Forum >> Szerelőműhely

147jtd07-10-2008 21:44:45 // 22123
http://www.kulcsdoki.hu/

http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/immobiliser.htm


ezeket próbáltad már?
Youri07-10-2008 21:42:17 // 22122
5 perc múlva megmutatom!!!! Csinálok képet!!
107-10-2008 21:34:22 // 22121
Mééé' neked milyen van?
Youri07-10-2008 21:34:13 // 22120
Bár már végigjártam az összes nagy szakit,de nem tudtak segíteni...Azt mondták h csak a gyár tudna..."JÓ" pénzzért!!!!!
Youri07-10-2008 21:33:11 // 22119
De azért írok neki...
147jtd07-10-2008 21:32:37 // 22118
engem érdekelne, vagy jöhet mélben is, nagymesterb@gmail.com
Youri07-10-2008 21:31:13 // 22117
Sajna ez nem jó nekem...Az én kulcsom az kicsit sem ilyen...
Youri07-10-2008 21:05:46 // 22115
Tényleg?? Nekem is hasonló gondom van...Van 2 tönkrement kulcsom,szar chippel...:-(
szasza(SW)07-10-2008 20:59:02 // 22114
Szia!
Azthiszem vaterán van 10-ért és csipelik is,ha jól emlékszem Pest vagy környékén.
Buksi07-10-2008 20:58:39 // 22113
De jó, hogy ezt feltetted ide! :-)
Köszi érte! ;-))
147jtd07-10-2008 20:52:03 // 22112
segitene valaki tisztába tenni egy két dolgot.

2003 147 jtd ről van szó.

1. db kulcsom van a kocsihoz, az alfánál 68.000 hufért pótolnák, amihez nincs kedvem.
ha szerzek egy masik kulcsot, abba másoltatok tollat a mostaniról, van-e arra esélyem, hogy valaki tud klónozni hozzá egy immot?
Ha klonozzák a mostanik akkor ugy gondolom, hogy az uj kulcsot nem kell feltanitani, mert ugyanaz lesz mint a mostani nem?

illetve hallottam vmi olyat, hogy van vmi mod arra hogy ha elromlik az immo a kulcsban, akkor EGYSZER be lehet inditani valahogy...

de hogy?

a másik kérdés, már kérdeztem, mi van akkor ha veszek egy tempomatkart a kocsiba, csak rádugom, és megy vagy fel kell tanittatni a kocsival?

előre is kösz.
Wickey07-10-2008 15:46:07 // 22111
erősen úgy hangzik, hogy ott a biztitábla környékén egy-két vezeték szigetelése megadta magát, és egymáshoz ért. Ettől még mondjuk nem feltétlen döglik meg az elektronika, viszont ha tényleg ez van, akkor nem ártana az egész kábelköteget átnézni.
eli07-10-2008 15:02:52 // 22110
ciao!
valaki tudja a féktárcsához központosító gyűrűnek a pontos méretét?

166 2000 v6 turbo super. 99-és évjárat!

előre is köszönöm!
admirális07-10-2008 14:56:33 // 22109
Azt nem km-ben kell mérni hanem kopottságban. Szemrevételezni kell a betétet és akkor tudod meg, hogy szükséges-e a csere, vagy nem.
Youri07-10-2008 10:14:34 // 22108
Ez elég sok mindentől függ...(ki mennyit használja a féket...

Mielőtt teljesen elkopik,előtte egy picivel:-D
alfa kutya07-10-2008 10:02:20 // 22107
Sziasztok nem tudja valaki véletlen hány km után cserélik a fékbetéteket
Tomcsy06-10-2008 21:11:58 // 22106
Sziasztok!

Történt egy kis "baleset" a szeretett 147-esünkkel :( és szeretném a véleményeteket/segítségeteket kérni.

A történet úgy kezdődik, hogy anya leparkolt szokás szerint reggel a munkahelyén, majd dolgozott délelőtt. Aztán amikor kora délután (1 óra fele) ment ki az autóhoz, már nem nyílt a központizár és az autó sem indult. Nagyon megijedt és egyből felhívott. Gondoltam az akksi adta meg magát, az nem vészes. De nem, mert gyújtás az volt. Viszont a műszerfalon nem égett minden controll lámpa, indításkor az önindító meg se moccant. Aztán nem tudtam, hogy mi lehet, abbahagytuk a beszélgetést és visszament bentre. Aztán szóltak neki, hogy felgyulladt magától az első fényszóró (a hátsók nem), aztán amikor kinyitotta megint az ajtót, valamilyen kis füst (?) jött a pedálok felől. Amikor megint felhívott mondtam neki, hogy nagyon gyorsan kösse ki az akksit, nehogy felgyulladjon az autó, mert zárlatos lehet.
Ezek után trélerrel jött egy szerelő aki elvitte és majd szól ha megnézte. Időközben beszéltem egy ismerőssel, aki szerint nem lehet nagy a baj, valószínűleg a biztosítéktáblából jöhetett a füst, ott olvadt ki a biztosíték. Ekkor kicsit megnyugodtunk.
Ma viszont jött a feketeleves: a szerelő aki elvitte a kocsit hívta anyát és közölte, hogy minden elektronika elszállt, kb 2-300e ft az anyagköltség.
Szerintetek lehetséges ez? Nekem kicsit lehúzás-gyanús volt ez, ezért beszéltem másik ismerőssel, aki viszont szintén azt mondta, hogy lehetséges az ilyen, maximum az anyagköltség mérsékelhető, mert ez a saccolt ár valószínűleg gyári árak. De számomra ez akkor is kicsit durva, hogy csak így egyik pillanatról a másikra majdnem felgyulladjon az autó.

Ha bármilyen ötletetek, tippetek van kérlek osszátok meg, mert nagyon fontos számunkra a kicsi alfa.

Köszönöm szépen előre is.
Wickey05-10-2008 20:29:41 // 22105
X.

Ha elkopott, csere.
Nekem vadonatúj gyári már kopott el 14ezer km után, illetve használt félig kopottal, amivel megvettem, azzal is mentem el 50ezer km-et.
alfa kutya05-10-2008 19:36:59 // 22104
Sziasztok nem tudja valaki hogy hány km után kell fékbetéteket cserélni?
Ricoe15605-10-2008 10:06:37 // 22103
Ha valakit érdekel:


Szeretett márkánkról ennyi van...
Ha valakinek kell az egész könyv jelezze...feltöltöm valahova...
szasza(SW)04-10-2008 17:34:54 // 22102
compjuter olvasás volt már?Esetleg felső holtponti jeladó.Nálam ettől áll le elsőre másodikra pöc- röf.Még:))De már dolgozom az ügyön:)
GT Ɨ|ѯ04-10-2008 17:20:57 // 22101
meg 1 benzinkutat melléje..:-DD
Hori03-10-2008 09:06:54 // 22100
Sziasztok!

A problémám az, hogy a hőmérő néha megbolondul, és azt írja a napokban, hogy -21 fok
van kint. Ezért a digit klíma elkezd fűteni mint a barom. Van-e összefüggés a kettő között, és hogy lehet orvosolni?
Youri02-10-2008 19:46:17 // 22099
"Csak egy QV vazze, szar autód van...:DDD"

szar QV...Lassan vennem kellene egy még szarabb GTA-t:-DDDDDDDDDDDD
Youri02-10-2008 19:43:45 // 22098
Az a helyzet h eddig jó volt.Kicseréltem jó volt,1 napig,most meg elkezdte ezt játszani...
Nem igazán értem a dolgot:-((
alfa kutya02-10-2008 19:42:14 // 22097
Sziasztok már többször irtam aproblémámról hogy vezérműszij csere ota rossz az auto induláskor gyertyák ujak gyertya kábelek is trafo is jo mi lehet a probléma ?
Otto02-10-2008 19:37:33 // 22096
Én a 155-ös vételekor világító lámpával hoztam el.
itthon a főcsatlakozó kapott WD40-et és utána tökéletes volt mindig.
Csak egy QV vazze, szar autód van...:DDD
pb_02-10-2008 19:27:51 // 22095
Gondoltam, van még néhány ilyen jellegű esti mese a tarsolyban.))))
Youri02-10-2008 18:50:16 // 22094
Érdekesség képpen.Beszéltem egy típustárssal akinek NEM kellett a csere után törölni a hibát.Belerakta és OK lett...Enyém bezzeg' hisztizik:-((((
András bácsi02-10-2008 17:02:31 // 22093
Úgy jó, ha szétszedi saját maga.
Hunor02-10-2008 16:58:51 // 22092
Amúgy ilyenkor verem a falba a fejem,hogy eladtam az elődjét sajnos mert az nagyon pattent vas volt!
Hunor02-10-2008 16:55:19 // 22091
Én se szeretek bízni senkiben csak most kénytelen vagyok!Ez az ő véleménye volt,aki csinálta az autót az azt mondta,hogy szétszedi újra,akkor talán kiderül,hogy mi probléma!Tisztában vagy vele gondolom,hogy nehéz megfelelő szerelőt találni,mióta autóm van ez már a negyedik sajnos!
András bácsi02-10-2008 16:43:51 // 22090
Nem kell bízni senkiben. Nálunk a suliban egy-két kivételtől eltekintve olyan szakoktatók voltak, akik azért tanítottak, mert a bénaságuk miatt a szakmájukból nem tudtak megélni. :(
Természetesen lehet gyűrűkopás is az oka, sőt, nem jól összeforgatott gyűrűk is pl. Attól függetlenül azt mondom, hogy egy 300e alatt futott blokkot/perselyt nem kell még fúrni, csak ha valami komoly mechanikai sérülése volt, vagy extrém szar kenése.
Hunor02-10-2008 16:35:01 // 22089
Sajnos én nem értek hozzá és kokányolni nem akarok!Aki megmérte az azt mondta ,hogy a gyűrűnél van gond,a helyi szakiskola szakoktatója mérte meg!Amúgy beszéltem azzal aki csinálta újra szét lesz szedve akkor okosabb leszek!Ez egy kicsit szívás de hát ez az év nem az enyém már rájöttem rég!
GT Ɨ|ѯ02-10-2008 16:27:54 // 22088
hát,igen..a 2 kezedre mindig számít6sz:-))
Ferke02-10-2008 16:26:24 // 22087
Hűűű, micsoda optimizmus! :) Ezzel most biztos feldobtad a kedves cartárs hangulatát:)))
Viszont az a baj, hogy ilyenkor tényleg igaz lehet, mert bármi lehet. :(
Ferke02-10-2008 16:23:42 // 22086
Szenya. Honnan tudtad, hogy így volt!?!:)))
pb_02-10-2008 14:56:26 // 22085
Ezt, nekem nem kell mondanod.))
András bácsi02-10-2008 14:54:37 // 22084
Azt hiszem, hogy a nyomáspróbán és a síkoltatáson kívül jobb, ha minden sk.
pb_02-10-2008 14:51:49 // 22083
Vagy L van baltázva az egész.
pb_02-10-2008 14:51:21 // 22082
Lég kevésnek hagnzanak ezek az értékek. Hogy csináltátok a mérést?
András bácsi02-10-2008 13:30:11 // 22081
Ha a szelep nem zár rendesen, akkor sincs normális kompresszió. Mondjuk azért nem zár, mert a szelepvezető is kopott, netán nem is illesztették, netán elmozdult a szelepszárszimmering.
Hunor02-10-2008 13:20:32 // 22080
Mire gondolsz, pontosan?
Youri02-10-2008 13:20:05 // 22079
Akkor örülök...:-((((
András bácsi02-10-2008 13:18:09 // 22078
Vagy ott, vagy nem ott. :)
Ferke02-10-2008 13:17:57 // 22077
Jaja, az benne marad ilyenkor.
Hunor02-10-2008 13:11:20 // 22076
Ma elmentem megméretem a kompressziót!3 hengernél 9,5 fölött van,a 4-nél pedig 7.5!A szaki aki mérte azt mondja,hogy a gyűrűnél van a gikszer!Megyek meglátogatom nemsokára aki csinálta a gyűrűzést!
Youri02-10-2008 13:01:30 // 22075
Hali!!
Szerintetek ABS jeladó csere után (1 hétig jártam nélküle...),töröltetni kell a hibakódot???

Azt játssza h indítás után tökéletes,de kb 2-3 perc múlva kijelzi a hibát,de ha leveszem a gyújtást és újra ráadom akkor semmi.Eltelik megint 2-3 perc és újra kiírja...
Hori02-10-2008 12:54:49 // 22074
Sziasztok!
147-esem külső hőmérője szórakozik, tegnap például -25 fokot jelzett, és hiába volt a fűtés 19,5 fokra állítva, fűtött mint a barom. Mi a hiba, és van e rá megoldás ésszerű kereteken belül?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.