Forum >> Szerelőműhely
Haddel10-09-2016 17:20:17 // 52036
Ez tényleg jó! Hálás köszönet a link-ért!😃
medcare10-09-2016 10:17:31 // 52035
Köszi! Ez jó!
medcare10-09-2016 10:16:44 // 52034
Nálam az emisszió csökkentö részben volt egy rozsda által keletkezett lyuk (ugyan 2,4 JTD), gyorsításnál kigyulladt a lámpa, késöbb úgy maradt. Turbónyomásom elment. ELM interface-t lehet olcsón venni, ezeket a paramétereket kiolvashatod.
Dexi10-09-2016 09:42:49 // 52033
Sziasztok!
Egy mgbízható pécsi, vagy budapesti szaki számára lenne szüksége az egyik barátomnak. Ha tudtok valakit ajánlani megköszönöm!
Egy mgbízható pécsi, vagy budapesti szaki számára lenne szüksége az egyik barátomnak. Ha tudtok valakit ajánlani megköszönöm!
Liquid09-09-2016 21:25:40 // 52032
tök úgy néz ki mintha lekopizták volna az ePert
Demecsab09-09-2016 21:06:37 // 52031
Ismeritek ezt a weboldalt: https://7zap.com/en/ ?
Rengeteg robbantott ábrás rajz, információ található Alfákhoz, Fiatokhoz egyéb márkákhoz!
Hihetetlenül részletes!
Kész aranybánya! :)
Rengeteg robbantott ábrás rajz, információ található Alfákhoz, Fiatokhoz egyéb márkákhoz!
Hihetetlenül részletes!
Kész aranybánya! :)
peter081308-09-2016 23:05:39 // 52030
Rendben köszönöm, akkor amint tudom kiolvastatom a hibát.
Liquid08-09-2016 22:01:42 // 52029
1000+1 oka lehet
atis_166jtd08-09-2016 21:54:15 // 52028
gázpedálnál. Vagyis ha benézel ott van fölötte egy kis rudazattal összekötve.
peter081308-09-2016 21:02:05 // 52027
Igazából ma kezdte el szóval még nem tudtam elvinni megnézetni, csak gondoltam hátha valakinek ismerős a probléma.
Piritu - 1.000.00008-09-2016 20:35:13 // 52026
A comp kiolvasás mit mutat? Ha a lámpa világít, kell hogy legyen hibaüzenet. Anélkül akár a kristálygömböt is kérdezheted...
peter081308-09-2016 20:14:29 // 52025
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám 2002-es alfa 166 2.5 v6-al, hogy néha kigyullad a check engine lámpa és elmegy az erő, utána gondol egyet kialszik a lámpa és újra van erő. Valaki esetleg nem tudja mi okozhatja a hibát? A másik kérdésem pedig az lenne, hogy a gázpedál jeladót hol találom?
Lenne egy olyan problémám 2002-es alfa 166 2.5 v6-al, hogy néha kigyullad a check engine lámpa és elmegy az erő, utána gondol egyet kialszik a lámpa és újra van erő. Valaki esetleg nem tudja mi okozhatja a hibát? A másik kérdésem pedig az lenne, hogy a gázpedál jeladót hol találom?
mzoli07-09-2016 15:53:53 // 52024
Sziasztok!
A tolatóradarral kapcsolatban kellene egy kis segítség. Az egyik szenzor kimozdult a helyéről. Rögzítés után a radar már nem működik, csak folyamatos sípoló hangot ad kb 30mp-ig, majd elhallgat. A vezeték lehúzásakor is hasonló a helyzet.
Valaki már szembesült hasonló problémával?
A tolatóradarral kapcsolatban kellene egy kis segítség. Az egyik szenzor kimozdult a helyéről. Rögzítés után a radar már nem működik, csak folyamatos sípoló hangot ad kb 30mp-ig, majd elhallgat. A vezeték lehúzásakor is hasonló a helyzet.
Valaki már szembesült hasonló problémával?
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-09-2016 13:04:11 // 52023
Szia!
Nem tudom mekkora az eltérés ebben egy 156 és egy 33 között, de nekem is az autó nagyjából pont ennyi idősen kezdte el az index-balhét. Relére gyanakodtam, mivel ha nem indexelt normálisan, akkor a relé is kattogás helyett ilyen zizegő hangot adott ki...
1x valaki azt mondta, hogy szerinte vészvillogó-kapcsoló! Komplett idiótának tartottam mert azt gondoltam, hogy a vészvillogó az működésileg annyi, hogy egyesíti a kétoldali indexet...
Pont a bontóból jöttem ki (ahol találtam több indexrelét is de mindegyikkel szar volt ) nagy elkettyenve amikor - inkább csak az ideget levezetendő :-) - kb. 5-6 kapcsolás/másodperc sebességgel "nekiestem" a vészvillogó kapcsolónak - és egyből lett index! Utána kivettem a kapcsolót és megtisztogattam-lekezeltem.
Lehet, hogy nálad már másképp van de nálam a vészvillogókapcsoló is benne volt az index-körben és mivel ritkán használja az ember (miután egy Alfa sosem romlik el :-p) belepi a por, a kosz, oxidálódik, stb...
1 próbát megér...
Nem tudom mekkora az eltérés ebben egy 156 és egy 33 között, de nekem is az autó nagyjából pont ennyi idősen kezdte el az index-balhét. Relére gyanakodtam, mivel ha nem indexelt normálisan, akkor a relé is kattogás helyett ilyen zizegő hangot adott ki...
1x valaki azt mondta, hogy szerinte vészvillogó-kapcsoló! Komplett idiótának tartottam mert azt gondoltam, hogy a vészvillogó az működésileg annyi, hogy egyesíti a kétoldali indexet...
Pont a bontóból jöttem ki (ahol találtam több indexrelét is de mindegyikkel szar volt ) nagy elkettyenve amikor - inkább csak az ideget levezetendő :-) - kb. 5-6 kapcsolás/másodperc sebességgel "nekiestem" a vészvillogó kapcsolónak - és egyből lett index! Utána kivettem a kapcsolót és megtisztogattam-lekezeltem.
Lehet, hogy nálad már másképp van de nálam a vészvillogókapcsoló is benne volt az index-körben és mivel ritkán használja az ember (miután egy Alfa sosem romlik el :-p) belepi a por, a kosz, oxidálódik, stb...
1 próbát megér...
JulesTS07-09-2016 09:09:56 // 52022
Nekem az index, csak balra csinálta ezt, de nem mindig... Aztán rájöttem, hogy csak akkor ha nyomom a fékpedált. Aztán az is feltűnt, hogy akkor sem szünetel a villogás csak, nagyon hosszú időközönként villan csak.
Tipikusan az az eset, amikor a lámpa testelése nem jó. megnéztem a csatlakozót és test vezeték érintkezője kevésbé állt ki mint a többi és ott meg is olvadt kicsit a háza. Szétszedtem a csatlakozót és jól meghajlítgattam az érintkezőket, összeszereltem és jó lett...
Tipikusan az az eset, amikor a lámpa testelése nem jó. megnéztem a csatlakozót és test vezeték érintkezője kevésbé állt ki mint a többi és ott meg is olvadt kicsit a háza. Szétszedtem a csatlakozót és jól meghajlítgattam az érintkezőket, összeszereltem és jó lett...
Béci Ɨ|ѯ07-09-2016 07:30:52 // 52021
Szia!
A légzsák csatlakozóját első körben az ülés alatt nézd meg.
Az index nekem anno a 145-ön csinálta ezt, majd teljesen tönkre ment. Ott az indexrelé volt a ludas.
A légzsák csatlakozóját első körben az ülés alatt nézd meg.
Az index nekem anno a 145-ön csinálta ezt, majd teljesen tönkre ment. Ott az indexrelé volt a ludas.
Levee156SW06-09-2016 23:12:10 // 52020
strongflexshop.hu/spd/011597B/Motor-felfuggeszto-stabilizator-V6
Catch06-09-2016 23:11:04 // 52019
Sziasztok! Van egy számomra érdekes jelensêg 156 ts néha rájön a hepaly vagy csak nincs kedve, nem tudom, indexel aztán egyszercsak abbahagyja és többet nem indexel, ha villantok egyet akkor helyre jön, aztán egy darabig megy aztán megint kezdi, van amikor meg nem csinálja ezt, működik rendesen... Esetleg tudja valaki mi okozhatja, vagy tapasztalt még ilyet valaki? És még egy kérdés, mivel azt tapasztaltam hogy valaki hobby szerűen széthuzogatta a csatlakozókat az autóban (szivargyujtó, hátsó lámpák, autórádió stb...), gyanítom hogy ilyen hiba miatt világit a légzsák figyelmeztető lámpa, de fogalmam sincs hol merre kutakodjak a hiba után...
Anti6406-09-2016 21:44:27 // 52018
Köszi szépen. Sokat segítettél.
gradvolttomi06-09-2016 16:33:43 // 52017
Szia, 164-166 topik / 78083. hozzászólásomra pillants rá!
Zsé06-09-2016 16:32:32 // 52016
Sziasztok! Székesfehérváron vagy környékén tudna nekem ajánlani valaki egy szervizt, akik átnéznének egy megvásárlás előtt álló autót. Előre is köszi a választ.
Anti6406-09-2016 16:28:02 // 52015
Sziasztok! Alfa 166 2,5v6 motorral szemben állva felül bal oldalt van egy motorkitámasztó kar. Annak a szilentje szétszakadt. A karral együtt ,ha igaz horror az ára. Tudja véletlenül valaki, milyen szilent való bele vagy mivel lehet kiváltani? köszi
Balu...05-09-2016 20:14:15 // 52014
megnéztem ez esetleg jó tud lenni, ha a szamosi nem boldogul.
köszi
köszi
MiszöszFőnök05-09-2016 19:41:26 // 52013
Jééé, ezek még most is így hirdetik magukat, mint nagy tetőszerelők: Opel Gaál
MiszöszFőnök05-09-2016 19:32:30 // 52012
Ciao
Kicsit off és nem is segítség neked, csak egy sztori: Opel Tigra TT m volt vagy 10 évvel ezelőtt. 2 éves volt az autó, elbaszódott a tető. Nem nyílt nem záródott, ilyen olyan pozíciókban megállt. Kézi bovdenes vésznyitó záró rendszer használata után összezavarodott az egész atyaúristen az autóban. Opel szalonban azzal kábítottak hogy ezt csakéskizárólag a gödöllői opel szervízben tudják csilliárdokért megjavítani. Nem tudom mi lehet ott Gödöllőn, végül ment az autó a levesbe, nem csináltattam meg.
Remélem lesz aki meggyógyítja alfidat.
Kicsit off és nem is segítség neked, csak egy sztori: Opel Tigra TT m volt vagy 10 évvel ezelőtt. 2 éves volt az autó, elbaszódott a tető. Nem nyílt nem záródott, ilyen olyan pozíciókban megállt. Kézi bovdenes vésznyitó záró rendszer használata után összezavarodott az egész atyaúristen az autóban. Opel szalonban azzal kábítottak hogy ezt csakéskizárólag a gödöllői opel szervízben tudják csilliárdokért megjavítani. Nem tudom mi lehet ott Gödöllőn, végül ment az autó a levesbe, nem csináltattam meg.
Remélem lesz aki meggyógyítja alfidat.
Balu...05-09-2016 17:29:00 // 52011
Sziasztok!
Tudtok ajánlani valami szervízt ahol értenek a tetőhöz? Vagy létezik valamilyen speciális szervíz ahol profi módon foglalkoznak cabrió tetőkkel?
Balu
Tudtok ajánlani valami szervízt ahol értenek a tetőhöz? Vagy létezik valamilyen speciális szervíz ahol profi módon foglalkoznak cabrió tetőkkel?
Balu
Csabo2205-09-2016 17:03:39 // 52010
Lehet megbolondult a klima vezérlő belső hőmérséklet érzékelője (ha automata klimás a gép). egy takaritás ezen általában szokott segiteni
Csabo2205-09-2016 17:01:29 // 52009
Az NGK platina tökéletes, ha valódi.
Angol ebay-en viszonylag jó áron lehet hozzájutni ha a 35-öt sokallod.
BKR6ekpa és PMR7A azt hiszem és 4-4 db kell bele
Angol ebay-en viszonylag jó áron lehet hozzájutni ha a 35-öt sokallod.
BKR6ekpa és PMR7A azt hiszem és 4-4 db kell bele
dr_rock05-09-2016 16:20:00 // 52008
Üdv. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mitől lehet az a jelenség, hogy amikor elinditom és bemelegszik, akkor a fűtés tökéletes meleget fúj, de egy idő után el kezd hűvöset fujni bármilyen hőmérsékletre állítom, de ha high fokozatra nyomon akkor ontja a meleget. 166 2,4 jtd fl előtti. Előre is köszi mindenkinek
ve15605-09-2016 09:23:47 // 52007
Természetesen nem ide akartam írni.
ve15605-09-2016 09:22:35 // 52006
Köszönjük a tegnapi napot, nagyon jól éreztük magunkat.
Azzurro05-09-2016 09:02:54 // 52005
Minden képen megnézem. Pl: tegnap teljesen jól indult. Nem értem. Mindegy folyamatban van az új kapcsoló betét, aztán meglátjuk javul e a helyzet. :-)
forrasr05-09-2016 08:33:17 // 52004
Vezérlő alatt az immo vezérlőt értem kis zöld(code2) vagy kék(code3) doboz a kormány alatt
forrasr05-09-2016 08:06:20 // 52003
Nekem amikor ilyen gondom volt 4éve villanyász megtalálta a hibás chipet a vezérlőben ki is tudta volna cserélni csak égen földön nem talált hozzá cuccot így bontott vezérlő lett hozzátanítva +kulcsba bekerült a bontott immochip. Nekem amikor rossz volt ha rátettem a gyújtást egy 10-15 percre majd levettem és rögtön visszatettem elaludt a kulcs és indult a kocsi,esetleg próbáld meg akkor nem kell tréler a szerelőhöz vinni
AlfaZoli16605-09-2016 06:16:03 // 52002
Gyors kérdés
Hazafelé hirtelen kerregő hangot adott a kocsi es kigyulladt az olajlámpa
Mi lehet a gond és
Ki tudná nekem megnézni
Nagyon sürgőss lenne!!!!
2.0 TS Alfa 166
Hazafelé hirtelen kerregő hangot adott a kocsi es kigyulladt az olajlámpa
Mi lehet a gond és
Ki tudná nekem megnézni
Nagyon sürgőss lenne!!!!
2.0 TS Alfa 166
Liquid04-09-2016 22:58:40 // 52001
A gyárit. Van 2 verzió 50 és 100e km-es. Az egyik olcsóbb a másik drágább.
Robi7504-09-2016 22:45:37 // 52000
Sziasztok,
Van egy Alfa 147éesem 2 literes benzinesem, 2006-os évjárat.
Kérdésem:
Milyen gyertyát vegyek bele?
Van NGK Platina vagy milyen abból a szett 35 ezer....
Mit érdemes beletenni?
Köszi
Van egy Alfa 147éesem 2 literes benzinesem, 2006-os évjárat.
Kérdésem:
Milyen gyertyát vegyek bele?
Van NGK Platina vagy milyen abból a szett 35 ezer....
Mit érdemes beletenni?
Köszi
Azzurro03-09-2016 14:34:11 // 51999
Az a baj hogy maga a betéttel van a gond. Ki van kopva. De már meg van a megoldás. mga a betét csere és a záras a kulcshoz állítja a zárbetétet.
JulesTS03-09-2016 14:00:16 // 51998
Elvileg ECU-bol ki lehet iratni, de az a legolcsobb, ha a kulcsbol kioperalod a chip-et es beragasztod az erzekelo gyuruhoz.
Azzurro03-09-2016 11:20:38 // 51997
Ki lehet iktatni az imó rendszert?? Mert a gyújtó kapcsoló betét csere + az új kulcs és a kulcs tanitatása elég húzós dolog. Van más megoldás?
Kka02-09-2016 00:44:09 // 51996
Sziasztok!
Egy 147-es vásárlása előtt állok. 1.9 JTDM 8v
Mentem egy próbakört és olyat csinált h menet közben többször megtorpant, felgyulladt az izzítás visszajelző, de ment tovább az autó. Közben a kilométer óra mutatója fel le ugrált. Az aksit bikázni kellett mivel sokat állt.
Létezhet hogy az aksi döglött meg, h nem tudott annyi áramot leadni h a mágnesszelepnek elég legyen és azért fulladozott? vagy valami más az oka?
Egy 147-es vásárlása előtt állok. 1.9 JTDM 8v
Mentem egy próbakört és olyat csinált h menet közben többször megtorpant, felgyulladt az izzítás visszajelző, de ment tovább az autó. Közben a kilométer óra mutatója fel le ugrált. Az aksit bikázni kellett mivel sokat állt.
Létezhet hogy az aksi döglött meg, h nem tudott annyi áramot leadni h a mágnesszelepnek elég legyen és azért fulladozott? vagy valami más az oka?
Azzurro01-09-2016 21:25:36 // 51995
Sziasztok!
Volna egy kérdésem! Tapasztalatokra, esetleg probléma megoldására vagyok kíváncsi.
Alfa 166 Jtd 136E lenne szó. Indításkor a kulcs nem alszik el a kijelzőn és így nem is indul a vas.Gondolom én, hogy az imójával lehet a gond. Mivel a másik kulccsal is megpróbáltam és a hiba továbbra is fent maradt.
Javítható, vagy esetleg komplett imó csere a megoldás?
Volna egy kérdésem! Tapasztalatokra, esetleg probléma megoldására vagyok kíváncsi.
Alfa 166 Jtd 136E lenne szó. Indításkor a kulcs nem alszik el a kijelzőn és így nem is indul a vas.Gondolom én, hogy az imójával lehet a gond. Mivel a másik kulccsal is megpróbáltam és a hiba továbbra is fent maradt.
Javítható, vagy esetleg komplett imó csere a megoldás?
medcare31-08-2016 20:15:48 // 51994
Ja, meg 215 oC...
Béci Ɨ|ѯ31-08-2016 09:10:18 // 51993
Azta 255-el mentél? :) :)
Runner / Red-Devil31-08-2016 08:14:55 // 51992
Runner / Red-Devil31-08-2016 07:37:19 // 51991
És mitől magas? Megoldás? Turbó csere? A régi motoron ahogy nézem mégnagyobb csiga van :O
Rá fogok mérni csak nem tudom a referencia értékeket :/
Rá fogok mérni csak nem tudom a referencia értékeket :/
hg6idn30-08-2016 20:51:43 // 51990
Őket ismeri valaki? GTV féltengely javítás előtt állok...
http://www.feltengely-javitas.hu
http://www.feltengely-javitas.hu
medcare30-08-2016 12:20:52 // 51989
... és mitöl lehet az általam vázolt jelenség, a megtorpanás 2900/min fölött?
Föckös30-08-2016 09:31:55 // 51988
heeey amíg túl magas a turbónyomásod (mert ezért van a jelenség, és azért csak nagyobb sebességnél, mert akkor már torlónyomás is van, és a cooler is jobban hül) addig ne akard beletenni a módosított vezérlőt!!!
ha így magas a turbónyomásod, akkor több üzemanyaggal csak még magasabb lesz....
ha így magas a turbónyomásod, akkor több üzemanyaggal csak még magasabb lesz....
medcare30-08-2016 08:46:47 // 51987
Nálam komplett turbót kellett cserélni, de utána is ugyanazt müvelte: 3000 körül megtorpant, addíg húzott, mint ökör.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?