Forum >> Szerelőműhely

Ferke09-12-2009 16:40:02 // 28036
Akkor lehet, hogy eddig csak a mázli kerülgetett minket, de időig még nem láttam olyat, hogy nem ment a helyére egy motor:)))
Azért én még mindig nem mondanék le a hajtásláncról, ha terhelésre ráz....
LacUS09-12-2009 16:34:04 // 28034
Az én V6-om se került a helyére, pedig én raktam be, most ráz.. :) Úgyhogy leköt helyre rak próba következik :) Aki hülye dolgozzon kétszer :)
Piritu - 1.000.00009-12-2009 16:30:57 // 28033
A Spider manualjában szépen le van írva, hogy hogyan kell állítani a mechanikust. Nincs a kocsidhoz manualod, ott tuti le van írva.
Piritu - 1.000.00009-12-2009 16:27:28 // 28032
Ez másképp műxik, nincs mechanikus emelentyű. A kimenő olajnyomás nem egyenesen arányos bejövő olajnyomással. Tisztán hidraulikus, a tippem az lenne hogy egy rugó ellenében zárja a továbbmenő csövet.
Buksi09-12-2009 16:08:58 // 28031
Erre az állításos dologra kíváncsi lennék! Mit állítottatok rajta?
Nekem is elég gyengén fog! :-(
Liquid09-12-2009 15:57:07 // 28030
ez csak az autoklub okossága, sőt nálunk úgy van hogy igencsak erősködnek , hogy vidd el előműszakira, igazából nemtom miért jó nekik, de én anno azért nem hozzájuk mentem (KPM lett belőle) mert felkúrták az agyam ezzel az előműszakival, hiába mondtam a néninek, hogy most volt szervízen az autó, tökéletes, erre jött a dumával hogy egy 10 éves Alfánál, bármi megeshet, erre elköszöntem és eljöttem...
Ferke09-12-2009 15:55:17 // 28029
Azért ez a "nem teljesen pontosan rakta vissza" dolog kicsit fura, bár lehet, hogy a márkaszervizek már ennyivel előrébb járnak, hogy ilyen "mély" tudást halmoztak fel:))
Mégis hogy lehet egy motort "nem teljesen pontosan" visszarakni?! És hogy lehet visszarázni?! Elképesztő...:(((
Én átnézném a bakokat, és a féltengely kihajtást....a "shake"-elést és főleg a márkaképviseleteket meg elkerülném:)))
LacUS09-12-2009 15:50:53 // 28028
Elvileg finoman emelve az olajteknőnél is emelheted, ha rám hallgatsz egy vastagabb deszkát beraksz közé és úgy emeled. Nekem a V6nál bevált.
Janó15509-12-2009 15:00:32 // 28027
Szia engem is ez szívatott meg a 155 -ön, állítással megoldódott a problémám. De a tiéden nem látok mechanikát. Nincs rajt ? Vagy levetted?
Dzsozy08-12-2009 19:02:35 // 28026
Szép estét Mkinek.
Motor ki, motor be,felújítás kész. Minap voltam a helyi márkaképviseletben, ahol egymástól függetlenül két szerelő is mondta próbakör után,hogy valószínű a szerelőm nem teljesen pontosan rakta vissza a mocit a helyére,mert nagyon beremeg terheléskor.Az tanácsolták, hogy emeljem meg a mocit adjak a bakoknak valamilyen olajat, és rázzam mint őrült és lassan vissza a helyére.
Kérdezném, hogy mivel nincs gólyalábas emelőm, csak hidraulikus,hol emeljem a mocit,mert az olajtaknőt nem törném össze,illetve, elég e,ha csak megengedem a motortartó bakokon a csavarokat és úgy emelem meg egy-két centit,mert hát nem akarom szétszedni a váltótól. Nem fog feszülni,görbülni stb. Ez így megvalósítható? Thx a segítséget előre is. :)
Piritu - 1.000.00008-12-2009 18:57:53 // 28025
Meg tudná valaki mondani, hogy hogyan lehet a hátsó fékerőszabályozót kipróbálni hogy működik-e? (Spider-é)
Hogy lehet szétszedni? Ha leveszem a gumi kupakot két rúd vége látszik, de semmit se találok ahol el lehetne kezdeni a szétszerelését hogy esetleg kipucoljam.

El kéne valahogy döntenem hogy kukás vagy maradhat. Nem húsz fillér egy új :-(
A jelenség az, hogy hátul kicsi a fékerő, a féktárcsa még csak be se kopott simán rozsdásodik - már szabályozzák le a rozsdát - és mivel a kézifékkel fog nekem ez az izé gyanús....
108-12-2009 18:27:48 // 28024
Hali Mindenki!

Van valakinek egy friss ePER cd/dvd-je?
Cro16608-12-2009 16:26:34 // 28023
Faternál van már a verda, Ő a kasszás..én kérdeztem jót akar vagy olcsót...utóbbit választotta. Helyben mászkálós az autó, nagy baj nem érheti..két évente meg kibírja azt a 10E ft-ot vízpumpára, azt mondta:) Vagy reménykedik, hogy Nála tovább tart:))
Süni08-12-2009 13:33:45 // 28022
Ha tudod add meg a cimüket és úgy már meg fogom találni őket! :)
Süni08-12-2009 13:27:38 // 28021
Köszi!:)
Bilux08-12-2009 13:21:45 // 28020
ugrálni nem ugrált csak hidegen nekem is nehezen ment, illetve rengeteget zabált.
Azért kell kiolvastatni a hibát.
Bilux08-12-2009 13:20:01 // 28019
Jó kis fórummotor :D
Bilux08-12-2009 13:18:22 // 28018
[url=http://i.imagehost.org/view/0635/kut][img]http://i.imagehost.org/t/0635/kut.jpg[/img][/url]
Bilux08-12-2009 13:17:59 // 28017
Itt van:

[url=http://i.imagehost.org/view/0635/kut][img]http://i.imagehost.org/0635/kut.jpg[/img][/url]
pb_08-12-2009 13:09:26 // 28016
1.re igen, aztán 2.ára pedig ki tudja.)
Süni08-12-2009 13:03:29 // 28015
És neked is "ugrált" néha hidegen a vas?
Süni08-12-2009 13:01:58 // 28014
Hát ezt igy nem vágom hogy hol van! De he megyek akkor előtte felhivlak! OK?! Egyébként meg már próbálkoztam a labdaszondával! Mégpedig lehúztam róla a motortérben található csatlakozót és úgy is csaptam vele egy karikát,de semmi változás,ugyan olyan!
Bilux08-12-2009 12:58:20 // 28013
A keverékképzésért többekközött ez is felel, tapasztaltam mert nekem ugyanez volt a baj 2-3 hete. És csak gyári lambdát vegyél a kocsiba ez jótanács!
Bilux08-12-2009 12:57:25 // 28012
Gyere győrbe a volt "tigris" ESSO benzinkúthoz ami most AGIP.
Pláza mögötti körforgalomnál. 2000Ft a kiolvasás törlés... :)
Süni08-12-2009 12:55:51 // 28011
Az annyira legyengítené a motort?
Akkor lehet el ugrok valamelyik nap Győrbe és meg nézetem!
Bilux08-12-2009 12:52:58 // 28010
Hiba kiolvasása több mint valószínű lambdaszonda lesz.
Süni08-12-2009 12:37:43 // 28009
Sziasztok!

Olyan gondom van hogy hidegen az autó csak nagyon lassan indul el hiába nyomom le a gázpedált,olyan mint ha fojtaná valami erősen és úgy kell a gázpedállal játszani fel-le hogy meg induljon az autó és melegen se húz csak olyan lustán megy fordulaton is lusta olyan mint egy sima szivó dízel! Ja és nagyon sokat eszik!

Alapjárat jó,LMM jó,

Ha tudja valaki hogy mi lehet a gond az írjon legyen szíves!
Köszi!
Ferke08-12-2009 12:15:34 // 28008
Ez jóóó::)))))))))
Xixo08-12-2009 12:03:03 // 28007
Na ja, de így csak azt mondják, hogy eredj és old meg a dolgot, utána meglesz a vizsga. És így nem bukod se a díjat meg ezek után a forgalmit se...
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2009 11:54:56 // 28006
látom Rád nem igaz az a mondás hogy nem lépsz kétszer ugyan abba a szarba :D
Bilux08-12-2009 11:46:51 // 28005
Erre valaki?
Cro16608-12-2009 09:57:01 // 28004
Néhány alkatrész minősége miatt nem is kell törvény az évenkénti cserére :))

(pl: cromához 2 év alatt(20 000 km) a második spanyol gyártmányú vízpumpát veszem, ráadásul két félből áll, ha összehúzom a csavarjait, már bele ér a lapát a házba.)
pb_08-12-2009 07:50:21 // 28003
Beszopni, minden hogyan betudod.))
Buksi08-12-2009 03:45:15 // 28002
Gratula a K-hoz! :-))
Xixo08-12-2009 01:47:29 // 28001
Akkor ezek szerint csak itt Bián van olyan, hogy a műszaki előtt átnézik x forintért az autót (amit utána levonnak a vizsgadíjból), hogy van-e vele para? Így nem tudod beszopni, hogy esetleg megbukjál...
pb_07-12-2009 23:14:03 // 28000
Az új menedzsmentnek is + kell majd gazdagodnia valamiből.))(((((
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2009 21:00:34 // 27998
valamiből meg kell élni.... már várom a következő törvénymódosítást hogy kötelező lesz az évenkénti vezérléscsere vízpumpával meg a LMM-ő is persze :DDD
GTPeti07-12-2009 20:39:44 // 27996
Ezt most vehetjük vallomásnak? :))
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2009 20:39:12 // 27995
Titokban kartelleznek az autószerelők és alaktrészkereskedők mit kell ezen csodálkozni? :DDD
GTPeti07-12-2009 20:37:31 // 27994
Ezek elmeháborodott őrültek, nem vitás.
Miután átrángattad őket a katalizátoron, mennek társasúttal Szibériába bányászni...
Wickey07-12-2009 20:34:38 // 27993
Viszem az összes autómat külföldre, még azt is ami 1991 óta magyar papíros. Oszt nézegesse a fakabát az ugandai vagy egyiptomi forgalmimat és állapítsa meg hogy baszki most érvényes-e ez a zöldkártya, vagy ez az éves biztosítás díja konvertibilis schillingben? Patkányok azok ott fönn mind. Ráadásul hülye patkányok, pedig olyan állat nincs is, csak emberben...
Cro16607-12-2009 20:18:07 // 27992
csak hiperszuperbiztonságosműszakilagmegfelelőautók vesznek részt a közlekedésben. kb ezt:)
Cro16607-12-2009 20:16:17 // 27991
ááá rosszul láttad szerintem...vagy....már trolibusz jár azon a vonalon, azért nincs rendszáma:)))
Piritu - 1.000.00007-12-2009 18:09:26 // 27990
Amikor hallottam egyszerre két dolog ugrott be, hogy
- támogatják a fekete gazdaságot (Ki ne fizetne, hogy ne vonják ki a vasat a forgalomból?) vagy
- támogatni kell a szerelőipart, mert így több lesz a zárt- majd megjavítjuk ha valami van- vizsga, ami megint többe kerül az autósnak
Arra lennék kíváncsi, hogy Nekünk mi az előnyünk ebből? Legalábbis mit mondanának hivatalosan erre a kérdésre...
Buksi07-12-2009 16:47:23 // 27989
Hát ezt nem hiszem el! :-/
kando.07-12-2009 16:43:09 // 27988
Ugyanaz mint most, van egy csili vili IK435, 415, 412, azt viszik minden vizsgára, csak közben rendszámot cserélnek rajta :D

De az milyen már, hogy a gellérthegyre járó 27-esek közt van egy, aminek nincs meg a hátsó rendszáma?? :) :(
Coyote07-12-2009 16:39:50 // 27987
Milenne, felemelik majd a jegy meg a bérlet árakat, mondván meg kell csináltatni mert üzemképtelenek, vagy majd vesznek új buszokat amin majd jot kaszálnak a vezetők,de a lényeg, hogy mi szívunk igy is-ugy is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.