Forum >> Szerelőműhely

Tasy25-06-2008 17:49:57 // 21136
köszi most probálom kimüteni
Whiteskull25-06-2008 17:48:33 // 21135
Milyen fajta problémád van?
Tasy25-06-2008 17:48:32 // 21134
az nem jó akkor lehet hogy a klima tönkrement
András bácsi25-06-2008 17:47:38 // 21133
Pontosabban a középrészen alul. A box oldalsó borítása után lehet hozzáférni: a fedelét 3 db 5.5 kulcsnyílású csavar tartja. Jobbos lábtérből férsz hozzá.
alfa kutya25-06-2008 17:45:05 // 21132
Sziasztok vas megyében tud valaki valami jó alfa szakértőt ?
Tom1225-06-2008 17:44:05 // 21131
Na, erre én is kíváncsi lennék, mert ugyanez a helyzet. A pollenszűrő cseréje sem javított rajta...
Tom1225-06-2008 17:41:47 // 21130
Elöl a jobb oldalon, a szélvédő előtti műanyag rács alatt. Én egy "kicsit" ráhúztam a cserével, olyan volt, mintha kátrányba áztatták volna...:-))
Tasy25-06-2008 17:36:47 // 21129
van egy klima hibám valaki hátha tudja a megoldást a ventilátor jó de az autoba nem jön be a levegö csak nagyon kevés ha a legnagyobb fordulatonis csak nagyon minimális levegö áramlik az utastérbe valakinek valami ötlet esetleg minden tanácsnak nagyon örülnék ?
Tasy25-06-2008 17:32:45 // 21128
köszi akkor ezért nem találtam meg ott mert a miénk új müszerfalas
ervin25-06-2008 17:26:15 // 21127
Köszönöm, de egyéb kiadások miatt ezzel most nem élnék.

Mennyi lenne egyébként?
Poló25-06-2008 17:24:53 // 21126
Szia!

Ha régi műszerfalas, akkor leveszed az utas oldali ablaktörlő alatti takaróműanyagot és ott lesz alatta.

Ha új műszerfalas, akkor az utastérben, valahol a kesztyűtartó alatt, ezt elsőre nehéz megtalálni.
Tasy25-06-2008 17:22:33 // 21125
Sziasztok ! Valaki megtudná esetleg mondani hogy 156 osba hol találom a polenszüröt ?
bandi7525-06-2008 16:55:08 // 21124
nem lehet állitani kicsit sem azokon a vezetősineken???
bandi7525-06-2008 16:44:28 // 21123
vegyé egy rendes autót :-)))
GabCsi25-06-2008 15:06:03 // 21122
Háh, ezzel én is szívtam tavaly, üvegcsere oldotta meg. Most megint szívok a másikkal, de ezt már nem fogom kicserélni. Okos megoldásom nincs rá sajnos.
András bácsi25-06-2008 15:04:52 // 21121
Venni másikat. :) Éppen van eladó...
ervin25-06-2008 15:00:40 // 21120
Sziasztok!

145-ös elektromos ablakemelővel van tapasztalata valakinek?
Hogy lehetne elérni, hogy felhúzáskor ne billenjen kicsit előre, ezáltal ne szoruljon meg?
Az ablak-emelősín rögzítés rendben van, úgy néz ki az emelőszerkezet mozdul el oldalirányban a sínen.
Lehet vele valamit csinálni?

Köszi, ervin
szasza(SW)24-06-2008 20:45:36 // 21119
Sziasztok!

A kérdésem az volna,hogy a fiat zárbetéte egyezik az alfáéval??

Előre is köszi a hasznos infokat!:-)
FRC24-06-2008 08:53:25 // 21118
Segítség kellene:

8V Twin Spark motoroknál a gyujtás elosztón melyik kábelről tudom levenni a fordulatszám jelzőt? a csatlakozón 3db kábel van.
pb_24-06-2008 08:23:00 // 21117
Pedig van olyan AR olajleeresztő csavar(motor), amin gyárilag van mágnes. Pl. az összes 8v TSt, ilyennel szerelték.
Wickey24-06-2008 08:00:09 // 21116
hoppá. Mindig rácsodálkozik az ember valami újra :-)

az is igaz, hogy váltóban rendeltetésszerű használat esetén is sokkal több fémreszelék képződik, mint a motorban.
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2008 20:48:04 // 21115
nah akkor nem az egyiknek sem :)
Csöri22-06-2008 20:09:01 // 21114
A váltóolaj leresztő csavarok azok az Alfánál és a Fiatnál is mágnesenek, de a motorolaj csavar az nem.
Longman22-06-2008 16:10:29 // 21113
Sziasztok!
Ha valaki tudna nekem egy fényképet készíteni 164-es műszeregység csatalkozóiról, azt megköszönném. Bár fénykép sem kell, ha valaki fejből tudja, milyen színüek ezek a csatlakozók.. Köszi.
Wickey22-06-2008 08:39:37 // 21112
mindenki mást mond.
Az tény, hogy fejlődött annyit a gyártástechnológia az elmúlt 30-40 évben, hogy legyen valami alapja a bejáratósolaj elhagyásának.
Eleve jobb anyagokból, jobb minőségben munkálják meg a motoralkatrészeket. A gyár is járatja a motort egy ideig, viszont azt nem tudom, hogy cserélik-e a járatós folyadékot benne.
Ami lejön fémhulladék, az összegyűlik lenn, vagy megfogja a szűrő. Gondoljunk csak az elvileg sokkal jobb olaj, levegő, üzemanyag satöbbi szűrőkre.
Ha nem cseréled le, semmi hátrányát nem fogod tapasztalni szerintem. Ugyanez igaz a sűrűbb olajcsere periodusokra. Majd a második-harmadik tulajdonos fogja élvezni az előnyeit véleményem szerint.
Szóval ez inkább hitvita, mint ténykérdés, mivel nincs erre statisztika. Ha te úgy gondolod, hogy jobban alszol, ha le van cserélve, akkor tedd meg indulás ELŐTT. Ha nem akarod cserélni (és a gyártó se írja elő az első olajcserét, mint ahogy pl. az új BMW-t eleve 30ezer km vagy egy év után kell csak visszavinni), akkor ne cseréld.
Wickey22-06-2008 08:32:37 // 21111
komolyan? Én még nem is hiszem, hogy láttam olyan autóét, aminek nem volt az... igaz fiat TS-t pont nem láttam :-)
156er22-06-2008 08:03:28 // 21110
hello

156-ba hátsó lengéscsillapító kellene.... milyet, mennyiért érdemes venni?

köszi!
Csöri20-06-2008 08:53:36 // 21109
Hát a TS-en sosem volt mágneses a motorolajleeresztő.:))


Amúgy én kicserélném 1-2 ezer km után.
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2008 08:18:19 // 21108
elméletileg mágneses az olajleeresztő és összegyűjti a fémet...rosszat nem teszel ha lecseréled, nyaralás előtt vagy után mind1....
pleiades20-06-2008 07:26:11 // 21107
Sziasztok!

Első új autóm van, hallottam a biztonsági első olajcseréről. Most 2700 km-nél vagyok, megyek egy 2500 km-es nyaralásra jövő hét végén. Előtte érdemes megcsináltatni, vagy utána (azaz 3000-nél, vagy 5000-5500-nál?)

Köszi, a tanácsokat.
Axl Trans19-06-2008 21:57:50 // 21106
Én a netről szedtem le, gyakorlatilag benne van minden, de az élet más. Holnap még beleugrom, és ha nem, jöjjön egy hozzáértő villanyász!
András bácsi19-06-2008 21:45:16 // 21105
A gond az, hogy van valahol elektronyikus manualom hozzá, de nem tudom hol. :(
Axl Trans19-06-2008 20:10:31 // 21104
Hülye vagyok, a kormánytól balra van amit néztem, szerintem ez az amiről beszélsz András bácsi. Ott találtam azt a kettőt amit sikerült beazonosítani. Maradt négy amit nem. De mára elég volt. Különben is a rajzon négy lábú relé van, és csak öt lábúakat találtam...
Asszem föladom...
András bácsi19-06-2008 19:51:36 // 21103
Ja, így én is szívtam már meg: volt ugyan rajz, de nem olyan, mint a valóság. Vedd le a kormány alatti műanyag burkolatot, és a fényszóró magasságállító mögötti részen is van 6-8 relé.
András bácsi19-06-2008 19:48:18 // 21102
Az asszonyéba két és fél éve kb. új ment bele, és közel 60e km alatt sem érezhető változás rajta. Egy korábbi gyári új is simán elment 100e-et.
Axl Trans19-06-2008 17:00:55 // 21101
Sajna nem. A Fan 2 van a hűtő teteje fele egy elegáns fekete müa. házban amit aztán rá lehet pattintani a hűtőre. A Fan 1-et nekem a biztitáblára hozza a rajz, (I99) de nekem nem olyan a biztitáblám. Tehát valahol van csak nem tudom hol. A műszerfal mögött is vannak a kormánytól jobbra most azokat nézem. Itt van az index, a csomagtérnyitás reléje. Eddig ezt sikerült azonosítani.
Dubcsek19-06-2008 16:47:07 // 21100
A szett árához képest tényleg igencsak sok és a kopás dologban is van valami...Lehet mégsem jó ötlet.
András bácsi19-06-2008 16:32:08 // 21099
Elvileg egymás mellett kellene lenni a két relének. Fan1-2, motortér.
András bácsi19-06-2008 16:16:16 // 21098
Lenyúlás. A felújítószett 2000.- alatt van, de szerintem ez nem egy jó megoldás. Ha kopik, akkor mindene kopik.
Longman19-06-2008 15:32:05 // 21097
Akkor mehet 10W-s? Nem kell 15W?
Dubcsek19-06-2008 15:20:13 // 21096
Sziasztok! Kérdezni szeretném,hogy mi a véleményetek a felújított vezérlés módosítórol(Alfa Kontaktól venném 25k)?Azt mondták,h lehet jobban bírja mint a gyári..
Kösz
Axl Trans19-06-2008 13:47:16 // 21095
Helplíz! 145 klímás, 1.9 Tipo motoros TD. Nem megy a hűtőventilátor egyes fokozata. A kettes, az erősebb működik mint az óramű. Eddig cserélve: 2-es fokozat reléje, a 3 lábú hőgomba a hűtőben és az a spirális 2 vezetékes ellenállás szintén a hűtőn. Mégse megy. Kell lennie egy relének valahol, tudja valaki merre keressem? Köszi!
András bácsi19-06-2008 12:49:31 // 21094
Igen: egyik haverom már 400e km felett jár.
Ferke19-06-2008 12:40:39 // 21093
A 3.0V6-nak elvileg meg sem kottyan ennyi km. Szerintem a Sel20k, vagy a Racing.
Longman18-06-2008 15:17:47 // 21092
Hello! Milyen olaj javallott szerintetek 24 szelepes 3.0 V6-ba, ami jó 2xx.xxx km-t futott? Elvileg motorfelújítás nem volt még, ergo lehet hogy már lötyögős egy kicsit, bár ereje az van bőven! :)
pb_18-06-2008 12:35:54 // 21091
Lég nehéz úgy Lkövetni, ezt a műveletet. Leginkább, akkor kell ezt +tenni, mikor vezérlést cserél az Mber.
pb_18-06-2008 12:32:09 // 21090
A féket, magad is tudod Llenőrizni. Pedál érzésre legyen kemény, menetközben normálisan +álljon az autó. Lől le kell szedni a kereket(hacsak nem olyan felnid van, amin át tudsz nyúlni), és +nézni a tárcsát, hogy vállas, hullámose. Ha hátul tárcsád van, akkor ott is Ljátszani ugyanezt, ha dob, akkor sokat nem lehet látni rajta szétszedés nélkül. Kf úgy 5-6 kattanásnál fogja + az autót. Még olyat lehet Ljátszani, hogy 50-60ról nyomsz 1 satut, és valaki nézni, hogy blokkolnake a kerekek, ill nagyjából 1forma hosszű csíkot húznake, 1 tengelyen lévő kerekek()mondjuk ABSnél nehéz ezeket +nézni, de láttam már mikor simán blokkolt úgyis kerék)), sztem a 2E is képes Rre)
alfa kutya18-06-2008 11:28:45 // 21089
Szerinted vissza lehet e ellenőrizni a vezérlést úgy hogy nem szedik le a hűtőt mert mondtad hogy vezérműszij cserénél le kell engedni a hűtővizet.
alfa kutya18-06-2008 11:21:26 // 21088
Köszönöm akkor jól sejtettem amiket irtál már minden megvan csak a fékket kell ellenőriztetnem.
pb_18-06-2008 11:16:17 // 21087
Vezműszíjat, görgőket, olajat, gyertyákat, szűrőket. Esetleg még gyertyakábeleket, ha már L vannak öregedve, hűtőfolyadékot, de azt a vezérlés cseréjekor úgy is le kell Ngedni. Még a fékfolyadékot lehet cserélni, de, ha nincs gond a fékkel, akkor nem kell hozzányúlni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.