Forum >> Szerelőműhely

süsnye04-10-2007 12:24:25 // 17736
vedd ki, adj neki 12V-t, hogy úgy megy-e. (asszem 12V-s)
Dekka04-10-2007 12:21:11 // 17735
kapcsolo? kontakthiba a kapcsoloban, esetleg a sarukon
Yoco9004-10-2007 12:08:30 // 17734
Sziasztok!

Egy kis segítség kéne. 155-ösöm egyikpillanatról a másikra meg állt a fűtő motor mindenféle előzmény nélkül(se füst, se szag, se zaj?) Tipp?
Nem bíztósiték.
LalaQV04-10-2007 10:29:28 // 17733
Köszi, érdekelne, az alvázszámot megírom az oldaladra.
TIbor03-10-2007 21:56:54 // 17732
Ha gondolod megkérdezem ott ahol mi vettük, de csak ha gondolod, és kiderítjük pontosan mi való bele! Ehhez alvázszám kellene !
Poló03-10-2007 17:21:19 // 17731
Kérdezd meg Erhardot.
admirális03-10-2007 17:06:33 // 17730
Sztem a lambda platinából van. Úgy általában az egész olyan anyagból kell hogy készüljön, ami nagyon bírja a meleget.
TIbor03-10-2007 16:21:16 // 17729
Hát , nézd meg Eperben ha tudod, én megnéztem ua a szonda való a régebbi Qv-kbe is!
Kérdezd Youri-t Ő vett a sajátjába BOSCH-t szintén valami 22-24 eFt volt, szerintem az jó a Tiedbe is !
LalaQV03-10-2007 14:20:47 // 17728
Nem tudom, miből van, de k...a drága:) Az én gépem 2000-es évjárat, lehet innen az árkülönbség...én sem értem ezt, gyakorlatilag ugyanolyan motorokba különböző típusú és árú szondák...
A Bosch car szervíben 43-at mondtak...mindenki, mindenhol, mindenen húzni akar:(
Mondjuk az Eleforg-tól el tudom hozni 36-ért Bosch-t, mert Alfa Romeo klubtag vagyok, asszem az lesz, bár ők is azt mondták jó az NGK...még megrágom egy kicsit a dolgot.
süsnye03-10-2007 13:08:02 // 17727
a 38e -s BOSCH a tiedbe való, érdekes módon az enyémbe 26e....
süsnye03-10-2007 13:06:57 // 17726
nekem NTK (alias NGK) és kitűnően műxik. A unixnál is 38e a Bosch.
Egyébként azt nem értem, h nem lehet egy szonda jó egy autóba, amikor ezek mindegyike szabványosan műxik nem? ugyanúgy 0,1-0,9V-ig adnak feszt az oxigén tartalom függvényében...
vagy rosszul tudom?
TIbor03-10-2007 12:54:55 // 17725
Heloe!

Miből van az a szonda aranyból?
Én 22 ért vettem a boscht, szerintem nézz körül tuti találsz fele körűl, de csak a boscht rakd bele !
Furcsán hangzik, de érdeklődj közvetlen bosch car szervízben is !
És itt az amorén is tudnak Neked segíteni alaktrészbeszerzésben !
Üdv.
GEORGE03-10-2007 10:25:34 // 17724
Én raktam be Bosalt, de ne lett jó, és meg kellett venni a boscht.

Szóval ha rám halgatsz akkor csak is a boscht!
LalaQV03-10-2007 10:23:04 // 17723
Szevasztok!

Segítséget kérnék a következő témában: a lambdaszondám megadta magát, ki kell cserélnem. Az Elaforg-nál két félét lehet kapni, gyári Bosch 40 ezerérét, és NGK de belevaló 30 ezerérét. A kérdés: be merjem-e vállalni az olcsóbb NGK-t, vagy csakis a Bosch-t szabad megvenni? Azt nem szeretném, ha 10 ezer km múlva megint tönkre menne...viszont 10 rugó az jelentős árkülönbség. Van valakinek tapasztalata ebben?

Előre is köszönöm!
Mogyoró02-10-2007 22:25:27 // 17722
Csatlakozók meg mindegyik vagy az utastérben vagy a motortérben vannak, amikre a kanyarok nem nagyon gyakorolhatnak hatást.
Mogyoró02-10-2007 22:13:35 // 17721
Lengőkar poti?Az hol van? Én csak az agyban lévő jeladót láttam.
Hari02-10-2007 22:03:39 // 17720
Akkor annak nyoma van! Az tuti hogy ki kell, hogy irja a hibakodok közöt.
Szerintem valamilyik lengökar poti müködési rendelleneség vagy csatlakozó?!
(Nem minden esetben lehet a számítogépre hagyatkozni! Van mikor az se tudja megmondaní mi van! Tegnap az RB Selecjén gyakoroltam egész délután..... még az EXAMINER se tudott magyarázatott adni miért pörög a moci 2000-es alapjáraton!!!)
Ferke02-10-2007 21:52:08 // 17719
156-osban írtam Neked
Mogyoró02-10-2007 21:50:24 // 17718
Folyamatosan égve marad. A fed. comp-on is ott marad a jele meg a műszerfalon is.
Hari02-10-2007 21:43:55 // 17717
A hiba jelző lámpa be-be villan vagy folyamatosan égve marad?
Mogyoró02-10-2007 21:38:38 // 17716
Szevasztok!
Csatlakoznék én is egy visszajelző problémával, illetve hibakód problémával.
Lassú városi kanyarokban (pláne ha bordák is vannak az úton, vagy körforgalom) az UDC (ASR)hibakódot beadja. Leállítás után eltűnik de hasonló szituációban beadja újra. A kiolvasás nem mutat valós hibát. A vezetékeket átnéztem a kerekeknél és nincsenek kidörzsölve. Már megőrjít teljesen. Írtam már ezt a problémát de senki nem írt vissza. Minden segítséget előre is köszönök mert kifogytam az ötletekből.
Hari02-10-2007 21:05:03 // 17715
Aha meg a 164-esekre is ilyeneket szoktak húzní.
Poló02-10-2007 19:53:20 // 17714
Dobd be a 156 és a 147 topicba, azoknak majdnem váltómérete.
De azért még meghallgathatsz mást is, hogy mit mond.
steveboy21 Q402-10-2007 19:51:48 // 17713
Mert van 4 db 195/50R15-ös téligumim alufelnin csak abbol 2 elég gyászos viszont van 8 db 195/65R15-ös gumám ami 95%-os.
De ha nem jo rá akkor nem jo rá.
Akklor elcserélem valakivel.
Poló02-10-2007 19:46:19 // 17712
Amit írtál az még néha-néha a 156-osnak is sok, pedig annak jóval nagyobb külső átmérőben a kereke, mint a 155-nek.
steveboy21 Q402-10-2007 19:44:01 // 17711
igen azért kérdeztem hogy elfér-e mert nem akarom hogy beleérjen a kaszniba ha többen beleülünk.
Valakinek van fent ilyen gumiméret?
Poló02-10-2007 19:33:10 // 17710
Szerintem az nagy. A 155-ösöknek a váltója 15 collban 195/55.
Hari02-10-2007 19:31:52 // 17709
Nekem meg 195/60x15-ös! Én erre szavazom! Már csak azért is mert igy nagyobb hely marad a gumi és a müa.dob közt és télen nagy hoban igy sokkal kevésbé rakodík be!
(....de kis naiv vagyok.......még azthiszem lessz hó!)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 19:12:25 // 17708
miért ne?nekem is az van,persze nem q4.
steveboy21 Q402-10-2007 19:08:43 // 17707
Hali mindenkinek.

Szerintetek elfér egy 155 Q4-en 195/65R15-ös téligumi?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 18:09:08 // 17706
akkor megnyugodttam.végül is ezen kivül semmi baja,jön megy,(hibátlan).
Robi02-10-2007 18:05:06 // 17705
- Egy átlag 2.0 8V TS-től sok.

- Örülnék, ha az enyém ilyen keveset enne. :)

- Egy 2 hónapos PDTDI Passat is ennyi olajat eszik. :)))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 18:04:39 // 17704
nem,ez az érdekes benne,nem gyenge a motor és nem is füstöl.
Ferke02-10-2007 17:55:22 // 17703
Az nem kevés. Belegondolva végülis 10ezer km alatt 10liter utánatöltése nem gyenge. Nem füstöl???
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 17:52:35 // 17702
na jo most én kérdezek.1000 kilométeren 1 lityit fogyasztok olajbol.sok? 2.0 ts 92-es évjárat.
Stee14602-10-2007 17:42:52 // 17701
Este felhívlak ezzel kapcsolatban.
Stee14602-10-2007 17:42:09 // 17700
Az tényleg sok... :)
Na majd megbeszéljük mit tegyünk vele. :)
Robi02-10-2007 17:32:38 // 17699
"Mindenkinek magas a CO-ja. Könyv szerint 155 CO 0,4, gép szerint 0,2-nek kéne lennie."

Az lehet, de Stee-nek 10 fölött volt a CO-ja. Az még egy kehes Ladától is kurvasok. Nem viccből idegesítettem vele. :)
Stee14602-10-2007 16:26:48 // 17698
Ez igaz.
Fogalmazzunk úgy, hogy hosszú szakmai vita után a szakértők egyöntetű véleménye alapján arra következtethetek, hogy szar (befog) a dugattyú. :)
András bácsi02-10-2007 14:04:41 // 17697
Semmi sem biztos, csak ha saját szemmel látja az ember.
Stee14602-10-2007 14:00:17 // 17696
Oké skacok, mostmár kitisztult a dolog. Szar a nyereg.
Legközelebbi szervizelésnél ezt a problémát teszem a szerelő elé.

köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 13:44:27 // 17695
fogas kérdés!!ha az oroszok a spájzban,akkor ki van kispesten???
giorguno02-10-2007 13:38:48 // 17694
Köszi a tippeket, bár akkor még mindig nem tudom ki van kispesten:)))
András bácsi02-10-2007 13:36:49 // 17693
Az asszonyé ugyanígy nyekergett, pedig minden jó volt rajta. Aztán berágtam, és felraktam rá a 155 nyergeit. Azzal elmúlt. Parajelenség.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 13:33:29 // 17691
jó értem én-))) de megoldásnak jó volt?
András bácsi02-10-2007 13:30:21 // 17690
Ennél csak a fékbetét élének letörése a jobb. Adig tényleg nem szól, ameddig elviszi az ügyfél. Viszont csak tüneti kezelés. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 13:29:28 // 17689
Ma neki állok kb 15.00-kor a jobb oldali toronycsapágy cserének.Ja azért este ott leszek a talin.-)))
Ferke02-10-2007 13:23:59 // 17688
Fura elgondolás, mert ha szorul-befog egy fék, azt marhára nem oldja meg a felszabályozás. A tárcsa válla miatt tényleg szorulhat a betét, de azért az nem ugyanaz. Gondolom annyire nem lett leellenőrizve, hogy felszabályozás után még mindíg szorult.
Stee14602-10-2007 13:10:22 // 17687
Jó igaz a zsír ebben az esetben tényleg nem érdekes.
Csak azt akartam illusztrálni, hogy a Mester kezében volt a stift, gondolom észre vette volna ha lötyög.
:)

Akkor lett felszabályozva a féktárcsa, gondolom úgy volt vele Piri, hogy a felszabályozott tárcsa majd megoldja a problémát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.