Forum >> Szerelőműhely

Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 17:23:48 // 20436
hogy hogy lenyírta? milyen szíj, görgők volt fennt, mikor lett cserélve??
András bácsi25-04-2008 17:15:03 // 20435
Előbb nézz, aztán cserélj. :)
Joker 15625-04-2008 13:19:27 // 20434
Hát én épp ott tartok a 156-ommal, hogy a főtengely lenyírta a bordákat a vezérműszíjról...Kb.egy 100as az alkatrész,plussz a munkadij,ami kb.30 lesz még...Szal én most rakom bele a pénzt a Drágámba...:S :)
kertecs25-04-2008 13:00:31 // 20433
Nem tudod így kapásból??? Sokat kell még tanulnod ifjú padavan! : )))
kertecs25-04-2008 12:58:55 // 20432
A "nagyokos szerelő" aki csinálja a 155-met, még 2004-ben rakott javítókészletet az alsó munkahengerbe, és azóta még csak 50E km-t ment el, tehát jól mellényúlt : )))

Ja a szerelő én voltam ; )

Persze van olyan eset amikor már nem segít az új karmantyú, de akkor úgy tűnt 1500 pénzért megér a próbát. Persze az is benne van, ha újra elkezdett volna folyni, nyugodtan "mehettem volna vissza reklamálni", és ingyen cseréltem volna magamnak komplett munkahengert : )
Tom1225-04-2008 11:09:57 // 20431
Nekem is ilyen érzésem volt, remélem, csak a pedálnál a "felsőt" kell cserélni...
András bácsi25-04-2008 11:07:57 // 20430
Önmagában nem fogja megoldani a légteleítés: ha már átereszt a karmanytú, akkor annak vége.
András bácsi25-04-2008 11:05:02 // 20429
Főhenger, vagy munkahenger? Némi rezgést érzek az erőben. :)
gabor25-04-2008 11:01:56 // 20428
Nekem főhengeres 145-öm! 18150ft a munkahenger bele! 5rugo hozzá a javitó készlet, de azt nem érdemes megvenni!
Tom1225-04-2008 10:59:41 // 20427
Jó napot az Uraknak! Úgy néz ki, végre tisztázódik a titokzatos kuplung betegeskedésem, kiderült ugyanis, hogy a 2 henger közül vagy a felső, vagy az alsó /kuplung kinyomás / hidraulikus hengerek/ gyengélkedik valamelyik, ezért "pumpálás" után tökéletes, mikor "leereszt", akkor meg néha már a sebességet sem lehet kivenni. Ha a felső, nincs gond, de ha az alsó, az benn van a seb. váltó házban, sajnos, ahhoz eléggé ki kell belezni a gépet és ez természetesen nem 15 perces munka, DE lehet, hogy elég lenne légteleníteni a rendszert, tudja valaki, hogyan működik ez a 156-osnál? /2.0 TS/
Poló25-04-2008 10:52:54 // 20426
Ferke esküszik egy szakira Bp-n, én nem tudom, hogy ki, hol, merre :)
András bácsi25-04-2008 10:48:52 // 20425
Kérdezd meg Polót. :)
Poló25-04-2008 10:44:32 // 20424
Kérdezd meg Ferkét.
András bácsi25-04-2008 10:30:17 // 20423
Gyakorlatilag bárhová. Ha nincs semmi szopás, akkor max. egy órás meló a cseréje.

Reménykedj, hogy ne a főhenger legyen. (bár az nagyon ritka)
bilibox25-04-2008 10:23:39 // 20422
tippek hogy hova vihetném bp-n? :) (nem feltétlenül szamosi)

munkadíjra mi a reális?

ez lenne az?

Kuplung munkahenger
Ř25.4mm, Bendix, Méretek: A=25.40

Gyártmány Megjegyzés Unix_nr Ár Db
SAMKO ----- 78074 12461 Ft *

van főhenger is...
András bácsi25-04-2008 10:09:03 // 20421
Csináltasd meg, mert egyszer csak úgy jársz, hogy hiába pumpálod, nem elmel ki a kuplung. Az meg kellemetlen a messzi távolban.
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 10:05:53 // 20420
olyan 9 rugó a munkahenger..
bilibox25-04-2008 10:00:59 // 20419
uh ettől féltem,

régebben volt hogy fogyott a fékfolydék, akkor utántöltöttem és aztóta nem folyik el, mondták is a Szamosiék lehet majd cserélni kell a munkahengert...

mit kell cserélni és kb mennyi lenne?

pont jókor csinálja jövő héten mennénk a Tátrába...

lehet azért attól még járni vele?
Ferke25-04-2008 09:47:33 // 20417
Munkahengerek?
bilibox25-04-2008 09:40:20 // 20416
sziasztok,

tegnap fura folgot művelt a 145-öm,

hirtelen mintha leragadt volna a kuplung pedál menet közben olyan 20 mp-re, lecsökkent 4-5 cm a pedál mozgása, de tudtam váltani közben, , tehát kiemelt a kupplung és ment is az autó, rögtön erősen megnyomtam 2x és visszatért a helyére, utána rendesen viselkedett...

lehet csak beakadt a szőnyegbe, bár ilyen még soha nem történt, szóval nem tudom, akkor nem tudtam megnézni mert épp az M3-on voltam a belső sávban...
semmi kontrollámpa nem gyulladt ki, a kocsi most normálisan megy, mondjuk nem mentem többet mint 3km azóta...

találkozott már valaki ilyennel?
Hardy24-04-2008 16:18:30 // 20415
Nekem Fiatom volt elötte, és én is akartam cserélni. 1.4-ből akartam 1.8-at mert vot egy alkatrésznek olcsón,de többe került volna a regadó mint amit ér az autó.
SD24-04-2008 15:12:34 // 20414
Na a már majdnem megéri:D hát ez szopacs, ha ez ekkora zs...
Hardy24-04-2008 14:56:30 // 20413
Ki kell fizetned a két motor közti regadó különbözetet. Az 96 hónapos 2000 ről 2400-ra való átalakításnál olyan fél milka kb.
András bácsi24-04-2008 14:42:13 // 20412
Értem. :)

Mindenesetre egy jó lépés a bürokratizált világban.
Csöri24-04-2008 14:41:53 // 20411
Passz, holnap rá tudok kérdezni ha gondolod.
Csöri24-04-2008 14:40:56 // 20410
Én csak felvázoltam a múltat és a jelent.
András bácsi24-04-2008 14:37:46 // 20409
Évekkel ezelőtt, még amikor nem NKH-nak hívták eme vízfejet, akkor pl. a kasznicserénél arra hivatkozva akarták elutasítani, hogy a méretadatok nem egyeznek. Két db 33-as esetében. :) Mindezt valami német nyelvű autókatalógusszerű vicckiadványból nézte ki a csóka.
András bácsi24-04-2008 14:35:42 // 20408
Kb. három éve már így tettek.
SD24-04-2008 14:35:24 // 20407
És ár tekintetében mit jelente ez sacc/kábé?
Csöri24-04-2008 14:30:13 // 20406
Minden megoldható.
Az NKH-tól kell átalakítási engedélyt kérni. Ha ezt megadják mehet minden hivatalosan.
Csöri24-04-2008 14:28:52 // 20405
A motorszámot, alvázszámot műszaki vizsgán nézik. A motorszámnál annyi a változás, hogy az előző években ha kirohadtak a karakterek akkor erdetvizsgára küldték a kocsit. Ha ott minden rendben volt levédték egy AF számmal. Mára az AF megszünt, és ha nincs meg a motorszám akkor természetes elhasználódás címszó alatt az autó forgalmijába az NKH által megállapított motorkód kerül. Na innetől kezdve ne foglalkoznak a motorszámmal.
András bácsi24-04-2008 14:23:36 // 20404
Csodabogár. Ha tudod kire gondolok. :)
SD24-04-2008 14:18:48 // 20403
Ön összetéveszt egy hallal:) A halak nem vezetnek alfát:) De ha rátlált csaláfdfám eddig titkos szálára miszerint én vagyok a kapcsolat, az evolució hiányzó lácszeme úgy szívesen várom hajlékomban eme dolog prezentálására. Mert úgy vélem, ebből jól megélhetnék:) Százalékot is hajlandó vagyok fizetni hitelt érdemlő bizonyítás esetén:)
András bácsi24-04-2008 13:57:21 // 20402
Vazz, te milyen sügér vagy. Motorszám nem lényeg, csak a motorkód. De az azonos motort jelent.
SD24-04-2008 13:31:04 // 20401
Jah hát más motor engedély köteles mert valakinek ellenőrizni kell hogy szakszerű átalakítás-e, de mégis mivel jár ez?
papi24-04-2008 12:55:26 // 20400
A motorszámot már nem nézik, az elméletileg meg szűnt,de más motort vagy is nem hivatalosan belevalót azt nem lehet mert típus módosításnak számit. Kpm. engedély .
SD24-04-2008 12:35:29 // 20399
Na meg aztán alfákról ne is beszéljünk, az irreniekbe még épp csak hajtóművet nem épített senki, minden mást már igen:D De persze biztos nem mind teljesen okés, papír ügyileg. De biztos tud valaki valami okosat:)
SD24-04-2008 12:31:36 // 20398
Hi!

Lenne egy olyan kérdésem, motor átépítéssel kapcsolatban hogy:

Egy 2.0Ts helyett V6 lenne papírosan a cél.

(a mennyibe kerül meg nem éri meg meg, ki kell cserélni a fél autó, már ismert tény:)

A kérdés: lehet-e papíroztatni és mennyire bonyolult. Mert hallok mind a kétféle véeményt. Az egyik hogy úgysem lehet...

A másik meg hogy simán rohangálnak pl: skodák, felicia, fábia motorral, ami ráadásul típus idegen is... De ma is olvastam egy hírdetést aki KPM engedélyel átépített motorral adna skodát.. Na most tekintve hogy egy ilyen járgány ér vagy 20-120e ft... nem hiszem hogy van olyan aki ennek a többszörösét költené, egy motorátépítésre.

Tehtá sok megoldást ismerek én is a törvén yelkerülésére...

De konkrétan egy motor csere, mennyire lapapoírozható, mennyiért? Ugye kell hozzá fék is stb. de tényleg lehetetlen, vagy nem érdemes.
Vagy csak tudni kel hol kopogtatni?
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 18:47:59 // 20397
bakker berakták az indexrelét a control unit helyére :((
András bácsi23-04-2008 17:22:05 // 20396
Ha szerencséd lenne, akkor adnék egy másik kompit, immot, meg kulcsokat, és úgy. :)

Vagy aki ügyesebb, az tudja töröltetni a kódigényt.
papi23-04-2008 16:56:22 // 20395
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. 2. Ts motor,pöcre indul kb. 30 mp után le akar állni,de még sem. Amikor bemelegszik hibátlan.Mi lehet a gond,valami 5 letet szívesen fogadnék. Köszi papi
Youri23-04-2008 13:52:40 // 20394
Sőt,nem "kicsi",hanem inkább TÖKÉLETES:-))))))))))))))))))))))))))
Youri23-04-2008 13:52:03 // 20393
Én "kicsi" vagyok:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 12:38:46 // 20392
15 perc visszarakni...
Liquid23-04-2008 12:37:40 // 20391
Győr környékén tudtok valami jóarcú helyet ahol műszakiznak és nem kell kivenni a xenont? Tökéletes az autó, de a xenont nem venném ki belőle ha nem muszáj.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 12:18:09 // 20390
pedig nagyon úgy néz ki, mint ha én húztam volna meg :)
Youri23-04-2008 11:47:53 // 20388
Hát de,hát de?!? Te láttad...Amúgy én sem láttam még ilyet,meg az se akinek eddig mutattam.Egyébként ha nem saját kezűleg csináltam volna,én sem biztos h elhinném h nem 3méteres erőkarral lett szétszakítva.Csak hát én tudom h nem.Pont én aki úgy bánik a vassal mint a hímes tojással...
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 11:45:02 // 20387
elküldtem a képet amit küldtél olaszba azt mondták, hogy ilyen nem létezik :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.