Forum >> Szerelőműhely
alfa kutya27-04-2008 19:17:57 // 20455
Én is arra gyanakodok most már igy eggyel több a gyanum
András bácsi27-04-2008 19:16:41 // 20454
Bizonyára elrakták a vezérlést.
alfa kutya27-04-2008 19:12:29 // 20453
Ki tud segiteni az a problémám hogy vezérműszijat cseréltettemm görgőkkel együtt és azota nem indul rendesen az autom alfa 145 boxer
Tom1227-04-2008 14:13:02 // 20452
Remélem, nem az lesz, kedden kiderül...
Joker 15627-04-2008 11:21:30 // 20451
Igen a mókás az az,h.nekem is kb.2 hetet kellett volna kihúznia,mert már megbeszéltem a szerelőmmel,h.viszem az autót...:S
Wickey27-04-2008 08:05:42 // 20450
felújítókészlet?!?!?!? Amikor ötezer az új munkahenger????
Ember...
amúgy az alsó munkahenger tényleg a váltó tetején csücsül, akksi ki, bal eleje kipucol, és ott virít. Na, a felsőt viszont sztem ugyanolyan szopás cserélni mint mindegyik hasonló autóban... Az csak ne fossa el magát.
Ember...
amúgy az alsó munkahenger tényleg a váltó tetején csücsül, akksi ki, bal eleje kipucol, és ott virít. Na, a felsőt viszont sztem ugyanolyan szopás cserélni mint mindegyik hasonló autóban... Az csak ne fossa el magát.
Tom1227-04-2008 00:46:51 // 20449
Valami ilyesmit emlegetett a szerelő is /meg azt is, hogy a "másik henger a váltó házban van" /?//, de ma nem ért rá. Tegnap, aztán már váltani sem lehetett néha, örültem, hogy hazaértem. Ma újabb "csoda történt". Nem "pumpáltam", hanem lenyomva tartottam kb fél percig és gond nélkül elindultam, aztán, mikor kezdett "puhulni", menet közben is pár másodpercre lenyomtam és semmi gond nem volt egész nap...:-) Persze, hosszú távon ez nem megoldás, de úgy néz ki, kedden megyünk vele "orvoshoz"..-)
Lali7527-04-2008 00:30:49 // 20448
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!Keresek valakit,aki tudna segíteni alfa diagnosztika ügyében!
Köszi!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!Keresek valakit,aki tudna segíteni alfa diagnosztika ügyében!
Köszi!
RoliQ426-04-2008 19:36:27 // 20447
Nekem is volt ilyen! Én is hittem!!! kb 1000km mentem a géppel... ! ráadásul a következő héten ment volna a kocsi átnézésre!
RoliQ426-04-2008 19:35:10 // 20446
azt nem értem hogy hogy is van benne a váltóházban? a munkahenger a váltó tetején van nem? pedig egyébként az lesz a ludas, késöbb már váltani se tudsz majd! a javítókészletet tudom ajánlani... kb 1800Ft, kicserélni meg kevesebb idő mint az megoldani hogyan férjen hozzá az ember! de ki kell venni az akksit és már kész is!
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2008 19:30:32 // 20445
nem szabad semmit sem elhinni..
Joker 15626-04-2008 19:28:12 // 20444
Hát ez az,h.sajna én voltam a hülye,mert amikor megvettem,elhittem,h.cserélve volt...És láss csodát,nem volt cserélve...El volt fáradva a szíj sajna, és megszorult az egyik görgő is...!Hát ez van,de remélem jövő hét végére kész lesz...!
Csöri25-04-2008 20:49:37 // 20443
Na megkérdeztem.
A Fiat Magyarországtól kell beszerezni egy papírt amiben leírják, hogy létezett mindkét fajta motorral szerelt változat az autóból, és hogy környezetvédelmi szempotból nem rosszabb az egyik a másiknál.
Ha ez meg van a 2 motorkódot is be kell adni az NKH-nak, ha itt is stimmel minden jöhet az átalakítási kérelem. Ez kb 12000 forint. Fontos, hogy dokumántációval igazolni lehessen, hogy minden felfogatási pont a motoron gyári helyre kerül, és hogy a futómű fékrendszer is a nagyobb motorra méretezett. Ha ez is meg van jöhet egy műszaki vizsga okmányiroda és kész. Az NKH-s ember szerint kb 50-60 forintból meg van.
A Fiat Magyarországtól kell beszerezni egy papírt amiben leírják, hogy létezett mindkét fajta motorral szerelt változat az autóból, és hogy környezetvédelmi szempotból nem rosszabb az egyik a másiknál.
Ha ez meg van a 2 motorkódot is be kell adni az NKH-nak, ha itt is stimmel minden jöhet az átalakítási kérelem. Ez kb 12000 forint. Fontos, hogy dokumántációval igazolni lehessen, hogy minden felfogatási pont a motoron gyári helyre kerül, és hogy a futómű fékrendszer is a nagyobb motorra méretezett. Ha ez is meg van jöhet egy műszaki vizsga okmányiroda és kész. Az NKH-s ember szerint kb 50-60 forintból meg van.
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 20:40:27 // 20442
a legjobb az alfádnak a bosch de van utángyártott is...
147Smz25-04-2008 20:38:59 // 20441
Sziasztok!
Érdekelnének a tapasztalatok, hogy lambda szondákból milyenek vannak, és mit érdemes ezek közül venni? Úgy is kérdezhetném, hogy melyik a legjobb és meddig bírja :-)
Érdekelnének a tapasztalatok, hogy lambda szondákból milyenek vannak, és mit érdemes ezek közül venni? Úgy is kérdezhetném, hogy melyik a legjobb és meddig bírja :-)
Fighter25-04-2008 18:47:45 // 20440
Sziasztok! Van valakinek 164 TS-hez szerelési-javítási leírás vagy CD? Tudna valaki segíteni? Köszi
szasza(SW)25-04-2008 17:54:28 // 20439
Sziasztok!
Volna egy idegesítő problémám,ha valaki megoldott már ilyet ne fogja vissza magát a megoldással.
Volt olyan gondom tavaly,hogy indítás után elsőre leállt.(Általában,ha egész nap a napon állt)Cserélve lett:felső holtponti jeladó,AC,Lambda.Télen semmi gond pöcre indult.
Most,hogy meleg van és napon áll azt játsza,hogy első indításnál teker de nem indul be.Tovább köszörülök akkor elindul.Gyertyákat is megnéztem nincs gond velük.Lehet injektort kéne pucoltatnom?Már egyszer volt 2 éve és van külön benzinszűrő az autón.
Mi lehet a gondom????
Volna egy idegesítő problémám,ha valaki megoldott már ilyet ne fogja vissza magát a megoldással.
Volt olyan gondom tavaly,hogy indítás után elsőre leállt.(Általában,ha egész nap a napon állt)Cserélve lett:felső holtponti jeladó,AC,Lambda.Télen semmi gond pöcre indult.
Most,hogy meleg van és napon áll azt játsza,hogy első indításnál teker de nem indul be.Tovább köszörülök akkor elindul.Gyertyákat is megnéztem nincs gond velük.Lehet injektort kéne pucoltatnom?Már egyszer volt 2 éve és van külön benzinszűrő az autón.
Mi lehet a gondom????
uaz146ti (kispali kisebbik fia)25-04-2008 17:43:00 // 20438
Most nézem, hogy neked 145 van akkor biztos, hogy 10.000Ft
uaz146ti (kispali kisebbik fia)25-04-2008 17:40:33 // 20437
Nemtudom, hogy a 156 munkahengere azonos e 146éval, de az 10.000Ft
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 17:23:48 // 20436
hogy hogy lenyírta? milyen szíj, görgők volt fennt, mikor lett cserélve??
András bácsi25-04-2008 17:15:03 // 20435
Előbb nézz, aztán cserélj. :)
Joker 15625-04-2008 13:19:27 // 20434
Hát én épp ott tartok a 156-ommal, hogy a főtengely lenyírta a bordákat a vezérműszíjról...Kb.egy 100as az alkatrész,plussz a munkadij,ami kb.30 lesz még...Szal én most rakom bele a pénzt a Drágámba...:S :)
kertecs25-04-2008 13:00:31 // 20433
Nem tudod így kapásból??? Sokat kell még tanulnod ifjú padavan! : )))
kertecs25-04-2008 12:58:55 // 20432
A "nagyokos szerelő" aki csinálja a 155-met, még 2004-ben rakott javítókészletet az alsó munkahengerbe, és azóta még csak 50E km-t ment el, tehát jól mellényúlt : )))
Ja a szerelő én voltam ; )
Persze van olyan eset amikor már nem segít az új karmantyú, de akkor úgy tűnt 1500 pénzért megér a próbát. Persze az is benne van, ha újra elkezdett volna folyni, nyugodtan "mehettem volna vissza reklamálni", és ingyen cseréltem volna magamnak komplett munkahengert : )
Ja a szerelő én voltam ; )
Persze van olyan eset amikor már nem segít az új karmantyú, de akkor úgy tűnt 1500 pénzért megér a próbát. Persze az is benne van, ha újra elkezdett volna folyni, nyugodtan "mehettem volna vissza reklamálni", és ingyen cseréltem volna magamnak komplett munkahengert : )
Tom1225-04-2008 11:09:57 // 20431
Nekem is ilyen érzésem volt, remélem, csak a pedálnál a "felsőt" kell cserélni...
András bácsi25-04-2008 11:07:57 // 20430
Önmagában nem fogja megoldani a légteleítés: ha már átereszt a karmanytú, akkor annak vége.
András bácsi25-04-2008 11:05:02 // 20429
Főhenger, vagy munkahenger? Némi rezgést érzek az erőben. :)
gabor25-04-2008 11:01:56 // 20428
Nekem főhengeres 145-öm! 18150ft a munkahenger bele! 5rugo hozzá a javitó készlet, de azt nem érdemes megvenni!
Tom1225-04-2008 10:59:41 // 20427
Jó napot az Uraknak! Úgy néz ki, végre tisztázódik a titokzatos kuplung betegeskedésem, kiderült ugyanis, hogy a 2 henger közül vagy a felső, vagy az alsó /kuplung kinyomás / hidraulikus hengerek/ gyengélkedik valamelyik, ezért "pumpálás" után tökéletes, mikor "leereszt", akkor meg néha már a sebességet sem lehet kivenni. Ha a felső, nincs gond, de ha az alsó, az benn van a seb. váltó házban, sajnos, ahhoz eléggé ki kell belezni a gépet és ez természetesen nem 15 perces munka, DE lehet, hogy elég lenne légteleníteni a rendszert, tudja valaki, hogyan működik ez a 156-osnál? /2.0 TS/
Poló25-04-2008 10:52:54 // 20426
Ferke esküszik egy szakira Bp-n, én nem tudom, hogy ki, hol, merre :)
András bácsi25-04-2008 10:48:52 // 20425
Kérdezd meg Polót. :)
Poló25-04-2008 10:44:32 // 20424
Kérdezd meg Ferkét.
András bácsi25-04-2008 10:30:17 // 20423
Gyakorlatilag bárhová. Ha nincs semmi szopás, akkor max. egy órás meló a cseréje.
Reménykedj, hogy ne a főhenger legyen. (bár az nagyon ritka)
Reménykedj, hogy ne a főhenger legyen. (bár az nagyon ritka)
bilibox25-04-2008 10:23:39 // 20422
tippek hogy hova vihetném bp-n? :) (nem feltétlenül szamosi)
munkadíjra mi a reális?
ez lenne az?
Kuplung munkahenger
Ř25.4mm, Bendix, Méretek: A=25.40
Gyártmány Megjegyzés Unix_nr Ár Db
SAMKO ----- 78074 12461 Ft *
van főhenger is...
munkadíjra mi a reális?
ez lenne az?
Kuplung munkahenger
Ř25.4mm, Bendix, Méretek: A=25.40
Gyártmány Megjegyzés Unix_nr Ár Db
SAMKO ----- 78074 12461 Ft *
van főhenger is...
András bácsi25-04-2008 10:09:03 // 20421
Csináltasd meg, mert egyszer csak úgy jársz, hogy hiába pumpálod, nem elmel ki a kuplung. Az meg kellemetlen a messzi távolban.
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 10:05:53 // 20420
olyan 9 rugó a munkahenger..
bilibox25-04-2008 10:00:59 // 20419
uh ettől féltem,
régebben volt hogy fogyott a fékfolydék, akkor utántöltöttem és aztóta nem folyik el, mondták is a Szamosiék lehet majd cserélni kell a munkahengert...
mit kell cserélni és kb mennyi lenne?
pont jókor csinálja jövő héten mennénk a Tátrába...
lehet azért attól még járni vele?
régebben volt hogy fogyott a fékfolydék, akkor utántöltöttem és aztóta nem folyik el, mondták is a Szamosiék lehet majd cserélni kell a munkahengert...
mit kell cserélni és kb mennyi lenne?
pont jókor csinálja jövő héten mennénk a Tátrába...
lehet azért attól még járni vele?
Erhard 242 (Pure Energy)25-04-2008 09:56:27 // 20418
az..
bilibox25-04-2008 09:40:20 // 20416
sziasztok,
tegnap fura folgot művelt a 145-öm,
hirtelen mintha leragadt volna a kuplung pedál menet közben olyan 20 mp-re, lecsökkent 4-5 cm a pedál mozgása, de tudtam váltani közben, , tehát kiemelt a kupplung és ment is az autó, rögtön erősen megnyomtam 2x és visszatért a helyére, utána rendesen viselkedett...
lehet csak beakadt a szőnyegbe, bár ilyen még soha nem történt, szóval nem tudom, akkor nem tudtam megnézni mert épp az M3-on voltam a belső sávban...
semmi kontrollámpa nem gyulladt ki, a kocsi most normálisan megy, mondjuk nem mentem többet mint 3km azóta...
találkozott már valaki ilyennel?
tegnap fura folgot művelt a 145-öm,
hirtelen mintha leragadt volna a kuplung pedál menet közben olyan 20 mp-re, lecsökkent 4-5 cm a pedál mozgása, de tudtam váltani közben, , tehát kiemelt a kupplung és ment is az autó, rögtön erősen megnyomtam 2x és visszatért a helyére, utána rendesen viselkedett...
lehet csak beakadt a szőnyegbe, bár ilyen még soha nem történt, szóval nem tudom, akkor nem tudtam megnézni mert épp az M3-on voltam a belső sávban...
semmi kontrollámpa nem gyulladt ki, a kocsi most normálisan megy, mondjuk nem mentem többet mint 3km azóta...
találkozott már valaki ilyennel?
Hardy24-04-2008 16:18:30 // 20415
Nekem Fiatom volt elötte, és én is akartam cserélni. 1.4-ből akartam 1.8-at mert vot egy alkatrésznek olcsón,de többe került volna a regadó mint amit ér az autó.
SD24-04-2008 15:12:34 // 20414
Na a már majdnem megéri:D hát ez szopacs, ha ez ekkora zs...
Hardy24-04-2008 14:56:30 // 20413
Ki kell fizetned a két motor közti regadó különbözetet. Az 96 hónapos 2000 ről 2400-ra való átalakításnál olyan fél milka kb.
András bácsi24-04-2008 14:42:13 // 20412
Értem. :)
Mindenesetre egy jó lépés a bürokratizált világban.
Mindenesetre egy jó lépés a bürokratizált világban.
Csöri24-04-2008 14:41:53 // 20411
Passz, holnap rá tudok kérdezni ha gondolod.
Csöri24-04-2008 14:40:56 // 20410
Én csak felvázoltam a múltat és a jelent.
András bácsi24-04-2008 14:37:46 // 20409
Évekkel ezelőtt, még amikor nem NKH-nak hívták eme vízfejet, akkor pl. a kasznicserénél arra hivatkozva akarták elutasítani, hogy a méretadatok nem egyeznek. Két db 33-as esetében. :) Mindezt valami német nyelvű autókatalógusszerű vicckiadványból nézte ki a csóka.
András bácsi24-04-2008 14:35:42 // 20408
Kb. három éve már így tettek.
SD24-04-2008 14:35:24 // 20407
És ár tekintetében mit jelente ez sacc/kábé?
Csöri24-04-2008 14:30:13 // 20406
Minden megoldható.
Az NKH-tól kell átalakítási engedélyt kérni. Ha ezt megadják mehet minden hivatalosan.
Az NKH-tól kell átalakítási engedélyt kérni. Ha ezt megadják mehet minden hivatalosan.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
598
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?