Forum >> Szerelőműhely

Runner / Red-Devil04-11-2008 04:49:19 // 22386
Pedig van,valami France gyártmány. U.az gyártja aki a thermostátot is. Thermo nekem is az van benne és tökéletes :)
Azzurro04-11-2008 04:46:36 // 22385
Még annyi hogy a kuplung benyomásakór bug!
Azzurro04-11-2008 04:45:09 // 22384
Elkezdet bugni a kinyomócsapágy, és amikor erőseben teszem be negyedikbe akkor recsen egy kicsit.Most csak száraz a csapágy, vagy cserére szórúl?
GT Ɨ|ѯ02-11-2008 07:17:28 // 22383
ricambi originali:-))
1értelműűű
kertecs31-10-2008 09:07:55 // 22382
Meglepne ha lenne bosch módosító... semmi elektronika nincs benne. Egyéb utángyártottról sem hallottam, sztem csak gyári van.
Joker 15630-10-2008 16:26:53 // 22381
Sziasztok! Olyan info kellene nekem, hogy egy 99 -es 2.0 TS 156-osba a vezérlésmódositó milyen gyártmány, illetve vmi cikk számot ha tud valaki, nagyon megköszönném. Leginkább arra lennék kiváncsi,h. létezik -e Bosch -ban.
Elöre is köszike! Üdv. mindenkinek.
pb_30-10-2008 16:00:18 // 22380
AZt is simán + lehet csinálni, csak 1 kis türelemjáték. Mondjuk 33nál, csak 1 ilyen csati van, Ltekintve a spec típusoktól.
pb_30-10-2008 15:58:56 // 22379
Nem egészen arra gondoltam, amit írtál.)
Széthúz, saruk tisztogatása, külön, külön, majd úgy össze.
Ferke30-10-2008 15:45:03 // 22378
De, a drót is ad neki, óvatosan kell!:)) De a zsíroldó nagyot mar rajta, ha sokáig rajta hagyja az embör.:)
Ferke30-10-2008 15:44:19 // 22377
Jah, most látom, hogy már írtátok:)))
tomcsi14630-10-2008 15:43:27 // 22376
Mondjuk egy harminc egynehány lábas csati esetén nem javaslom, hogy valaki mechanikusan kezdjen tisztogatni... Avval többet árt mint használ. Viszont vannak ma már olyan szerek, amik tényleg szépen tisztítanak. Csak persze drágábbak mint a wd40...
tomcsi14630-10-2008 15:41:00 // 22375
Olvasd figyelmesen a közepét! :) Magam is ezt javallottam! :))))
pb_30-10-2008 15:40:02 // 22374
Igen, ez is benne van, de inkább arra gondoltam, hogy a legjobb +oldás, széthúz, letisztít, összedug folyamat.
tomcsi14630-10-2008 15:36:38 // 22373
Igazad van, vannak jobb anyagok is már, de ez a legegyszerüb...
Jó a würth-ös cucc is, meg a pozitiv sorozatból a kontaktra való.
Az olajos verziónak az az elöny, ami a hátránya. Távol tartja a vize, de gyüjti a port.
Egyébként a mai wd40 köszönő viszonyban sincs az eredetivel sajnos...
beco30-10-2008 15:31:25 // 22372
Sziasztok!
Egy kis tanácsadásra lenne szükségem. A hátsó ablakmosóm abszolute behalt,az első csak pislákol. Mi lehet az oka? Ha jól látom egy szivattyúról megy mindkettő? Ha igen van valahol egy váltószelep a rendszerbe? Hol?
pb_30-10-2008 15:20:49 // 22371
Ezt a WD40es +oldást soha nem szerettem.
tomcsi14630-10-2008 15:17:42 // 22370
Szia!
Az én 33-asom is csinált egy ilyen játékot. Vegyél egy WD40-et, vagy hasonlót és kezd el a motorelektronikától befújogatni a csatlakozókat. A legjobb ha lehúzod, befújod és úgy nyomod vissza. Minden csatit, aminek köze van a gyújtáshoz! Nekem megjavította. Idegesítő, de tök amatőr hiba volt, utána soha nem jött elő!!!!
Ciao!
SD30-10-2008 15:06:26 // 22369
aha:) jó majd próbálkozok

és a drót nem gyalulja le az alut?
Ferke30-10-2008 13:10:04 // 22368
Normál háztartási célokra szolgáló hideg zsíroldó! Ez a legtutibb, de ne hagyd sokáig alumíniumon és a kezeden sem, mert eléggé mar. Vízzel öblíthető, és olyan helyeken is tisztít, ahová nem férsz a drótkoronggal.:)
SD30-10-2008 12:52:17 // 22367
valami sötét és megmagyarázhatatlan erőtől vezérelve fúróbe fogható drótkefét már vettem régebben:) akkor valami áztató tepsit kell szerválnom, meg lefejtem a muterwagenbő a dízelt:D

asszony biztos imádni fogy ha tiszta olaj szagú leszek:D:D:D
SD30-10-2008 12:50:27 // 22366
igen nem a Piroska motorját akarom most szétrobbantani:)
pb_30-10-2008 12:38:16 // 22365
A hidegzsíroldó, az brutális, csak hagyni kell dolgozni. Ha kell lehet többx is átmosni vele.
Longman30-10-2008 12:36:12 // 22364
Igen, a hidegzsíroldó (szerűség) nekem is kellett, csak elég gyorsan fogyott és elég drága. Én Retech Gasket Ripper-t (tömítés és karbon lerakódás eltávolító) használtam, igaz nekem nem került semmibe, de akkor is.. :) A nitró nem sokat ért, illetve a nagyon rágyógyult taknyot csak oldószeres kezeléssel + drótkefével sikerült leszedni. Utána meg cink spray + festék. Most szép minden! :)
pb_30-10-2008 12:27:10 // 22363
Lehet hidegzsíroldót, vagy nitrót is használni, ha már nagyon rá van gyógyulva a takony.
Longman30-10-2008 12:27:10 // 22362
Sztem nem autóban lévő alkatrészeket szeretne mosni! :)
Longman30-10-2008 12:26:13 // 22361
Az ecsetet elfelejtettem.
pb_30-10-2008 12:25:26 // 22360
Brigéciol + kúton a nagynyomású mosó, persze csak ésszel, és ha lehet ne tűzforró motorra Ngedd rá a vizet.)
Longman30-10-2008 12:25:01 // 22359
Én így csináltam:
nagy fém "tepsi", benne gázolaj + brigéciol, lehetőleg fedje el a legtöbb alkatrészt hogy ázhassanak. Drótkefe (kézi) + fúróba illeszthető kör alakú drótkefe. (kisebb és nagyobb méretű is javallott) 2 db kesztyű a kezedre, olyan ruha amit nem viszel haza, mert bűzelni fogsz a gázolajtól, izomlazító mert görcsbe fog állni a kezed.. :)
SD30-10-2008 12:15:14 // 22358
Olajos motoralkatrészek tisztításához mire lesz szükségem?

- rakat rongy?:D
- oldószer milyen? (van valami spec, nemtom még egyszer valaki ajánlotta, az drága? vagy mit javasoltok? ja és nem szeretnék beszívni meg felrobbani sem:D)

szeretém minden elemét fényesre subickolni:)
Andrewxy30-10-2008 11:24:00 // 22357
Helló!
nem tud vki, vmi olyan helyet veszprém megyében, ahol másolnak imós alfa kulcsot??
köszi az infót, ha tudtok lécci az oldalamra írjátok.
üdv..
Soma29-10-2008 21:01:11 // 22356
külföldön nem tom hogy működik :-(
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2008 20:57:18 // 22355
no de ha veszek egyet ilyen ingyé lehúzlak opcióval és kint dajcslandban jön rám a szapora olajcsere akkor azt mondja kint a márkaképviselet raus? nem hinném...
Soma29-10-2008 20:54:40 // 22354
ingyen karbantartás abban az évjáratban ingyen!! volt mindre csak azt nem tudom meddig! nekem már többször szerelték ezen kereteken belül ingyen
Dévid29-10-2008 19:45:07 // 22353
Köszönöm szépen az információt Mester Úr. :)
András bácsi29-10-2008 19:28:59 // 22352
Ott írja a főnök eggyel fenntebb a valóságot. Árnyalva azzal, hogy a garanciát sem szeretik itthon a külföldi gépekre biztosítani. A normális szalonok a kivétel, de sajnos nem mind ilyen.
csocsi29-10-2008 18:55:28 // 22351
Nincs tömítés csak paszta.
alfa6229-10-2008 18:33:57 // 22350
Nekem szervízben is volt kb 10 napig és ott egyáltalán nem produkálta a hibát. Most sikerült megtalálnom mikor végre egy egész napig nem volt hajlandó beindulni.
Gabi8629-10-2008 18:28:31 // 22349
Köszi az ötleteket, ezeket meg fogjuk nézni. A szikrát próbáltuk megnézni, de nem vagyunk benne teljesen biztosak,mivel ugye teljesen véletlenszerűen csinálja azt hogy nem indul. Annyi biztos, hogy volt oylan alkalom amikor nem vol semmi szikra, olyan is volt viszont amikor a szikra rendben volt, de az is lehet hogy akkor ugye pont véletlenül megjavult.

Nekem is teljesen véletlenszerűen csinál, amikor éppen rájön a bolondóra. Van hogy 3 napig semmi baja, aztán a 4. napon meg se kép se hang és nem indul, aztán egyszercsak fogja magát és minden ok nélkül pöccre beindul pár perccel később.
alfa6229-10-2008 18:20:06 // 22348
Elsőre nézd meg hogy amikor nem indul van-e szikra?Engem két hónapja hasonló probléa gyötört, és csak néha csinálta aztán mintha mi sem történt volna beindult. Nálam a jeladó volt kontakt hibás(belül), de érdemes megnézni a trafóra,elektronikára,jeladóra menő kábeleket mert ha kontakt hibás ugyanilyen hibát tud okozni.Persze csak ha nincs szikra.
Wickey29-10-2008 18:18:30 // 22347
a garancia az más, mint az ingyé'karbantartás. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2008 18:15:39 // 22346
mi az hogy nem él? eu garancia van!
András bácsi29-10-2008 18:03:17 // 22345
Semeddig. :) Itthon 300e-et kellett fizetni ezért a szolgálatásért, a kinti gépekre meg nem él automatikusan.
Dévid29-10-2008 18:01:00 // 22344
Katalógusban sem találtunk semmit az autósboltban. :)
Szét kellene borítanom, mert kicsit ereszt + gondolom tele lehet lerakódásokkal a kocsi előélete miatt. :S
tolyaasch29-10-2008 17:55:39 // 22343
Hat nemtom mi van benzinnel, de a dizeleknel csak szilikon. Nem farasztottak magukat kulon papirtomitest gyartani.
Soma29-10-2008 17:17:58 // 22342
Sziasztok!
Valaki nem tudja a 2005-ös 159-esekre meddig van ingyen karbantartás? Köszi!!!!
Dévid29-10-2008 17:11:43 // 22341
Szervusztok!
Nem tudja valaki, hogy mivel van kitömítve az olajteknő '98-as 156 2.0 TS-nél?
Az érdekelne, hogy van-e oda tömítés, vagy csak paszta. :)
pb_28-10-2008 23:21:34 // 22340
Át kéne nézni az akksisarukat, a generátor, önindító, akksi vonalon, a + vezetéket, és a kasztni, ill motortestet. Amikor nem indul be, akkor néztétek, hogy tényleg nincs szikra? Menetközben leállós problémám már volt, a gyújtáskapcsolónál, kicsúszott, az 1ik kábel a csatlakozóból, és ez okozta a problémát, ezt a részt is érdemes átnézni. Az AC megy, hallani a hangját?
Ha problémád van a Boxer topikba nyugodtan ír6sz, talán ott Lőbb kapsz választ is.)
Gabi8628-10-2008 23:11:50 // 22339
Sziasztok!

Azért írok ide mert probléma van az autóval, apámmal pedig akárhogy agyalunk nem tudunk rájönni mi okozhatja a hibát. Gondoltuk valaki már hátha találkozott hasonló problémával, vagy akár a nélkül is tudja ilyenkor mi lehet a hiba.

Adott egy 33as alfa (92-es 1,5-ös de szerintem ez nem lényeges).
Inditásnál néha mintha nem lenne szikra. Önindító forog, valószinűleg benzin is van, de szikra hiányában nem indul a kocsi. Az a fura, hogy ha utána 5 perc múlva megint megpróbálom akkor pöccre indul. Olyan is előfordul hogy 2-3 inditásra semmi, aztán egyszer csak 4.re pöccre beindul. Az is fura, hogy az is előfordul ilyenkor, de nem mindig, hogy amikor ráadom a gyújtást nem történik semmi, a visszajelző lámpák például csak 3-4 mp-el később gyulladnak ki. Ilyenkor rendszerint az autó nem is indul be utána inditásnál. Ez nem mindig van igy, az is előfordul hogy gyújtás ráadásánál még minden rendben, de az autó mégsem indul.

Másik hibajelenség hogy menet közben néha leáll a motor. Ugyanugy az az érzésem hogy a szikrával van a probléma, mert az autó 1mp alatt egyböl leáll. Ilyenkor csak akkor indul be ha félreállok és kulcsal ujra beinditom. Nem mindig indul el ilyenkor sem elsőre.

Ha valakinek van valami ötlete örülnék ha leirná, legalább valami ötletünk legyen hogy hol kezdjük.
Előre is köszi
Szilárd27-10-2008 21:46:42 // 22338
Ez csak egy lehetőség.
A cserén kívül nincs más ötletem.
EngineCoffeeTables27-10-2008 21:44:50 // 22337
Pedig az van, lehet vele tenni vmit?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.