzott ablakkal szállok ki, benyúlok és megnyomom a gombot, majd az ablakemelő gombját megnyomva felhúzom az ablakot, ami remélhetőleg nem szorítja be a karom :-)
Ennél én egyszerűbbnek láttam, hogy másfajta flakont veszek, amit csak befújok a szellőzőkön.

De mindegy is, mert úgy néz ki hamarosan mennem kell Csörihez más dolgok miatt, és akkor ő megoldja majd nekem.
ZOI03-05-2009 13:40:55 // 25680
OK! Köszi! :)
Bilux03-05-2009 12:10:56 // 25679
1,4 TS-be kéne LMM ha valakinek van szóljon!
0 280 217 102
Norc03-05-2009 10:36:22 // 25678
köszi szépen sikerült, mostmár jön a bútórlap, meg a dekopír, és jöhetnek a plpussz decibelek :)
GEORGE03-05-2009 09:59:41 // 25677
Szeva. Pedig a 20 percig járatom című történettel jobban jársz....mivel a gáz jobban átjárja a rendszert, mint a csővekbe fújt hab, amiből majd csöpögni fog a lé.....

Nem tudsz addig a kocsi mellett lenni?
Pl mosd le míg tellik a 20 perc....
GEORGE03-05-2009 09:55:08 // 25676
Szeva.
A hátsó ülőlappal kezdjél.
Az ülőlap alsószéle alatt találsz jobb és baloldalon egy-egy csavart. miután kicsavartad csak felemeled és előrefele kihúzod.
Az után találod meg a felsőrész rögzitő csvarjait. A felső rész ugymond be van akasztva felül.

A kalaptartó meg szerintem majd adja magát, miután kivetted az ülést.
Norc03-05-2009 09:47:46 // 25675
Hali mindennki.
SOS segítség kéne. Hogy lehet kivarázsolni a 155 böl a hátsó ülés támlát, és a kalaptartót?
"Száguldosrác"03-05-2009 09:16:43 // 25674
Szívesen örülök hogy sikerült megoldani.Azt azért had mondjam hogy VD-40 fújkáld át a záraidat és akkor nembiztos hogy így jársz :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.