Forum >> Szerelőműhely

kertecs11-02-2008 11:11:14 // 19336
A nagy fogyasztás, meg a CO tipikus lambda tünetek... ha a comp nem is mutat ki semmit (bár nálam a szomdát kiadta), rá lehet mérni kézi műszerrel is. Mondják a csatilehúzást is, de én azt nem próbáltam.
nagyferi8111-02-2008 09:26:28 // 19335
Sziasztok!

Remélem tud nekem végre segíteni! Ingadozik az alapjáratom! Ha hideg a motor akkor még annyira nem is, de ha bemelegszik akkor kb. 600-1100 között ugrál. Ha megtartom a gázt 900-on akkor is hallom, hogy nem oké, mert "pufforászik". Ja, meg a fogyasztása sem a legutolsó! Most városban kb. 20 liter, kívül pedig 13 alá nem tud menni! Hengerfej tömítés lett rajta cserélve és azóta csinálja. Ha a vezérlés el van egy picit csinálhatja? A CO 8 egész felett volt még 2500-as fordulaton is. A computeres vizsgálat nem mutatott ki semmit. A teljesítménye nem változott szerintem!

Előre is köszi!
Ferke09-02-2008 15:30:40 // 19334
Ne rakj bele semmit, mert ezek csak placebo megodások, ideig-óráig tünetmentesítenek, aztán még nagyobb bajt csinálnak (a hűtőn kívül másnak csak ártanak a tömítő izék). Szerintem csináltasd meg a hűtőt/vagy csere.
Alfa166JTD09-02-2008 09:25:35 // 19333
Sziasztok!

Tudnátok e nekem összeírni egy kis ismertetőt, hogy 2,4-es JTD 166 vásárlása esetén mire figyeljek oda, illetve mik a típus jellemző hibái?
Előre is köszönöm!!!
Kazes☻08-02-2008 21:28:16 // 19332
Hűtőtömítő adalékot. :-)
sty08-02-2008 21:22:27 // 19331
srácok volna egy kis gondom,a hütömnél gyöngyözik a hütöviz vagyis szivárog,mit javasoltok mit tegyek bele hogy megszünjön,hallottam tosást,tejet meg ilyesmiket de valami más megoldás érdekelne ennyiért nem szeretném kikukázni????
Kazes☻08-02-2008 19:27:51 // 19330
A túlöntött és kifolyt folyadékot mosd le rendesen főleg minden festett felületről, mert "megeszi" a festéket egy idő után.
:Szájmon:QV:147:GT:08-02-2008 19:21:11 // 19329
Köszönöm!
már bele is került! kicsit azonban túl töltöttem...:(((
Ellenben ismét normálisan működik a kuplung és nem világít a lámpa...
most figyelem h nem ereszt e vhol...
Csöri08-02-2008 17:47:00 // 19328
DOT 4 fékfolyadék kell bele, és a fékfolyadéktartállyal együtt van.
Jata08-02-2008 17:38:45 // 19327
Halo Bandi! Kösz az informácio áradatot! :))) 115el lett lehuzva. Ma meg teljesen készre összeraktam. THX!!!
Jata08-02-2008 17:36:53 // 19326
Igen köszönöm. 115el lett lehuzva. THX!
:Szájmon:QV:147:GT:08-02-2008 15:30:23 // 19325
Valaki megtudnáá mondani hogy milyen kuplung olaj kell a kocsiba?
Aszem a fék és kuplung olaj egy és ugyan az!!!
Bármilyen jóó bele? Én is utánna tudom tölteni vagy szakszervíz kell??
mennyi kell bele?
milyen áron van?
Ferke08-02-2008 12:20:30 // 19324
Át kéne nézni az egész autót. Ha tutira aztóa csinálja, hogy ki lett cserélve az IC alsó csöve, akkor lehet, hogy esetleg valami le lett húzva, és nem került vissza.
Nem értem,h ogy miért nincs hibakód...:(
András bácsi08-02-2008 10:33:42 // 19323
Elvileg. De hallottam már olyan szerelőről, aki fordítva visszaerőltette a csatlakozót a szűrő aljára. :))
Csaszi08-02-2008 10:15:31 // 19322
Nu, azt még nem néztem meg, de jeleznie kéne, ha lenne benne víz, nem?!
Ferke08-02-2008 00:52:57 // 19321
Nem tankoltál bele valami xar helyen? Haverom vito-ja ugyanezt csinálta, le is állt néha. Aztán a gázolajszűrőből 2-3 deci vizet öntöttünk ki..:((
Ferke08-02-2008 00:51:53 // 19320
Remélem az legalább jó lett.:)
Csaszi07-02-2008 20:10:06 // 19319
nem, mintha számítana, de még a fékbetétek és tárcsák is cserélve lettek (elől-hátul)
Csaszi07-02-2008 19:59:06 // 19318
5e km-el ezelőtt volt nagy szervíz: olaj +szűrők (olaj, gázolaj, levegő) + vezérműszíj + feszítőgörgők + bordásszíj + feszítőgörgők + vízpumpa.

hibajelzés nincs egy szál se.
Selmak07-02-2008 19:55:01 // 19317
Gázolajszűrőt mikor cseréltél utoljára? Hibajelzés van?
Csaszi07-02-2008 19:45:23 // 19316
Csoki mindenkinek!!

SOS Help!!! Plz!!

Szóval az a problémám, hogy rángat a kicsikém! :( (1.9 JTD MJet - 156 SW)
Előzmények (az érthetőség kedvéért):
Két hete (kb.) ki kellett cserélni a turbó és coolert összekötő gumicsövet, mert megrepedt és rettenetes kifújó hangja volt a kocsinak (Hosszú már augusztusban figyelmeztetett rá, de nem hallgattam a szép szóra)! Azóta, hogy ki lett cserélve a cső, olyanokat csinál az ótó, mintha kihagyna egy-egy ütemet. Nyomom a gázt, tartom egy bizonyos sebességen, aztán egyszer csak egy pillanatra elveszi az üzemanyagot, aztán vissza. És ezt hol gyakran csinálja, hogy ritkán! Azon gondolkoztam, hogy első körben adok a lelkemnek egy kis befecskendező tisztító üa. adalékot, csak még nem mertem megvenni (plussz nem is találtam még sehol)!

Ötlet? Javaslat? Tanács? Szaktanácsadás? Tapasztalat?

Köszi előre is a segítséget!
András bácsi07-02-2008 14:10:48 // 19315
Mindenki traktort vesz, sehol egy jó benyás. :(
Csöri07-02-2008 14:05:58 // 19314
Akkor benéztem. :)
102-126nm
András bácsi07-02-2008 14:03:31 // 19313
Csak mert Jatabácsi olajkályhában tüzel. :)
Csöri07-02-2008 14:00:08 // 19312
Nem TS-en.
András bácsi07-02-2008 13:56:39 // 19311
Dízelen? :)
Csöri07-02-2008 13:48:09 // 19310
Hivatalosan a kipuf oldalt 108-132 nm a szívón a kis csavarokat 8-10 nm.
Csöri07-02-2008 13:45:20 // 19309
110nm
Jata07-02-2008 13:13:30 // 19308
Halo Skacok! Tudja valaki hogy a gépemen a vezérműtengely tárcsát mijen nyomatékkal kell visszahuznom? Vizpumpát cserélek meg szíjat meg nagyszervizelek...
pb_06-02-2008 17:19:06 // 19307
Na, majd a legközelebbi talin +kukkantom jobban valamelyik 45/6ot.))
András bácsi06-02-2008 14:57:19 // 19306
145/6-ban azért van ott hely.
pb_06-02-2008 14:17:04 // 19305
Az a baj, hogy mind2 szívás, mert elég kicsi ott a hely.
András bácsi06-02-2008 12:42:09 // 19304
Szerintem a kenőanyag spriccelés, és a tekergetés célravezetőbb szokott lenni.
András bácsi06-02-2008 12:41:00 // 19303
Szarabb konstrukcióknál valóban előferdülhet. Az újabbakon osztott cellás pont emiatt a tartály.
András bácsi06-02-2008 12:39:41 // 19302
Ez helyfüggő. :)
András bácsi06-02-2008 12:38:44 // 19301
valóban para
pb_06-02-2008 12:30:57 // 19300
Pedig jók ám azok. Inkább az ütlegelés 6ásosabb.)) Csak az a gond, hogy ahhoz sincs elég hely.)
pb_06-02-2008 12:28:20 // 19299
Ha a féknél valamelyik munkahenger engedni az olajat, akkor a tartályból is Lfogy 1 idő után. A +táplálás ugyanonnan történik, és a kuplung kivezetése magasabban van, mint a féké, tehát a szint lemegy a kuplung kivezetése alá, akkor a kuplung hidraulika is fellevegősödhet.
iAntenna06-02-2008 12:24:40 // 19298
ez pont boxi... :D
András bácsi06-02-2008 12:23:05 // 19297
Ezért sem szeretem a boxereket. :) Egy nagy fogó kérdése, főleg a 145/6-ban.
iAntenna06-02-2008 12:17:31 // 19296
aham... és a cseréje kb munkadíjjal?
norbee06-02-2008 12:17:22 // 19295
Én sem értettem, de volt hasonló kuplungparajelenség, be volt rohadva a bal hátsó fékmunkahengerem, szétszedtük, megcsináltuk, légtelenítettük, és azóta a kuplung is jó. Pedig külön kör.
pb_06-02-2008 12:17:08 // 19294
Azért a munkahengert is elég nagy szívás kiszedni, főleg, ha belerohadt.
András bácsi06-02-2008 12:15:07 // 19293
Egy utángyártott mh kb 5e, a főhenger olyan 15e. De ne azért ne indulj el, hanem azért, mert egyik pillanatról a másikra elkezdhet folyni, aztán csak nyomkodhatod.
iAntenna06-02-2008 12:06:36 // 19292
és a két lehetőségre egy kb árat tudtok mondani? Csak hogy most nekiálljak-e szerelőt keresni, vagy sem. Mert ha drága akkor lehet nem indulok el hétvégén Bécs- Pozsony körútra.
András bácsi06-02-2008 12:05:52 // 19291
A féket nem értem. Külön kör, mégha egy tartály is.
András bácsi06-02-2008 12:04:05 // 19290
Attól függ, hogy főhenger, vagy munkahenger. Utóbbi olcsó és gyors javítású. Az előbbi egy cseppet nehezebb.
pb_06-02-2008 12:03:40 // 19289
A kuplung hidraulikus, és a fékolaj működteti. Van 1 főmunkahenger, ami a pedálnál talál6ó, és van 1 munkahenger, ami a blokkon a váltónál van. Általában az munkahenger, vagyis, ami alul van szokott Lköszönni. Felújítani nem érdemes őket, vagy bontott jót, vagy újat kell berakni. A cserével lehet szopni, főleg ha az alsó be van rohadva. Utána nem árt légteleníteni 1et, amit 2 mber tud normálisan +csinálni. Új cuccok árait Bárdinál, Unixnál tudod +nézni.
Még 1 lehetőség van, lehet, hogy nem a kuplungnál van a hiba, hanem a féknél szállt az 1ik munkahenger, akkor is előfordul6, ez a hibajelenség.
iAntenna06-02-2008 11:55:38 // 19288
szeretem mikor rámilyesztenek :S

Konkrétabban?
GabCsi06-02-2008 11:54:33 // 19287
Nem. Nem. Igen. Nem. Igen. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.