Forum >> Szerelőműhely

zee01-05-2009 08:56:08 // 25636
Sziasztok

Otthon házilag kivitelezhető az első lengőkarok cseréje,vagy inkább szaki meg villás emelő?

köszi
hajzi30-04-2009 21:12:54 // 25635
NGK-PFR6B,BOSCH-FR5DP1,BERU-14F5DU kell bele a data katógus szerint!
Longman30-04-2009 17:06:50 // 25634
Jah, motorkód: 66301
Longman30-04-2009 17:06:07 // 25633
Sziasztok!
Megmondaná valaki, hogy AR 164 3.0 24V mociba melyik cikkszámú NGK gyertya való? Az alkatrészes 2 félét tud, aztán olyan - szerintem hülyeséget - mond, hogy az egyik hengerfejbe az egyik, a másikba a másik való.. ~ Meg mondott valami jelölést, hogy az egyik BA, a másik BB jelölésű. Ezt sem értem, mert a Unix oldalán az NGK gyertyáknál semmi ilyen nincs, viszont ott is van 4 féle..
Buksi30-04-2009 14:39:10 // 25632
Oké! :-)
Én meg egyáltalán nem tudom! :-( :-))
SD30-04-2009 14:23:55 // 25631
Elvileg a szárító tartály tetején amiből kijön a kábel az azthiszem:)
Buksi30-04-2009 14:18:03 // 25630
Hehe, köszi! :-))

Egyébként a nyomásszabályozó szelep az hol van? :-)
SD30-04-2009 14:16:10 // 25629
Sziasztok, van itt valaki aki manuál klímának az elektromos részéhez ért?

Pontosan egy 155-ös klímájáról lenne szó, fizikailag az autóban van, de az elektromos részével még nem boldogulunk. Ez elvileg az egyszerűbb megoldás mert semmi automata hőfokszabályzás, meg kapcsolás, stb. Csak power on-off, de ugye azért van pár relé, meg nyomásszabályozó szelep. Szóval lenne valaki esetleg?

Előrre is köszi, Buksi nevében is!

GTPeti30-04-2009 13:46:55 // 25628
Levelező... hehe. Ez jó. :))
Wickey30-04-2009 13:16:31 // 25627
most mér, szerinted kurvasok értelme van "füstölést" mérni úgy egy common rail-en hogy ÜRESBEN lepadlózod és bőgeted ötezren? Vinné el roadtesztre és kettesben lepadlózva nézegesse a haverja a követőautóban, vagy tegye dynora és úgy nyomjon neki egy kövéret, az más. De üresben ami füstöl az már eleve szeméttelepre való. Sok okos szakember bazmeg... Enyém is csak egyszer volt rendes zöldkártyán. Továbbiakban levelezőre fog járni és kész.
GabCsi30-04-2009 12:50:58 // 25625
Ha nem hűtött megfelelően akkor azért mert túl volt töltve, sok az a 780, sőt rengeteg.
Egy kilencszemélyes mikrobuszban van 800-900 gramm, ott nagy a tér.
Joker 15630-04-2009 12:48:12 // 25624
De az enyém még nem olyan modern...:P
Nekem a hétvégén is 78deka volt még benne elvileg...Azért tünik kicsit kevésnek a 650 gramm.
GabCsi30-04-2009 12:45:14 // 25623
Pont tegnap néztem, az enyémbe pl már csak 500gramm van...
Modern rendszerekbe egyre kevesebb van.
Joker 15630-04-2009 12:38:51 // 25622
Ez biztos? az olyan kevésnek tünik nekem...:S
GabCsi30-04-2009 12:18:09 // 25621
650Gramm
Joker 15630-04-2009 12:16:09 // 25620
Hello mindenki! :)
Tudja esetleg vki,h.mennyi a 99-es 156-os 2.0 TS gyári klima hütöközeg mennyisége?
Elöre is köszi! :)
pb_30-04-2009 10:56:25 // 25619
Gyerekek, gyerekek.DD
GTPeti30-04-2009 10:50:15 // 25618
Én is a "száraz mérést" preferálom...
Ferke30-04-2009 10:47:53 // 25617
Én le is állítottam az embert, az volt aránylag a szerencse, hogy mire észbe kaptam, már másodszor padlózta le, és sikerült is a jó értéket kicsalnia...mondtam neki, hogy oké, most szálljon ki, nem érdekel a zöldkártya, ne baxxa szét az autómat egy idióta adó miatt....:(((
GTPeti30-04-2009 10:44:35 // 25616
Így is van! Annak a motorját pörgesse tiltásig akinek három anyja van!! :)
Ferke30-04-2009 10:32:45 // 25615
A legegyszerűbb megoldás:) Évekkel ezelőtt mikor hülyére pörgette az állatbarom a jtd-t, megfogadta, hogy legközelebb autó nélkül megyek!:))))
cyberjani30-04-2009 10:06:13 // 25614
Jó, akkor esetleg valakinek van egy felesleges kilóméterszámláló jeladója?
Bilux30-04-2009 07:18:03 // 25613
kézrátétellel... szerinted házilag másképp hogy lehetne kideríteni miért nem mér, csak próbálgatva, csere alkatrészekkel.
cyberjani29-04-2009 21:19:37 // 25612
Sziasztok!

Légyszi segítsetek egy kicsit. Vettem egy 164 2.0 TS-t, szép piros :-) Annyi problémám van vele, hogy nem megy a kilóméter óra és a kilóméter számláló. Mikor megvettem még ment, kb két hete mentem az M3-ason mikor gondolt egyet és nem mért tovább.
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baj? Valószínüleg a jeladó döglött meg de nem biztos. Hogy lehet egyszerüen kideriteni a hiba okát, a vidd el szerelőhöz nem a legjobb válasz de ha nem lesz jobb akkor elviszem.
Köszi a segítséget.
Pinochet29-04-2009 19:06:16 // 25611
Erhard melyik olajat mondtad ma?Teljesen elfelejtettem mire hazaértem...Egyébként még1* köszi
Kau29-04-2009 16:40:02 // 25610
Köszi a választ!
Csodálkoznék rajta, ha valamit egyszerűen lehetne kicserélni az Alfán :))
Lali7529-04-2009 16:10:59 // 25609
Így is tettem.Friss a zöldkártyám...
:-D
Ferke29-04-2009 15:03:25 // 25608
Vigyed csak a forgalmit, így nem kell vakarózni:)))
Ferke29-04-2009 15:03:04 // 25607
Gondolom a stab szilenteket. Azokat cserélve kb 1 évig nem lesz gond, viszont kicsit tovább bírja, ha egyben cseréled a stabilizátorral.
Kicsit undorító meló, mert az egész bölcsőt le kell billenteni hozzá...
Bilux29-04-2009 14:41:42 // 25606
hát majd meséld el ha meg lesz a hiba nekem ott azt mondták katalizátor...
Lali7529-04-2009 14:20:28 // 25605
Na,most próbáltam zöldkártyát csináltatni,de kiakadt a gép a co-értékektől!!!!!!
Nálam is kezdődik a fejvakarás!
:-(
Konkrét hiba persze nincs.....
Kau29-04-2009 13:30:30 // 25604
Ott is mondtak valami gumit, amit cserélni kéne...
Ferke29-04-2009 12:45:56 // 25603
Stabilizátor biztosan rendben van? Inkább az szokott ilyen hangot adni...
Kau29-04-2009 12:38:58 // 25602
Szakik! Lenne egy kérdésem.

Ha a lengőkar nem jó, az adhat néha egy-egy fémes koppanás hangot rossz úton?
Két hónapja mondta a szerelőm, hogy ki kéne cserélni, de akkor még tünetmentes volt minden.
Bilux29-04-2009 09:23:27 // 25601
Ja, értem.
Továbbra is fejvakarás van akkor...
Lali7529-04-2009 09:06:57 // 25600
Az az érték,amit láttál,azt csak Lambda értéknek hívják,nem közvetlen a szonda állapotát mutatja....
admirális29-04-2009 09:03:20 // 25599
OK, így látatlanban én is arra tippeltem volna:).
Erhard 242 (Pure Energy)29-04-2009 08:51:39 // 25598
az a kártyás van neki az nem szokott tönkre menni csak ritkán...
Bilux29-04-2009 08:48:26 // 25597
Azt honnan tudom hogy izzószálas e? 1,4-es ts motor gyári négy csatlakozási pont van rajta, azt féktisztítóval pucáltam meg szigorúan csak a folyadéksugárral nem nyúltam hozzá semmivel.
Bilux29-04-2009 08:46:05 // 25596
Azért pucoltam meg az alkatrészeket, mert a légszűrőház utáni gimcső repedt volt -igaz be volt tekerve szigetelőszalaggal, de hát az új gumicsövet nem akartam így felrakni, egébként az alapjárati motor levegő járata elég retkes volt bellül, kis fojtó csappantyú nehézkessen mozgott.
admirális29-04-2009 08:40:39 // 25595
Egyébként mivel pucoltad? Izzószálas LMM-ed van?
admirális29-04-2009 08:37:39 // 25594
Hát ezeket az alkatrészeket nem érdemes bántani addig, amíg nincs valami hiba.
admirális29-04-2009 08:36:03 // 25593
A lambdaszondát nem így szokták mérni, hanem inkább computerrel, vagy esetleg multiméterrel.

Ahány eset, annyi LMM hibajelenség. Van akinek csak a fogyasztás és a CO nő meg, van akinek nem indul elsőre a kocsi, vagy dadog-durrog... A tiedben egyébként nem annyira érzékeny az LMM.
Bilux29-04-2009 08:32:19 // 25592
Amúgy más bajom nincs a kocsival megy, húz nem durrog nem torpan meg, csak nem gondoltam, hogy egy pucolás ilyen hibát okozhat...
Bilux29-04-2009 08:30:26 // 25591
Hát zöldkártya mérőállomáson. Változott a lambda, de csak a tizedes jegyek vagy inkább a századosak, mindegy fehér volt a monitoron nem piros az nem tíltotta a mérést, csak a CO-m.
LMM mérő hiba esetén milyen tünetek vannak?
admirális29-04-2009 08:18:37 // 25590
A lambdaszondának nem szabad beállni, hanem folyamatosan kéne változtatnia az értékét egy tartományban. Legalábbis ha egyről beszélünk. Hogy mértétek ezt meg?
Bilux29-04-2009 08:07:21 // 25589
Kiváncsi vagyok valaki találkozott e hasonló esettel.
Fojtószelep, LMM, alapjárati motor pucolás után az alapjáratom 950-1000ford/perc
Alapjárati motor nem lehet rossz, mert másik kettővel is ugyanennyire áll be...
Első indítás után melegen beáll szépen kb 850-re majd pár gázadásra megint magasabb alapjárat normalizálódik. Ha lehúzom az alapjárati motor csatit akkor 1500 fordulatra ugrik a motor.
Namármost lehet LMM vagy fojtószelep állás érzékelő vagy tömítettlenség vagy mi a fene. Meg mérettem CO-t CO mitől lehet magas 0,3 helyett 0,5-0,6 lambdaszonda 1-re beállt szépen azzal nem volt gond.
Köszönöm előre is ha valaki válaszra méltat és leírja elképzelését mi lehet a "gond".
Suhamer28-04-2009 20:51:54 // 25588
Sziasztok.
Lenne egy problémám, remélem valaki tud tanácsot adni.
Egy 156 1,9 JTD-ről van szó. Ma megugrasztottam másodikban és kb 3500-as fordulatnál úgy éreztam, hogy a motor kicsit elgyengül vagy inkább olyan volt mintha eldugult volna vagy nem kapott volna üzemanyagot és kijelzett a műszerfalon a motorhiba jelző kis lámpácska is felvillant rövid időre. Aztán még megpróbáltam párszor néha felvillant a lámpácska, de a kocsi nem gyengélkedett. Mit gondoltok? Találkozott esetleg valaki már ilyen probélmával?
Köszi. Suhamer
Wickey27-04-2009 20:12:31 // 25587
majd értekezzünk. Jövő héten megint belecsavarok 3k km-et, és érdekesebb lenne a dolog tempomattal. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.