Forum >> Szerelőműhely
Slowfeet29-07-2005 12:21:58 // 7636
Nem a gumival van baj, a kar kiugrott a műanyag bütykök közül mert azok már elfáradtak....:(
Viktor8529-07-2005 12:19:05 // 7635
Jobb első index búra kéne főleg. Felhívok őket majd.
granturismo29-07-2005 12:19:00 // 7634
60606905
csak karral együtt (gyáriban)
Külön gumi létezik hozzá márkás utángyártott.
Slowfeet29-07-2005 12:08:46 // 7633
Nekem alapjárti gondom nem volt, csak fulladás hidegen. Viszem a gépet vezérléscserére hétfőn, után tudok mit mondani talán....
cessna29-07-2005 12:08:45 // 7632
Köszi ,élni fogok a lehetőséggel :)))
cessna29-07-2005 12:08:15 // 7631
Jó kérdés, az elöző tulaj rakatta bele, szvsz talán 20-30 ezer lehet benne.
cessna29-07-2005 12:07:20 // 7630
Alapjárat kérdés talán megoldódott, keveset mentem azóta az autóval, késöbb referálok.
Slowfeet29-07-2005 12:05:43 // 7629
Akinek van szervíz cd-je!!!!!
Mondjatok lécci egy cikkszámot a 146 hátsó ablaktörlőre: csak karral együtt lehet cserélni (biztos igaz ez?).
Előre is köszi!
a29-07-2005 10:12:38 // 7628
Ez lesz a nehezebb. Szvsz érdemesebb lenne legyártatni a gyári mintájára. Majosházán a Spoiler Tibi féláron megcsinálja, ugyanolyan jó minőségben.
Gordon29-07-2005 10:05:29 // 7627
Dobtam mailt, mennyi km van benne?
Gordon29-07-2005 10:05:01 // 7626
a29-07-2005 09:36:44 // 7625
Alapjáratkérdést sikerült megoldani?
Mondanám, hogy segítek, de ezen a 7VGn vidéken vagyok, utána meg nyaralni megyünk. Viszont ha aug. 20 után is fennáll a dolog, egy vasárnap délelőttön rápillanthatunk közös erővel.
a29-07-2005 09:35:18 // 7624
Gordon keresett épp 156 ületőszettet.
TtK29-07-2005 09:16:25 // 7623
Cgo-nak is ilyesmi baja volt a TS 146-osával. Az oldalán elolvashatod a történetet. Ha csak reggelente jelentkezik 2 percig, szvsz nem érdemes vele foglalkozni. Egy rakat pénz rámegy és a végén nem lesz jobb. Egyszerűbb és főleg sokkal olcsóbb beletörödni, hogy ez nem bug, hanem feature..:)
cessna29-07-2005 08:14:42 // 7622
Neked még megvan ez a jelenség, ha nem, mi volt a megoldás ??
Slowfeet29-07-2005 08:09:48 // 7621
Lambdaszonda? ez nem tipp, tényleg csak kérdés....ismerem az érzést, kitartás!
cessna29-07-2005 08:08:46 // 7620
Tegnap este beillesztettem az új LMM-t a helyére és reménykedve vártam a ma reggelt. Sajnos ugyanúgy lehörög a motor. A legfurcsább az egészben az, hogy a jelenség csak 2 percig van. Utána megszűnik és csak a következő reggelen jelentkezik, segítsen valaki !!! Amit eddig tettem elhárítása érdekében : motordiagnosztika, levegőszűrő csere, új LMM és sok sok reménykedés... :))
granturismo29-07-2005 08:08:12 // 7619
Alfasud
Mi kellene neked az autóhoz?
Gábor16629-07-2005 07:46:20 // 7618
Atec:
A 164 alsó rugótányér lehúzható a gólyalábról. És meg tudod hegesztetni.
Persze ha még gyári. Nem kell cserélni semmit.
Atek28-07-2005 22:43:19 // 7617
Hali mindenki!
Egy barátomnak a 164 3.0 V6-osába kéne előre 1 gólyaláb, mert megrepedt a rúgótányérja. Ha tud valaki ilyet előre is THX.
cessna28-07-2005 22:11:38 // 7616
bb1828-07-2005 20:37:15 // 7614
pest XVII péceli ut, szerintem tudnak hozni mindenfélét, de az a biztos ha felhivod öket.
Viktor8528-07-2005 20:24:07 // 7613
Tudom. De ő nem tud szerezni. Az agostyáni bontó sem tud.
András bácsi28-07-2005 20:20:08 // 7612
Roland meg Tatán, ami neked azért közelebb.
Ofi28-07-2005 20:00:09 // 7611
A Paulovics, Rákoscsabán van.
Viktor8528-07-2005 19:44:09 // 7610
Hi! Hol van ez az autóbontó? Sudhoz tudnak szerezni még vmit?
Ofi28-07-2005 19:40:12 // 7609
Megprobálhatod még a 06-30/959-6391-et ha még nem probáltad Trencsik Roland, ő is kijár van amikor hetente.
Béci Ɨ|ѯ28-07-2005 13:18:01 // 7608
Köszi szépen! Megpróbálom.
bb1828-07-2005 12:59:06 // 7607
paulovics tibor autobonto havonta jár olaszo.ba. ha tud hoz rendelésre is árut.
tel: 06,1,2571348
ha éppen kint vannak akkor utánuk szolnak hogy mi kell.
Béci Ɨ|ѯ28-07-2005 11:45:23 // 7606
Nem ismertek valakit aki jár olaszországba bontókba? Vagy valaki aki tudna szerezni egy 2.4 JTD motort?
bb1828-07-2005 08:24:19 // 7605
vigyázz mert te sem vagy golyoállo !
Vega28-07-2005 01:28:35 // 7604
Na hat utana olvastam a dolgoknak...
A 1.6 Ts-nek az alapjarati elogyujtasa 7,5 fok....ez normalis is....atlagos..
nekem a 2.0 Ts MINUSZ!!!! 12-13...ami annyit tesz ,hogy valoszinuleg valami otromba nagy utogyujtasom van...bar a durrogast es mas jeleit nem tapasztalom ami ilyenkor lenni szokott!!! csak azt ,hogy nyomatek nuku, teljesitmeny nuku....de ez meg nem biztos...Szamosit kerdeztem mert azota mar valaszolt csak lemaradt egy-ket lenyeges info ezert semmi erdemlegeset nem tudott mondani...
De holnapra kesz az oninditom...naon sokba fajt...de vegre mukodni fog az autooooom :))))) es ugyis behajtom az elozo tulajon..ha nem a torvennyel majd a szamurajkarddal :))))))))
holnap lesz kooo csiiiiim...holnap lesz kooo csiiiiim... :))))))))
kando.27-07-2005 17:29:58 // 7603
Oké, holnap megnézetem a szerelővel, remélem, tud kezdeni vele vmit...
Most kb. a sebváltó alatt fúj ki, meg hát a hangja kissé erősebb (sportosabb), így aztán nem is nagyon használom most, csak elviszem a fickóhoz.
bb1827-07-2005 17:12:11 // 7602
attol még lehet benne katalizátor. ha kifuj csökkenhet a teljesitmény és nöhet a szelepek höterhelése. ha nincs ott összefogás akkor lehet rá tenni akár ugy is hogy egy bontottrol levágni. a flexi csö biztosan hegeszthető ( nem a flexi része ) de inkább co-val.
kando.27-07-2005 17:05:07 // 7601
Én amennyire néztem, ezt a flexi karimájához akarták hegezsteni, de lehet, hogy az más fém... MEg nem tudom, ezt mi fogja össsze.. Roppantógyűrű? Ha a flexi cső jó, akkor lehet, hogy levágatok a másik kipuf csőből egy picit és hegesztetek hozzá pár centis csődarabot, és úgy dugaszoltatom össze.
Ha ez a felxi cső előtti merev rész tényleg közvetlen a motortól jön, akkor sejtehtő, hogy nincs katalizátora ennek ? Illetve mivel most ilyen a helyzet, csökken ettől a motor teljesítménye?
bb1827-07-2005 16:52:19 // 7600
ugy van ahogy látod. azt hogy melyiket kell cserélni a konstrukcio és a korrodálás adja meg. ha a flexi csö ment szét akkor csere, ha a fix rész vagy a csatlakozoja, akkor ha az anyag birja akkor hegesztés.
kando.27-07-2005 16:46:38 // 7599
Kipufogó ügyben lenne egy kérdésem (33, dízel), a motor után, alul van egy flexibilis cső, ez folytatódik a középső dobban, már merev csővel. Na, nekem szétjött a flexi cső vége és a középső dob közti rész. Ennek a javításánál mit kell cserélni? Azt a kis felxibilis csődarabot vagy az után levő kipuf. rendszert? Az mindenesetre látszik, hogy egyszer már próbálták ott összehegeszteni, az eddig tartott, mi meg megpróbáltuk összeragasztani, hogy legalább egy szervízig kitartson, de nem tartott ki :-)
/gondolom, a lfexibilis rész a motor rezgéseit hivatott elnyelni, mint egyfajta kompenzátor.../
Vega27-07-2005 16:41:30 // 7598
Persze...de ha a katalizator lett volna a ludas akkor egybol kiderul mikor lehuzva kiprobaltuk..persze csak a muhelyben aknan allva...holnap reggel az visszakerul mikor az felujitott onindito belekerul...maskepp nem lehetett kiszedni....
bb1827-07-2005 16:37:53 // 7597
azért azt se feledd hogy az autora kell a kipufogo folytása, anélkül nem megyeget ha csak nem ugy van beállitva.
Vega27-07-2005 16:36:04 // 7596
Aze mert most ahol vegulis megcsinaltattam az oninditot...ott a srac a sajat maga szorakoztatasara kiolvastatta az adatokat , hogy hatta feny derul az armanyra, hogy vajon miert olyan lusta alulrol az auto...ugy nezett ki minden jo, hibakod sehol nem volt meg az LMM is jot mutatott...egeszsegesen viselkedett....de az elogyujtas -12 -13 kozott valtozott ami szerinte egyenesen katasztrofalis...na most ugye az elogyujtas nem valtoztathato csak ha markaszervizben uj motorelektronikat toltetsz fel...de mi a tokomtol maszik el egy elogyujtas ami nem is allithato...Persze teszem hozza nem biztos ,hogy rossz ez az ertek csak mas kocsikbol kiindulva total hulyeseg...Irtam Szamosinal a forumon, 1-2 nap alatt valaszolni fog...legalabbis remelem...aztan lehet ,hogy vegre kiderul ,hogy ezert lusta a kocsi also fordulaton...
Volt rola szo , hogy hatha katalizator, rosszul tort el, eldugitja a rendszet es ezert nyog a motor also fordulaton....hat mi faszan leszedtuk a leomlo utan a rendszert, le is kellett mert maskepp nem jott ki az onindito...es ugy probaltuk meg gyakorlatilag nulla folytassal...jo kis hangja volt :))) de a dolog nem valtozott...tehat a kutya nem itt van elasva...
Tul sok lehetoseg mar nem maradt...szepen jarjuk tovabb a maradekot, aztan majd csak kiderul hol a hiba...
Gabriel27-07-2005 15:33:27 // 7595
Új kocsinál nekem a szívem fájna kifúrni a tiszta ép anyagot, de azért túl kéne élni :-) vagy nem lennék ott miközben csinálják :-(
TtK27-07-2005 15:05:40 // 7593
Szerintem az előgyújtást a comp. szabályozza legalább hat-nyolc bemenő adat alapján. Miért kell?
András bácsi27-07-2005 14:46:58 // 7592
Egyébként a gyári szárny-felfogatásnál a belső lemezmerevítéseket ki szokták lyukasztani. Azok jó kiindulási alapot jelentenek. De többször mért, egyszer fúrj: könnyű csálén felrakni az ehhez hasonló nagyobb darabokat. Én nyomnék alá valami ragasztót is, vagy fekete szilót.
Gabriel27-07-2005 14:43:31 // 7591
azért ültetésen én is gondolkodtam, de most még pár dolog kell rá és talán 1x
András bácsi27-07-2005 14:43:23 // 7590
Gördeszkás kapaszkodót csinálsz? :-)
a27-07-2005 14:40:18 // 7589
Az biztos, hogy meg kell fúrni a csomitetőt. Ha megfúrod, ne felejtsd el alapozóval a lukat megkenni utána!
Azt meg, hogy pontosan hol kell megfúrni, szerintem a szárny maga adni fogja.
Gordon27-07-2005 14:38:54 // 7588
Vega27-07-2005 12:14:52 // 7587
Skacok!
Nem tudjatok ,hogy a 2.0 Ts-nek mennyi az elogyujtasa?
A regebbi 150 lovas motore kene! Mega fontos!
Aztan ha tudtok meg mas adatokat azok is jol jonnenek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
613
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?