Forum >> Szerelőműhely

Ati_QV ®28-04-2007 09:27:15 // 15286
Ez a Carstyling.hu-ról van egy nagyképü Hondás írta ,egy Alfa-funnak! :D CivicVti5 2007. április 28. 03:11 | Válasz erre | #155 Te tudod mit hiszel el, és mit nem! DE nekem ilyen autóm volt, és benne voltam egy ilyen Alfás társaságban, a sok probléma nem egyedi dolog volt, mindenki csak szo*ott velük! És az a gond, hogy ez nem csak rémhír, ha bemész egy Alfa szervízbe, és megnézed a szerviz bejegyzéseket, van ott minden, motorgeneráltól kezdve a....-ig mindenm, viszont egy Honda szervízben olajcsere,olajcsere,olajcsere.... Na ezért vettem inkább japánt! Szerintetek???
pb_27-04-2007 14:18:49 // 15285
Szóval +int lesz 1 fain kis rendszer, ami semmire sem jó, ill 1 dologra biztos, hogy még több pénzt szedjenek be.((
boyci27-04-2007 14:10:21 // 15284
ciao! mindenképp utána nézek! tegnap kaptam mégegy tel.sz.t akit hívhatok a szerelés ügyben! azért neked is köszke a figyelmet!
mesa27-04-2007 12:58:51 // 15283
Tudnak 'élni' !!! Itt van akinek megvolt 40k alatt - persze nem márkaszervízben :) Én várnék a helyedben vel, ha nem folyamatosan szól. Egyébként sem károsítja a motort.
ruszman27-04-2007 11:59:28 // 15282
27k nál a magam megnyugtatására cserltettem szíjakat+görgőt (és ha már leszedték a vezérlést akkor módosítót is) mert akkor volt a kocsi 4 éves.. hozzáteszem hogy márkaszervízben és akkor volt 198k a végszámla.. na most viszont csak olajat cseréltetnék gondolván azt hogy majd "meghálálja" és nem romlik el.. (csak kicsit aggaszt hogy "mintha hallanám" nem erősen egy picit)
mesa27-04-2007 11:14:44 // 15281
Hú, ez a 27k-nál vszíj+görgőcsere is már elég érdekes. 80-120k-nál ajánlatos. 10k után nem lenne szabad ilyet hallanod, de mivel 2 év alatt tettél bele évi 5k-t, ez azt jelenti, hogy csak rövid távokon használodm, ami egyértelműen kinyírja a vezmodot...
ruszman27-04-2007 10:52:00 // 15280
sziasztok! ma megnéztem a szervízfüzetet hogy mikor cseréltettem vezérlésmódosítót+szíjakat+görgőket. 2005 március 27120Km volt benn. most 37xxx Km van benn és mintha hallanám megint a "dízelhangot". de lehet hogy csak bebeszélem magamnak.. kérdés: lehet hogy 10000km után ismét elromlik? az olajat lecseréltetem a közeljövőben..
Wickey27-04-2007 10:05:47 // 15279
a gyanúsabb autókra szállnak rá, és azt majd egy csudálatos integrált informatikai számítógépes rendszer fogja megmondani mi a gyanús. Mindegy, a gtv-n még egy év van, addig valszeg el se készül, addigra már csak kialakul az új rendszer.
sztane26-04-2007 17:05:40 // 15278
elmentem szerelni
sztane26-04-2007 16:24:29 // 15277
hali! ma este lesz rá időm, hogy levegyem a váltót a helyéről, s ha nem leszek nagyon elfáradva lehet, hogy szét is kapom. a donor váltót a manuál segítségével pillanatok alatt darabokra szedtem, most csak arra leszek kíványcsi mekkora eltérések lesznek az áttételekben. ugyanis az 5. fokozata áttétele jelentősern eltért az enyémtől
csocsi26-04-2007 16:09:59 // 15276
Csak sajna ha valamit akar az autós akkor fizetni kell :((
Liquid26-04-2007 15:52:13 // 15275
szeptemberben megy műszakira az UNO-m, 97-óta van a családban az apám nevén, de már évek óta én használom. Most nem elég hogy törzskönyvvet meg új forgalmit kell csináltatnom, még eredetvizsga is kell. Hát bekaphatják.
ystuc26-04-2007 15:40:31 // 15274
Hát ezt meg milyen alapon...?? Ezt vajon mivel indokolják?? Mondjuk engem nem érint, de akkor is! Pofátlanság!
pb_26-04-2007 15:29:02 // 15273
Szóval 1 újabb lehúzás.(( Én még olyasmit is hallottam, hogy rászállnak az idősebb autókra, nem tudom, hogy ez mennyire igaz.
Liquid26-04-2007 15:24:21 // 15272
Még így is köcsögség, valszeg meghekkelte mindenki a jelzéseit, mikor 20 éve nála van és meg is akarja tartani. A Jó qva annyukat, köcsög pénzbeszedés megint.
Üvegtigris26-04-2007 15:01:44 // 15271
Én pedig a "maszek szaki" lennék, ezért kérdeztem : ) Köszi
granturismo26-04-2007 14:55:01 // 15270
Ha nincs még törzskönyve az autónak vagy van, de 99-óta ugyanaz a személy a tulaja akkor eredetvizsgát csinálnak +7200Ft-ért.
pb_26-04-2007 13:04:15 // 15269
Tudsz valami bővebbet is, hogy mit variálnak már +int ezek a köcsögök?
mesa26-04-2007 12:37:01 // 15268
Én is a javítás mellett teszem le a voksomat. Akkor lesz egy jó motorod, amiről tudod, hogy jó, és nem kell parázni egy bontott miatt, maival még vizsgázattni is kell. Annak az árnak kb. a feléből megvan, amit nektek az a szerelő mondott.
Ferke26-04-2007 12:36:58 // 15267
Hiába, kicsi uno nem bírja a strapát, nem egy boxi:))
Egy szelep leszakadt, 3-as 4-es henger között a hengerfej összeolvadt...nem bírja, na..
kertecs26-04-2007 12:34:56 // 15266
Közben már beleolvastam a 155 topikba
boyci26-04-2007 12:18:42 // 15265
de hát mire jók a barátok, nem?!!! :)
mesa26-04-2007 12:14:05 // 15264
Enyniből soha nem cserélsz hengerfejet i smeg főtengelyt is. Az első 100k a második 250k ...
boyci26-04-2007 12:05:03 // 15263
sziasztok...újra! mille grazie MINDENKINEK!!! baromi jól esett hogy ennyien reagáltatok a panaszomra! bár igazán csak az tudja átélni a csalódást akit uebbe a cipőbe raktak! szóval: szerintem mindenképp szerelés lesz a dologból, mert a szíven kívül nagyon egyben van a dög! ráadásul nagyon szeretem.. ami a hozzáértést illeti, háát szerintem ilyes problémákat egy profi sem fedez fel egy a kereskedőtöl indult próbaúton...mint ahogy a párom sem tapasztalta, annak ellenére h meghúzta rendesen az autopályán és pozitív élménnyel hhozta haza a vasat! de mint írt6átok, ez valóban beüthet bármilyen időben bármelyik típusnál... hát nekem most nagyon beütött a dolog! "szelávíí"! de nem adom fel!!!
AlfaGabor8226-04-2007 12:00:02 // 15262
Hello! Én most vettem vezmódosítót 33000 bruttóért. A mókadíj viszonylag drága, mert le kell venni a vezérműtengelyeket ha jól tudom. Szerintem márkaszervíz legombol egy 25öt munkadíjért, maszek szaki biztos megcsinálja a feléért :) Én az utóbbit választom :)
csocsi26-04-2007 11:50:55 // 15261
Hát az ilyen esetek nem nagyon fényezik a kereskedők hírnevét.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2007 11:46:23 // 15260
b*szódjanak meg a kötsög, büdös, bunkó, riherongy, sz*rrágó ilyen fajta kereskedők. A tipikus magyar kereskedő
Poló26-04-2007 11:17:57 // 15259
Egyik ismerősöm rhonda civicet vitt vissza a kereskedőnek. Úgy vette, hogy sérülésmentes, végül kiderült, hogy a tetőn és a hátsó ajtón kívül az egész autó törve volt. Mikor látta a kereskedő, hogy nem fogja lenyelni a csávó a dolgot, adott neki két lehetőséget. Vagy visszaad neki valamennyi pénzt, vagy visszaveszi az autót. Kolléga az utóbbit választotta. Pár napon belül ismét elkelt az autó. Munkatársamnak csörög a telefonja, a kereskedő volt az. Mondta neki, hogy eladta az autót, ha esetleg keresné az új tulaj, akkor mondja azt, hogy sérülésmentes az autó... Ha esetleg valakit érdekel, annyit tudok róla, hogy tatabányai kereskedő.
csocsi26-04-2007 11:05:28 // 15258
Így már tényleg húzós :(( De ilyenkor az a vígasz, hogy rendben a gép.
kertecs26-04-2007 11:02:47 // 15257
Nem gyenge! Egyszerűen elfáradt volna az anyag? Mi van a tengely letört másik felén, nem szorult meg valami? Ahogy nézem ezt a bontott váltódból talán ki tudod hozni... A váltó le magában is elég undorító munka. Nekem szerencsére szét még nem kellett szednem. Bár miután múltkor lepucráltam róla a sok szart, fény derült egy kis olajfolyásra. Szerintem pont ez alól a fedél alól.
Üvegtigris26-04-2007 08:32:13 // 15256
Azt értem, de én a vezmódosító csere díjára gondoltam : )
rfree26-04-2007 08:17:28 // 15255
Szép reggelt cartársak!Tegnap szereztem egy digitális kijelzöt a 156-os vashoz,de nem mutatja a mérési adatokat Ha valaki tudja,hogy mit tegyek be kell álitani,vagy szervizbe kompjuterre kell tetetni.a kijelzö jó csak nem mér. kössz mindenkinek.
Buddha25-04-2007 21:26:47 // 15254
Szerintem vegyél egy bontott váltót! A váltóba való új alkatrészek drágák és a szereléséhez is érteni kell, tehát nem csinálják meg fillérekért. A csere gyors, jó, és olcsó. :-)
sztane25-04-2007 21:19:51 // 15253
ma levettem a váltó zárófedelét, s majdnem dobtam egy hátast, a meghajtott tengely eltörött a csapágy mellett.

tehát nem úsztam meg a váltó le és szétszerelését.
van-e valamijen speciális szerszám, vagy művelet a váltó szétbontásánál?
Buddha25-04-2007 20:55:54 // 15252
Ja, a tömítéscsere munkadíja 1-2 ezer forint + az anyag! Körülbelül...
Buddha25-04-2007 20:52:53 // 15251
Ezt nem tudom biztosan, megkérdezem holnap egy villamossági szerelő barátomat. Egyébként szerintem igen, meghatározható diagnosztikával az esetleges hiba, de még nem találkoztam rossz mágnesszeleppel a vezmódosítónál.
Üvegtigris25-04-2007 20:21:15 // 15250
mi a helyzet= mi a válasz : )
Üvegtigris25-04-2007 20:20:30 // 15249
Köszi! Javítási összegre és diagnosztikára mi a helyzet?
Piritu - 1.000.00025-04-2007 19:59:26 // 15248
Köszi az infót! Nekem eddig három TS-ben háromszor cseréltek és mindig egy mechanikus "kütyüt" azon nem láttam csatlakozást ezért gondoltam. Mindig tanul az ember...
RoliQ425-04-2007 19:55:32 // 15247
na nekem a motor után jött a futomű meg a fék... szintén ugyanennyi! és ez mind fél éven belül... most jó a kicsike! de alfára mindig lehet költeni!:)
csocsi25-04-2007 19:48:01 // 15246
Ismerős érzés, ezt már én is átéltem. Nekem jóval többe került a dolog igaz én mindent kicseréltem.
RoliQ425-04-2007 19:45:04 // 15245
na igen... ezért raboltam én is bankot...! amikor azt mondták 275 ezer..... elösször majdnem szívinfartust kaptam.... majd ez nem sikerült utánna öngyilkos akartam lenni! és bevallom már eszembejutott hogy fegyújtom a kocsit és belelököm a Dunába... de mégse tettem és kibékültünk!! Pedig még most jön a java:D
csocsi25-04-2007 19:30:59 // 15244
Egyetértek veled, ha már meg van bontva akkor érdemes lenne. Bár a pénztárca sok mindent megszab.
RoliQ425-04-2007 19:20:13 // 15243
jah és a szerelést választanám.. sőt a 260-280 ha ez mindennel 1 üt van hengerfej, vezérlés, dugo gyűrű.. az szerintem baráti ár! és tényleg ha már tt vagy akkor főtengely, csapágyak szimeringek cseréje se butaság! sőt! és akkor már egy tökéletes motorod van!
RoliQ425-04-2007 19:14:37 // 15242
Szerintem ezzel pert nem nyernél... szóval ... itt azt szokták mondani, hogy ezt be kell nyelni... akik ismernek tudják hogy én is benyeltem ezt azt és az is ilyen tétel volt összegben! Max akkor van esélyed ha van 1-2 kigyúrt cimborád és majd eviszed a számlát velük az extulajnak:) szóval a használtauto zsákbamacska... sajnos vásárlásnál kell okosnak lenni! de van amikor nehéz!
Johnson25-04-2007 18:28:45 // 15241
Benne van az adás-vételiben h minden olyan hibát amit az alőző tulaj eltitkolt és kijön az autón azt neki kell fizetnie.csak nem tudom h hény hónapig van ilyen.
Dzsozy25-04-2007 18:26:52 // 15240
Bocs, hogy bale vau a dolgodba, de én elmennék ügyvédhez, sőt a tulajnak ezt meg is mondanám. Nem olyan régen vettem anyunak egy használt Fiat Puntót kereskedéstől. (mepper) Adás-vételtő számítva kb.3-4 hét után véletlenül kiderült, hogy a kocsi totálkáros volt, még a motor is kiszakadt. A szép, hogy még a rétegvastagságmérő sem mutatott semmit, ill. volt lézeres padon, és az alváz is perfekt. Visszabattyogtam a kereskedésbe, és minden további nélkül bemutattam a kárfelvételi lapot, és 4 nap leforgása alatt visszakaptam 200 ruppót. Hozzá kell tennem, hogy a kocsi azóta is mint egy svájci óra, és a kereskedő is messziről köszön. Vagy unoka bátyám egy XM-t vett (mástól), minek szintén sz@rrá volt forrasztva blokkja és a hengerfeje. Ügyvéddel elmentek a tulajhoz, aki állta az új alkatrészek árát. (szerelési költséget nem, de ki nem sz@rja azt le)
Buddha25-04-2007 17:22:20 // 15239
Tényleg! :-))) Belemerültünk a témába! :-D
Selmak25-04-2007 16:08:50 // 15238
Ha a kaszni és egyebek jó állapotban vannak, érdemes megcsináltatni a motort, mert legaláb lesz egy használható autód, a tulajt meg finom elnevezéssel jó meg kell szankcionálni.
Wickey25-04-2007 15:32:53 // 15237
boyci: az új motor horrordrága, az "új", bontott, tutikirály, 80ezret futott stbstb. motor ugyanúgy lutri mint a te motorod. Ráadásul szopás átíratni a motorszámot, főleg most hogy variálnak a műszaki vizsgáztatás rendjével. Ha viszont most megcsináltatod a motort, ráadásul rendesen, ahogy kell, akkor tudod, hogy új a motor, nem fogja kajálni az olajat, lesz benne kompresszió meg erő, satöbbi. Érdemes megnézni a főtengely és hajtókarcsapágyakat is most hogy szét van szedve, valamint egy alap hengerfejezés is beleférhet. Szelepcsiszolás, szelepszárszimmeringek, fő és vezérműtengely szimmeringek, ha belefér. A munkadíjat úgyis ki kell fizetni, szóval most érdemes megcsináltatni és cserélni mindent ami szóbajöhet. Persze ez erősen pénztárcafüggő. De egy új motor kárpótol a szenvedésekért :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.