Forum >> Szerelőműhely
Mulder28-03-2009 18:52:58 // 25244
Most jut eszedbe ilyeneket megtudni?:) 2 literes kóóóólásüveg elvág............?:)
128-03-2009 18:31:06 // 25243
Szerintem ez gyújtás problem....
szasza(SW)28-03-2009 18:24:24 // 25242
Sziasztok!
A szervóból holt tudom leengedni az oilt,hogy ne locsoljak mindent össze?
Az utcán cserélnénk a szivattyút.Ahogy néztem a szivattyúhoz nem igazán fér be edény:(
Valami okos megoldás?
A szervóból holt tudom leengedni az oilt,hogy ne locsoljak mindent össze?
Az utcán cserélnénk a szivattyút.Ahogy néztem a szivattyúhoz nem igazán fér be edény:(
Valami okos megoldás?
Alfateso (Pucu)27-03-2009 23:30:46 // 25241
Helló! 145 2.0 vasam van.3000 fordulat alatt ha kicsit nagyobb gázt adok neki, mindig berángat, mintha kihagyna egy henger, amikor meg motorfékkel lassulok, akkor pedig puffog.Mi lehet a baja?
GTPeti27-03-2009 19:42:27 // 25240
A méretéről annyit, hogy a menetes részek M5 v. M6-osak. (Nem volt nálam subler. :)
GTPeti27-03-2009 19:41:39 // 25239
Srácok, ha vki tud egy jó helyet Bp-n (nem a világ végén :), ahol ilyesmi gömbfejet lehet kapni, ne kíméljen:
![](http://www.bede.hu/termek/gombcsuklo/iko_l-ball.jpg)
Az egyik ilyen gf. a váltóbowdenem végén igencsak csereérett egy ideje. Most, vmi jófajtát szeretnék rátenni. Úgy láttam ez meg is oldható, hiszen a bowden vége menetes, maga a fej pedig legrosszabb esetben lefűrészelhető, és fúrok a helyére egy lyukat.
![](http://www.bede.hu/termek/gombcsuklo/iko_l-ball.jpg)
Az egyik ilyen gf. a váltóbowdenem végén igencsak csereérett egy ideje. Most, vmi jófajtát szeretnék rátenni. Úgy láttam ez meg is oldható, hiszen a bowden vége menetes, maga a fej pedig legrosszabb esetben lefűrészelhető, és fúrok a helyére egy lyukat.
GTPeti25-03-2009 19:55:53 // 25237
OK... Tudod az én koromban már... :))
bilon25-03-2009 19:48:15 // 25236
már beszéltünk erről :DDD
leszedtem, nincs csatim, de a compom olyan, mint a tiéd...ill. ezt mondtad anno, a motorszámból :)))
ha kell kart veszek gyorsan :))
leszedtem, nincs csatim, de a compom olyan, mint a tiéd...ill. ezt mondtad anno, a motorszámból :)))
ha kell kart veszek gyorsan :))
Norc25-03-2009 19:44:46 // 25235
Amit tudok, mint hibaokozó:
légtömegmérő, alapjárati léptetőmotor, fojtószelepálás érzékelő, lamdaszonda (nálam ez okzta a gubancot). Ha lamdát cserélsz, várj vele egy pár kilómétert, mert ídő kell neki hogy észhez térjen, az enyémnek is kellett pár kilóméter. De lehet még ezer oka a dolognak, én első körben otthon ezeket jártam végig.
légtömegmérő, alapjárati léptetőmotor, fojtószelepálás érzékelő, lamdaszonda (nálam ez okzta a gubancot). Ha lamdát cserélsz, várj vele egy pár kilómétert, mert ídő kell neki hogy észhez térjen, az enyémnek is kellett pár kilóméter. De lehet még ezer oka a dolognak, én első körben otthon ezeket jártam végig.
GTPeti25-03-2009 19:43:15 // 25234
Te már vettél kart? Sőt... Te már nézted, hogy van-e csatid?? Tudod, kormányoszlopborítás le, fehér árva csatit keres.
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2009 19:41:55 // 25233
Tempomat jó dolog nagyon komálom :D az enyémet leszedhetitek addig sörözöm jégerrel :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2009 19:40:55 // 25232
minél több a vazelin Anál jobb :DDD
bilon25-03-2009 19:40:54 // 25231
ebbe a tempomatosba beszállhatok én is? :)))
GTPeti25-03-2009 19:39:51 // 25230
Ja igen, nekem nincs karom se. :((
GTPeti25-03-2009 19:38:13 // 25229
OK, csak jussak megint haza. Rátérhetünk a témára. Egyedül azt kell megnéznem, hogy az érintkezőtűk ott vannak-e a csatiban. Ha nem, kell vhonnan bányásznom.
Wickey25-03-2009 19:36:24 // 25228
üljünk már össze egy karton sörrel és gyártsuk bele mindkét kocsiba :-)
különben az életben nem lesz tempomatunk :-P
különben az életben nem lesz tempomatunk :-P
GTPeti25-03-2009 19:34:17 // 25227
Tempomat: Nálam sincs csati, igaz az enyém pár hónappal tapasztaltabb, mint a tied.
ÉS! Az ám nem 100%, hogy más kábelköteggel lesz tempomat funkció. Mellesleg nem is kéne ahhoz kábelköteg, csak a hiányzó vezetékeket betenni az ECU és a kar közé. (Na ez az aminek provizorikus végrehajtását régóta halogatom.)
ÉS! Az ám nem 100%, hogy más kábelköteggel lesz tempomat funkció. Mellesleg nem is kéne ahhoz kábelköteg, csak a hiányzó vezetékeket betenni az ECU és a kar közé. (Na ez az aminek provizorikus végrehajtását régóta halogatom.)
GTPeti25-03-2009 19:31:37 // 25226
Jé, de ismerős ez a motortér. :)
muzsai25-03-2009 19:27:55 // 25225
így van egy tökéletesen működő eladó légtömegmérőm.
muzsai25-03-2009 19:25:52 // 25224
Üdv.
Ugyan ez volt az én problémám is. Nekem az 1. henger gyújtókábele volt elrohadva. Ja és a gyertyákban volt 116ezer km.
Ugyan ez volt az én problémám is. Nekem az 1. henger gyújtókábele volt elrohadva. Ja és a gyertyákban volt 116ezer km.
attika25-03-2009 19:21:01 // 25223
Sziasztok!Egy kérdés?Lekkelet cserélnem a légtömegmérőt.De még mindig nemált be az alapjárat ingadozik milehet a baj mitlehet csinálni vele?
Peti25-03-2009 14:21:24 // 25222
Ha van lendület és akarat már csak tuszkolni kell előbb utóbb sikerül. Ja a vazelin jó találmány. :-))))))))))))))
Wickey25-03-2009 14:13:19 // 25221
ááá, semmi komoly, t'od az az az eset, amikor abszolút leakad a mutató a pirosban. Valszeg elsétálnék egy szó nélkül egy vizespohárért és a pálinkáért. Utána halvány bazmegezés kezdődne. :)
csocsi25-03-2009 14:08:43 // 25220
Vaze elképzelem az arcod :))))
csocsi25-03-2009 14:08:13 // 25219
Akkor vaze még csak tippem sincs mi lehet az ok.
Wickey25-03-2009 14:07:11 // 25218
de ha valaki előhúz valami rejtett zugból valami zsineget és rábökik hogy azaz, na akkor kurva ideges leszek, háromszor nézegettük meg négyen, egyikünk se találta, és már másfél éve úgy mászkálok vele, hogy majd egyszer csak valamikor bevezetékelem.
Wickey25-03-2009 14:06:00 // 25217
2002 április. Ha jól emlékszem az övé is az volt. Alvázszámra meg alig volt eltérés. Enyém is MY2002 és enyém is VDC/EBD/ASR -es
csocsi25-03-2009 14:00:19 // 25216
Vaze ez elég érdekes.
Időben Blackyé elött van??? Már úgy értem előbbi kiadású?
Időben Blackyé elött van??? Már úgy értem előbbi kiadású?
Wickey25-03-2009 13:52:29 // 25215
Peti25-03-2009 13:43:57 // 25214
Igazán nincs mit :)
Wickey25-03-2009 13:32:37 // 25213
namost blacky autója és az enyém tök egyforma, alvázszámban is csak pár karakter eltérés volt. Az övén rajta volt a csatlakozó az enyémen nem. Egy éve ott díszeleg a kar a kormányoszlopon és nincs bekötve.
Juteszembe, ugyanitt keresek bekötési rajzot vagy tempomatos kábelköteget 156hoz :-)
Juteszembe, ugyanitt keresek bekötési rajzot vagy tempomatos kábelköteget 156hoz :-)
Átok79146TD25-03-2009 12:38:47 // 25212
Hálás köszönet, holnap megpróbálom....))
Üdv.
Üdv.
Peti25-03-2009 12:18:02 // 25211
Szia ha a motortér felől akarsz akkor a legegyszerűbb a műanyagot ami a szélvédő előtt van lebontod ott megy be egy csomó vezeték ott talán át tudod tolni és a bizti tábla fölött fog kijönni.Olajozd be a csövet mert nem csúszik át egyébként.
Átok79146TD25-03-2009 11:55:22 // 25210
kicsit pontosabban??:))))sajna nekem nem sikerült eddig..:(((
Youri25-03-2009 11:09:22 // 25209
Mindkét toronynál be lehet jutni......
Átok79146TD25-03-2009 10:49:11 // 25208
Üdv.
nem tudjátok véletlen hogy 146 1,9 td-n hol tudnék kivezetni az utastérből a motortérbe egy 4es festo csövet???
sehol nem találok lukat...
előre is kösz..:)))
nem tudjátok véletlen hogy 146 1,9 td-n hol tudnék kivezetni az utastérből a motortérbe egy 4es festo csövet???
sehol nem találok lukat...
előre is kösz..:)))
Youri25-03-2009 10:43:18 // 25207
Ez vszínű h ezért van így!!!!:-D
Ferke25-03-2009 10:42:49 // 25206
Az AC-val egyben lévő szűrő is elég kell, hogy legyen a szűréshez. Végül is egy külső AC-s megoldás (pl. 33) is ugyanez, csak van egy AC és van egy szűrő.:)
Ez e megoldás meg nyilván arra jó, hogy n-szer annyiba kerül, ha meg kell venni!:)))
Ez e megoldás meg nyilván arra jó, hogy n-szer annyiba kerül, ha meg kell venni!:)))
Youri25-03-2009 10:34:50 // 25205
Ez 1.5 éve volt.Persze mai fejjel,már bontottat vennék bele,de ez már mindegy.....
Mulder25-03-2009 10:29:29 // 25204
Nekem UNIX-nál 68e - kedvezmény :( Szűrő kb 2e.......
Youri25-03-2009 10:22:29 // 25203
Nekem 80e volt egy új üz.pumpa.... :-((((
És valóban egyben van a szűrővel!!!! Elég gyökér megoldás....
És valóban egyben van a szűrővel!!!! Elég gyökér megoldás....
Mulder25-03-2009 10:20:35 // 25202
Én se értem. Szerintem nekem is "kilukadt" a szűrő a benzinpumpán(ha van). És ebből volt a szopás. Elég drága mulatság egy a pumpa, olcsóbb volt szűrőt berakni:)
Lali7525-03-2009 10:15:15 // 25201
Nem értem mi vitte rá az olaszokat arra,hogy ne tegyenek bele gyárilag szűrőt......
Mulder25-03-2009 10:09:59 // 25200
2000-es évjáratú 145-ben sincs.....A benzinszűrővel van egybe. Habár én még nem láttam saját szememmel:) Én is utólag raktam be, mert feltolta a dzsuvát, és eltömődtek a bef.szelepek.
Lali7525-03-2009 09:46:09 // 25199
Ferke25-03-2009 08:33:57 // 25198
De ez sem igaz, mert nekem van menetstabim, még sincs csatim:))
Ferke25-03-2009 08:33:09 // 25197
2002-es facelifttől!:))
admirális24-03-2009 14:43:58 // 25196
2003-as modellévtől a menetstabilizátoros változatokon van kiépítve.
csocsi24-03-2009 14:41:41 // 25195
Ha van csati akkor fel lehet szerelni a kart és működik is.
Balcky barátom már annak idején csinálta ezt.
Azt hiszem 2000 utáni évjáratoknál már van előkészítés a tempomatjoz (de ezt nem tudom pontosan).
Balcky barátom már annak idején csinálta ezt.
Azt hiszem 2000 utáni évjáratoknál már van előkészítés a tempomatjoz (de ezt nem tudom pontosan).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?