Forum >> Szerelőműhely

Átok79146TD16-12-2007 19:28:54 // 18636
értem..:)
146ná laz érintkezők az ajtó sarkánál vannak ugye??:))

és az ajtón egy piros karika??:))
GT Ɨ|ѯ16-12-2007 15:51:08 // 18635
1xű kontakthiba lehet-sprayt neki-érintkezők,utastérvilágítás..pl:-)
Átok79146TD15-12-2007 17:46:30 // 18634
az nem hiszem mert ha gyújtásra teszem az összes ajtót látja...a középkonzolnál van
az az autóikon..ott látni..
Satti15-12-2007 17:41:06 // 18633
Nem biztos, de asszem az ajtónál van egy kapcsoló, esetleg az is csinálhat ilyet, nem érintkezik, vagy ilyesmi.
Átok79146TD15-12-2007 17:32:46 // 18632
Sziasztok.mitől lehet a 146osnál hogy nem kapcsol le a késleltetett
utastérvilágítás??
meg néhacsinál olyat is ha leveszem a gyújtást felkapcsol...

ezt valami elektronika vezérli???
az hol van???köszi előre is a helpet...
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)14-12-2007 21:12:49 // 18631
Hát a hidraulika izé=kuplung munka henger,és van egy fő henger is valamelyik vacakol nálad.Cseréltesd ki.
Zsifi14-12-2007 20:57:07 // 18630
Te csak ne száguldozz a piros lámpánál!:)
laurahanna14-12-2007 07:48:11 // 18629
Halihó!Az a problámém,hogy a kuplungomat néha kézzel kixsit ki kell húznom,mert bejjebb ereszkedik,és ilyenkor kézzel ki kell húznom,mert alig lehet hidegben ilyenkor sebességbe raknom. Állítólag van benne 1 ilyen hidraulika izé,amit majd cserélni kéne. Ez lehet a gond? És ez mennyibe kerülne? Előre is köszönöm Bárkinek a segítséget!!!
Áki13-12-2007 12:34:40 // 18628
Láttam már ilyet de azt digitális órával, és azt is egy olasz autóba!:-)))) Lehet,hogy Szid célozgatni akart neked,hogy anyukám igazán nyomhatnád néha azt a gázt!:-))
Biztos nem kukás az órád,valsz a jeladó kergűlt meg egy pillanatra!
boyci13-12-2007 08:42:02 // 18627
Szijjjja Topiclakók! :))

Remélem az én esetem egyedi és most nem is fogjátok elhinni... :
Tegnap szintén úton voltam, egy piros lámpa megállított, és mialatt vártam, a kömö órám teljesen átfordult alapjáraton....(több mint kétszázhússzal vártam a zöldet!!)
Na erre varrjatok gombot! :))

Qka az egész óra, vagy mifene????
Áki12-12-2007 20:01:10 // 18625
Sziasztok!

Egy Hondás srác ajánlotta fel a segítséget!!!!


Közvetlenül Olaszországból, olasz autóbontókból tudok hozni alkatrészeket, akár külföldi számlával is.
Régebbi típusokhoz (33, 145, 146, 155, stb.) tudok egy-egy alkatrészt (lámpa, sárvédők, lengéscsillapítók, belső kárpitok, ülések, stb.), vagy motort, váltót, akár fél autót, egyszóval bármit.
Újabb alfáknál (pl. 147) már nagyon ritka a törött, így azokból nem foglalkozom alkatrészszállítással.
Mivel nem raktározom az alkatrészeket, így megrendelés esetén akkor tudom hozni 1 héten belül az alkatrészt, ha az éppen van a bontókban. Ha nincs, akkor amint kerül egy „donor” verda, akkor lesz alkatrész.
Az árakat a bontós árak alatt tudom tartani.

Helyileg Tiszafüreden vagyok.
Elérhetőségem: fenyvesvolgyi@gmail.com, 70/334-85-58
Kisebb alkatrészek esetén akár posta is működhet, a nagyobbaknál, pedig megegyezünk az átvétel helyszínében. A szállítás külön megbeszélés tárgyát képezi, de nem megoldhatatlan.

Üdv
Fenyvesvölgyi Richárd
Charlie 16612-12-2007 11:22:05 // 18624
Valahol a XII. kerületben. Keresd Ákit, ő asszem tudja.
Liquid12-12-2007 11:16:35 // 18623
hűha, hogy tudtak ezek eltörni?
Kata14712-12-2007 11:10:13 // 18622
Nem csak a csavar hiányzik, a motorblokkból tört le 2 darab, ahova a csavar menne.. Ezeket nem tudom kicserélni, de a kitámasztó is eltört, azt szeretném! Köszi :)
Ferke11-12-2007 23:26:44 // 18621
Mi az, hogy alul 3-ból 1 csavar tartja??? Van egy tartóbak szemből nézve bal oldalon, van egy váltó- és motortartó jobb elöl, és van egy váltó-bölcső tartó hátul.
Ha ezek mind ok, akkor nem gond, ha rossz kitámasztóval jársz, de azért cseréld, 5e ft körül van az ára, kb.
Ferke11-12-2007 23:24:35 // 18620
Motor kitámasztó rúdra gondosz?:))
Roli11-12-2007 22:28:04 // 18619
Sziasztok

Van egy nagy gondom, nincs szikra. Mentem az autóval, aztán menet közbe megált, elindítottam ment tovább. Leparkoltam, és délután már nem tudtam elindítani.
Hazahuztuk, nem indult 1-2 napig, aztán beindult. De max i percig járt, aztán megált. Megin csak nem indult be, aztán beindult de megin max 1 percig járt és megált.
Kicseréltem a trafókat de nem nyertem vele, ugyan úgy nem megy.
Ha van valakinek használható őtlete akkor írja meg.
Meg azt is ha valaki képbe van a gyujtás rendszerrel, olyan tekintetbe hogy hól van a jeladó. És magával a működéssel kapcsolatos, jeladó a computernek adja a jele és az vezérli a gyujtást?
Előre is köszönöm!

Üdv. Roli
Kata14711-12-2007 12:02:57 // 18618
Sziasztok!
Van valakinek egy motor billenés gátló tartója 147-ben?
Ha alul a 3-ból egy csavar tartja a motort és ez a billenős is el van törve meddig mászkálhatok vele?
Ollah11-12-2007 11:46:09 // 18617
Sziasztok!

GTV vagy 164 V6 TB gyári vezérműtengelyeiről van valakinek infója?
Ezek kellenének:
- emelés (szívó és kipuff)
- nyitvatartás (szívó és kipuff)
- szelephézag
- szelep egybenyitás a felső holtponton

Köszi!
Fighter11-12-2007 07:29:37 // 18616
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 164-esen a klímakijelzôt-órát, egyik-másik kapcsolóját hol tudják megcsinálni és kb mennyiért?
Köszi
George Lownoise10-12-2007 18:33:04 // 18615
Ja és eladó egy Gyári Bosch 0 280 218 113 . Légtömegmérőm vadi új tévedésből vettem meg 63000 ropi. Tel: 20/235-3454
George Lownoise10-12-2007 18:13:19 // 18614
Sziasztok egy barátomnak van eladó 156-os JTDm alkatrészei ha valakit érdekel itt a telefonszáma hivatkozzatok rám.30/627-7826 Köszi
Tocsa10-12-2007 10:05:08 // 18613
Hallván a problémát esetleg arra gondoltatok hogy a fékmunkahenger nem nyít szét rendesen?? Lehet hogy megérné megkarmantyúzni! ;-)
Robi09-12-2007 21:32:36 // 18612
"és alig 1 milliméter volt a válla...sőőőt ..:))))"

Azért az az 1 mm nem kevés. :)
Amúgy ha még kiadja a féktárcsa, akkor nem kell újat venni, elég felszabályozni.
Ha hűtött tárcsád van elöl, akkor 18,2 mm, ha nem hűtött, akkor 10,2 mm az alsó határérték, amit szabályzás után még el kell érjen a vastagsága.
Jata09-12-2007 12:55:18 // 18611
Malesani kolega segitségével!!! :)))
Jata09-12-2007 12:54:53 // 18610
Vszinü megvan a probléma.A motor elött van egy "ellenállás"szerü valami amin hatalmas hütöborda van.Na ö a sz@r!
Don Vittorio08-12-2007 16:39:58 // 18609
Jól választottál!
-=ftc001=-08-12-2007 16:23:54 // 18608
Egy életem egy halálom, a barnát választottam, és.......bejött :)))
-=ftc001=-08-12-2007 13:45:36 // 18607
Szaisztok!

Egy gyors láma kérdést hagy dobjak :)

A tompított izzó csatiján melyik a negatív? A sárga vagy a barna??
Köszi előre is!
Jata08-12-2007 11:25:46 // 18606
Halo sziasztok! Tegnap megadta fater kocsijába magát a fütö ventillátor.Maga a motor jo.Kiprobáltuk.Tudja vki mijen értéknek kell lenni ott a csatiban??? Mi azt mértük hogy minél nagyobb fokozatban kapcsolunk annál kisebb értékek jelennek meg. Pl 1es fokozatban 11,24V 2as fokozatban 11,10V meg ijenek. Szal ha vki tud vmit meg irhatná! THX!
Ferke07-12-2007 20:39:02 // 18605
Na mi az? Kicsit felpiszkálod a boxit?:)))
GabCsi07-12-2007 16:00:06 // 18604
Futóművest keresek a XVIII-XIX kerben!
Dekka07-12-2007 13:16:39 // 18603
Srácok, keresek Bp-en olyan műhelyt ahol turbo felujitasaval foglalkoznak, szokasos olcson es jol kombinacioban kéne :)) aki tud valamit,kerem jelezze
GT Ɨ|ѯ07-12-2007 13:03:30 // 18602
Le ( is ) mérte?
a tárcsa vastagságát??:-)
Liquid07-12-2007 12:08:56 // 18601
akkor az még tényleg nem vészes
Átok79146TD07-12-2007 12:08:16 // 18600
De ez nem csikorog...:)))
és alig 1 milliméter volt a válla...sőőőt ..:))))
Liquid07-12-2007 12:06:44 // 18599
vagy legalábbis, ha már kellően kopott illik leszabályozni, és akkor nem fog csikorogni.
Átok79146TD07-12-2007 11:58:41 // 18598
:)))ha az ember fiának van rá pénze:)))
nekem speciel nem volt..:)))
ez van..:))
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2007 08:26:00 // 18597
megldás az, ha régi a tárcsa egyszerre cserélik a betétet,meg a tárcsát :))
Átok79146TD06-12-2007 21:19:44 // 18596
köszi az infót:)))
Selmak06-12-2007 21:05:22 // 18595
Bekopott a betét meg lekopott a válla a tárcsa szélének.
Átok79146TD06-12-2007 21:03:15 // 18594
és mitől szűnt meg??:)
vagy nem szűnt meg??:)))
Selmak06-12-2007 21:01:42 // 18593
Nekem is hasonló tünetek voltak mikor a hátsó fékek esetén csak betétet cseréltünk a tárcsához nem nyúltunk.
Átok79146TD06-12-2007 20:38:59 // 18592
köszi. :)
megoldás??aszonta szerelőm hogy igen pici válla van a tárcsának...
addig csinálja amig össze nem kopnak???
Selmak06-12-2007 20:36:51 // 18591
Fékbetét csinálja nem a csapágy.
Átok79146TD06-12-2007 20:25:17 // 18590
arra gondoltam hogy futásteljesítményből kiindulva sanszos lehet e hogy az első is elfárad...?de értem és köszi a választ.

azért szeretem az amorét mert mindig válaszol valaki.
köszi mindenkinek:))
Robi06-12-2007 18:48:04 // 18589
Ha lehúzod az LMM csatlakozóját, akkor ugyan be tudod majd indítani, de még rosszabb lesz, mint egyébként. Kau autóján kivitelezhető, mert azon nem LMM van, hanem légtömegmérő. Teljesen más elven működik.
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2007 18:41:31 // 18588
hali
a hátsó kerékcsapágynak semmi köze az elsőhöz....
fékezésnél elhalkul a hang akkor az nem kerékcsapágy hiba...szerintem hozzáér a betét a tárcsához, a kerékcsapágynak mormogó hangja van...
TIbor06-12-2007 18:40:22 // 18587
Ok, tedd azt, ha ott leszel figyeld a kezét, mert csal!

Csak viccelek, de állj mellé és mond meg neki konkrétan mire vagy kíváncsi, mert akkor arra jobban ráfigyel és kb tuti megmondja mi a gond !
Ja és persze a járó motornál csinálja, mert bizonyos dolgokat álló motornál is meg tud nézni de azok inkább ilyen ABS meg lufi meg ilyenek !
Kb 4000 Ft lesz.
Na mára már nem ugatok bele többet :-))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.