Forum >> Szerelőműhely
Youri23-10-2007 09:35:25 // 18005
Szia.Mit jelent a régebbi gép?98-as az régebbinek számít?Vmi hasonlóval küzdök vszínű az enyémmel.
Csöri23-10-2007 09:31:47 // 18004
A nivomatnak nincsenek érzékelői. Ott a leng. csillapítóban van az okosság.
toto23-10-2007 08:16:15 // 18003
Köszi!
Azért ezt a lambda szonda dolgot még leellenőrizzük!!
Azért ezt a lambda szonda dolgot még leellenőrizzük!!
Georgee22-10-2007 10:45:10 // 18002
Ha nem légtömegmérő,nem lamdaszonda a gond akkor nem tudom.Olyankor van ez amikor ezek a hunyók.Vagy pl. a régebbi gépeknél a sz.gép valami hiba miatt beállt egy előre programozott értékre és akkor ment így a gép össze-vissza.
FRC22-10-2007 08:32:11 // 18001
Idióta Jenkik, meg költik a pénzt au ugráltató felszerelésre :-))))
Ha helyedben szabadalmaztatnám a találmányt :-)
Nekem is réngatott az 164 induláskor. Nállami is hasonló volt a hiba, de csak spanolni kellett.
Ha helyedben szabadalmaztatnám a találmányt :-)
Nekem is réngatott az 164 induláskor. Nállami is hasonló volt a hiba, de csak spanolni kellett.
toto22-10-2007 08:25:33 // 18000
Szia!
Azt nem kellett volna jeleznie a kiolvasáskor???
Azt nem kellett volna jeleznie a kiolvasáskor???
Georgee22-10-2007 08:22:59 // 17999
A lambda szondára gyanakodnék így látatlanban.
toto22-10-2007 07:21:05 // 17998
Sziasztok!
Egy barátom 146 1.6ts -e rosszalkodik,elvitte computer kiolvasásra de nem irt ki semmit illetve nem aktiv hibát (légtömeg mérö ,alapjárati sz,)Ezek régi hibák voltak!
Az autó 3000 ig nem gyorsul ,fullad nagyon lassan veszi fel a fordulatott! Átraktuk az én légtömegmérőmet de azzal is ezt csinálta!!!Help!!!!Mi lehet a bibi??
Egy barátom 146 1.6ts -e rosszalkodik,elvitte computer kiolvasásra de nem irt ki semmit illetve nem aktiv hibát (légtömeg mérö ,alapjárati sz,)Ezek régi hibák voltak!
Az autó 3000 ig nem gyorsul ,fullad nagyon lassan veszi fel a fordulatott! Átraktuk az én légtömegmérőmet de azzal is ezt csinálta!!!Help!!!!Mi lehet a bibi??
Cgo21-10-2007 23:10:52 // 17997
Az igazsag az, hogy mar 9000 km-el ezelott csereltetni akartam, de a Szamosiek azt mondtak, raer a kovetkezo olajcserenel, tehat azota romlott rohamosan az allapota, mig vegul el nem szakadt. Mivel a Ferrari nyert ma, meg egy jo napom nem lesz, ugyhogy cserelem, de nem remelem, hogy ez a fo ok, attol en pechesebb vagyok...
András bácsi21-10-2007 22:26:22 // 17996
Hát ez így csökkenti az egyéb hibák valószínűségét. Olyan 10e az új, érdemes az rakni bele. Aztán majd meglátod, hogy ez csak következmény, vagy maga az ok.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:55:37 // 17995
ja,hát ennyire sajna nem vágom.a saját kerékagycsapágyamat ismerem fel max.
Cgo21-10-2007 19:54:16 // 17994
rin, koszonom.
ezeket a dolgokat mind vagom, engem konkretan az erdekelne, hogy milyen szenzorok vannak pluszban, milyen csapagyak kulonboznek, esetleg mit jelent egy ESP beepites.
ezeket a dolgokat mind vagom, engem konkretan az erdekelne, hogy milyen szenzorok vannak pluszban, milyen csapagyak kulonboznek, esetleg mit jelent egy ESP beepites.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:45:03 // 17993
NIVOMAT-- Nivomat hátsó felfüggesztés. A Nivomat hátsó felfüggesztés valós időben tudja kompenzálni a kiegyenlítés fedélzeti terhelésből származó összes eltérését.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:42:59 // 17992
ESP_Ez a szerkezeti elem csökkentheti a pályaelhagyásos balesetek számát. Az ESP az ABS és a kipörgésgátló kiegészítése a megfelelő érzékelőkkel. Amikor a gépkocsi a függőleges tengelye körül váratlanul és gyorsan elfordul, a kormánymozdulatokra sem az elvárható módon reagál, vagy egyáltalán nem engedelmeskedik, elveszíti oldalirányú stabilitását. Az ESP feladata, hogy mérje az úgynevezett irányeltérési szögsebességet, ami nem más, mint a kormány elfordításának szöge, az autó oldalirányú fölgyorsulása és a függőleges tengely körüli elfordulás.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 19:40:54 // 17991
ha nem tévedek az esp a menetstabilizator.
Cgo21-10-2007 19:01:06 // 17990
meg mindig senki nem tudja, mi a kulonbseg az ESP-s es nelkuli autok kozt? akkor uj kerdes, hogy lehet tudni, h az autoban van Nivomat?
Cgo21-10-2007 18:15:05 // 17989
a masik JTD-n mar csereltem en is, ha jol emlekszem 12 ezer penz. Holnap veszek is egyet, gondolom ez van nekik raktaron
sztane21-10-2007 17:57:53 // 17988
én is nemrég cseréltem
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 17:44:54 // 17987
akkor izibe kösd vissza,ezért ugrált mindened.
Scott21-10-2007 17:40:34 // 17986
Nem lehet, hanem biztos :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)21-10-2007 16:17:07 // 17985
ez csak nem a felső motortartód?
Cgo21-10-2007 16:11:11 // 17984
Scott21-10-2007 10:15:56 // 17983
Írtam az oldaladra.
-----------20-10-2007 23:08:05 // 17982
nem tud vki egy karosszériást aki pesti, és 7végén is dolgozik?? a ferenciek terén az alagútból kifelé jövet egy bukkanónál a kipufogócső és a dob gyengéd búcsút vettek egymástól, így most kicsit férfias hangja lett a csajszimnak...
zappali20-10-2007 14:52:26 // 17981
Köszi!
Igazából jövő héten elviszem a szerelőhöz, és mivel nem értek hozzá
szerettem volna képbekerülni, hogy mire számíthatok.
Mennyi idő, mennyi pénz, meg ilyen kérdések motoszkáltak bennem.
Igazából jövő héten elviszem a szerelőhöz, és mivel nem értek hozzá
szerettem volna képbekerülni, hogy mire számíthatok.
Mennyi idő, mennyi pénz, meg ilyen kérdések motoszkáltak bennem.
Fighter20-10-2007 12:24:02 // 17980
Ha a min-max között 1lityi van akkor kb igen, 10e alatt 1-1.5 lityi megy utána.Kicsit megnyugodtam, köszi. Akkor töltögetek utána.
Wickey20-10-2007 12:14:11 // 17979
Ez kábé 5000 kilométerre egy liter.
Az bőven tökéletes. Öcsém 60ezret futott 147-ese többet eszik.
Nézegesd az olajszintet, és töltögesd ha kevés van benne. Érdemes a max jelzés közelében tartani, nem baj az ha nagy olajtömeg van az autóban.
Az bőven tökéletes. Öcsém 60ezret futott 147-ese többet eszik.
Nézegesd az olajszintet, és töltögesd ha kevés van benne. Érdemes a max jelzés közelében tartani, nem baj az ha nagy olajtömeg van az autóban.
Ferke20-10-2007 12:08:25 // 17978
TS mociknál sokan töltenek rá egy olajcseree alatt 1-2 litert. Nálad ez 10ezer km alatt kb 1-másfél liter lehet, nem?
Fighter20-10-2007 10:37:44 // 17977
Sziasztok! Szerintetek nem sok az olajfogyim? Kb 3000-3500km alatt lement a nívópálca min-max közepéig. Selenia 20K AR van benne, 245e az órában. Nem vettem észre, hogy gyanúsan füstölne, különben jól megy a gép, általában 10L körüli a fogyim, többségben város, de huzamosabb klímahasználattal sem megy feljebb.
Ferke20-10-2007 08:47:42 // 17975
Jaja! Egy kuplungozáshoz képest gyerekjáték meló.:))
András bácsi20-10-2007 08:21:24 // 17974
Elég, ha leveszed a féltg végén az anyát, lekötöd a kormányösszekötő, a felső lengőkar és a stabkar gömbfejeit. A váltónál belül a hat átmenőcsavart kivesz, majd a kerékagyat fékestől meg lehet annyira dönteni, hogy a féltg kifűzhető.
zappali19-10-2007 21:47:36 // 17972
Hm. És a futómű alatt mit értünk?
Alfás 156 "hupikék"19-10-2007 21:06:04 // 17971
futomü, kerékagy, csuklo,fék
zappali19-10-2007 20:59:13 // 17970
Hali!
Valaki cserélt már féltengelyen külső gumiharangot 156 1.6TS-en?
Kb. mekkora meló? Mit kell leszedni hozzá?
Köszi!
Valaki cserélt már féltengelyen külső gumiharangot 156 1.6TS-en?
Kb. mekkora meló? Mit kell leszedni hozzá?
Köszi!
Hari19-10-2007 16:46:57 // 17969
Én meg nagyon örülök,hogy ilyen jol elvoltatok! Végre van egy kis élet, egy kis vitatkozás!
Ferke19-10-2007 16:25:17 // 17968
Azért csak visszalyukadtunk a 17951.sz. hsz.-hez. Ott végülis pont ezt írtam.:)))
pb_19-10-2007 16:19:38 // 17967
Pontosan erre céloztam.) Vagyis át kell tolni a viszgán -> de mond6juk úgyis, hogy + kell venni rá a viszgát.))
pb_19-10-2007 16:17:48 // 17966
Inkább te nem fejtetted így ki a véleményedet.) 1et értettél néhány dologgal, de úgy érzem 1 kicsit összekeverted a szálakat.) Mert minek +venni a vizsgát, ha úgyis +csinálja/csináltatja az ember a rossz dolgokat, viszont, akkor ne tegyünk különbséget az alkatrészek részegységek között(futómű, fék, Lszonda, gömbfej, kat, stb). A végeredmény szempontjából oly mind1, hogy a kat hiánya, vagy a hátsó fék hibája, vagy a gömbfej lógása, vagy a repedezett, de még használ6ó szilentek, vagy stb, vagy éppen halmozott hibák miatt bukik + a vizsgán az autó. Mire így összehoz az ember 1autót, hogy minden jó legyen rajta, az qrva sok idő, főleg 1 öreg használautó esetében. Vagyis sztem tök fölösleges különbséget tenni a hibák között, ha használni szeretné az ember, akkor + kell venni a viszgát, és kész.
Ferke19-10-2007 15:36:21 // 17965
Én a 156-ost 1x vittem hivatalosan ZK-ra. Na az volt az utolsó. A végén már mondtam az embernek, hogy hagyjuk az egészet. Nekem ne pörgetgesse tiltásig egy vadidegen az autómat.
Liquid19-10-2007 15:28:23 // 17964
Ferke jól mondta. Vannak dolgok, amiket megéri mókerálni. Pl. ha nem okosban csinálja a zöldkártyát akkor min fél évig nem használhattam volna a kocsit, mert nem jöttünk rá mi a rák baja van. Viszont max kicsit böbb CO-t termelt, naés?
Más dolog ha valami biztonságra veszélyes cuccon megy az okoskodás.
Azonkívül szinte minden zöldkártyásnál van ilyen stiklizés, szerinted hány Skoda 120-nak lenne rendesen zöldkártyája? Azonkívül azt mondta a szaki, hogy annyira kib. túl van szigorítva a rendszer, hogy soxor, egy teljesen jó (csak épp öreg) kocsinál is okosítani kell mert nem tudja a 10 évesen a gyári CO értékeket, amik elő vannak írva.
Mondjuk nem is kért érte semmit, csak az eredeti zöldkártya tarifát.
Más dolog ha valami biztonságra veszélyes cuccon megy az okoskodás.
Azonkívül szinte minden zöldkártyásnál van ilyen stiklizés, szerinted hány Skoda 120-nak lenne rendesen zöldkártyája? Azonkívül azt mondta a szaki, hogy annyira kib. túl van szigorítva a rendszer, hogy soxor, egy teljesen jó (csak épp öreg) kocsinál is okosítani kell mert nem tudja a 10 évesen a gyári CO értékeket, amik elő vannak írva.
Mondjuk nem is kért érte semmit, csak az eredeti zöldkártya tarifát.
Ferke19-10-2007 15:04:43 // 17963
Azt Te is tudod, hogy épeszű boxertulajdonos örül, ha sikerül kifogni 2 jó karbit és azokat belőni úgy, hogy jó legyen, így ha ez sikerülne, nyilván a legkevesebb gondom is nagyobb lenne mint a norma teljesítése.:)
Ferke19-10-2007 15:02:47 // 17962
Nem jól ételmezted, amit írtam. Liquid esetére írtam azt, hogy simán áttolós vizsga ok, mert ha 1 éve nem jössz rá egy rángatózós, bosch-parára, akkor persze, hogy nem fogsz addig műszaki néllkül menni, míg meg nem oldod. Ez ugye logikus.
De xar futóművel nem fogom áttolós vizsgára vinni az autót, amikor azt úgyis cserélni kell. Még abban az esetben sem, ha 156-os esetében ez forintosítva 95ezer ft + munkadíj.
De xar futóművel nem fogom áttolós vizsgára vinni az autót, amikor azt úgyis cserélni kell. Még abban az esetben sem, ha 156-os esetében ez forintosítva 95ezer ft + munkadíj.
pb_19-10-2007 12:36:58 // 17961
Azért, mérget ne vegyél rá.))
pb_19-10-2007 12:35:41 // 17960
Lentebb 1et értettél azzal a véleménnyel, hogy minek vizsgát venni, ha úgyis +csináltatja/csinálja az ember a hibát. Most pedig azt írod, hogy, ha CO problémád lenne akkor gondolkodás nélkül "vennél". Azt csak csöndben jegyzem +, hogy ezzel a problémával utána sem foglalkoznál, magasról leszarnád.))
Tehát, akkor most, hogy is van ez?)))
Bár ne legyen igazam, de a karbis géped tutira nem fogja teljesíteni a normát, előbb a szonda fog szétdurrani, aztán pedig a fejed a dühtől.)))
Tehát, akkor most, hogy is van ez?)))
Bár ne legyen igazam, de a karbis géped tutira nem fogja teljesíteni a normát, előbb a szonda fog szétdurrani, aztán pedig a fejed a dühtől.)))
Ferke19-10-2007 11:57:52 // 17959
Hálistennek se nem belsőfékes, se nem p4, úgyhogy sztem nem lesz parám a fékkel..:)) Ha meg igen, akkor leülök egy rekesz sör mellé, és iszogatva megvárom, míg Zoli rájön, hogy mi baja.:)))))
Ferke19-10-2007 11:56:15 // 17958
Erre írtam, hogy pl a folytószelep poti nem közveszélyes. De a futómű, fék, stb igen. Ha kipufgáz parám lenne, akkor 1 percig sem gondolkoznék a csaláson...de nem lesz, emrt ez egy jó karbis gép lesz, tehát nincs okom az aggodalomra!:))))
pb_19-10-2007 11:19:08 // 17957
Pedig nagy esély van rá, hogy még a vizsga legelején a kipufgáz mérésnél elbukjon.))
pb_19-10-2007 11:17:29 // 17956
Cserében, majd a fékkel fogsz +szenvedni.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
664
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?