Figyelj már...
A kedvemért vedd már ki még 1x a három biztosítékot a motortérben a relék mellől.
Nézd meg jobba, ha teheted mérd ki.
Ha van rá lehetőséged cseréld másikkal össze az AC reléjét.
Forum >> Szerelőműhely
Gery8319-03-2009 22:47:37 // 25123
Buksi19-03-2009 22:41:11 // 25122
Buksi19-03-2009 22:34:51 // 25121
Gery8319-03-2009 22:32:08 // 25120
Jó ötlet!
Hogy erre nem gondoltam...
Hogy erre nem gondoltam...
Tocsa19-03-2009 22:27:41 // 25119
Dobj egy képet a riasztó távirányítójáról hátha ráismerek pár évig szerelgettem riasztókat!
:)
:)
Tocsa19-03-2009 22:23:18 // 25118
Az ECU táp tiltása az finomabb! :D
Buksi19-03-2009 22:22:52 // 25117
Remélem, hogy tudsz! ;-)))))))
Gery8319-03-2009 22:22:21 // 25116
Nagyon szívesen segítek, ha tudok. :)
Buksi19-03-2009 22:21:27 // 25115
OKés! Akkor ha valami nem kerek, akko szólni fogok! :-)
Előre is köszi! :-)
Előre is köszi! :-)
Buksi19-03-2009 22:20:46 // 25114
Az a baj, hogy az elektromos dolgokhoz nem nagyon értek! De holnap megpróbálok mindennek utána nézni! Köszi az ötletet! :-)
[k i z z o]19-03-2009 22:15:12 // 25112
Hi,
egy ECU reset 100 ms kb. Azaz ha ennyi időre lekötöd, már 1 hard reset - re elég, nem kell egész éjjel. De az alfa ECU minden egyes gyujtá ráadásra újraindul, igy hát nincs értelme a sarut levenni. A riasztónak lehet kell egy reset, de nem biztos.
Csak ha:
Nem lehet, hogy sokat nyomkodtad a távirányitódat, és elveszitette a szinkront a vevővel, és nem tudod deaktivizálni a riasztót? Az meg mivel éles, tilt.
+ azt nézd meg a riasztó milyen tipus, szedj hozzá valami bekötást, és próbáld megérteni, mit tilthat, hogyan és hol .A furcsa az, hogy az AC jelét nem igen szokás tiltani, mert túl evidens beavatkozás.
egy ECU reset 100 ms kb. Azaz ha ennyi időre lekötöd, már 1 hard reset - re elég, nem kell egész éjjel. De az alfa ECU minden egyes gyujtá ráadásra újraindul, igy hát nincs értelme a sarut levenni. A riasztónak lehet kell egy reset, de nem biztos.
Csak ha:
Nem lehet, hogy sokat nyomkodtad a távirányitódat, és elveszitette a szinkront a vevővel, és nem tudod deaktivizálni a riasztót? Az meg mivel éles, tilt.
+ azt nézd meg a riasztó milyen tipus, szedj hozzá valami bekötást, és próbáld megérteni, mit tilthat, hogyan és hol .A furcsa az, hogy az AC jelét nem igen szokás tiltani, mert túl evidens beavatkozás.
Buksi19-03-2009 22:12:24 // 25111
Na, de most komolyan! :-)
Gery8319-03-2009 22:10:01 // 25110
:DDD
Ha nem jössz rá holnap, megbeszéljük.
Ha nem jössz rá holnap, megbeszéljük.
Buksi19-03-2009 22:09:32 // 25109
Bazz, gyere le! Kifizetem a benzin költséget! :-))))
Gery8319-03-2009 22:08:26 // 25108
Hát megkeresném a riasztót, méricskélnék itt-ott.
Így nehéz ezt leírni.
Ha ott vagyok az autónál, minden megy magától. :)
Így nehéz ezt leírni.
Ha ott vagyok az autónál, minden megy magától. :)
Buksi19-03-2009 22:06:05 // 25107
Ha leírod mire gondolsz, akkor azt holnap megpróbálom megcsinálni! :-)))))
Gery8319-03-2009 22:04:51 // 25106
Bazz, lakhatnál közelebb, akkor tudnék segíteni...
Buksi19-03-2009 22:03:45 // 25105
Megpróbálom, bár a fényezőnel le volt kötve!
Fairlane19-03-2009 22:01:33 // 25104
Lehet hülyeség, de esetleg egy akku lekötés egy éjszakára?
Buksi19-03-2009 21:59:49 // 25103
Asszem kell hívnom valami elektromos szakit!
Gery8319-03-2009 21:46:15 // 25101
Hát így elég nehéz lesz...
Buksi19-03-2009 21:32:11 // 25100
Fogalmam sincs! Már benne volt, amikor vettem! Azóta nem volt vele gond!
Gery8319-03-2009 21:30:47 // 25099
Riasztóféle.. :D
Milyen márkájú és típusú riasztód van?
Milyen márkájú és típusú riasztód van?
Buksi19-03-2009 21:24:10 // 25098
Hogy néz ki az a valami, amit keresnem kell?
Gery8319-03-2009 21:22:11 // 25097
Nem hát, de 1 lehetőség.
pb_19-03-2009 21:21:33 // 25096
Nem mind1iknél, van ilyen.
Buksi19-03-2009 21:18:59 // 25095
Azt sem tudom, hogy néz ki a főegység! :-(
Gery8319-03-2009 21:04:13 // 25094
Szokott lenni egy zár a riasztók főegységén a motortérben.
Buksi19-03-2009 21:03:43 // 25093
Mit fordítsak el? És miben?? :-)
Gery8319-03-2009 21:02:53 // 25092
Fordítsd el a kulcsot akkor benne. (a riasztóban)
Azzal elvileg kiiktatod ezt a funkcióját.
Azzal elvileg kiiktatod ezt a funkcióját.
Buksi19-03-2009 20:51:16 // 25091
Nyomtam én már mindent!
szasza(SW)19-03-2009 20:48:47 // 25090
Na akkor nyomj neki egy gombot:)
Buksi19-03-2009 20:45:53 // 25089
Igen, kattanik is!
Viszont most eszembe jutott, hogy lehet a riasztó miatt nem megy az AC! Mármint, ha gyújtásra teszem, akkor meg kell először nyomnom a a riasztó gombját és utána indul csak az AC! Lehet ez tiltja le!
Viszont most eszembe jutott, hogy lehet a riasztó miatt nem megy az AC! Mármint, ha gyújtásra teszem, akkor meg kell először nyomnom a a riasztó gombját és utána indul csak az AC! Lehet ez tiltja le!
szasza(SW)19-03-2009 20:40:46 // 25088
Ok most már képben vagyok:)A relét megtaláltad az jó?
afri19-03-2009 20:37:26 // 25087
hát ja! VAS!! :-))
Buksi19-03-2009 20:33:44 // 25086
Az a baj, hogy az AC nem kap áramot és azt nem tudom, hoyg miért nem!
Gery8319-03-2009 20:32:12 // 25085
Alu... :DDD
Sima vas kérem szépen. :)
Sima vas kérem szépen. :)
Totti19-03-2009 20:25:38 // 25084
Valoszinű hogy kelleni fog az alpozo mivel alura nem biztos hogy tapad rndesen a festék!
afri19-03-2009 20:22:43 // 25083
TÉMA: FÉKNYEREGFESTÉS!
vettem MOTIP márkájú festéket! az van ráírva, hogy előtte fessem le (MOTIP) alapozófestékkel!
muszááj?!
nem jó, ha csak faszán letisztítom, ahogy az elő van írva, aztán lefújom a festékkel? vagy télleg muszáj alapozni?
A múltkor vki festett féket, csak kíváncsiskodnék, ha nem baj!
:-)

vettem MOTIP márkájú festéket! az van ráírva, hogy előtte fessem le (MOTIP) alapozófestékkel!
muszááj?!
nem jó, ha csak faszán letisztítom, ahogy az elő van írva, aztán lefújom a festékkel? vagy télleg muszáj alapozni?
A múltkor vki festett féket, csak kíváncsiskodnék, ha nem baj!
:-)

szasza(SW)19-03-2009 20:17:11 // 25082
:))Azt nem írtad:))Akkor dugulása van.Injektornál meg kell nézni odáig elmegy-e ha nem akkor végig kell menni a csövön.Esetleg nagynyomású levegővel átnyomni.
Gery8319-03-2009 20:13:53 // 25081
ÁÁÁÁ! :DDD
A próba volt meg, az AC jó.
A próba volt meg, az AC jó.
szasza(SW)19-03-2009 20:13:51 // 25080
A régieket se lehetett ,már kétszer cseréltem.A két használt is hangtalan volt csak nem nyomot eleget:)
szasza(SW)19-03-2009 20:11:36 // 25079
Akkor csere,megjavulni nem fog:)Én 20 alatt vettem az újat ,ha jól emlékszem.Annyira nem vészes az ára.
Gery8319-03-2009 20:08:37 // 25078
Ez már megvolt, olvass vissza. ;)
szasza(SW)19-03-2009 20:07:54 // 25077
Milyen közelről hallgattad?Kösd le adj neki áramot másképp,ha úgyse mozdul akkor cserés.
Buksi19-03-2009 20:07:33 // 25076
Nem tudom, nálam mindig ugyanolyan hangos volt! Sőt, van egy másik AC -m is, annak is ugyanekkora hangja van!
Gery8319-03-2009 20:04:36 // 25075
Éppen azért nem hallani.
Minél öregebb a pumpa, annál hangosabb.
Általában...
Minél öregebb a pumpa, annál hangosabb.
Általában...
Buksi19-03-2009 20:03:19 // 25074
Nálam mindig lehetett hallani, viszont most meg sem nyikkan!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
791
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?