:)))))
hihetetlen az éleslátásod barátom:))))
Forum >> Szerelőműhely
Átok79146TD05-12-2007 04:57:14 // 18555
MIFI04-12-2007 21:31:34 // 18554
Átoknak meg az egész motor! Azthiszi hogy dízel pedig TS csak rossz vezmóddal:DDD
Erhard 242 (Pure Energy)04-12-2007 20:50:51 // 18553
így van, aki eltolja az álja a cehhet!
Erhard 242 (Pure Energy)04-12-2007 20:49:23 // 18552
az látod nekem mindig jó választás volt...egyébként a kerékcsapágynál sem az eper tévedett....átépítették a futóművet :(
süsnye04-12-2007 20:05:42 // 18551
Na látod, ezé vok én mindig olyan körülményes alkatrész vásárláskor! :)))
Hari04-12-2007 19:53:07 // 18550
Nem szívesen mondok ilyet, de max.eggyetértek valed. Ua. szoktam mondani : - te rendelted, old is meg. Ha én rendelek szart akkor tartom is a hátam érte. Igaz az egy kicsit .....hát, hogy is mondjam. A szerelő kolega is egy kicsit bűnös, mert nem vette észre az eltérést.
Utolag már könnyű okoskodní.
Utolag már könnyű okoskodní.
Alfás 156 "hupikék"04-12-2007 19:22:37 // 18549
Szarvas felé nem szoktál járni?Van itt egy autós bolt a tulajok Olaszból hordanak cuccot.Ők hoztak nekem próbára vezérlőegységet,de nem kellet és megvan nekik. :)
Átok79146TD04-12-2007 19:18:54 // 18548
sziasztok:))és ahhoz mit szóltok hogy alvázszám és motorkód alapján sem voltak képesek jó termosztátot rendelni...
3at hozattak le egy se stimmelt...:)))
aszontam hagyjuk:)))
3at hozattak le egy se stimmelt...:)))
aszontam hagyjuk:)))
AlfaMore04-12-2007 18:14:54 // 18547
Sziasztok!
Tudtok olyat ajánlani aki 97-es 155 2.0 TS vezérlőcomputert tud javítani, gyári paramétereket visszaírni?
A (valószínűsített) történet röviden:autóvásárlás 2006. márciusában, első szervíz Szamosiéknál, lambdaszonda csere + vezetékezés helyrerakása ami szerintük össze vissza volt kötve.
2007 februártól folyamatos benzinüzem probléma,először 3 hét Berdo szervíz ahol vezérlőegység birizgálása pár hétre megoldotta a problémát majd nyáron újabb szervíz Berdonál ahol vezérlőt cseréltünk. Megint 2-3 hétig ment a benzin üzem, aztán azóta megint szar benzinüzem.Gázzal ment rendesen,egész november közepéig...
Most jutott el olyan helyre,ahol mindkettőhöz értenek. Diagnózis:elkötött lambdaszonda, nincs normális kommunikáció gáz/benzin computer közt,és elállítódott benzin vezérlő (gondolom mindkettő) a rossz gázcomputer jelek miatt.És a computert ott nem tudják helyrerakni ,visszaparaméterezni,mert drága...ezért kellene találni valakit.
B opció: újabb bontott vezérlőegység beszerzése.
Tudtok bármelyikben segíteni?
Köszi szépen,
Szabi
Tudtok olyat ajánlani aki 97-es 155 2.0 TS vezérlőcomputert tud javítani, gyári paramétereket visszaírni?
A (valószínűsített) történet röviden:autóvásárlás 2006. márciusában, első szervíz Szamosiéknál, lambdaszonda csere + vezetékezés helyrerakása ami szerintük össze vissza volt kötve.
2007 februártól folyamatos benzinüzem probléma,először 3 hét Berdo szervíz ahol vezérlőegység birizgálása pár hétre megoldotta a problémát majd nyáron újabb szervíz Berdonál ahol vezérlőt cseréltünk. Megint 2-3 hétig ment a benzin üzem, aztán azóta megint szar benzinüzem.Gázzal ment rendesen,egész november közepéig...
Most jutott el olyan helyre,ahol mindkettőhöz értenek. Diagnózis:elkötött lambdaszonda, nincs normális kommunikáció gáz/benzin computer közt,és elállítódott benzin vezérlő (gondolom mindkettő) a rossz gázcomputer jelek miatt.És a computert ott nem tudják helyrerakni ,visszaparaméterezni,mert drága...ezért kellene találni valakit.
B opció: újabb bontott vezérlőegység beszerzése.
Tudtok bármelyikben segíteni?
Köszi szépen,
Szabi
Erhard 242 (Pure Energy)04-12-2007 18:13:11 // 18546
Viszont én is szoptam egy 146 hátsó kerékcsapágyával!!
eper szerint megozattam a belevalót, kiderült, hogy nem az kell bele, rendeltem egy másikat, az sem volt jó ....a harmadik lett bele jó ami a 145QV kerékcsapágya ....
szerinted nem kicserélték a 146 alatt a futóművet?? :))
eper szerint megozattam a belevalót, kiderült, hogy nem az kell bele, rendeltem egy másikat, az sem volt jó ....a harmadik lett bele jó ami a 145QV kerékcsapágya ....
szerinted nem kicserélték a 146 alatt a futóművet?? :))
András bácsi04-12-2007 16:14:38 // 18545
Nem kell azt tenni. Viszont ha nem magad cseréled, de te veszed az alkatrészt, akkor ez a kockázat. Vagy az alkatrészkereskedővel kell jóban lenned, vagy a szerelődre kell bízni a beszerzést. Viszont beépített alkatrészt sehol sem cserélnek, max. ha gyári hibás. Főleg nem cserélnek egy ilyen csapágyat, amit nem igazán lehet még1x beépíteni.
Ferke04-12-2007 15:30:25 // 18544
Ez jogos, sajnos tényleg csak ez az egyetlen tuti megoldás. Az ákombákom autósboltosra nem is merném bízni ezt a döntést, mint ahogy akár egy bárdis vagy bármilyen dolgozó sem tudja megmondani a tutit gyári szám nélkül, akármilyen nagy tapasztalata van.
Erhard 242 (Pure Energy)04-12-2007 15:07:35 // 18543
vagy ezért kell a gyári katalógus szerint megrendelni...
Kau04-12-2007 15:06:37 // 18542
Igen ezt látom én is. Egy szaros csapágycserére is vigyem el a kocsit Alfa szervízbe...
No comment.
No comment.
András bácsi04-12-2007 15:05:30 // 18541
Te fogod benyelni. :(
Ezért nem szeretnek az autószerelők hozott anyagból dolgozni.
Ezért nem szeretnek az autószerelők hozott anyagból dolgozni.
Kau04-12-2007 15:01:11 // 18540
Ide is berakom, mert elég tanulságos.
Rendeltem a falunkban hátsó kerékcsapágyat. Gondoltam ezt itt is meg tudják csinálni. Kiderült, hogy az egészet csak aggyal lehet cserélni. Az autóboltos kérdezte, hogy ABS-es vagy anélküli. Mondtam, hogy az előbbi. Beszerelés után a csapágyhang elmúlt, a méret pontosan jó, de az ABS lámpám világít. Ma kicsit utánajártam a dolognak és kiderült, hogy az ABS-esből is kétféle van. Mondtam az autóboltosnak, hogy nem jó az alkatrész, aki közölte, hogyha már fel lett téve, akkor nem tudja visszavenni, mert őtőle se veszik vissza. Szerinte az autószerelőnek kellett volna látni, hogy nem teljesen egyforma. A különbség szemmel láthatóan tényleg kicsi. Egy kis gumiperem a különbség. Mivel méretben megegyezett, ezért a szerelő berakta.
Magyarán most kin kéne behajtanom a 17 ezer forintot? Egymásra mutogatnak és ebből az lesz, hogy nekem kell benyelni ezt az összeget. Grrr :(((
Rendeltem a falunkban hátsó kerékcsapágyat. Gondoltam ezt itt is meg tudják csinálni. Kiderült, hogy az egészet csak aggyal lehet cserélni. Az autóboltos kérdezte, hogy ABS-es vagy anélküli. Mondtam, hogy az előbbi. Beszerelés után a csapágyhang elmúlt, a méret pontosan jó, de az ABS lámpám világít. Ma kicsit utánajártam a dolognak és kiderült, hogy az ABS-esből is kétféle van. Mondtam az autóboltosnak, hogy nem jó az alkatrész, aki közölte, hogyha már fel lett téve, akkor nem tudja visszavenni, mert őtőle se veszik vissza. Szerinte az autószerelőnek kellett volna látni, hogy nem teljesen egyforma. A különbség szemmel láthatóan tényleg kicsi. Egy kis gumiperem a különbség. Mivel méretben megegyezett, ezért a szerelő berakta.
Magyarán most kin kéne behajtanom a 17 ezer forintot? Egymásra mutogatnak és ebből az lesz, hogy nekem kell benyelni ezt az összeget. Grrr :(((
norbee04-12-2007 14:10:20 // 18539
Nem kizárt. Szerintem kérj meg valakit, aki evett már ilyet. :)
Nypee04-12-2007 13:54:06 // 18538
Nem találtam a kendácsolást :-(
Követtem a vezeték köteget egészen a kormányoszlop alá, ahol belemegy egy vastagabb kötegbe. Onnan tovább megy a biztosíték tábla felé ami a kuplung felett van. Ott meg már nagy a zsúfoltság. Valahol ott lehet félre kötve :-S
Követtem a vezeték köteget egészen a kormányoszlop alá, ahol belemegy egy vastagabb kötegbe. Onnan tovább megy a biztosíték tábla felé ami a kuplung felett van. Ott meg már nagy a zsúfoltság. Valahol ott lehet félre kötve :-S
norbee04-12-2007 13:25:45 // 18537
Általában lusták, és az ISO csati végétől számított 10 cm-en belül megtalálod az összekendácsolást.
Wickey04-12-2007 13:24:05 // 18536
biztos hogy az a ludas, az egyik legócskább hiba amikor a kapcsolt 12V-t is állandó 12V-re kötik. A standby árama ugyanis az én méréseim szerint is 100mA körül van. Az lesz a ludas, és az pont elég az akksi kicsinálásához.
süsnye04-12-2007 13:23:47 // 18535
Jah, így már más.. :))
Nypee04-12-2007 13:22:00 // 18534
Bocsi ha rosszul írtam. Rádió nélkül 10mA, rádióval ~100mA.
Tony15504-12-2007 13:19:58 // 18533
Köszi, megnézem:-)
Nypee04-12-2007 13:19:46 // 18532
Annyit tudnál még segíteni, hogy az a köteg kábel (nyolc hangszóró vezeték, két táp, föld, kijelző halványítás) honnan jön pontosan. A kormány alatt kell keresni?
süsnye04-12-2007 13:18:02 // 18531
Ha rádió nélkül is 90mA az áram, akkor sztem nem biztos, h a rádió ludas, hiszen a leírtak szerint az 'csak' 10mA-t dob rá.
Wickey04-12-2007 13:15:08 // 18530
testhiba a műszerfal környékén.
Szedd szét, és nézd meg a vezetékek hol testelnek rá a kasztnira, azt pucold meg és jó lesz.
Szedd szét, és nézd meg a vezetékek hol testelnek rá a kasztnira, azt pucold meg és jó lesz.
Tony15504-12-2007 13:13:54 // 18529
Sziasztok!
Valakinek van tippje, hogy miért csinál olyat a km órám, hogy 100-ig alig- alig mér, értsd hetven körül ~20-at mutat, utána ingadozik, majd 100 fölött megtáltosodik, és pontos lesz. Ja, és a távolságot sem méri jól, Kiskunhalas-BP 95km:-) Jeladó? Vezeték? Óra?
99% nincs összefüggés, de kb 1 hónappal előtte az olajnyomásmérőm hülyült meg, addig nem mutatott semmit, most meg sztochasztikusan, de őrületes sebességgel veri magát össze-vissza, elég idegesítő hangot adva...
Valakinek van tippje, hogy miért csinál olyat a km órám, hogy 100-ig alig- alig mér, értsd hetven körül ~20-at mutat, utána ingadozik, majd 100 fölött megtáltosodik, és pontos lesz. Ja, és a távolságot sem méri jól, Kiskunhalas-BP 95km:-) Jeladó? Vezeték? Óra?
99% nincs összefüggés, de kb 1 hónappal előtte az olajnyomásmérőm hülyült meg, addig nem mutatott semmit, most meg sztochasztikusan, de őrületes sebességgel veri magát össze-vissza, elég idegesítő hangot adva...
norbee04-12-2007 13:11:47 // 18528
Most szerintem ugyanazt mondod pepitában. :) Kövesd végig az állandó 12 és a kapcsolt 12 vezetékét, szerintem valahol tanálkoznak.
Nypee04-12-2007 13:10:37 // 18527
Az ISO csatit már leszedtem a műszerfalból jövő kábelekről, és azokat mértem meg. Szóval magában az autóban nincs olyan tápkábel, ami összefüggene a gyújtáskapcsolóval :-S
norbee04-12-2007 13:07:46 // 18526
Úgy hogy átkötöd gyújtáskapcsolóra. :) Valszeg valaki fogta az ISO csati beépítésekor, és simán az állandó 12-re kötötte azt is.
Nypee04-12-2007 13:00:54 // 18525
Az áramfelvétel álló motornál 0.1A. Ha kihúzom a rádiót, leesik 0.09-re. A generátor rendben van, nemrég újították fel. Illetve ha külső töltővel feltöltöm az akksit, a rádió akkor is leszívja. Vittem már vissza az akkut is garanciába. Ott megmértek mindent, és rendben találták. Most két éves, PERION.
süsnye04-12-2007 12:42:08 // 18524
Áramfelvételt mérj inkább álló motornál ill, generátor töltést kellene járó motornál.
Nypee04-12-2007 12:18:19 // 18523
Sziasztok! Az akksim gyakran lemerül az állásban (3 nap elég), és a rádióra gyanakszom. Megmértem a rádióhoz menő kébeleken a feszültséget: mindkét 12V-os tápkábel (az állandó és a gyújtásról jövő) folyamatosan 12V-on van, a kulcstól függetlenül. Ez érzésem szerint khmmm... "nem üzemszerű". Hogyan lehetne megoldani, hogy a gyújtástól jövő táp valóban a gyújtásról jöjjön?
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 16:13:27 // 18521
Te is hívd!!:-)
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 16:13:04 // 18520
hívd: 06 30 271 1807:-))
Tocsa03-12-2007 15:05:35 // 18519
Üdv mesterek ! Valaki megtudná mondani hogy a 2000 es 16v ts injektorai jók e a 2000 8v ts motorba?? Előrre is köszi! :)
GTVili01-12-2007 10:26:28 // 18518
Hello cartársak!Szükségem lenne egy mikrokapcsolóra....mégpedig olyanra,ami a GTV ajtajában kinyitáskor lejjebb engedi az ablakot.Megnéztem hogy hogyan müködik....és akkor derült ki hogy az én oldalamon halott a kapcsoló.
Ha valaki tud segíteni,azt megköszönném.....
Ha valaki tud segíteni,azt megköszönném.....
Eckerin30-11-2007 22:34:28 // 18516
köszi Tatán belül megtalálom őket simán? mert nem vagyok otti smerős.
Liquid30-11-2007 22:31:25 // 18515
bontó, pl. Tata, Trencsik
Eckerin30-11-2007 22:30:28 // 18514
Tud nekem valaki segíteni? a Gép jobb első lámpája beázott és az állítómotor megadta magát, honnan lehet ilyen motort szerezni nem túl drágán?
Előre is köszi: Eckerin
Előre is köszi: Eckerin
csocsi30-11-2007 17:46:02 // 18513
Úgy látszik beszerzőt kell váltanom.
♣FATER-156♣30-11-2007 17:42:51 // 18512
csocsi30-11-2007 17:42:46 // 18511
Mi George-val raktuk fel, vagyis ő tette fel. Másfél éve van betéve, semmi gond vele. Én is kerestem a tömítést, de nem volt.
csocsi30-11-2007 17:41:19 // 18510
Autósboltban vettem. De tömítés nélkül is rendben van, akkor szükséges lehet?
Poló30-11-2007 17:37:28 // 18509
Nekem az utángyártotthoz adtak, a gyárihoz nem. Megkentem valami pasztával és úgy tettem fel. Nem enged.
Mi az audi vízpumpákhoz szoktunk tenni, vagy fémet, vagy papírt, meg van, hogy melyikhez melyiket kell.
Mi az audi vízpumpákhoz szoktunk tenni, vagy fémet, vagy papírt, meg van, hogy melyikhez melyiket kell.
András bácsi30-11-2007 17:31:42 // 18508
Hát nem tudom hol vásárolsz: amiket én raktam fel, azokban mindig volt egy új tömítőgyűrű.
András bácsi30-11-2007 17:30:51 // 18507
Bármilyen szerelőpaszta, ami alkalmas tömítésnek.
csocsi30-11-2007 17:24:22 // 18506
Aha, a 156-hoz már nem adnak. Mi csak simán feltettük és semmi gond vele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
633
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?