Forum >> Szerelőműhely

Buksi19-12-2009 19:55:37 // 28136
Addigra biztos kész leszel vele! Meg is fogom nézni! ;-))
Piritu - 1.000.00019-12-2009 19:50:35 // 28135
Tiszta szerencse, hogy télen nem lehet vele járni, nem kell sietni. Egomba már szeretném ha kész lenne :-)
Buksi19-12-2009 19:45:38 // 28134
Utána viszont lesz egy nagyon patent pókod! ;-))
Piritu - 1.000.00019-12-2009 19:41:28 // 28133
Ezt csinálom már egy hónapja :-))

A mű címe: lengőkarok :-)
Buksi19-12-2009 19:11:31 // 28132
Gondolkodtam már ezen én is, de egyenlőre sikertelenül! :-(
Longman19-12-2009 18:30:30 // 28131
Ki kellene már erre találni valamit.. :)
Buksi19-12-2009 16:51:33 // 28130
Én azért azokat a rozsdafoltokat megcsiszolnám és szépen lekenném! Csak aztán tenném vissza a műanyagot! ;-))
Buksi19-12-2009 16:50:21 // 28129
Na ebben egyetértünk! :-))
Kár, hogy a 155-ben hátul nincs! :-(
GTPeti19-12-2009 14:43:11 // 28128
Ezért is szeretnék 1x egyet. :)

Mondjuk még manapság sem sajnálják az anyagot Giovanniék, elég csak megnézni a kövér 8szeműeket. :)
Piritu - 1.000.00019-12-2009 14:40:25 // 28127
GTVili mesélte mikor nála jártam, hogy bontás közben szembesült azzal hogy legalább egy mázsát ki lehetne bányászni a GTV-ből anélkül hogy hiányozna. Akkoriban még nem sajnálták belőle az anyagot :-))
...és akkor ő még nem is szembesült a 20 kilós vasdarabbal a jobb hátulján a kocsinak :-)
Piritu - 1.000.00019-12-2009 14:33:10 // 28126
Igazat kell hogy adjak!
Lejött és mögötte minden úgy néz ki, mint amikor 12 évvel ezelőtt felrakták :-)

A másikat le se szedem:-)
Hari19-12-2009 14:22:08 // 28125
Szerintem is nagyon sok az a 120e ! ...egyébként meg pont erre találták ki az Immokiller nevezetű progit. Soha többé ne keljen az immoddal vacakolni! :-) .....igaz igy bármilyen másolt kulccsal indítható a vas! :-(
(A ECU - val megtanitható bármijen illesztő pin kodja, aztán a kulcsok illesztése. )
Én is most küzdöttem egy 147-essel. Állandóan vacakolt, ha úgy tetszett neki akkor nem indult. aztán meg pöcc! Két tárolt hiba : - 1. immo értelmezhetetlen jel. - 2. a főtengely forgásérzékelő.
A tulaj meguszta cakk-pakk 50 forintból. :-)
GTPeti19-12-2009 14:20:18 // 28124
Hatalmas piros pont az Alfának, hogy nem ezen spórolt. A dobbetét aranyat ér. (Még ha nehezen is jön ki. :)
Buksi19-12-2009 13:40:24 // 28123
A 155-ből is elég nehezen jön ki! Próbáld meg a belső felét húzni lefelé, vagy erőteljesebben rángasd meg! Nem fog eltörni! A peremnél tuti, hogy nem fog kijönni! :-)
Piritu - 1.000.00019-12-2009 13:35:05 // 28122
Szedte már ki valaki GTV/Spider-ből a dobbetétet? Az összes csavart kiszedtem, ahogy a manual írja, de magát a műanyagot nem bírom kiszedni. Minden oldalon útban van valami. A hátsó részt már sikerült kiszednem (jobb kép), de nem jutok tovább. Mozog az egész a helyén, de a peremekből nem tudom kiakasztani :-(
Mi a trükkje?
Tommy sk18-12-2009 19:07:26 // 28121
okés, sajnos ma nem volt rá idüm, de holnap kiprobálom, és ezek utánn neked megjavult??? és az injektor hiba?
"Száguldosrác"18-12-2009 16:14:31 // 28120
Nem tudom,tény 40pénzért komplett zárral mindennel lett volna,csak féltem megvenni pont azért mert ha valamiert kellene a pin kod mit csinálok mert sehol nem tudják kiolvasni ezt onnan tudom hogy a cimbimnek nincs kod kártyája és egyszerüen nem tudják kiolvasni ugy hogy garantálják azt hogy nem basszák el mert az epromját kikellene hozzá venni és abbol kiolvasni ami igaz.
András bácsi18-12-2009 16:04:31 // 28119
Igen, de ennyiért kapsz vezérlővel együtt komplett szettet is. A jó szakik meg simán kiütik az immót, vagy felismertetik egymással a különböző cuccot.
"Száguldosrác"18-12-2009 16:00:59 // 28118
Az az igazság hogy végig hívtam az összes olasz autóval foglalkozó szervizt aki esetleg tudott volna ilyet szerezni és mindenho 120ezer felett mondták az árát!!! szoval ez volt a legolcsobb,és mindegyik azt mondta hogy csak akkor vegyek bontottat ha 100%-ra tudom az alvázszámát annak amiből kiszedték!!!mert nem elég ha a pin kodot tudom mert ha igy járok akkor nem lehet után rendelni a boxot!!
"Száguldosrác"18-12-2009 15:56:58 // 28117
Szia nekem 3 hét volt mire megjött de nem jót küldtek,elbaszták az alvázszámom 1 karaktert kihagytak és ezáltal nem az én pin kodomat töltötték rá a gyárban a boxra igy megint várhatok 2-3 hetet
Selmak18-12-2009 15:43:15 // 28116
Lessz karácsonyra Atóm?
Nagy durranás lesz. :)
Witya18-12-2009 15:38:01 // 28115
Tudjátok-e mennyi idő beszerezni egy új immot?
Lessz karácsonyra Atóm?
Witya18-12-2009 15:07:28 // 28114
Sziasztok!
Nekem is a héten Bekakált az immóm már a második szerelőnél van,remélem olcsóbban megúszom a procedet.
Mégcsak most látom hány verzió van a hiba okát illetően basszzzzz
tomcsi14618-12-2009 11:33:23 // 28113
Praktikerben lehet kapni kifejezetten üveghez való tubusos ragasztót. Nem is túl drága és hőtűrő. Elvileg...
Én lámpabúrát ragasztottam vele anno és bírta. Pedig a halogén biztosan melegítette!
"Száguldosrác"18-12-2009 10:38:04 // 28111
Nem tudom igazából mert nekem ma rakják be az új immo boxot mert meghalt de konkrétan nem tudják megmondani mért halt meg,csak azt hogy mi halt meg benne de mitől azt nem röhej!Röpke 85ezer+munkadíj.Mindenesetre a rámenő csatikat szétszedtem megtakarítottam a sarukat,összenyomtam egy picit hogy biztos kontaktja legyen.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:34:01 // 28110
A WD-40 is csak ideglenes megoldás! nekem a motorvezérlőre csatlakoztatott kábelköteg ami a gyertyákhoz,injektorokhoz,jeladókhoz megy annak a nagy fő csatija minden hónapban ha nem is minden hónapban de olajcserekor befujkudtam minden csatit a motortérben és ennek ellenére megette az oxid a csatit,jelenség rángatott a motor,ennyi erre kezdtem el átnézni a csatikat.
András bácsi18-12-2009 10:31:36 // 28109
Inkább az használt neki, hogy megpiszkáltad. Valószínű, hogy a tekercs szála, vagy annak rögzítése sérült, esetleg a transzponderbe való csatlakozása.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:27:18 // 28108
Ez egy igen jó kérdés és a válaszom nem tudom!! talán aki megtervezte az tudja!nekem ez bevált sokszor,de sokszor elégvolt csak megmozgatni és jó lett.
András bácsi18-12-2009 10:20:30 // 28107
Ha egy elektromágneses elven műkődő transzpondert/kiolvasótekercset fújkod az ember szilikonnal, attól mitől javul meg?
Otto18-12-2009 10:19:39 // 28106
Szilikon nem ér semmit a vevő karikának.
Bejött a párás fagyos idő, lehetőség szerint minden csatlakozót, relét szét kell húzni WD40-el megfújni mert oxidos lehet.
Engem az akkumulátorsarúra csavarozott immo "+" szálja szívatott meg, mert rozsdás volt a csavar ami átment a sarun és néha érintkezett, néha nem. Mire rájöttem a turpisságra kicseréltem a vezérlő köteget is. Nem voltam ideges...
"Száguldosrác"18-12-2009 10:15:02 // 28105
Kétoldalas ragasztószalag nem a szivacsos fajta hanem a papírvékony fajta tesókban lehet kapni a festék ecset osztályon :D ez átadja a meleget és megtartja,pillanatragasztót nem ajánlom mert az hirtelen meghúzhat ja és eltörik az üveg.
"Száguldosrác"18-12-2009 10:09:52 // 28104
ez itt a karika ami a záron van rajta!!!!ezt fújd be szilikonspray-el majd töröld át a karika részét.
Buksi18-12-2009 09:59:01 // 28103
akkor nem tudom! Valami pillanatragasztó? Azt elég vékony rétegben fel lehet vinni! :-)
Maxwell18-12-2009 09:56:46 // 28102
Off-os verdáról van szó. Itt a tükör mögötti lap van fűtve. Fontos lenne, hogy jó legyen a hőátadás. Mivel szokták ezt megoldani a szakik?
Buksi18-12-2009 09:54:37 // 28101
Kétoldalú ragasztóval! :-)
A 155-nél legalább is azzal volt + kis fülecskékkel van rápattintva a motorra! :-)
Maxwell18-12-2009 09:48:44 // 28100
Sziasztok!

Tippet szeretnék kérni. Mivel érdemes egy fűthető tükörnél a tükörlapot felragasztani a mögötte lévő műanyagra?

Köszi!
Tommy sk17-12-2009 22:41:07 // 28099
szia, hát elöször is köszi a segitséget...holnap ezzel kezdek, kitisztitom, jaj és ha megkérhetlek akkor feltennéd azt a másik képet is? elöre is köszi
Tommy sk17-12-2009 22:38:38 // 28098
bocsi mindenkinek a késésért de most értem haza, hát sajna az egyik percröl a másikra ....
Youri17-12-2009 22:10:10 // 28097
Elég szar helyzet....Nekem is sokba fájt....:-((((((((
"Száguldosrác"17-12-2009 14:21:06 // 28096
Szia így már jártam én is!Ha szerencséd van akkor csak a kormánybokszot vedd le (3 csavar) bujtasd ki a zárról majd ami van a záron olvasó karika közvetlen az elején azt csak lekel húzni róla mintha a kulcsot vennéd ki,na azt törölgesd át esetleg szilikonnal fújd be és töröld le tedd vissza és próbáld meg.ha nem megy akkor baj van.ha elakadsz szólj nekem bátran mert én sűrűn jártam így és a vége immo box csere lett ami nem olcsó és bontott nem jó!!!!!!ez az immo box ha esetleg érdekel.ha kell a olvasó karikáról is tehetek fel képet.
Ricoe15617-12-2009 12:53:50 // 28095
És ez egyik percről a másikra? Vagy volt valami előzménye?
Tommy sk17-12-2009 12:52:37 // 28094
sziasztok, segitség kellene...
tegnap beültem az autob, ráteszem a gyujtást és a kulcs ikin és a CODE felirat világitva maradt, és nemtudom beinditani az autot, ja és a Injektor hiba is kigyuladt fent a sarokba.... másik kulcsom nincs, aki tud segitsen elöre is köszi.
Ricoe15617-12-2009 12:19:58 // 28093
Ha leszakad a kábel a jeladóról és "letestel" akkor is világít.
pb_17-12-2009 12:17:21 // 28092
Nem kizárt, hogy valamelyik jeladó adta fel a harcot.
Bilux17-12-2009 11:56:50 // 28091
Compúter megmondja mi miatt világít. Amúgymeg akksiról leszeded legalább fél órára a sarut és ha nem tartós a hiba akkor el fog aludni.
Coyote17-12-2009 11:52:26 // 28090
A minap ebben a hóesésben dobtam egy ABS-es féket ami nagyszerűen működött, de azóta világit a vissza jelző lámpája. Valakinek valami ötlete?
Köszönetel.
Szilárd16-12-2009 08:46:39 // 28089
www.alfaszamosi.hu
Kau16-12-2009 08:26:09 // 28088
Talán a hozzád legközelebbi, az az Alfa Szamosi. A Linkekre kattintva megtalálod a címüket is.
Grego16-12-2009 08:06:49 // 28087
Köszi, megpróbálom még1x, de elkeserítettél. Azért köszönöm a reagálást!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.