Forum >> Szerelőműhely

Pinochet07-04-2009 21:37:49 // 25323
Van vkinek képe a tempomatról, mert mindenhonnan más infót kapok, egyenlőre parkolópályán van a dolog de egy alfaszervízes ismerős azt mondta, hogy elvileg a kormányon van ....de sztem ez nem feltétlen igaz mindegyikre...
GTPeti07-04-2009 11:50:42 // 25322
Hengerfejtömítés. Szerintem.
Skodra07-04-2009 11:35:34 // 25321
Helló! Mi lehet az oka ha erősen füstöl (világos szürke) az 1.6 TS motor, és a hűtőrendszerben is igen magas a nyomás???
Ferke07-04-2009 09:44:23 // 25320
Jobb oldali ablaktörlő alatt lévő műa. borítás alatt.
pepel07-04-2009 08:54:45 // 25319
Helló mindenki,hol van a 145-ösben a pollenszűrő?
pb_06-04-2009 22:55:22 // 25318
Nem kell a rossz duma!))))
Ferke06-04-2009 15:29:25 // 25317
Folyton lemaradsz az aktualitásokról:)))
pb_04-04-2009 19:26:53 // 25316
Persze, persze.))))
Ferke03-04-2009 12:49:00 // 25315
No para, már kész! Mindig ráfaragsz:))))
Ferke03-04-2009 12:48:20 // 25314
Mert már túl okos vagy!:))))
Gyugyu03-04-2009 11:55:20 // 25313
hello!!
Nincs valakinek hibakód gyűjteménye alfához sajnos a neten csak p hiba kódok vannak és nekem a p-s melett van egy D10060 amire a kiolvasó sem irt semmit nem tudjátok mi lehet ez: Előre is köszi
OmenTD03-04-2009 11:50:57 // 25312
merefele kell húzni az ékszíj feszitőt, vagy hogyan kell felrakni az ékszijak hogy ne szakadjon el azután 156-nál?
GTPeti02-04-2009 20:15:43 // 25311
Talán a 7végén megnézem, hogy vannak-e kontaktusok az ECU csatijában. Ha igen, ki lesz próbálva a dolog.
GTPeti02-04-2009 20:10:09 // 25310
Csak aztán nehogy sírás legyen, mert kábelekkel sem működik. :(((
pb_02-04-2009 20:09:05 // 25309
Soha nem végzel vele.D
147jtd02-04-2009 20:04:24 // 25308
andrásbá

mibefáj a 147 hez az első agy csapággyal????

helyileg hol fájna?
Ferke02-04-2009 16:48:53 // 25307
Én is végig fogom nyálazni, ha végzem a sprint elhalálozott "elektronikájával" Elvileg valahol van, de már nemtom hová raktam, túl sok gép előtt dolgozom:)))) Minnyá körülnézek:)
Wickey02-04-2009 15:35:47 // 25306
az bakker.

wiring diagram van valakinek? Behúzom én azt a kurva tyúkbelet vazzeg, de tempomat kő' ha beledöglökis. :-P
Pinochet02-04-2009 14:35:41 // 25305
valahogy sejtettem :) valószínű, hogy előbb egy gyertyacsere lesz aktuális, ha minden jól megy akkor a hónapban úgyis megyek hozzád :O)
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2009 14:31:56 // 25304
új? viccelsz az olyan 30 rugó :)
Pinochet02-04-2009 14:28:09 // 25303
Új vagy használt?Borítás is van?
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2009 14:25:46 // 25302
olyan 10es a kar..
Pinochet02-04-2009 14:20:03 // 25301
És mennyi ha szabad érdeklődni :O)))))))
Ferke02-04-2009 14:18:13 // 25300
Mázlista!:)))
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2009 14:16:26 // 25299
akár nálam is :)
Pinochet02-04-2009 14:14:57 // 25298
Hol tudnék ilyen kart szerezni?
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2009 14:09:52 // 25297
kell egy tempomat kar meg egy másik kormányburkolat és müxik...
Pinochet02-04-2009 13:57:23 // 25296
F@sza :O))))
Akkor hol és mennyiért lehet ehhez bajuszkapcsolót venni?És ha az rádugom automatikusan felismeri és használható lesz? (Köszi Erhard)
Pinochet02-04-2009 13:49:39 // 25294
Hello.Köszi mindenkinek a múltkori gyorsa válaszokat, csak eddig nem volt időm itt garázdálkodni, így csak most tudom megköszönni.
A lényeg, h lekaptam a kormányborítást és találtam szabadon fickándozni egy ilyet (fehér csati a képen...). Ez mi lehet? Lehet-e ez a tempomat karnak a csatija?
cac02-04-2009 03:20:42 // 25293
Elméletileg a nyomás és az áramlatok miatt a kipufogónak (és persze a dobjainak) is meg van a maga szerepe. Gyakorlatilag nekem 155-tel hetekig olyan likas volt a középső középső és hátsó dobom, hogy alul jött ki a cucc, nem a végén. :)
Szóval én azt mondanám, hogy ettől nem lehet baja.
pb_02-04-2009 00:06:46 // 25292
Hajtsd + 1 kicsit, nem kizárt, hogy javul a CO.
gaben01-04-2009 22:48:13 // 25291
Sziasztok Srácok!

Ma leszereltem a kocsimról a kipufogó dobot(vég) egyéb okok miatt és anélkül póbáltam hazamenni a szerelés helyszínéről ami kb. 5km, de mielőtt hazaértem volna leállt a kocsi és azóta el se indult.
Van valakinek tippje??
Üdv.
Blondy01-04-2009 22:24:55 // 25290
Azért érthetetlen számodra mert egy másik manussal másik müszerrel mérettem meg a kompressiót és teljesen más adatok jöttek ki! A gyertya csere sokat javított a helyzeten de még mindég vannak rejtelmek!
Átok79146TD01-04-2009 19:51:52 // 25289
üdv.
szakértőktől kérdezném,az 1,9 td mocit mekkora nyomással lehet tölteni amit még tartósan elbir??most 1 bar-l tölt és ez elvileg gyári.

válszokat köszönöm...:)))
cac01-04-2009 19:47:34 // 25288
Köszi, utánanézek. Eddig ez a 8 darabos, angolszász méretezésű imbusz készlet mindenre jó volt, gondoltam az olasz mérnökök sem fognak ki rajtam...pedig de. :)
pb_01-04-2009 19:09:23 // 25287
Lehet, 1 sima(metrikus) 6os imbusszal jobban járnál.)
cac01-04-2009 18:35:13 // 25286
Egy gyors kérdésem lenne. Imbusz kulcsméret van a 7/32 és az 1/4 között? A csomagtartó tetőt venném le hátul a 155-ösről, de a negyed colos imbuszkulcs nem megy bele a csavarfejbe, a 7/32-es meg elforog.
pb_31-03-2009 22:28:58 // 25285
Érdekesek ezek a dolgok, számomra, azért furcsa, hogy 1ik nap 8 bar van az 1ik hengerben, másnap pedig mondjuk 11. Na mind1, ez legyen az én bajom.)) Gyertyacsere után +hajszoltad kicsit?
Csöri31-03-2009 22:27:58 // 25284
Ha elakadsz szólj bátran.
147jtd31-03-2009 22:21:24 // 25283
köszönöm.
OmenTD31-03-2009 22:21:03 // 25282
azt hittem az lesz a vízpumpa... :I, holnap majd akkor össze rakom és megpróbálom légteleniteni, köszönöm a segitséged
Csöri31-03-2009 22:18:44 // 25281
Azt meg minek.:)
A kipuffugót le ne vedd.:))))))
OmenTD31-03-2009 22:15:30 // 25280
Értem, szóval azt mondod hogy emiatt nem jön vissza a víz ott fön, egyébként ez azt jelenti hogy én ma elkezdtem leszedni a szervó pompát...pfff...
Csöri31-03-2009 22:13:18 // 25279
A hűtő felső sarkában vagy egy légtelenítő csavar ha menetírányt nézed akkor a jobb oldalon.
Néha elég szar őket kilégteleníteni. Ha előtte minden rendeben volt, akkor nem szar a vízpumpád.

Próbáld meg azt, hogy beindítod a gépet és 2000-3000 fordulaton tartsd egy fél percig. Lehet így kidologzza a levegőt.
OmenTD31-03-2009 22:10:32 // 25278
nem ,nem jön vissza a víz, hát én próbáltam légteleniteni de nem igazán tudom hogyan kell
Csöri31-03-2009 21:53:13 // 25277
A legegyszerűbb megoldás kicserélni az egészet csapággyal aggyal együtt.
Bár sok mindent meg lehet csinálni, így ha van egy olyan menetfúród, akkor végéig lehetne hajtani az agyba.
Csöri31-03-2009 21:51:32 // 25276
A kiegyenlítő tartály felső vezetékén nem jön a víz?
Egyáltalán légtelenítetted a rendszert?
OmenTD31-03-2009 21:43:21 // 25275
értem, köszi :) ,na de van 1 kis problémám, radiátort cseréltem, fö fel a víz, a termosztat ki van nyitva, a radiátor nincs eldugulva, a vízpumpa lenne a bünös nem?
147jtd31-03-2009 20:36:33 // 25274
ez egy kicsit bonyolult...
tehát ha kipréselem kiugrik...
a préselést majd megoldom valahogy, de mi a megoldás?
uj csapágy kell bele?
vagy lehet valahogy javítani azt a szart?
egyenlöre a legolcsóbb megoldás érdekel mert lehet hogy eladom a gépsast és otthon veszek egy obban felszereltet, viszont ugy nem akarom eladni hogy nem 100% ig biztonságos...

sajnos nem tudom behajtani, ésn csak egy stranyiéri vagyok itt, mondta a gumis hogy ott az uj csavar, de amugy is szar volt, ugyhogy innentől kezdve b@sszak egyedül..
meg szerintem ha csinálna is valami max szarabb lenne...
ezt már leírtam költségnek...:-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.