Forum >> Szerelőműhely

Csöri21-04-2009 12:22:30 // 25486
És nincs holtpontmérő órája.:)
Youri21-04-2009 11:52:14 // 25485
Csak a ballansz szíjat nem kell figyelembe venni.....
mesa21-04-2009 11:47:34 // 25484
Csekkold ezt az oldalt, itt minden le van írva a vezérlésmódosító, szíjak cseréjéről!
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2009 11:47:20 // 25483
a szíjat mindenképp...
Youri21-04-2009 11:40:41 // 25482
Generátor dolgait ráér később is,mert ahoz nem kell a vezérlést megbontani!

De sajna e nélkül is,elég húzós anyagilag a dolog.De célszerű volna!
Youri21-04-2009 11:39:04 // 25481
A cseréhez szét kell bonani a komplett vezérlést,tehát ha szíj+görgők cseréje előtt álltál eddig,akkor most célszerű mindent kicserélni........Vízpumpától a vez.szíjig........
Pinochet21-04-2009 11:34:46 // 25480
És kell még vmit cserélni, ha a vezmod-nak nekiesik a szerelőm?
Erhard 242 (Pure Energy)20-04-2009 18:43:35 // 25479
elkoptatja a vezérműtengelyt , csak az új cikkszámos jó 100e km-ig....
Pinochet20-04-2009 16:21:17 // 25478
Sziasztok.
Kis segítséget kérnék, mostanában a kissé dízelhangú benzines autóm elkezdett egy orosz tankra hasonlítani indításkor.Tipp h a vez.mod teljesen behalt. Kérdés az lenne, h létezik-e egyáltalán ebből a cuccból utángyártott, v csak gyári. Gyáriból van olyan ami jó (Erhard mondtad h az újak azok már jók de meddig?) És mik a járulékos költségei, v alkatrészigényei egy ilyen cserének? (szíj, olaj ilyesmi...magyarul a menete érdekelne)
egyébként ha nem cserélem milyen bajt okozhat?
Erhard 242 (Pure Energy)20-04-2009 15:08:08 // 25477
Subarunál nincs kettőstömegű csak a kuplungot kell 80e-ként cserélni és elég húzós az ára ...ha itt harapom itt fáj, ha ott akkor meg ott :D
Ferke20-04-2009 14:42:00 // 25476
Naja:) bár én amúgy sem tartom nagy ötletnek. Szerintem annyit nem fog a nyomatékból, hogy értelme legyen. Szerintem simán elmenne a hagyományos rugós kuplungtárcsával is...
Wickey20-04-2009 14:28:02 // 25475
mondjuk így: amikor cserélni kell, akkor kell a náthás francnak a kéttömegű lendkerék, és visszasírja az ember a dízel tipo 20ezres kuplungszett árát :-)
Ferke20-04-2009 11:42:07 // 25474
Üresben szerintem csak akkor tud rázni, ha már olyan brutálisan xar, hogy excentrikusan forog a lendkerék terheletlenül is...szóval elképzelhető, hogy igen....és nem annyira olcsó...bár jóval olcsóbb, mint 2 éve, amikor én vettem:)))
bilon20-04-2009 10:51:55 // 25473
na ezt nem kellett volna írnod...
és akkor mennyiben fáj egy ilyen? btw néha csillapodik a rázás...
üresben is ráz?
Ferke20-04-2009 10:50:00 // 25472
Keresd Zé-t!
Ferke20-04-2009 10:49:34 // 25471
A kettőstömegű paránál a kuplung felengedésénél rázza a kasznit. Főleg 1-esben, és pl dugóban még jobban, de idővel a többi fokozatnál is.
alfa kutya19-04-2009 20:08:42 // 25470
Sziasztok motorhőfokjeladót keresek 145 1.4 boxer aki tud segitsen előre is köszönöm!
Stevke19-04-2009 16:27:21 // 25469
Hát akkor előfordulhat hogy azok a gyertyák nem teccenek neki, azért kormolodott be mert nem jó a hőértéke! Gyertyára nagyon érzékenyek az Alfák :)Szeretik a minőségi alkatrészeket!És ugye sajnos az eredeti 100 ezres gyertyák nem olcsók!
Süni19-04-2009 16:17:07 // 25468
Stevke a Süni azt mondja, hogy a régi gyertják eredeti NGK - ák 100 - e km - sek, amit meg most vett azok 50 ezresek, de ezek szerinte nem NGK - ák. !!!!
Stevke19-04-2009 16:06:12 // 25467
-persze :)
Stevke19-04-2009 16:04:50 // 25466
Süni hogyha már nem fullad be az autó mikor rálépsz a gázra akkor ez az alapjárat gond lehet az alapjárat szabályozó szelep is esetleg ez is megérne egy mérést + tisztitást.
Nem tudom hogy a gyertya amit beraktál az milyen de a kormolódás arra utal hogy nem megfelelő a hőértéke!Persze lehetett mástól is persze!
Süni19-04-2009 15:50:19 // 25465
Na, viszacserélte a régi légtömegmérőt, most már talán jó. Az alap járat sem ingadozik már, ha beindítja a fordulat megemelkedik 1500 - ra, de jobb mint volt és nem ég már a befecskendező viszajelző lámpa sem és van benzin nyomás is. Azt mondta, szembe köpte. Bár ez a légtömegmérő sem tökéletes szerinte, mert a fordulat meleg motornál is 1500 -ról indul és nem ál vissza, ott marad alapjáraton. Rakja vissza az új gyertyákat?
Stevke19-04-2009 15:30:31 // 25464
Szia! Értek mindent,semmi gond!
Igy a legjobb,jól csináljátok!! :)
Remélem meglesz a hiba és akkor pihenhettek még kicsit igy a vasárnap vége felé!
Süni19-04-2009 15:20:14 // 25463
Szia, külömben Anita vagyok a Süni 156 párja. Nem tudok nagyon magyarul írni, úgy hogy bocsi a hibákért. Éppen azt csinálja. Ő szereli a kocsit, én pedig írok.
Somaa19-04-2009 15:15:52 // 25462
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Vettem az autómra(156sw 2001) egy vonóhorog szettet. A szettben nem volt a fényeket ( index helyzetjelző) kezelő elektronika! Kérdésem az lenne hogy kell e ez hozzá vagy elegendő ha a hátsó helyzetjelző-, index-, tolató-, féklámpából egy egy szálat elhozunk a dugaljig? Van e ennek valami veszélyforrása az elektronikára vagy megvalósítható? Előre is köszönöm!
Stevke19-04-2009 15:13:40 // 25461
Ha kormos akkor lhet hogy rossz a gyertyának a hőértéke, vagy keverékképzés!!!!
Megvannak a régi gyertyák?
Sztem pucold meg őket aztán rakd vissza egy próbára!!!
Süni19-04-2009 15:07:25 // 25460
Egyébként, kivettem a gyertyákat és tiszta korom az összess!!!!
Stevke19-04-2009 15:05:43 // 25459
Hát egy nyomásmérő óra lenne a legjobb!
De talán ha lehúzod az injektorra vezető benzincsövet és gyujtás rárak nézd meg nyomja rendessen a pumpa vagycsak pislákol az anyag!Ha van órád akkor 3 bar benzinnyomásnak kellene lenni!
Süni19-04-2009 14:57:56 // 25458
Azt hol nézzem meg, vagy hogyan tudom meg nézni?
Stevke19-04-2009 14:53:09 // 25457
Szerintem ezáltal jelzi hogy valamilyen érzékelővel gond van!
Hmm csak melyikkel !!!!!!!
Benzin nyomás?
bilon19-04-2009 14:52:02 // 25456
én is :DDD
Süni19-04-2009 14:48:19 // 25455
Csak még azt nem értem hogy mi köze van ehhez az egésznek az befecskendezés visszajelző lámpának! Mert hogy mikor jár a motor az is folyamatosan ég!!!! :(
Süni19-04-2009 14:36:03 // 25454
Megvan,már azt is cseréltem az előbb,tünet dettó!!! :-(((
Stevke19-04-2009 14:33:09 // 25453
Oké remélem nincs nagy gond a gépeddel!
bilon19-04-2009 14:30:30 // 25452
ezzel nincs gond...a sebességet is rendesen veszi...
nah mindegy majd megnézetem szerelővel :)
Stevke19-04-2009 14:26:27 // 25451
Hááát lehetséges rugótörés a szerkezeten!Amikor felengeded a kuplungot egyenletesen indul a vas v pedig ilyen hullámzosan berázza a kasznit?
Stevke19-04-2009 14:23:00 // 25450
Őt keresd Süni!

bilon19-04-2009 14:22:07 // 25449
thx...
és mitől remeghet a kuplungpedál ( ha ráteszem a lábam, akkor léggé jó talpmasszázs)? oké..ez dízel...de szerintem ennyire nem remegett, mint most...
Süni19-04-2009 14:09:40 // 25448
fojtószelep pozíció szenzor = a tetején megy két nagy csatlakozó
Stevke19-04-2009 14:04:24 // 25447
Ezt az előbbit Bilon-nak irtam a kuplung kérdésére! :)
Stevke19-04-2009 14:02:01 // 25446
Nálam is külsőleg nem volt gond, a multiméter mást mutatott hál isten volt kéznél másik kicseréltem és utána jó lett.De hát persze lehet akár fojtószelep/pozició szenzor meg még egyéb érzékelők.Nem hinném h e gyertyáddal lenne a gond mert az nem produkál ilyen befullados tünetet!!
Süni19-04-2009 13:58:31 // 25445
Az 5 megy mint a bolond. Nem volt ilyen probléma. Ezt csak ma kezdte el csinálni.
Stevke19-04-2009 13:51:25 // 25444
Mondjuk 5 sebességben rálépsz a gázra aztán gyorsulás minimális a motor pedig felpörög,és még tünet e mellet a kuplung pedál kiengedésekor szinte teljesen fent kezd el fogni!
És ha már ilyen jelenség akkor csak óvatossan és persze lassan a mühely irányába gurulj!
Üdv:Stevke
Süni19-04-2009 13:49:41 // 25443
Tegnap a diagnosztika nem mutatott hibát a talin,na meg már azt is ki vettem és látszólag semmi baja!
Stevke19-04-2009 13:41:27 // 25442
Hali Süni!
Nekem egyszer a lértömegmérő csinált ilyen problémát!
Ha van egy multimétered akkor szerintem diagnosztizálj egyet a kép szerint!

bilon19-04-2009 13:33:05 // 25441
a kuplung elhalálozásának mik az előjelei?
és a kettőstömegűnek?
előre is köszi
Süni19-04-2009 13:27:52 // 25440
Sziasztok!

Egy kis segítség kéne! Probléma a következő!
Úgy kezdődött az egész hogy pénteken gyertyákat cseréltem és utána az Alfa Cityn el kezdett ingadozni az alapjárat.Ma reggel levettem a levegőtorkot (pillangószelepet) hogy kitakarítsam hátha a miatt csinálja ezt,mikor ez meg volt összeraktam és mikor be indítom,az alapjárat elkezdet kb:850 és 1000 között ütemesen ingadozni,mikor meg gázt próbálok adni akkor meg elkezd fulladozni és be is fullad,vagy ha nem akkor meg pukkadozik mintha gyújtás baja lenne, na meg a befecskendezés visszajelző folyamatosan világit!!! :(((((((
Ha valaki találkozott már ilyennel vagy tud segíteni hogy mi lehet a baja azt meg köszönném!!!!
Stevke19-04-2009 12:39:12 // 25439
Hello Carlos 147!
Utastérben keresd ezt a bizti dobozt!
Egy kis segitség neked képekben!



Üdv:Stevke
Carlos 14719-04-2009 12:16:16 // 25438
Üdv Kollégák! Egy 147 JTD-s segítségét szeretném kérni. Csak olasz használatim van és egy olyan gondom, hogy kellene hátsó ablaktörlő és bal féklámpa biztosítékot cserélnem. Tudna segíteni valaki, hogy ezeket hol találom? (motortérben lévő vagy a kormány alatti relédobozban és azon belül is hol??)
Előre is köszönöm!
Üdv, Carlos147
Ketyi7819-04-2009 11:40:15 // 25437
Reggelre elaludt a motordiagnosztika lámpa.Azt vettem észre hogy a hűtővíz nem melegszik 75C fölé.Mindenesetre elviszem kiolvastatni,hátha tárolja a hibát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.